forum.gif
Vēlēšanas- ārkārtas ??? vai ārkārtas!!!
Jauns tematsAtbildēt fotoblog.ninja forums / diskusijas / Vēlēšanas- ārkārtas ??? vai ārkārtas!!!
    Iet uz lapu
  1. <
  2. 1
  3. ...
  4. 8
  5. 9
  6. 10
  7. 11
  8. 12
  9. 13
  10. 14
  11. 15
  12. ...
  13. 26
  14. >
IerakstsAutors
Publicēts: 18.09.11 23:52
 citēt
Vaards:

Nezinu ko tu dzīvē dari, bet ir tā, ka pārējām nozarēm ļoti grūti (neiespējami) saprast kā tā ceļubūve darbojas. Jo viņi secina pēc savas kaut kādas vienkāršotās pasaulītes uztveres. Ceļu būve - tas ir viens vienīgs ahūns pī$ģec [извиняюсь перед дамами] no darba darīšanas moku viedokļa.


Es savā vienkāršībā, prastajā domāšanā un pasaules uztverē redzu tik to, ka tepat blakus Lietuvā un Polijā ceļu būve darbojas savādāk kā te... Un tas kā viņa darbojas tur, man patīk labāk par to, ko redzu te. Kāpēc tā?
avatar
Publicēts: 18.09.11 23:57
 citēt
Olis, mans kantoris ar neko neražo, toties savus pakalpojumus eksportē. :) Un ar ko es sliktāks par ražotāju? Un kāpēc būtu tieši uz ražošanu jāorientējas???? Skaipa vai Feisbuka līmeņa produkts LV piķi var dot vairāk par VEFu, turklāt taupot enrgoresursus un nepiesārņojot vidi...
avatar
Publicēts: 19.09.11 00:08 labots
 citēt
Oliss:
Sapper:


Olis, kur Tu zāli pērc??? Visstraujāk noveco pārtikusī vakareiropa un visstraujāk vairojas cilvēki tajās valstīs, kur puse tautas kartona kastēs dzīvo :D

"Pārtikusī" vakareiropai ir smaga finansu krīze, ķīnā ir kapitālisma un komunisma krustojums, tur pēdējo 100 gadu laikā nav bijis bads, pēdējo 10 gadu laikā tur algas ir desmitkāršojušās, tā nav labklājība?????? Viņi nav tik materiālistiski domājoši kā mēs, pie mums katram vajaga privātmāju, mašīnu vai divas......nafig viņiem ir cita filozofiskā pasaules uztvere.


Kāda Tev Ķīna, es runāju par tiem nabagu miljoniem Āfrikā, kas vairojas kā truši. Par spīti visiem kariem, badiem, nabadzībai un AIDS. Pag, Eiropā novecošana ir stipri senāka problēma par finanšu krīzi. Par to, ka materiālā labklājība tieši nekorelē ar dzimstību, vari pārliecināties googlē salīdzinot dzimstību pret kopproduktu. IMHO tas tavu teoriju apgāzīs. Jā tas ir faktors ar ietekmi, bet ne noteicošais.
avatar
Publicēts: 19.09.11 00:14
 citēt
Jā, jā... projektētāji ir bez vainas vienmēr:) Tas phuj, ka barjeras pie ceļiem uzzimē tādas, ka šofera acu augstumā aizsedz skatu izbraucot pie krustojuma...:) Jaunais Liepājas ostas apvadceļš vispār super! Noasfaltē tā ka sanāk 4 joslas, bet uz asfalta sazīmē vienu + bardjūrs un margas gar malām, lai ziemas laikā sniegu nevar nostumt nost un jautrāka bruakšana:D
avatar
Publicēts: 19.09.11 00:17
 citēt
Dzimstību ietekmē katoļticība/protestantisms, nu vismaz senāk...
Varu nosaukt galvenās Latvijas vainas demogrāfiskajām problēmām:
1. simtiem gadu pārsvarā piederīgi luterāņiem;
2. pensiju esamība;
3. sieviešu līdztiesība.

Pirmais ir vissenākais, otrais varētu ko labot, trešo jau vairs neizmainīsi:)
avatar
Publicēts: 19.09.11 00:36 labots
 citēt
Sapper:
Es savā vienkāršībā, prastajā domāšanā un pasaules uztverē redzu tik to, ka tepat blakus Lietuvā un Polijā ceļu būve darbojas savādāk kā te... Un tas kā viņa darbojas tur, man patīk labāk par to, ko redzu te. Kāpēc tā?


Piekrītu.
Dansiga tev apskaidroja kamdēļ ar projektēšanu tā bēdīgi.

