versatile:mosh tomeer kaut kaada karstaa gaisa/heelija uzparikte ar atsaiti? jo lidmasiina ta vismaz vel planes, ja degviela beigsies, bet heliitis naaks leja ka akmens...
ja beidzaas deviela tad ir autorotācija ar kuru var nosedinaat.
versatile:mosh tomeer kaut kaada karstaa gaisa/heelija uzparikte ar atsaiti? jo lidmasiina ta vismaz vel planes, ja degviela beigsies, bet heliitis naaks leja ka akmens...
vajag mazu cepelīnu (kā arēnā mēdz palaist hokeja starplaikos) ar apmeram 3kg celtspēju - tik vējainā laikā varētu būt problēmas.
Vispār jau izmaksas būs nevājās lai to visu palaistu IESAKU uzdibināt " Sabiedrību" ar % daļām šim projektam , lai gribētāji ņemt dalību samet piķīti , ta gan tehniku varēs iepirkt kārtīgu drošāku gan darbināt nonstopā Kārtīgai aviācijai lielākā problēma ka nevar lidot KUR grib KAD grib un cik zemu grib , bezpilota mazajam vismaz pagaidām tādu problēmu nebūs
ISTENĪBĀ izradās ražo heļus speciāli Foto video vavdzībām , tas Krievu čalis kas tur Maskavā konstruējās iedevis linku reku var nopirkt jau gatavu speciāli foto video vajadzībām domātu 5,5Kg celstspēja! Meksā nieka 2.650,00 € kā viens 5D MARK II www.world-of-heli.de...
135L:Nu, i KĀDS TOLKS no tādām bildēm? Ne viņas kāds pirks, ne arī kas oriģināls...
Gūgle Earth rāda gandrīz to pašu, tik biški zemākā izšķirtspējā!
Tur tev nav taisnība , savulaik varen kašķējos ar kādu savu senu kolēģi gana zināmu Airo bilžu taisītāju , nu nevarēja viņam iestāstīt ka KLIENTAM nafix nav vajadzīgi viņa iemīļotie "Skats no bumbvedēja" stila darbi , ja nu vienīgi no ļoti lieliem objektiem. Pieprasītas pamatā ir bildes no maksimāli 100-150m augstuma AR PERSPEKTĪVU , lai redz kas tur apkārt objektam atrodas. Šāds augstums nav parāk pieejams nevienai no lielās aviācijas variantiem. PIRMKĀRT tāpēc ka virs apdzīvotām vietām TIK ZEMU lidot ir aizliegts! Otrkārt jebkura klasiska aviācija prasa ČUPU ASKAŅOŠANU , lidojums jāpiesaka jāsaņem atļaujas , sertifikācijas neskaitāmas utt. Šitā PIRMKĀRT jebkurā vietā un laikā izmantojama KAD VAIG otrkārt dod rakursu TIEŠI TĀDU kāds visbiežāk nepieciešams nelieliem pasūtītājiem , visbeidzot neprasa nekādus saskaņojumus un atļaujas GRIBI LIDO kur gribi un kad gribi Tāpēc šis šobrīd ir visperspektīvākais AIRO foto variants , LĒTI dēļa tehnikas smieklīgajām izmaksām un minimālajiem blakus izdevumiem un IZDEVĪGI jo var tieši tad un tieši tur kur klientam vaig Zinu ka šo iespēju iekļaušu savā servisu piedāvājumā jau tuvākā laikā ņemot verā viņa tiešām nelielās izmaksas. Pēdējais punkts manā pārliecība par šo jautājumu bija Leišu grāmata par Latviju Vēl zinu ka pilnīgi droši ši lieta pēc kāda laika tiks ierobežota , Radiolokācijas tehnika šos lidaparātus ķer un rada nevajadzīgu stressu dažādiem dienestiem.
Lunis:Tāpēc šis šobrīd ir visperspektīvākais AIRO foto variants
Kamēr nav sācies nākošais NĪ burbulis, nekā perspektīva tur nav!
