Pat neceri uz 2štukām, drīzāk ~ D850 cenā būs. F-adapteris visdrīzāk būs, gan jau par kādi ~500, nevar taču tehniski sarežģīts adapteris maksāt mazāk kā prasta sūda vertikālā ručka priekš D850. Vēl jau gandrīz mēnesis laika teorijām un minējumiem.
60uz5komats6:Pat neceri uz 2štukām, drīzāk ~ D850 cenā būs. F-adapteris visdrīzāk būs, gan jau par kādi ~500
Baumo ka tas būs tieši Sony A7 III konkurents. Nez kādiem tehniskiem parametriem tur jābūt, lai par D850 cenu konkurētu ar Sony A7 III Nu bet baumas ir baumas, ja ar visu adapteri būs konkrēti dārgāks, tad varēs droši ņemt to pašu Sony A7 III un pāriet uz E-mount sistēmu.
Tas drīzāk būs 7R III konkurents, ar visu izrietošo.(optimistika cerība ka ar saviem parametriem konkurēs ar visu A7 sēriju vienlaicīgi, bet tas laikam pārāk optimistiski). "pāriet" ir viegli ja ir dafiga piķa un pārliecība ka ir lietderīgi to tērēt šim mērķim, vai arī "pāriets" tiek no kameras ar pāris lētiem objektīviem uz cita brenda kameru tāpat ar pāris lētiem objektīviem.Ja ir kāda čupiņa stiklu un citu pričendāļu, tad lētāk ir piepirkt klāt tipa dārgu verķi, nekā mainīt visu sistēmu.
VValdis:mobilogrāfijā ir spēks un nākotne nīkonis pirms bānkrota galīgi nojūdzies
Nu moš arī aizstās tiem, kuri pērk spoguleni, lai fočētu auto režīmā, pēc tam liek to plauktā un fočē ar aifonu vai galaxy. Bet ja godīgi, man no Apples vai jaunākā Androīda mākslīgā bokē kuņģa saturs lauźas ārā.
MarisPilats:Lai gan D850 Low Light arī ir pipec labs
Točna? Man 45mp režīmā no 800 ISO troksnis sāk ēst detaļas, pat jau uz 400 ēnās, sevišķi ja pavelk laukā, arī detalizācija sāk zust.
Nez, mani ļoti apmierina. Ja labi noeksponē pat pie ISO 10000 ļoti patīk kā izskatās bilde. Šobrīd varu bildēt apstākļos, kādos ar D800 i nevarēju sapņot.
Bildei jau nekādas vainas kamēr skatās ekrānā vai nelielu, kad iezūmējās tad gan vaina atrodas, sevišķi ja gribās sagaidīt 45mp atbilstošu detalizāciju. Vārdu sakot , ja kāpj pāri 800 iso, mierīgi var slēgt videjo RAWu, nekādi zaudējumi nebūs, tikai vieni ieguvumi. Kad to verķi nopirku protams satestēju ar visādiem saviem vecajiem aparātiem, salīdzinot ar 10 gadīgu D3, trokšņu ziņā ir iegūts ~1.5 robs iso un 850 ilgāk tur krāsu ēnās kur stiprs ņedaģors, dinamiskais diapazons gaismās tāds pats ēnas par kūsmata tiesu labāk velkās uz tā rēķina ka krāsu nepazaudē, vot it viss 10 gadu progress matricu būvniecībā.
60uz5komats6:Bildei jau nekādas vainas kamēr skatās ekrānā vai nelielu, kad iezūmējās tad gan vaina atrodas, sevišķi ja gribās sagaidīt 45mp atbilstošu detalizāciju. Vārdu sakot , ja kāpj pāri 800 iso, mierīgi var slēgt videjo RAWu, nekādi zaudējumi nebūs, tikai vieni ieguvumi. Kad to verķi nopirku protams satestēju ar visādiem saviem vecajiem aparātiem, salīdzinot ar 10 gadīgu D3, trokšņu ziņā ir iegūts ~1.5 robs iso un 850 ilgāk tur krāsu ēnās kur stiprs ņedaģors, dinamiskais diapazons gaismās tāds pats ēnas par kūsmata tiesu labāk velkās uz tā rēķina ka krāsu nepazaudē, vot it viss 10 gadu progress matricu būvniecībā.
