forum.gif
Atkal salūza.. jeb...
Jauns tematsAtbildēt fotoblog.ninja forums / tehnika / Atkal salūza.. jeb...
  1.  
IerakstsAutors
Publicēts: 10.03.07 17:57
 citēt
..."Velns pār stenderi!!!"
Esmu sašutusi,dusmīga,nikna!TIKKO[pirms 5min] ATKAL salūza mana kamera [Panasonic DMC-FZ5].Un man lielas aizdomas,ka mani remotā piešmauca.
2006.gada decembra sākumā salūza kamera.Es fotografēju telpā,izslēdzu kameru uz kādu brīdi.Tad atkal gribēju ieslēgt,bet objektīvs nelīda laukā un uz LCD ekrāna parādījās uzraksts "Remove lens cap and press -> button".Bet nebija nekāda "lens cap" virsū!Un tā nu vairs objektīvs neizlīda laukā.Pēc pāris dienām aiznesu uz fotosalonu,kur arī pieņēma salauztās kameras remontam.Cik nu es sapratu viņu sistēmu,tad salauztās kameras viņi sūta uz Rīgu,tad Rīga remontē un sūta atpakaļ.
Aiznesu es 6.decembrī.Teicu,ka vajag līdz Jaunajam Gadam,man teica,ka tas būs diez vai iespējams,visdrīzāk,ka janvāra sākumā.Nu okei,gaidīju līdz janvāra sākumam.Telefons nezvana[viņi solīja,kad būs gatavs,piezvanīs].Jau janvāris iet uz beigām,es domāju,ka jāiet noskaidrot,kas tur notiek.Aizeju pie tā vīrieša-viņš man skaidro,ka nekā nezinot,Rīga nav devusi nekādas ziņas,bet domājams,ka drīz būs kamera gatava.Sakostiem zobiem gāju mājās.Bet tā diena pēc dienas..Un pienāca februāra sākums.Viss,mans pacietības mērs bija pilns!Aizgāju un pateicu,ko domāju.Man riebās klausīties to,ko viņš teica-ka nekā nezinot,ka nevienu nevar sazvanīt,ka nekas nav solīts,blā,blā,blā...KAS TĀ PAR ATTIEKSMI?! Ja nevar izdarīt savu darbu,tad lai vispār nestrādā!Uz kvīts,ko man remonta sākumā iedeva,ir maziem burtiņiem rakstīts:"Remontu veicam 30 dienu laikā pēc defekta konstatācijas".Tad nu es jautāju-divi mēneši tā kā pagājuši,vai tad viņi nav spējuši atrast defektu un nemaz uzsākt remontu?Es teicu,lai zvana uz Rīgu,ja pilnīgi nekas nav darīts,tad lai sūta atpakaļ.Pati tad braukšu un remontēšu.Šis teica,ka pateiks,ko viņi darīs ar kameru,nākošajā dienā.Es aizbraucu,iegāju,viņš ieraudzīja mani,klusām pieiet un čukstus saka[izskatījās,ka baidījās,ja sākšu rēkt ;D]:"Oņi prišļot vam kameru obratna.[jautācu,pēc cik ilga laika]-V čitenie odnoj iļi poltara ņidzeļi.." Sapratu,nekas nav darīts ar kameru.Es smiedamās aizgāju,trūka,ko teikt.
Un pēc divām nedēļām man zvana un saka,ka varu ņemt kameru.Bet biju ĻOTI pārsteigta,ka kameru atdeva atpakaļ salabotu.[WOW].Nācās samaksāt 48ls.Jautāju,ko tad ir saremontējuši.Viņš saka-nu nav norādīts nekas,bet es domāju,ka optika nomainīta,ja jau tik lielu summu prasa.

Šodiena.Ir pagājušas,ja nemaldos,apmēram 3 nedēļas kopš kamera ir manās rokās.Tagad klīdu pa istabu,apstājos pie spoguļa un põzierēju.Beidzu knipsēt sevi,gribu izslēgt kameru,bet...Atkal izlec tas stulbais uzraksts :"Remove lens cap and press -> button" [lai gan NAV nekaada "lens cap"] un objektīvs nelien iekšā!

Vai tad,ja būtu nomainīta kāda detaļa vai pats objektīvs,var būt tieši tāda pati problēma pēc pāris nedēļām?Es nesaprotu!
avatar
Publicēts: 10.03.07 18:53
 citēt
www.fixya.com...

