jāņem sony bet ja nopietni,tad pa vienkāršo būs 3 gaišie f/2,8 zoomi (16-200mm diapozonu ko nosegt) un kāda puslīdz jēdzīga blice. Kamera - labs AF,normāli augstie ISO,vismaz 3 rāmji sekundē.No tām ko jaunas var nopirkt - vismaz Canon 7D līmenis laikam būs vajadzīgs,vai Nikon D7000/D300s. Protams,vēl der noskaidrot,cik naudiņas tam ir atvēlēts.
kameraa ir rezhiims, kur uzziimeets skrienoshs cilveecinjsh
bet ja grib savaadaak, tad jaanjem graamata rokaas un buus vien jaalasa un jaasaprot kaa taa darbojaas tiiri tehniski. ko dot sleedzha aatrums, iso, F utt.
to pasu auto sportu/driftu var bildeet dazhaadi, bet ja nezini, ko gribi, tad atliek graamata - M rezhiims - & eksperimenteet
Klātienē neesmu vērojis, bet spriežot pēc augsta līmeņa filmām, atraktīvāks sports par driftu ir tikai sumo cīņa... Tātad der jebkurš ziepjutrauks, jo māksla būs kopozīcijā. Lai veicas.
Elmarss:Klātienē neesmu vērojis, bet spriežot pēc augsta līmeņa filmām, atraktīvāks sports par driftu ir tikai sumo cīņa... Tātad der jebkurš ziepjutrauks, jo māksla būs kopozīcijā. Lai veicas.
Ja pareizi sapratu autora jautājumu, interese ir par autosportu vispār, driftu ieskaitot.
lauralie:Kādi parametri būtu tie noteicošie,ja jāizvēlas kamera un objektīvs,kas labi noderētu fotogrāfējot autosportu/driftu?
Baigi vienkārši - Nikon D3s vai Canon 1D IV reiz 2 vai 3, attiecīgā ražotāja reportieru zoom komplekts no 16 līdz 200 ar gaismasspēju 2.8, 300/2.8 un 400/2.8 un pilns telekonvertoru komplekts. Un ja nesanāk bildes, tad tiešām jāmeklē vaina sevī.
lauralie:Kādi parametri būtu tie noteicošie,ja jāizvēlas kamera un objektīvs,kas labi noderētu fotogrāfējot autosportu/driftu?
Baigi vienkārši - Nikon D3s vai Canon 1D IV reiz 2 vai 3, attiecīgā ražotāja reportieru zoom komplekts no 16 līdz 200 ar gaismasspēju 2.8, 300/2.8 un 400/2.8 un pilns telekonvertoru komplekts. Un ja nesanāk bildes, tad tiešām jāmeklē vaina sevī.
...sen nebiju forumā redzējis tik ļoti precīzu atbildi uz uzdoto jautājumu, kas vienlaicīgi ir absolūti bezjēdzīga jautātājam.
ak34:
Baigi vienkārši - Nikon D3s vai Canon 1D IV reiz 2 vai 3, attiecīgā ražotāja reportieru zoom komplekts no 16 līdz 200 ar gaismasspēju 2.8, 300/2.8 un 400/2.8 un pilns telekonvertoru komplekts. Un ja nesanāk bildes, tad tiešām jāmeklē vaina sevī.
...sen nebiju forumā redzējis tik ļoti precīzu atbildi uz uzdoto jautājumu, kas vienlaicīgi ir absolūti bezjēdzīga jautātājam.
Der! drīkst jautājumu pēc būtības - akreditācija jau nokārtota un kur tieši tiks publicētas bildes? (drīkst neatbildēt skaļi...)
Pamata parametri - ātrs fokuss, ātrs slēdzis, ātrs objektīvs piemēram vecs kā pasaule eos400D un kit 18-55mm - te var redzēt rezultātu - fblg.me...
RAIMI:Manuprāt Canon 40D būtu tīri ok autosportam un driftam, diezgan lēti un daudz kadru sekundē spējīgs uzņemt
..jā, un arī lēcu nevajag. ir taču 6.5fps
tieši tā arī lēcu nevajag paņem spēļu kārti vai kādu papīra gabalu, ar adatu izdur pavisam nelielu caurumiņu plaknē, un tad pieliec pie Canon 40D, objektīva vietā, volā ir iegūts 50mm objektīvs un ieekonomēts ap 50 Ls. Iegūta "Digitālā Camera Obscura"
ekoists:Vai tiešām pirksi kameru ar objektīviem,lai driftu nobildētu?