Tad kāpēc dxomark savos vērtējumos liek jaudīgajiem Nikon par izmantojamu ISO 2800-3200?
Nu reportāžām es arī izmantoju 3200, bildējot videjā rawā, drusku trokšņkāvja un "saiet lauku apvidum" nu tobiš reportāžai.Bet 45mp tā nevar dabūt, bija iespēja pārliecināties Ar 14-24 no ērģeļu balkona baznīcas kopskats vienlaicīgi grupas bilde 100+ cilvēkiem, kā reizi uz 3200, troksnis visu detalizāciju lupatās noēd.
Kad to verķi nopirku protams satestēju ar visādiem saviem vecajiem aparātiem, salīdzinot ar 10 gadīgu D3, trokšņu ziņā ir iegūts ~1.5 robs iso un 850 ilgāk tur krāsu ēnās kur stiprs ņedaģors, dinamiskais diapazons gaismās tāds pats ēnas par kūsmata tiesu labāk velkās uz tā rēķina ka krāsu nepazaudē, vot it viss 10 gadu progress matricu būvniecībā.
Vakar vakarā un vēl šorīt noskatījos vairākas filmas un palasīju dažādus forumus par jaunajiem Z verķiem. Ir interesanti, ka visi, kas lieto Nikon, dzied slavas dziesmas un stāsta, ka Sony ir "uzredzēšanos". Savukārt Sony fani izmisīgi ķer utis un piekasās Z da jebkam, kas kaut par mata tiesu švakāks kā A7
Nu nezinu. Pēc manas saprašanas bezspogulis diez vai mani var interesēt nopietniem darbiem, ja pēc specifikācijas Z radītāji var lepoties vien ar 300 izšautiem kadriem. Droši vien vienīgais, kas liek aizdomāties tieši par Z kameras iegādi ir jaunā paresninātā bajonete un nākotnē gaidāmie gaišie stikli. Taču ne visai iepriecina jaunās sistēmas objektīvu cenas.
Galu galā. Neko sliktu negribu teikt par bezspoguļiem. Taču man tie neder viena galvenā iemesla dēļ - parāk mazi manām ķetnām Ja vēl mikroprocesorus un pārējo elektroniku var uzražot aizvien mazākos izmēros, un tā tas droši vien arī turpināsies nākotnē, tad fizikas likumus diez vai izdosies piedirst, jo kaut vai 70-200, nerunājot par garajiem fiksiem, nu nekā nevar izgatavot rūķīšu vajadzībām. Tiešī šī iemesla dēļ, samazinātais kameras svars un izmērs paliek pilnīgi bezjēdzīgs
Īsais rezumē - man aizvien patīk un pilnībā apmierina DSLR
Kamera ir precīzi tāda kāda varēja būt pie esošā tehnoloģiju līmeņa(protams ar korekciju uz mārketinga nodaļas negatīvo iespaidu). Profesionāļa vienīgā kamera, protams nē, profesionāļa papildus/rezerves kamera - jā. Amatiera kamera - pat ļoti laba, lielākā daļa pat nemācēs izmantot visas iespējas. Ha! pēc pusgada-gada aliekspresā un ebajā būs pilns ar AF pārejniekiem uz canon eos stikliem dieszin kādus vēl interesantus pārejniekus ķinieši uzražos, darba attālums teorētiski pat e-mount pieļauj, ja atrisina jautājumu kur bāzt elektroniku.