Varbūt palīdzēs šis, bet principā, neko daudz tur iesākt attiecībā par šo remontu, manuprāt, nevar.
avatar
Publicēts: 11.03.07 13:10
 citēt
Cik veca kamera? Vai ir veel garantija? Ja ir veel garantijas laiks taa kamera buutu jaaremontee bez maksas, Ja tev ir visi dokumenti tjipa garantijas talons, čeks kur uzraadiits ka nauda panjemta par remontu utt. Tad ej pie jamiem un piedradi ar pateereetaju tiesiibu aizsardziibas biroju utt. Vari veel samekleet tos likuma pantus par savaam tiesiibaam. karoche, ja tu neesi to kameru sadauziijus ar aamuri un tai veel ir garantija tad jamiem taa bija jaaremontee bez maxas...
avatar
Publicēts: 11.03.07 14:37
 citēt
Kamera pie manis ir jau pusgadu,bet problēma ir ar garantiju.Tā kā kamera pirkta Londonā un man to uzdāvināja,tad tie papīri tev nav derīgi.
Pašlaik man ir vienīgi čeks un viens papīrs,kurš apliecina,ka remonts tika veikts.
avatar
Publicēts: 11.03.07 15:22
 citēt
Ja kamera ir pirkta ES tad garantija ir derīga visā ES teritorijā, tev jaadodaas uz panasonic paarstaavnieciibu un jaarunaa tur.
avatar
Publicēts: 12.03.07 10:00
 citēt
Sajaa reizee tas diez vai paliidzees bet teksts naakoshajaam ciinjaam ar tigonjiem:


SIA BLA bLAdrese
(no kaa nopirka)

Vaards uzvaards
adrese
(tjipa pats)





PRASĪJUMS.

Jūsu tirdzniecības uzņēmumā _datums_. esmu iegādājies __prece_, kura patēriņa procesā izrādījās nekvalitatīva prece – _defekts_. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 28. pantu, man, kā patērētājam, ir tiesības izvēlēties - 1)preces remontu par Jūsu līdzekļiem, 2)preces cenas samazinājumu, 3)preces apmaiņu pret līdzvērtīgu preci, vai 4)saņemt atpakaļ naudu, ja, saskaņā ar 27.pantu, no preces iegādāšanās dienas nav pagājis vairāk nekā divi gadi.
Es vēlos saņemt naudu, jo ne šo - remontētu, ne citu šīs firmas ražotu preci iegādāties nevēlos, tātad arī preces apmaiņa pret citu līdzvērtīgu nav iespējama.

Pielikumā: preces iegādes čeka Nr.__________ kopija no _datums_. par kopējo summu _xxx_ Ls
(xxx lati xx santīmi),no kuras _xxx_ Ls(xxx lati xx santīmi) ir _siis preces_ cena.


Bla bla
parksts


Nu tjipa beigaas mineetaa prasiiba var mainiities tur remonts, liidzveertiiga prece utt. Shis texts ir no reaalas prasiibas un veikalaa sho ieraugot nauda tika atmaxaata bez ierunaam...

Tas taa naakotnei :) mosh noder :)
avatar
Publicēts: 12.03.07 10:04
 citēt
Pat ja arii ruupniicas garantija bija, tad tagad taa vairs nav speekaa, jo kaads kaktu remontkantoris ir ieliidis laaciitim veederaa.
Bet servisam arii ir jaatbild par savu darbu, tikai nezinu vai likums arii nosaka 1 gadu garantiju vai mazaaku. Dodies atpakalj uz servisu, un uzstaj lai labo veelreiz, bet ka shoreiz neko nemaksaasi. Tikai nevajag braukt virsuu, vajag pieklaajiigi, bet uzstaajiigi :).
Ja cilveeciiga saruna nepaliidz, velc aaraa ieprieks sagatavotu kljauzu par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem, kaa arii kljauzu valsts valodas inspekcijai par paardeveeju neatbilstiibu ienjemamajam amatam. :)
Neaizmirsti nokopeet cheku un garantijas talonu.
avatar
Publicēts: 12.03.07 22:04
 citēt
Bet vai kāds nezin,kur var atrast informāciju par to,vai remontam kā tādam pastāv garantija? Es meklēju pa ptac.gov.lv bet tur neko neatradu.Rīt taisos braukt uz to fotosalonu,gribu lai man būtu vismaz info-ko es viņiem varu prasīt un ko nē.
avatar
Publicēts: 12.03.07 23:41
 citēt
Bet vai kāds nezin,kur var atrast informāciju par to,vai remontam kā tādam pastāv garantija? Es meklēju pa ptac.gov.lv bet tur neko neatradu.Rīt taisos braukt uz to fotosalonu,gribu lai man būtu vismaz info-ko es viņiem varu prasīt un ko nē.