Leišiem jau padomju laikos bija spēcīgāki ceļu institūti (es padomjlaikos/pēcpadomjulaikos nebiju ar šo nozari saistīts, atstāstu leģendas - Dansiga piebalsos, cerams :D ). Cik nopratu, mums Ulmanis mantojumā tos bija atstājis brangi labākus, kā Leišiem tie bija gadījušies. Attiecīgi tur padomju laikos šo nozari paspēja kārtīgi attīstīt (kā mēs tagad varam saprast, padomju laiki tik tāds īss mirklis bija - paskat, mēs jau neatkarīgā latvijā pusi no padmju laiku ilguma esam nodzīvojuši).

Tad lūk, leiši fundamentāli izsita tādu nepieciešamību tos ceļu būvēt. Un būvēja. Pie mums kaut kā tie funkcināri gāja pretējā virzienā - viņi atrada racionalizācijas risinājumus kā tieši paredzētās normas optimizēt. Taisīt mazākus uzbērumus, kā mazāk šķembas lietot u.t.t. Par katru tādu štelli, goda raksts, medālis un prēmija!

Padomju mantojumā latvija saņēma cēlus, kur visiem ir neatbilstoši pamati. Arī ceļu institūti un citas institūcijas nekādas dižās nebij. Un Neatkarību pasludinot (ja jau nav institūtu, nav ietekmīgu cilvēku, kas nozri vilktu un izsistu budžetos naudu), ja nemaldos, tad Neatkarīgās latvijas pašos pirmssākumos vēl visu nozari nolaida uz grunti.

Principā būtu visi latvijas ceļi jābūvē no jauna - jārok viss ārā, jāber no jauna iekšā. Un tā padarīšanai, vajadzētu saprast par vietējiem materiāliem (pārvadāšana 100km attālumā smilts/grants/šķembu cenu vismaz div-trīskāršo). Bet nav ne īsti skaidru normu, ne īsti jēdzīgu karjeru. nekā jau nav. Attiecīgi tas būvētais ceļš iznāk nekvalitatīvs, toties dārgs! :D

Tagad paskatāmies uz Ministriem.

Ko var izdarīt tāds Augulis, ielikts uz gadu ministra krēslā? Vinš dzird - visi brēc, ceļi slikti, ceļi slikti!. Viņš tās visas normas vle'štengrākas piegriež. Un tad jau vairs vietējo dolomītu izmantot nevar, bet jāved ar kuģīti granīts no norvēģijas (Jā, Dienvidu Tiltam galu galā sanāca tik amizantas prasības, ka tur tāds granīts galīgi nederēja - tas, tiesa, Rīgas Domes pasākums, kurai mazāka pieredze megaprojektos, attiecīgi bija pāris interesanti pārspilējuma momenti no tēmas, Jo dumāks porjektētājs, jo brangākas prasības paredz pēcpuses piesegšanai).

Tad lūk, ministri ir politiskie spēlētāji, kam reizē jāglabj Airbaltics un reizē jabrauc rādīt ar dusmīgo pirkstu ceļu būvētājiem . Tad to auguli nomaina, nāk jauns ministrs, tas atkal sola vēlētājiem pievērsties ceļiem, pastiprināt kontroli, sodīt sliktos būvniekus.

NU tā, pa prasto vienkāršojot.

Ak 'ja, Un ministrs jau tomēr nav muļķis, viņam kaut kādu naudu iedala, kaut kā jāparāda, ka viņš kaut ko dara. Tak nebūvēs ceļa pamatus, nofrēzē virskārtu un uzliek visur jaunu asfaltu. Bet pamatam ir fatāla nozīme - Ja tam nav nestpsēja (kā visiem latvijas ceļiem, izņemot tiem, kas jau dabīgi izbūvējušies smilšu kāpās, grants uzkalniņos un citās pateicīgās vietās), tad tas deformējas, ziemā asfalts ir trausls, tam rodas plaisiņas, tur satek iekšā ūdens. Naktī sasalst. Dienā saulīte melno asfaltu uzkarsē, plaisiņas jau palikušās lielākas, atkal jauns ūdens satek iekšā, aizpilda plaisiņas. Un tā katru nakti un dienu. Ši te pamata problēma raksturīga arī pamatiem, kam tas pamata uzbērums ir pārāk plāns (caursalst apakšā esošie māli u.c. draņķi - atkal ceļu izcilā, shēma tā pati. Arī ja ceļa pamatā neatbilstoši materiāli iebūvēti, pārāk daudz smalko daļu, tās uztur ūdeni sevi, tas sasalst, atkal asfalts plaisā, shēma tā pati. Jā, pamati gandrīz visur LV ir neatbilstoši elementārākajām prasībām.