Ne jau tikai tam,bet diezgan svarīgi,lai iznāktu kvalitatīvas un dinamiskas bildes no treniņiem un sacensībām.
Da pofig pilnīgi, kas par kameru. Lai iznāktu dinamiskas bildes ir jābūt ļoti taisnām rokām, lai ar mazu slēdža ātrumu mācētu precīzi vilkt līdzi autiņam.
ekoists:Vai tiešām pirksi kameru ar objektīviem,lai driftu nobildētu?
Ne jau tikai tam,bet diezgan svarīgi,lai iznāktu kvalitatīvas un dinamiskas bildes no treniņiem un sacensībām.
atkal kārtējie "mēs paši varam" spečuki. nu, nevarēsi tā vienkārši hops un citēju - "kvalitatīvas un dinamiskas bildes !" samaksāt par trasi var prakstiski jebkādu ciparu, par tiem auto šķūningiem ne maz jau nerunājot, bet kā foto tā skuju !
bet gan jau būs tā ka vietējā auto/moto klubiņa ģedi pateiks, ka vot šitais frukts vai džuse ir baigi sakarīgais un līdz ar to viss kas nāk ārā no viņa /viņas kameras ir baigi dinamisks un kvalitatīvs. tā kā izpratne par kvalitāti būs mopēda līmenī.
shvaboc:autosporta fotogrāfija LV tāpat ir piesātināta
Ar ko šī tā piesātināta??? Piekrītu, ka rallijkrosā pa trasi vazājas vismaz pārdesmit bojāgājēji ar visāda kalibra fototehniku, tik bildes tā švakāk ko redzēt.
Maris:kas ir mazs slēdža ātrums un uz kurieni tas jāvelk? domā ja rāda kaligrāfijas paraugus analfabētam, tad ābeci jamam izdosies apiet?
Māri, Tu neko nesaproti, lai tak visi pērk dārgos spoguļus. Jo vairāk pirks, jo vairāk ražos, jo vairāk ražos jo mazāka pašizmaksa, jo mazāka pašizmaksa, jo zemākas cenas tehnikai. Tam, kam vajadzēs labas bildes, tas tāpat nolīgs profu, a šitie visi "vpzdu"& "para pupus" sētas racingi lai tak cenšās un masterpīso.
Šie pēdējie komentāri ir nevietā, un, manuprāt, pilnīgi nekorekti. Jautri lasīt, ka sākat apspriest manu mācēšanu un manas fotogrāfijas, kad vēl tās nav uzņemtas. Nevajag cepties, netraucēšu jūs ar saviem amatiera foto, lai nav lieki jāklaigā. Ne man tur labums, ne jums! Paldies tiem,kas atbildēja saistībā ar jautājumu, tiešām par tehniskām lietām.
lauralie:Šie pēdējie komentāri ir nevietā, un, manuprāt, pilnīgi nekorekti. Jautri lasīt, ka sākat apspriest manu mācēšanu un manas fotogrāfijas, kad vēl tās nav uzņemtas. Nevajag cepties, netraucēšu jūs ar saviem amatiera foto, lai nav lieki jāklaigā. Ne man tur labums, ne jums! Paldies tiem,kas atbildēja saistībā ar jautājumu, tiešām par tehniskām lietām.
Domā, ka ja Tev pateiks tehniskās lietas - kādi ir pasaulē labākie un krutākie stenti, Tu varēsi sākt ar koronāro angioplastiju nodarboties????
A kas Tev liek domāt, ka ar fotogrāfiju ir savādāk????
P.S. Iedomājies, ka nākamais džeks Tev būs pianists. Tad visa foto tehnikā ieliktā nauda vējā, sporta fotoaparatūra jātirgo nost un jāpērk koncertzālei piemērotā.
lauralie:
Ne jau tikai tam,bet diezgan svarīgi,lai iznāktu kvalitatīvas un dinamiskas bildes no treniņiem un sacensībām.
