Tur jau vispirms disku bremzes jāuzliek ričukam, jānopakojas pa riktīgo ar ķiveri un aizsargiem un tikai tad var pa kalniem braukt ar velo. Kgan cilvēki dažādi, es neņemtos bez disku bremzēm braukt
edvins-l:Esmu šajā pilsētā bijis, tur ir iespēja nopirkt ekskursiju uz Venēciju un arī netālu ir smuka vecpilsēta. Vieta ir kalnaina, ar velo būs grūti
pa liidzenumu bruakt nav interesanti....
kalnos interesanti, ja nav skrienamais meerkjis. Man jau dikti shis patiik, bet nekaadi nevareeshu.
chiekurs:Tur jau vispirms disku bremzes jāuzliek ričukam, jānopakojas pa riktīgo ar ķiveri un aizsargiem un tikai tad var pa kalniem braukt ar velo. Kgan cilvēki dažādi, es neņemtos bez disku bremzēm braukt
Kalnos gan labāk ne Disku bet trumuļu bremzes , disku lietū slīda ne sliktāk ka parastie žoklīši un spiežot niknāt lido pār stūri , ātrumi ar vēlams lai pārslēdzis rumbā tad braucot pret kalnu nav problēmu slogāties turpu šurpu Katrā ziņa Švicē tiem kas ikdienā braukā pa kalnainām vietām iecienītākie ir kalnu riteņi ar trumuļu bremzēm kam ūdens smiltis netraucē uz abiem riteņiem un ātrumi slēdzas pakaļējā riteņa rumbā Jau pāris nedēļas braukāju pa mežiem ar vienu līdzīgu tik bez rumbas , nav nevienas žokļu bremzēm raksturīgo problēmu ar dubļiem sniegu utt piekam komplektā ar 7cm platu ielas un sliku riepu pa kusušu mežā ceļu sniegu dublīem iet kā pa asfaltu
Mani dikti kaitina tie atrumi rumba - dzivojot Danija un minoties katru dienu 15-20km pa kalniem un lejaam, neviens richuks ar aatrumiem rumbaa man nav izturejis vairaak kaa 4 meneshus. Sakumaa viss forshi, bet peec tam saakas krakshkji un aatrumi leekaa kaa negudri
chiekurs:Tur jau vispirms disku bremzes jāuzliek ričukam, jānopakojas pa riktīgo ar ķiveri un aizsargiem un tikai tad var pa kalniem braukt ar velo. Kgan cilvēki dažādi, es neņemtos bez disku bremzēm braukt
full_clip:Mani dikti kaitina tie atrumi rumba - dzivojot Danija un minoties katru dienu 15-20km pa kalniem un lejaam, neviens richuks ar aatrumiem rumbaa man nav izturejis vairaak kaa 4 meneshus. Sakumaa viss forshi, bet peec tam saakas krakshkji un aatrumi leekaa kaa negudri
Nevaig jau braukāt ar ķinīzeru štruntiem , vaig pirkt normālus ražotājus Paskaties ar ko brauc vietējie , vai nu pilnīgs mēsls bez ātrumiem vai verķis pa 2000 Eur
chiekurs:Tur jau vispirms disku bremzes jāuzliek ričukam, jānopakojas pa riktīgo ar ķiveri un aizsargiem un tikai tad var pa kalniem braukt ar velo. Kgan cilvēki dažādi, es neņemtos bez disku bremzēm braukt
Kalnos gan labāk ne Disku bet trumuļu bremzes , disku lietū slīda ne sliktāk ka parastie žoklīši un spiežot niknāt lido pār stūri , ātrumi ar vēlams lai pārslēdzis rumbā tad braucot pret kalnu nav problēmu slogāties turpu šurpu Katrā ziņa Švicē tiem kas ikdienā braukā pa kalnainām vietām iecienītākie ir kalnu riteņi ar trumuļu bremzēm kam ūdens smiltis netraucē uz abiem riteņiem un ātrumi slēdzas pakaļējā riteņa rumbā Jau pāris nedēļas braukāju pa mežiem ar vienu līdzīgu tik bez rumbas , nav nevienas žokļu bremzēm raksturīgo problēmu ar dubļiem sniegu utt piekam komplektā ar 7cm platu ielas un sliku riepu pa kusušu mežā ceļu sniegu dublīem iet kā pa asfaltu
gribētu es tevi redzēt pēc 15km pamežu šajā laikā!
kasparsf: gribētu es tevi redzēt pēc 15km pamežu šajā laikā!