Bet ministri tik frēzē asfalta virskārtu. un liek jaunu asfaltu. Un tad ministrus nomaina. Tauta sadusmojas un atlaiž Auguli, kurš ikurāt nesen bija sācis nedaudz saprast tēmu un štukot par to, ka laicīgi taisīs datubāzīti, kur būs paredzēts kādu ceļu, kurā gadā un kur būvēs, ko tur darīs u.t.t. (Tad jau visi zinās, kur tur asfalta rūpnīcu būvēt, kur ņemt bankas krītu, kur izpētīt karjerus u.t.t.).

Bet kopš šīs nedēļas... Augulis? Kas tas tāds? Oligarhu kaut kāds bijušais pārstāvis! Tagad nāks vietā Zatlera kāds Oilgarhu apkarotājs - pastiprināt normas! Izskaust korumpantus no struktūrām! Urrāāā! Za roģinu!!!

Un ejam vēl vienu aplīti.
avatar
Publicēts: 19.09.11 01:10
 citēt
Vaards, lietuviešiem bija savādāks mugurkauls. Ja latvietis diezgan spītīgs bija locīties padomijai, tad lietuvietis pat pažēlojās par iepriekšējo varu un arī paši atbildīgos posteņus ieņēma, gan ar to lielāku labumu izsita.
avatar
Publicēts: 19.09.11 12:07
 citēt
avatar
Publicēts: 19.09.11 14:46 labots
 citēt
Sapper:
Haiduks:

Puisīt, tu likumdošanu zini??? Ja zini- nemuldi!!!, ja nezini, paskaidrošu... atkāpšanās no projekta man var maksāt sertifikātu un veselu baru citu sūdu. Ja projektu ir apstiprinājusi projekt-firma firma, ekspertīze, tendera komisija, tad ... nu labi- pamuldi tu, palasīsim :D



vēlreiz un pavisam lēnām: n e i e s a i s t ī š a n ā s, nevis a t k ā p š a n ā s. Atšķirību saproti? Es apšaubāmos projektos, kas varētu mest ēnu uz manu profesionalitāti, neiesaistos. Kas liek iesaistīties tur Tev???


Ja godīgi- tad nauda :D, bet nepildīt projektu... labi... izpildīs cits, bet tas krustojums tiktu uzbūvēts pēc projekta, neatkarīgi, kura firma to veiktu. Un kad tevi nozīmē vadīt darbus, tad neiesaistīšanās it kā nepastāv (izņēmums- ja pats esi šefs un uz tādu vietu sūti janku :D ), un firma atbildētu. lai piķis būtu gluds :D, bet konfigurācija ir neceļu ministra pakļautībā :)
avatar
Publicēts: 19.09.11 15:38
 citēt
Haiduks:
Sapper:

vēlreiz un pavisam lēnām: n e i e s a i s t ī š a n ā s, nevis a t k ā p š a n ā s. Atšķirību saproti? Es apšaubāmos projektos, kas varētu mest ēnu uz manu profesionalitāti, neiesaistos. Kas liek iesaistīties tur Tev???


Ja godīgi- tad nauda :D, bet nepildīt projektu... labi... izpildīs cits, bet tas krustojums tiktu uzbūvēts pēc projekta, neatkarīgi, kura firma to veiktu. Un kad tevi nozīmē vadīt darbus, tad neiesaistīšanās it kā nepastāv (izņēmums- ja pats esi šefs un uz tādu vietu sūti janku :D ), un firma atbildētu. lai piķis būtu gluds :D, bet konfigurācija ir neceļu ministra pakļautībā :)



Ar to arī pilsoniska sabiedrība atšķiras no vergu, ka ja viens atteksies no projekta dēļ lažām tajā, tad pārējie arī atteiksies tā paša iemnesla dēļ. Jo civilizētā sabiedrībā cilvēki saprot, ka reputācija ir svarīgāka par fikso piķi. Un atsakoties taisīt haltūru, viņi ilgtermiņā būs ieguvēji, saprotot, ka reputācija ir tas no kā viņu nākotne atkarīga.

Šī verdziskā apziņa, ka ja es neparakstīšos uz sū** sataisīšanu, tad parakstīsies kāds cits un būs no tā ieguvējs - tā ir lielākā mūsu valsts traģēdija!!!!! Tas ir vīruss, kas no austrumiem atklejja pie mums 6o gadus atpakaļ.