ĻAUTIŅI kuri tup uz kredītiem nav maksātāji , pirmkārt skopi maitas drīzāk paši ko taisīs nekā pasūtīs un visbeidzot atvilks kādu no "Arzemēm" piemēram MANI nekā maksās vietējam Maksātspējīga un galvenais maksāt GRIBOŠA klientūra ir pavisam cita , to mēs ar darbinām un darbināsim vēl intensīvāk
Par ko man patīk šitā publika , voņi nav stulbi un aprobežoti PAŠI PELNA un citiem neliedz nedz zinības nedz iespējas Nabagiem ir cita filazofija
Jā lai kāds neiedomājās ka tas Latvijā ir briesmīgi unikāli un bus pirmatklājējs un bez konkurentiem jeb citi spers viņu idejas varu pateikt kā ka Rīgā jau ir cilvēks kas reāli ar šo lietu focēšanu no radio vadāmiem modeļiem nodarbojās "в Риге есть человек, который занимается аэрофото - Андрей Доценко." Tepat kaimiņos Leišos tas vispār iet uz pilnu klapi reku www.myresearch.lt... Par šito man vispār bija prieks , par stabilizācijas sistēmu tām heļu kamerām , iespaidīgi vimeo.com... Vienmēr esmu zinājis ka lešiem mums līdzi netikt , reku viens no piemēriem www.myresearch.lt... Šitais video par raķešu šaušanu un gaismām vispār mans favorīts vimeo.com...
Jaa, varbuut Lunim nav slikta ideja ... sametaas kopaa interisenti. Andre taapat vinju nonstopaa nelidinaatu. vasaras sezonaa, kad festivaali, labaas reportaazhas sanaaktu. Tik jaaizdomaa, vai ar taadaam bildem var nopelniit.
bliezis:Vasarā Viļņā Rod Stewart koncertā viens helītis ar kameru laiku pa laikam lidinājās.
njaa, heliisha vadiitprasmei tur ir jaabuut augstaakajaa liimenii, lai lidinaatos virs ljautinjiem.
Kā te cilvēki kas ar to ņemas stāsta gana labi sākotnējas iemaņas varot apgūt uz lētiem ķīniešu elektriskajiem heļiem ~ 50Ls robežās piemēram šitādu www.dealextreme.com... , rekā lido www.youtube.com... , rekā pa galdniecību močī www.youtube.com... tik pēc tam pievesties kam nopietnākam
Eu bet šitāis www.youtube.com... , vienkārši BEZ KOMENTĀRIEM nezināju ka kaut pa gaisu lidojošs spēj tā manevrēt nelielos attālumos un lielos ātrumos Reju šitais www.flyingcam.com... , viss filmēts no modeļiem.
njaa, heliisha vadiitprasmei tur ir jaabuut augstaakajaa liimenii, lai lidinaatos virs ljautinjiem.
Tieši šī iemesla pēc man nav pat domas ka būtu pašam ar viņu jālido , šobrīd visur kur ar to ņemās profesionāli to dara 2 cilvēki viens ir pilots kas vada pašu heli otrs ir operators kurš vada kameru kas atrodas uz heļa , ot uz to otro es ar orientējos. Man vienmēr nācies pārliecināties ka lietas jādara profesionāļiem pārāk dārgi maksā amatieru kļūdas un mācības Tāpēc LIDOT var kāds kas to teicami prot mani interesē tikai FOTO vadība TO ko man vajag Bet to Ķīniešu lidojamo gan iepirkšu paākstīties
Par cik radio vadāmo modeļu hobijs man ir mīļš, teikšu tāāāā
Āksti..........šī ir tā joma kur es VARU JŪS PABAKSTĪT
Tad kad kāds kārtējais "jauniņais" pajautā kādu pirmo spoguleni ņemt tā JŪS uzreiz viņu noliekat ar to , ka, ja TEV nav 1000 tad nemaz nedomāāāā, a šeit KUR tiešām ir pa nopietnam (es to saku no pieredzes, diemžēl) no drošības kaut vai, Jūs te FOTOGURU iesākumā ar Elkoru vai 50LS no chainas....JŪS PAT nesaprotat par ko ir teikuma priekšmets....varbūt izņemot andre, kurš MAZLIET painteresējās, ka ar heli VAR notikt ne tāāā....
Es pēc pieredzes uzskatu, ka ar LIPO vai NITRO heli kvalitatīvi NEKO nevar nofočēt, VAJAG benzīna motoru!!!, tam stipri cita vibrācija un smagums, kas šajā lietā IR svarīgi, zem 3000GBP es neko nezinu....
