pats uzdevi jautājumu un pats atbildēji.Tu domā,ka pa tādiem cipariem,kā pērk viņa bildes(20 000-30 000$)viņš varētu pārdot pa taisno no kameras un palielinātāja savas bildes.Protams,ka nevar dabūt tādu stilu bez apstrādes,jo dabā tāds nav.tas pats kā nevar pasniegt karbonādi tikai nokaujot cūku.
Pilnīgi nevienai filmai nav tāds dinamiskais diapazons, lai sasniegtu šādas toņu pārejas, jo sevišķi, ja gaismas avots atrodas AIZ fotogrāfējamā objekta.
Šādus attēlus ar tik plašu dinamisko diapazonu sauc par High Dynamic Range (HDR) attēliem. Lai tādus radītu tā, ka tie izskatās dabiski, ir vajadzīgas nopietnas zināšanas un pieredze digitālajā pēcapstrādē.
Platā kamera,piemeklējam filmas un tīstekļa kombināciju pa savai gaumei (jim tā kā pēc kodaka pārsvarā izskatās) un skrūvējam virsū sarkano filtru.Kopējot bildi nāksies pavicināties ar rokām.Tas varētu būtu vistuvākais variants bez šopa.A vot visādas drazas no kadra izvākt bez šopa nesanāks,tik tīri kadri ir vai nu baiiigās veiksmes vai šopa rezultāts.
JanisR:Vai ir iespējams, izmantojot filmu kameru un nepielietojot digitālos efektus, iegūt tādu stilu, kā Nick Brandt fotogrāfijām?
Jā ir, bet tev jābūt guru attīstīšanā un gleznošanas prasmei. Pieļauju ka tikk skiloti "attīstītāji" ir varbūt kādi 10-50 uz visu pasauli un izmirst kā dinozauri. Latvijā šajā jomā krutākais ir Zigurds Bilzonis. Aizeij pie vina pamācies, kā var šopa trikus bez šopa veikt. Varu pateikt tikai vienu. Tas darbs un zināšanas un pūles un veselības bendēšana nav tā vērta, lai to darītu ar rokām. Saprasdams cik daudz pūles aizies kaut ko tādu izdarīt tu uzreiz metīsies skanēt un šopot
Isti nesaprotu kas tur seviskj tais bildes , normals B/W loti tonali attistits un izlidzinati nokopets sjis tas piesekgts sjis tas pieturets . Klasiska B/W focjene bez kadiem parakiem efektiem , isteniba sjadas bildes BEZ KADIEM efektiem vareja nokopet katrs laba limenja laborantss , musdienas tadas var Rozentala skolas labratorija Martins Lablaiks @ Raimo Lielbriedis , Valdis Brauns un Aivars Liepins , Ilamars Znotins un vel kadi cilveki. Atkartoju TAIS BILDES nav nekadu parako EFEKTU ta isstas normala B/W focene ka kadreiz medz teikt "Labi nostradata" kad par kompjiemm neviens neko dzirdejis nebija , vaig palasities Anselma Adamasu un satisi ka nekas ipasj sais bildes NAV APSTRADATS tik vien ka normali nokopetas Paskaties bildi piemeram rebeccaprowler.files.wordpress.com... vai sjite iconicphotos.wordpress.com... , ka tev liekas cik daudz tur Fotsosjopa 1940 un 1955 gada ? Nu ne grama un montazjas ar nekadas VISS DABISKI gan uzbildets gan nokopets
Digiērā uzaugušajiem analogais B/W var sagādāt daudz patīkamu pārseigumu. Te 35mm neies, i-netā piedāvā Fujifilm GF 670 ar 6x7/6x6 formātu un 80/3,5 stiklu, jauns (firma piegādā stiklus arī Haselim). Par laboratoriju - no minētajiem tuvāk zinu Raimo. Paskatieties bildes (izdrukātas), ja patīk, viņš regulāri rīko kursus. Visus knifus parādīs, tikai uzjautājiet. P.S. Nick Brandt sižetus bildējot, būs laikam jāaizmirst par zibspuldžu eksistenci, nāksies apgūt bildēšanu dabīgā apgaismojumā. Spriežot pēc saita publikācijām, tas daudziem varētu sagādāt problēmas.