:roll:

:idea: paņemt rokās telefonu un piezvani!
avatar
Publicēts: 12.03.07 23:45
 citēt
Bet vai kāds nezin,kur var atrast informāciju par to,vai remontam kā tādam pastāv garantija? Es meklēju pa ptac.gov.lv bet tur neko neatradu.Rīt taisos braukt uz to fotosalonu,gribu lai man būtu vismaz info-ko es viņiem varu prasīt un ko nē.


Nu, uz salonu veel nesteidzies! Paspeesi jebkuraa laikaa. Vaig no saakuma kaasaka-apbrunjoties... :DD Vai tad Tev uz rokas neko neiedeva-kaadu papiiru-liigumu vai ko tamliidziigu? Kas ir papiiri, kas Tev ir uz rokas?


Prasīt var visu, jo vairāk prasīsi, jo lielāka iespēja, ka kaut ko dabūsi, lai takš viņi domā, ko tu drīksti prasīt, ko nē.. tu esi klients ;)
avatar
Publicēts: 13.03.07 00:42
 citēt
Nu, uz salonu veel nesteidzies! Paspeesi jebkuraa laikaa. Vaig no saakuma kaasaka-apbrunjoties... :DD Vai tad Tev uz rokas neko neiedeva-kaadu papiiru-liigumu vai ko tamliidziigu? Kas ir papiiri, kas Tev ir uz rokas?