Vakar bija 14km , biju uz Panku ezeru aizminis , tulītās mīšu uz Tomes tautas namu mož atpakaļ izmetīšu līkumu caur Zivju audzētavu ne pa šoseju tad manīs. Aizvakar bija bišķi sūdīgāk bija +8 grādi nu taaa taa baigā putra bet Vakar bija -3 patreiz ira -1 taka nebūs tik traki. Galvenais kas šitam ritenim man patīk platie lielie dubļenieki platās riepas un trumuļu bremzes , dubļi ūdens pat uz biksēm nešļaksta brauc kaut caur 10cm ūdeni , dubļi nesprūst bremžu žokļos , koroče esmu starā. Atšķirībā no vecā nopērtā kas bij domāts vairāk asfaltam uz lieliem gabaliem jauno komplektēju citai vajadzībai , lēnai braukšanai pa mežu un mīkstu grunti, IET burvīgi A jā kad bija tie 8 grādi braucu no Ķentes kalna gar Vitauta "Andreja ielu" nu tur gan bija drausmas grima iekšā 15cm putrā , kā šie tur vispār ātrā tiek pakusis ledus + dubļi
Tas uz mašinām attiecās , divritenim bremzes vienos 50% gadījumu izmanto lai kustētos uz priekšu un turētu līdzsvaru
Visa mana bērnība pagāja uz velosipēda bezemzēm un nekādu problēmu nebija ar kustēšanos uz priekšu un līdzsvara noturēšanu, uz līdzsvaru bremzes neaatiecas bet alko gan, pagājušo vasaru vienā tādā nakts velo-alko izbraucienā elkoni saluzu un pats smieklīgākais ka bija par katru cenu pālī jābrauc pokeris spēlēt, a es ta pokeri nemaz nemāku spēlēt!!!
chiekurs:Tur jau vispirms disku bremzes jāuzliek ričukam, jānopakojas pa riktīgo ar ķiveri un aizsargiem un tikai tad var pa kalniem braukt ar velo. Kgan cilvēki dažādi, es neņemtos bez disku bremzēm braukt
chiekurs:Tur jau vispirms disku bremzes jāuzliek ričukam, jānopakojas pa riktīgo ar ķiveri un aizsargiem un tikai tad var pa kalniem braukt ar velo. Kgan cilvēki dažādi, es neņemtos bez disku bremzēm braukt
..totaali tuksha ljurinaashana..
protams, tev jau labāk zināms kā pa kalniem jābraukā ar ričuku.
full_clip:Mani dikti kaitina tie atrumi rumba - dzivojot Danija un minoties katru dienu 15-20km pa kalniem un lejaam, neviens richuks ar aatrumiem rumbaa man nav izturejis vairaak kaa 4 meneshus. Sakumaa viss forshi, bet peec tam saakas krakshkji un aatrumi leekaa kaa negudri
Nevaig jau braukāt ar ķinīzeru štruntiem , vaig pirkt normālus ražotājus Paskaties ar ko brauc vietējie , vai nu pilnīgs mēsls bez ātrumiem vai verķis pa 2000 Eur
Danija nav Niderlande - te visi brauc ar videjas klases richukiem 500 Ls robezhas, protams, ir ari krutaki, bet tadi ir tiesham maz. Un ari es nebraucu ar kjinas mesliem, bet tie atrumi rumbas plist te visiem.
full_clip:Danija nav Niderlande - te visi brauc ar videjas klases richukiem 500 Ls robezhas, protams, ir ari krutaki, bet tadi ir tiesham maz. Un ari es nebraucu ar kjinas mesliem, bet tie atrumi rumbas plist te visiem.
Normāls EU ražots felleris ar tādu rumbu maksā sākot no ~1300Eur , par mazaku cenu neko EU uzražot nevar. Plika rumba ~600-700 Eur. Lētākā braucamā 8 ātrumu Shimano rumba ko esmu redzējis maksāja ~420Eur bet nu tā nekas exskluzīvs
kasparsf:pagājušo vasaru vienā tādā nakts velo-alko izbraucienā elkoni saluzu un pats smieklīgākais ka bija par katru cenu pālī jābrauc pokeris spēlēt, a es ta pokeri nemaz nemāku spēlēt!!!
full_clip:Danija nav Niderlande - te visi brauc ar videjas klases richukiem 500 Ls robezhas, protams, ir ari krutaki, bet tadi ir tiesham maz. Un ari es nebraucu ar kjinas mesliem, bet tie atrumi rumbas plist te visiem.
Normāls EU ražots felleris ar tādu rumbu maksā sākot no ~1300Eur , par mazaku cenu neko EU uzražot nevar. Plika rumba ~600-700 Eur.
Nu nevajag te pīpot muļķības - tos riteņus ar tādām rumbām var veikalā dabūt sākot ar 200 Ls (riteņi ražoti Dānijā un ir augstas kvalitātes). Lai gan te ar naudu reti kuram ir problēmas, bet dāņi netērā lielu naudu riteņiem.
Nu nevajag te pīpot muļķības - tos riteņus ar tādām rumbām var veikalā dabūt sākot ar 200 Ls (riteņi ražoti Dānijā un ir augstas kvalitātes). Lai gan te ar naudu reti kuram ir problēmas, bet dāņi netērā lielu naudu riteņiem.
TĀDUS ko Dānijā var dabūt pa 200Ls iekš Latvijas var dabūt ~60-70Ls nevienam nesaku ĶINIEŠU caur un caur , tik skrūvēti kopā "Dānijā" labākā gadijumā Šadi mehānismi ķinā ražoti ir apsalūti štrunti , tikai dārgais gals tad gan strādā gana perfekti Piekam domāju ka pa 200Ls Dānijā ir 3 ātrumu versijas
baah. ar busiņu uz horvātiju? tas taču ir TĀDS gabals. pēc pēdējā brauciena uz slovākiju nosolījos sev ka nekad vairs ar nekādiem busiem caur poliju turp-atpakaļ nebraukšu.