60uz5komats6: Kad to verķi nopirku protams satestēju ar visādiem saviem vecajiem aparātiem, salīdzinot ar 10 gadīgu D3, trokšņu ziņā ir iegūts ~1.5 robs iso un 850 ilgāk tur krāsu ēnās kur stiprs ņedaģors, dinamiskais diapazons gaismās tāds pats ēnas par kūsmata tiesu labāk velkās uz tā rēķina ka krāsu nepazaudē, vot it viss 10 gadu progress matricu būvniecībā.
Tu nepamanīji, ka pie sakarīgas optikas izšķirtspēja ir 3x augstāka. Ja testē ar reportieru zoomu vai vecajiem nikkora "kontrastfixiem", tad protams var salīdzināt tik trokšņus dūšīgajās ēnās un iso. Vēl var pamanīt, ka pusotrs stops klāt ir neskatoties uz to, ka pixeļu blīvums ir 3,5x trakāks - eksistē jau arī šodien kkādas 12Mpx prokameras - mēri iso un trokšņu diapazonus ar tām, tad ļaunums nebūs vairs tik globāls. Reklamšķikiem studijas atvilknē ir riekstu standziņas attiecīgi D3 tur nav nekāda pielietojuma kamēr 800-850 atradīsies. Katra mantiņa savai lietai.
Galu galā. Neko sliktu negribu teikt par bezspoguļiem. Taču man tie neder viena galvenā iemesla dēļ - parāk mazi manām ķetnām Ja vēl mikroprocesorus un pārējo elektroniku var uzražot aizvien mazākos izmēros, un tā tas droši vien arī turpināsies nākotnē, tad fizikas likumus diez vai izdosies piedirst, jo kaut vai 70-200, nerunājot par garajiem fiksiem, nu nekā nevar izgatavot rūķīšu vajadzībām. Tiešī šī iemesla dēļ, samazinātais kameras svars un izmērs paliek pilnīgi bezjēdzīgs
Īsais rezumē - man aizvien patīk un pilnībā apmierina DSLR
Sakarīgi uzražotam bezspogulim ir viena priekšrocība - tam ir perfekta (arī ļoti ātras bildēšanas gadījumos (vari painteresēties kā skatumeklētājs nospiežot pogu līdz pusei, uz sekundes daļiņu piezoomo fokusa punktu)) kontrole pār to kur trāpa asums. Salīdzinoši plika matstikla spogulenei tās nav vispār. Ja vālē avīzei ar piegrieztu fragmu, tad pofig - pietiek tik ja samaksā par optiku kura vairs tik traki nelažo ar AF, bet ja ar atvērtu fixu ķer fooķi skropstās, dara to ātri + vēlas par darbu honorāru bez kautrēšanās, tad nāksies spoguleni atstāt citiem darbiem. Man ir sakarīga spogulene, precīza gaišā optika - aš sirds priecājas kā viss notiekās, bet loģiski darba kadrus pie vaļīgākām fragmām klapēju vairākos dubļos, pārfokusēju cik laiks atļauj utt. jo ir risks, ka fokuss ne vienmēr ideāli trāpīs (jo ieraudzīsi to tik kompī vai minūti zoomējoties iekšā nobildētā kadrā). Savukārt ar sīko ikdienas bezspoguli reālā laikā perfekti redzu fokusa kontroli - absolūti nesalīdzināmas lietas. Ja parādītos bezspogulis kas manus nikkorus darbinātu tik pat aši kā spogulene, tad skrūvētu tam klāt ručkas un D800 bez žēlastības eSeSā iekšā. Jā būtu škrobe par tizlo ergonomiku, par stulbo attiecību maza kamera - liela optika, bet pofig - es instrumentu neuztveru kā uzvalku, bet bezkaislīgu aziātu izstrādājumu ar ko ātrāk un kvalitatīvāk tiek pie bildes - kvalitātei nesalīdzināmi vieglāk sekot bezspogulī - ja to uzceps arī ātru, tad spogulis ir vēstures mēslainē.
