Pārmaiņas? Ja jau padomijas laikā tika ražotas abšaubāmas tehniskas, scenogrāfiskas, idejiskas un aktierspēles filmas, ja pasūtījums un finansējums bija garantēts... tad kas šodien?! Vai Graubas un Ēķa ražojumi neizraisa nožēlu?
Smadzeņu čakarēšanas metodika visām varām un tautām īpaši neatšķiras.... Iesaku pavērot "Neatkarības dienu" un "Rīgas sargus" var kādu padomjzemes šedevru pieplusēt ("Mājup ar uzvaru", kaut) Katrs, kam smadzenes, sapratīs cik lēta draza tā ir.
Es laikam esmu nejūtīgs pret propogandām. Atceros, kā mazs biju, 6-7 gadi, lasīju grāmateles "Pasaules bērni" un nevarē'ju saprst, čo za laža takaja, ka visur iss tik slikti un tikai Sovjetu valstī labi, ka krutie jūrnieki nabaga amerikāņus baro, utt. momenti. Likās tufta. Tik vēlāk sapratu, ka tā pamatīga smadzeņu skalošana bija, uz kuru, par laimi, neuzķēros - nebija papildus informatīvā fona, jo bija sākusies atmoda un pirmie neatkarības gadi (91.-92.). Tai pat laikā, grāmatiņas joprojām uzskatu par man diezgan vērtīgu informāciju tolaik, tāpat kā pasaules tautu pasaku sēriju - īstenībā, tās pasakas labprāt tagad pārlasītu, tīri dēļ kulturālās bagātības kas tur iekšā.
par filmām ir tā, ka man personīgi liekas, ka tie paši Rīgas sargi ir zemē nomesta nauda. Scenārijs un dekorācijas bija ok. jā, arī jēlais, neveiklais, nepārdomātais, 100x afabricētais, vēsturei neatbilstošais scenārijs. Mākslas filmai ok. Savukārt aktieru tēlojums aiz matiem pievelkams būtu bijis, ja filma pretendētu uz dokumentālo - sak, neskatamies, kā tie tēlo, skatamies, kā viss bija. Rezultātā, filma ne ta dokumentāla, ne ta mākslas. Vajadzēja to piķi iedot lietuviešiem lai taisa. Mums ir tiešām labi teātra aktieri, bet kino aktieru praktiski nav... Viena no retajām filmām, kur tikai daži stulbi momenti aktieru dēļ, ir LV un DE kopražojums "Jāņu nakts" (Midsummed madness), kuru, pirmoreiz forum cinemas skatoties, tiešām varēja pārsmieties.
versatile:Es laikam esmu nejūtīgs pret propogandām. Atceros, kā mazs biju, 6-7 gadi, lasīju grāmateles "Pasaules bērni" un nevarē'ju saprst, čo za laža takaja, ka visur iss tik slikti un tikai Sovjetu valstī labi, ka krutie jūrnieki nabaga amerikāņus baro, utt. momenti. Likās tufta. Tik vēlāk sapratu, ka tā pamatīga smadzeņu skalošana bija, uz kuru, par laimi, neuzķēros - nebija papildus informatīvā fona, jo bija sākusies atmoda un pirmie neatkarības gadi (91.-92.). Tai pat laikā, grāmatiņas joprojām uzskatu par man diezgan vērtīgu informāciju tolaik, tāpat kā pasaules tautu pasaku sēriju - īstenībā, tās pasakas labprāt tagad pārlasītu, tīri dēļ kulturālās bagātības kas tur iekšā.
par filmām ir tā, ka man personīgi liekas, ka tie paši Rīgas sargi ir zemē nomesta nauda. Scenārijs un dekorācijas bija ok. jā, arī jēlais, neveiklais, nepārdomātais, 100x afabricētais, vēsturei neatbilstošais scenārijs. Mākslas filmai ok. Savukārt aktieru tēlojums aiz matiem pievelkams būtu bijis, ja filma pretendētu uz dokumentālo - sak, neskatamies, kā tie tēlo, skatamies, kā viss bija. Rezultātā, filma ne ta dokumentāla, ne ta mākslas. Vajadzēja to piķi iedot lietuviešiem lai taisa. Mums ir tiešām labi teātra aktieri, bet kino aktieru praktiski nav... Viena no retajām filmām, kur tikai daži stulbi momenti aktieru dēļ, ir LV un DE kopražojums "Jāņu nakts" (Midsummed madness), kuru, pirmoreiz forum cinemas skatoties, tiešām varēja pārsmieties.
Ne aktieri vainīgi, ka scenārijs naivs un režija nekāda. Atšķirībā no teātra, kino filmē "dubļus"kamēr sanāk, tas ko režisors iecerējis. Ja ieceres bērnudārza līmenī, tad visģeniālākais aktieris var netērēties. Ka sargi ir zemē nomesta nauda, ne brīdi nešaubos. Viss mūsu valstī tiek dalīts pēc čomu principa. Arī filmu pasūtījums.
Elmarss: Viss mūsu valstī tiek dalīts pēc čomu principa. Arī filmu pasūtījums.
nevis arī, bet "jo īpaši".
A Paulīne laba filma. Vispār, dumjo laiku filmas ir kvalitatīvākas - jā, liela daļa izrēķinātas tikpat ļoti kā Paula mūzika, bet tas jau neko nemaina faktā, ka mūsdienās tādas netaisa...
Nezinu man personīgi skatoties Latviešu filmās patīk daudzu Aktieru darbs un tīr neko Operatori daudzās bijušu tā laika pieņemtā stila ietvaros šancējuši gana intresanti, scenāriji parasti mēsls un režisori nekādi , tehniskais izpildījumi šausminošs No jaunajā kiņi vienīgās divas ko esmu spējis skatīties tīri vizuāli ir Kurpe un Ūdens bumba resnajam runcim , sižets gan pilnīgi nekāds bet bilde PATĪK sevišķi Kurpē. Nevienu no Graubas . Streiča jaunajiem ražojumiem vienkārši nespēju skatīties drausmīgi haotiskā bezsižeta pēc . Piemēram Rīgas sargus es protams noskatījos bet igauņu "Vardus marmorā" es SKATĪJOS! Baiga vasara bija šausmīgs murgs bet Likteņdzirnas un Vecās pagastmājas mistērija tas bij drausmīgi nebaudāms ārprāts , kas zīmīgi man personīgi pa vieniem 80% liekas ka Jāņu naksts mistērija ko tas Fricis "uzņēmis" ar tām krutajām Eiropas zvaigznēm īstenībā ir STREIČA DARBS!!! Sit vai nost man tā liekas , nu nevar divi cilvēki tik vienādi murgot
RīgasLaikā kaut kad pasen viens anglis bija uzrakstījis ko domā par Latvijas kio....nu to pašu jau..., viņš tikai nevarēja saprast kāpēc poļiem un čehiem ik pa laikam ir sanācis...