Lai nenāktos no jauna izgudrot velosipēdu: Tas ir jādara tad kad bilde ir pilnībā pabeigta un točna točna nevajadzēs neko klonēt un transformēt. Ir dažādi varianti kā to dara, es ilgi rakstiju optimālo daudzpakāpju akciju savai gaumei. Nekad neliek troksni "pa taisno" Dublē bildi vairākos slāņos troksni liek augšejiem, apakšejo atstājot nečakarētu, AddNoise parametri mainīgi katram solim savi ,ķeši ielikti pie Gaussian un Monochromatic, noblūro par 0.3 uzliek atkal ar citiem parametriem, noblūro pat 0.3, u.t.t, citam slānim ar citādiem parametriem, vienīgais parametrs kas ir točna GausianBlur 0.3 .Pēc tam "satrokšņotajiem" slāņiem samazina caurspīdīgumu, cik daudz tas ir "gaumes un patikšanas" mainīgais. No apakšejā nečakarētā pamatslāņā nokopē tumšās vietas un paceļ pašā augšā un visdrīzāk uzliek kādu tumšinošu slāņa režīmu tipa multiply un caurspīdīgumu drusku samazina, finālā pašu apakšejo slāni maksimāli uzasina ar parametriem tipa 500/1/0 un vēlreiz 10/20/0. Precīzie filtru iedarbības parametri iz atkarīgi no bildes lieluma pikseļos un veida kādā fināla fails tiks drukāts, tur ir plašs lauks eksperimentiem. Tas viss protams attiecās uz melnbaltu bildi, krāsainai tas izskatās viegli patizli.Krāsainas gadijumā dažreiz ir jēga sadalīt kanālus atsevišķos failos, apstrādāt katru atsevišķi ar drusku atšķirīgiem parametriem un tad apvienot atkal failus kā krāsainas bildes kanālus. Nu kaut kā tā.....