Mārketinga dēļ gan Nikons diezi vai uzceps bezspoguļa sistēmu kas ātri darbinās F baijonetes optiku
Nu, tad traki kodīgi visu nikno optiku pirkt par jaunu... brr... Nāksies pamazām + tad jau galīgi vienalga nikona tā kamera vai cita - jāskatās kura optika labāka.
850 ir visuniversālākā kamera šobrīd, tādēļ dažādie rawa izmēri tika salīdzināti ar kamerām kurām dzimtais izmērs ir +/- tāds pats, lielākie izmēri tika nolikti blakus jau tīri ziņkārības pēc. Diemžēl tā "3x augstākā izšķirtspēja" saglabājās max līdz iso 400, kaut gan jau tur rodās jautājumi, nekas nav mainijies kopš filmu laikiem, gribēji maksimālu detalizāciju, liki uz statīva pievēries un bildēji ar 25 agfu vai tehnical Pan kodaku, gribēji no rokas sūdīgā gaismā, bildēji uz Fuji NPH 800/NPZ 1600 ar izrietošo graudu un zemāku izšķirtspēju. Tā kā kādu "filmiņu" mēs tajā 850 ieslēdzam, ar tādu kameru arī salīdzinam, tas vairs nav 800/810 kurš bija šaura pielietojuma kamera, videjā rawā ar un vēl ar vertikālo rokturi + D4/5 bateriju brīnišķīgi var gāzt reportāžas.
Nu ja nikna optika noņem no sensora 30+ miļjonus... tas jau arī ir extrēmi tur jau vienu pašu iso nav ko bārt - tādos apstākļos faktori rindā sastājās - ševeļinka, spoguļa klakšķis + pats apgaismojuma raksturs ar - ar mīkstu gaismu pogcaurumu diegus analizēt sanāks švakāk.
Bišķi jau šķirba izveidojusies ir - ar iso 400 filmiņu, pie vistrakākās optikas rezultāts tuvāks 3-Mpx ne 30+Mpx. Tiesa izšķirtspēja nav vienīgais kas bildītē redzams un dažādas filmiņas dod dažādas feinas lietas.
Kur ir solītā jaunā ēra fotogrāfijā? Sony ekvivalents un viss? Nav nedz apaļa vai izliekta matrica, nedz objektivs ar miljons nanocaurumiņiem stiklu vietā, ir dārga, nepopulāra Sony atmiņas karte.
Fons:Kur ir solītā jaunā ēra fotogrāfijā? Sony ekvivalents un viss? Nav nedz apaļa vai izliekta matrica, nedz objektivs ar miljons nanocaurumiņiem stiklu vietā, ir dārga, nepopulāra Sony atmiņas karte.
"Solītā"? tik nesaki ka auj kājas uz vēlēšanām balsot par "Jauno ēru Latvijas politikā", ko mums arī daudzi tagad sola. Lielākā daļa cilvēku nepamana/neievēro/neapjēdz tos brīžus kad patiesi sākās "jauna ēra" kādā jomā, iespējams ka tas brīdis jau ir pagātnē, tikai mēs to vēl īsti neesam sev noformulējuši. XQD ir labs risinājums, un nav nemaz tik dārga, sevišķi uz kameras fona, W150 ir pat lētāka par Sandisk SD uhsII, un nevajag cerēt ka ir ļoti liela starpība starp W150 un W400, man ir abu veidu W400 raksta ātrāk bet ne jau 2+ reizes, kameras nekad neraksta ar kartes teorētisko maksimumu.
Fons:Kur ir solītā jaunā ēra fotogrāfijā? Sony ekvivalents un viss? Nav nedz apaļa vai izliekta matrica, nedz objektivs ar miljons nanocaurumiņiem stiklu vietā, ir dārga, nepopulāra Sony atmiņas karte.
fakts, ka Nikon beidzot izlaida full frame mirrorless jau ir ļoti liels solis. Ļoti labs solis lai noturētu Nikon lietotājus un gan jau dabūs klāt kādu jaunu ar.