Da pofig pilnīgi, kas par kameru. Lai iznāktu dinamiskas bildes ir jābūt ļoti taisnām rokām, lai ar mazu slēdža ātrumu mācētu precīzi vilkt līdzi autiņam.
panējot taču neviens neliedz izmantot statīvu un normāli sakruķīt IS
par otro bildi runājot- tas notiek shaadi www.liquidinplastic.com... kautgan zinaama taisniiba tev ir-bez shopa neiztikt- tie stiprinaajumi un stienji taapat jaaklonee ciet
zo:nebiju par tadu lieto aizdomajies. nez ir kada spoguljkamera kurai ta butu problema?
atkarībā no brenda un modeļa shutter lag var baigi atšķirties. Pameklē pats inetā. Bildējot omu uz dīvāna tas protams po, bet autosportā laikam ir bik savādāk.
Varbūt es kaut ko daru nepareizi, bet ralli bildējot es jau iepriekš nofokusēju uz vietu kurā gribu autiņu kadrā tāpēc af ātrums mani pamatā neietekmē, protams, ka vienmēr būs nesagatavotie kadri, kad pie lēna af ir kreņķi un sirmas paduses paliek.
zo:nebiju par tadu lieto aizdomajies. nez ir kada spoguljkamera kurai ta butu problema?
atkarībā no brenda un modeļa shutter lag var baigi atšķirties. Pameklē pats inetā. Bildējot omu uz dīvāna tas protams po, bet autosportā laikam ir bik savādāk.
Varbūt es kaut ko daru nepareizi, bet ralli bildējot es jau iepriekš nofokusēju uz vietu kurā gribu autiņu kadrā tāpēc af ātrums mani pamatā neietekmē, protams, ka vienmēr būs nesagatavotie kadri, kad pie lēna af ir kreņķi un sirmas paduses paliek.
kautkadiem ziepjiem jaa, bet paarsvaraa visaam spoguleneem tas shutter lag jau taa ir tik minimaals ka noteikti peerkot kameru shis lielums nebuutu jaaapskata un jaaveertee
Vot pagājšnedēļ beigās nopirku beidzot ziepeni-LX5.Labprāt varu padalīties domās par šaterlagu.Šamējai ir krietni mazāks,nekā pirms gadiem pieciem reiz provēju no znota aizņemtu.Tā vispār bija katastrofa.Šito vēl var lietot...bet ša'terlāģis salīdzinot ar spogulenēm(man ir EOS5 filmu un 5D vecais,bet provējis esmu vēl strēķīti)ir paliels .Kustīgus objektus ķert pagrūti,praktiski neiespējami.Tikai iepriekš nofokusējot uz kādu punktu vai arī vispār uz MF iestādod uz kādu hiperfokālo attālumu,kad nosacīti viss ir asumā.Jo vairāk matriciņa tomērt maza un DOF-s baigi lielais sanāk.Kaut cik nopietni par sporta bildēšanu te runāt nevar.Tikai spogulene!Un cik nu maciņš atļauj gaišs garais!
Aizmirsu vēl vienu variantu,ko pagaidām neesmu izprovējis-servoAF,vai šamai kaut kā citādi saucas,liekas continious.Tomēr īpašas cerības neloloju.Drīzāk jau šaterlags tikai vēl palielināsies.
viecha:Aizmirsu vēl vienu variantu,ko pagaidām neesmu izprovējis-servoAF,vai šamai kaut kā citādi saucas,liekas continious.Tomēr īpašas cerības neloloju.Drīzāk jau šaterlags tikai vēl palielināsies.
Servo AF ir visvajadzīgkā lieta, it sevišķi atrodoties trases malā, kad gribas vilkt līdzi. Nofokusējies jau laicīgi, saķer kadrā vēlamo objektu un velc viņam līdzi un "iedomātajā kadrā" tikai atliek stiprāk piespiest slēdzi. Piemērs te -fblg.me...
lauralie:Kādi parametri būtu tie noteicošie,ja jāizvēlas kamera un objektīvs,kas labi noderētu fotogrāfējot autosportu/driftu?
Baigi vienkārši - Nikon D3s vai Canon 1D IV reiz 2 vai 3, attiecīgā ražotāja reportieru zoom komplekts no 16 līdz 200 ar gaismasspēju 2.8, 300/2.8 un 400/2.8 un pilns telekonvertoru komplekts. Un ja nesanāk bildes, tad tiešām jāmeklē vaina sevī.