Un Lunim varu piekrist, jābūt vismaz diviem cilvēkiem.... un starp citu simulators NAV glābējs, LAI KURŠ TO TEIKTU!!!!! Nevienā simulātorā jūs nevarēsiet iemācīties pretējās gaisa plūsmas kas ir virms jums.....un viņas diemžēl ir Latvijā....
Šāda veida projekts IR vajadzīgs, BET stipri jāpārdomāāāāāāāāāā
powers: Šāda veida projekts IR vajadzīgs, BET stipri jāpārdomāāāāāāāāāā
Nebūšu orģināls , domāju ka mēģināšu sabīdīt galus pie Leišiem vai Vāciešiem viņiem šai ziņā tomēr ir vērā ņemama pieredze. Šodien pietiekami daudz izpētīju un izskatījos čupu materiālu pa pus pasauli , mana pārliecība tik nostiprinājās ka mana doma ir vienīgi par "Foto vadību" jo Halis tas ir verķis kas prasa baigāko treniņu uz pieredzi + izjūtas. Cik tā no filmētājiem utt sapratu ja ar KONKRĒTU heli nav nolidots vismaz 500h viņu pārvaldīt pilnībā nav iespējams , būtībā tas prasa specifisku iemānu gūšanu regulāros treniņos pāris gadu garumā minimums. Aŗi tiem Krieviem heli vada dzekš kas ar to nodarbojās ~5 gadus intensīvi , otrs čalis ir profesionāls fotogrāfs kam pieder neliela foto aģentūra , tieši viņš ar vada heļa kameru. Taka tā domāju tas ar pareizākais risinājums , nav divritenis jāizgudro Un šitā www.youtube.com... var tik kārtīgi pieredzējis pilots + operators
ISTENĪBĀ tādu kantoru nav mazums kas par mazu naudu konkurē laukā aviāciju , eiropā vien vairāki. Pat reku Serbijā džekiem firmočka jau kopš 2008 gada un ar tieši tādu heli kā Maskaviešiem fočiks gan štrunta 450D ar KIT un bildes protams ne salīdzināt www.aero-photography.com
entuziasts:Cepelínu nevar tik precízi turét uz vienas vietas vai léni un precízi párvietot,véjsh to var aizpúst.
Gan Leiši gan tie Serbi www.aero-photography.com piedāvā arī dirižabļus un gaisa balonus bet tas ir salīdzinoši DĀRGI jo jāpūš iekšā gāze un nevar isti nolidināt galīgi smalki Helis pāri visam pēc iesējām un izmaksām , BET to jāprot ļoti labi stūrēt un viens cilvēks nevar vienlaicīgi stūrēt un bildēt
Lunis: viens cilvēks nevar vienlaicīgi stūrēt un bildēt
Canonam ir remote control, programmējama uz timelapse.
Vispār jau bija jāzin ka Austrālijā ir kantoris www.blip.com.au kas ražo čupām visādas foto un video distances vadības verķus nu ļoti noderīgus piemeram sporta fočenei , paparačiem un tavāiem filmējumiem arī ja kas
Vissmukāk laikam no Austrumeiropas no tiem lētajiem ~2500Eur bendzjas 26Cm heļie + Helicam staibilizātors , Poļi smuki laižj , kāza šitā www.youtube.com... , varētu būt neslikti
Lunis:Vissmukāk laikam no Austrumeiropas no tiem lētajiem ~2500Eur bendzjas 26Cm heļie + Helicam staibilizātors , Poļi smuki laižj , kāza šitā www.youtube.com... , varētu būt neslikti
Eu, bet tas Poļu vigiks uzrunā! Muzons laps sākumā it kā kaut kas tūlīt notiks, rifulis brauca, pēc tam auto...dramatiski akordi...es jau cerēju, ka saliksies purns purnā....a nekā Filmas trešā daļa - RUĻĻEVOJ!!! reālākās sānslīdes starp arumiem, super rallijs patika kā pēc tam šoveris izbāza laukā dildo un ar to kratīja/draudēja kādam mistiskam personāžam kaut kur priekšā...