Tagad Canon un Zeiss ir visas iespējas paveikt kko no wow.
Man kā amatierim būtu baigi interesanti tikt pie pilna kadra tieši Z6 bezspoguļa formātā, jo jau ir 2 Nikon stikli, D7200 krops un vēlme eksperimentēt ar dažādiem manuālajiem stikliem. Un tas ir baigi feini, ka uz abām kamerām varēs lietot F-mount stiklus tādā scenārijā, kur D7200 atstāšu ka otru kameru. Un beidzot uz Nikon īsāka darba nogriežņa rezultātā normāli darbosies visādi M42 stikli un daudz kas cits (vien jāsagaida kad ķīnieši uzsceps adapterus uz Z-mount). Varēs pat skrūvēt virsū Canon, Minolta, Pentax un Fuji stiklus... Protams, baigā škrobe, ka nav acu AF kā Sony aparātiem, šaubos ka to uztaisīs nākamajos firmware laidienos (būs labi, ja vien salabos sejas/kustīgo objektu AF un optimizēs baterijas lietošanu). XQD karte neuztrauc, ja tai būs labāks resurss nekā SDHC un tā būs spējīga ātri tukšot buferi, tad norm, pati karte un USB adapteris uz kameras fona nav stipri dārgi. Es domāju, ka Nikon mārketinga nodaļa speciali atstāja 1 karšu slotu, lai nākotnē uzražotu dārgāku un nopietnāku bezspoguļa aparātu ar 2 slotiem speciāli kāzu fotogrāfiem (kuri tagad daudzos forumos un feisbuka grupās visvairāk raud, jo Ņikons ir viņus appisis un viņi tagad uz mūžu paliks spoguļa pusē vai pāries uz Sony ).
Fons:Nepopulāra atmiņas karte nozīmē papildus neērtības, jo datoros nav tādas kartes lasītāja.
jā, nu šis nu toč ir iemesls pateikšu priekšā - iespraud fočukā USB3 kabeli un sūti bildes uz vella paraušanu, vai arī aizbrauc uz Elkoru un pa 60 Eiro nopērc lasītāju, vai arī CVP.com nopērc USB - XQD pārveidotāju pa 20 eiro, iedomājie, un pat oriģinālu no SONY
Tik smieklīgi visi tie iemesli
Un kā bija filmiņu laikos? Tev bija īpaša kamera kurā varēja divas 36 kadru filmiņas ielikt, lai vienlaicīgi taisītu bekapu?
Tā īsti nemaz vēl nedomāju par uzsēšanos uz bezspoguļa, bet pamanīju kādu foršu fīču šāda tipa kamerām kā - rolling shutter, kas pat pie 1/8000 izsmērē kustību. Konkrētais piemērs ir no Sony A7 III un tās nav manas bildes, bet nedomāju, ka sensora datu nolasīšanas ātrums Nikonam būtu stipri veiklāks.
Kaut arī vēzienā, salīdzinoši cietais nūjas kāts, ieliecas, tas noteikti neieliecas tik ļoti kā rādīts šajā kadrā.
Šajā bildē redzama izstiepta nūjas galva, kas dabā ir par 1/3 mazāka.
Man domāt tas ir bildēts ne mehāniskā, bet elektroniskā slēdža režīmā, ar mehānisko tādu efektu nebūs. P.S. interesanti kādu alternatīvu ieteiksi golfa sacensību bildēšanai, kur sitiena laikā klikšķināt ir aizliegts. Nu un ir vēl viena bišķīte pasākumu, kur nedrīkst klikšķināt, tā ka nav variantu, vai nu bildes nav vispār vai ir šāda ar interesantiem efektiem.