Man ir TIKAI čeks,par to,ka samaksāju 48ls par remontu un tā kvīts,ko viņi man iedeva,kad nodevu kameru-par to,ka pieņem remotā tieši manu kameru ,kad,un cik par remontu samaksāju+ka optikas defekts.Man nav vairs nekādu papīru saistībā ar šo kameru.
avatar
Publicēts: 13.03.07 09:42
 citēt
Njā, situācija skarba. Cik ir garantija remontam, to gan nezinu, bet zinu, ja garantijas laikā remontē ilgāk par mēnesi, ir jānodrošina maiņas aparāts. Tas arī kaut kur paterētāju aizsardzības likumos ir.
avatar
Publicēts: 13.03.07 12:27
 citēt
Nu taa, viss izskataas diezgan normaali, parasta situaacija... :)
Zini kā notika, tu aiznesi uz savu foto veikalinju, kur 2X nedeeljaa mashiina dodas uz riigu un ved taas kameras un briinies ka tik ilgi, am cilveekam kas straadaa tajaa veikalaa nav nekaada sakara ar to kas notiek riigaa, riigaa remontee visas latvijas garantijas remontus, taapeec maksas remonti tiek atlikti otrajaa kaartaa, jo garantijai ir prieoritaate!!!, tas ir viens no faktooriem kaapeec tik ilgi, un tagad nokaunies un aizmirsti ka juuties kaa varone apdirshot to cilveeku kas straadaa taaa veikalaa. :) no offence, bet nostraadaaju gadu lielaakajaa autorizeetajaa servisa centraa latvijaa man shitaadi klienti kaa tu nervu sisteemu pamatiigi sadragaaja... turklaat ljoti biezhi veel izraadiijaas ka pashi vien ir vainiigi ka meetaa savu tehniku visur kur pagadaas...
Tagad par garantiju, ja pirki Anglijaa tad Nekaada eiropas savieniibas garantija te nav, tehnika ir iedaliita nevis eiropas savieniibaa, bet gan regjioonos, ir baltijas regjioons (lietuva latvija igaunija somija) ir EU1 - (vaacija daanija anglija utt) EU2 - (veelkautkaadas valstis) utt... bet tas nav tik traki, ir gadiijushies arii taadi klienti kas atnaak ar anglijas garantijas talonu un blato pa visu servisu ka vinjiem esot eiropas garantija... taadi pashi gudrinieki... labi... :) taadaa situaacijaa mees suutiijam klientu uz paarstavnieciibu, protams ja taada ir latvijaa, ja ir, tad tur bez probleemam tavu aparaatu pieregjistrees Baltijas regjioonam un izrakstiis baltijas regjioona garantijas dokumentus, (aparaata online regjistraacija citaa regjioonaa ir obligaata, jo ja veelaak autorizeetajaa servisa centraa izraadaas ka vinjsh nav muusu reg, tad serviss nevar sanjemt kompensaaciju par garantijas remontu un taadus sviestus neremontee. Un ja tu suutiitu vinju kaa garantijas aparaat, tad vinjsh tev varbuut arii atnaaktu liidz jaunajam gadam, bet vispaar zinot situaaciju servisaa, ka viss ir tik nezheeliigi noslogots, jo tie kraami luuzt pa labi un pa kreisi, njemot veeraa to ka dazhi zhuljiki kas pashi salauzishi un grib lai vinjiem pa garantiju sataisa arii ir rindaa, tad visticamaak vinjsh reaali buutu tavaas rokaas uz janvaara vidu, vai beigaam. Bet tagad situaacija ir veel sarezhgjiitaakaa, tu suutiiji uz maksas remontu, tagad vinjsh ir chakareets, un ja tev arii paarstavnieciiba iedos baltijas garantiju, tad autorizeetajaa servisaa tavu aparaatu vienkaarshi nonjms no garantijas, (atteiks garantijas apkalposhanu), jo konstatees nesankcioneetas aveershanas peedas, nesankcioneets remonts. kaut kaa taa, ja lamaasies un bezjeedziigi spreegaasi vienkaarshi uzrakstiis attieciiga fakta apliecinoshu oficiaalu dokumentu, aktu. Un pirmaa remonta laikaa tev nekaadu optiku nemainiija, ja nomainiitu optiku, tad remontsvisticamaak izmaksaatu 4X daargaak, (zinu tos izcenojumus) taapeec ja aparaatam nav garantijas tad vinju labaak arii neremonteet, bet pirkt jaunu, cenas taas pashas :D , vinji visticamaak izdarija to kas bija aprakstiits tajaa linkaa ko tev iedeva pashaa saakumaa... pameegjini to pati no saakuma, un ja nesanaak tad suuti to aparaatu remontaa atkal ja veelies, ja neveelies tad peerc labaak jaunu, tas ir mans tev ieteikums, vai vislabaak, dodies pati uz riigu, pablandies pa servisiem un paintereseejies par situaaciju, rindaam, un cenaam. jo kaa jau teicu, maksas remontus daudzaas vietaas pat netaisa, jo nav laika.... garantijas remontu kauuudzeee.... noveelu veiksmi, un galvenais, nebljausties virsuu darbieniekiem un nestreo, bet otraadi, uztaisi miiljas actinjas, pakokjetee un meiteniski pabeedaajies, iipashi ja tavaa priekshaa staav viirietis, tev jaapacenshaas lai tevi iegaumee, jo vinjam dienaa jaastraadaa ar aptuveni 300-400 klientiem. :) un ja vinjsh tevi pozitiivi iegaumees, tad dariis visu iespeejamo lai tev paliidzeet, bet ja blkjaustiisies un tikai trauceesi cilveekam straadaat, sabojaasi garastaavokli, (peec muusu daba pieredzes saku) vinjsh var dariit visu iespeejamo lai tev atriebtos, un tavu remontu ievilktu veel ilgaak un beigaas vispaar pateikt ka nekas nav saremonteets, jo vinjsh labi zin, ka tu tik un taa vinjam neko nevari izdariit...) taakaa ciinies. veismi. :)
avatar
Publicēts: 13.03.07 12:32
 citēt
P.S. 30 dienaas varbuut arii sataisiija, neviens jau nezin kad tam aparaatam tika konstateets defekts, noteikti ka peec defekta konstateeshanas sataisiija nevis 30dienu laikaa bet gan 3 minuushu. :))) taakaa nejauciet... taas 30 dienas domaatas nevis aparaata transporteeshanai uz servisu, rindas gaidiishanai servisaa, un aparaata transporteeshanai no servisa un veel tevis gaidiishanai vinjam pakalj veikalaa, bet gan servisa vajadziibaam, gadiijumaa ja ir jaapasuuta detaljas no aarzemeem utt... :) tas ir taakaa boonuss, ka jaanjem veeraa tas ka tie 3 meeneshi var paildzinaaties veel par 30 dienaam... :))))
Maksas remontiem parasti dod kaadas 7 dienas garantiju, peec servisa centra izsniegta cheka. detaljaam dod razhotaaja garantiju kas varbuut pat 1 gads.
Pacenties lai tevi pozitiivi iegaumee, jo ja nedariisi vispaar neko, vienkaarshi klusi nodosi aparaatu remontaa, tad vinjsh vienkaarshi leeni kusteeesies rindas liktenja varaa...
avatar
Jauns tematsAtbildēt
  1.  

Mana info:

Forum saīsnes:

Meklēt
Kategorijas
Diskusijas

Šobrīd online (0):