Man prieks, ka Tu spēj godīgi atzīt, ka esi gatavs uz kompromisu ar sirdsapziņu, ja ir iespēja nopelnīt. Problēmas atzīšana ir pirmais solis ceļā uz tās pārvarēšanu. Pilnīgi nopietni, bez mazākās ironijas....
avatar
Publicēts: 19.09.11 15:56
 citēt
Incanta pēcvēlēšanu diskusija, vieni ceļu būvnieki. Te ceļu lietotājiem ir dažas neskaidrības. Pieņemsim, bedres, to bezjēdzīga lāpīšana - skaidrs, jāatjauno, pamatni ieskaitot, ja nepieciešams. Te sākas nepatikšanas. Jaunam, kapitāli atrestaurētam ceļam parādās rises. Nerunāsim par pagājušā g.s. beigām - kokvedēji, pagarinot stutes, uzspļaujot slodzes ierobežojumam, daudz sabendēja. Tika (dārgi) iepirkti mobilie svari, piesaistīti cilvēkresursi, tagad, šķiet, jau pagātne. Tikai - vēl arvien parādās rises. Jautājums uzradās pēc brauciena uz valsti ar izteikti karstākiem klimatiskajiem. Uz ceļiem - smagsvara transports, "vagu" us šosejām nav. Kur ir viņu noslēpums. ceļdari?
avatar
Publicēts: 19.09.11 16:37
 citēt
Nu kuhņas politikāņi , pie kada kopsauceja ar nonacat jau ?:)
avatar
Publicēts: 19.09.11 16:38
 citēt
Sapper,
Vienmēr būs kāds, kam konkrētais darbs neprasīs kompromisu ar sirdsapziņu. Un tas nav atkarīgs no Austrumu vai Rietumu ietekmes. Kas nav aizliegts ar likumu - tas ir atļauts. Un par par morāles un ētikas normām vai reputāciju var tik diskutēt, jo tās nav absolūtas. Ceļu būvē ir daudz problēmu, tā pat kā daudz kur citur mūsu sabiedrībā. Un neiesaistīšanās nav arguments, jo nav iespējams novilkt svītru - kur drīkst iesaistīties vai kur nedrīkst:

- drīkst strādāt ceļu būvē vai nē?
- drīkst strādāt uzņēmumā, kas izpilda valsts pasūtījumus?
- drīkst saņemt pabalstus un pensijas no valsts?
utt.
avatar
Publicēts: 19.09.11 16:48
 citēt
Lunis:Nu kuhņas politikāņi , pie kada kopsauceja ar nonacat jau ?:)

nonācām pie secinājuma ka visus celtniekus un projektētājus vajaga pie sienas pielikt un kirdik viņiem :big_smile:
avatar
Publicēts: 19.09.11 16:54
 citēt
Vajag atlaist Saeimu!Kamēr nav paspējuši sazagties.
avatar
Publicēts: 19.09.11 17:03
 citēt
Vaards, pareizi jau Tu sarakstīji.

Bet - LVC ir jau saraksti ar visiem LVC īpašumā esošajiem ceļiem un kādā stāvoklī tie ir. Bet - viss jau apstājās pie finansējuma. Gadu atpakaļ taisīju vienam LVC lieilajam ceļam aprēķinu ar 3 iespējamajiem variantiem - atkarībā no tā , cik būs iedalīta nauda, tad arī attiecīgo variantu pielietos. Nepietiekama finansējuma dēļ arī daudz kur tikai lāpa bedres.
avatar
Publicēts: 19.09.11 17:06 labots
 citēt
ak34:Sapper,
Vienmēr būs kāds, kam konkrētais darbs neprasīs kompromisu ar sirdsapziņu. Un tas nav atkarīgs no Austrumu vai Rietumu ietekmes. Kas nav aizliegts ar likumu - tas ir atļauts.



OK, es nedaudz pārāk augstos toņos pateicu. Doma bija tāda, ka nedrīkst parakstīties uz darbu, kas saistīts ar likumdošanas normu pārkapumu. Liksim tik ēteriku lietiu kā sirdsapziņu pie malas un pieturēsimies pie likumdošanas.


Jautājums. Vai līnijas pilots drīkst pārkāpt noteikumus darba devēja interesēs ar aizbildinājumu, ka savādāk zaudēs darbu, bērni nomirs badā un sieva pametīs?


Kāpēc krievu pilots ceļ gaisā IL76 ar 10 tonnām!!!! liekā svara, bet vācietis liek B747 izmest no kravas 5kg, kas pārsniedz flight manuālī max pieļaujamo???? Tā ir ne tikai likumu ievērošana, tā ir arī attieksme, kas principā nepieļauj pārkāpt jebkurus noteikumus, nemaz nerunājot par tiem, kas rakstīti ar asinīm.
avatar
Publicēts: 19.09.11 17:07
 citēt
Oliss:
Lunis:Nu kuhņas politikāņi , pie kada kopsauceja ar nonacat jau ?:)

nonācām pie secinājuma ka visus celtniekus un projektētājus vajaga pie sienas pielikt un kirdik viņiem :big_smile:


ar ss20?? :face-grin:
avatar
Publicēts: 19.09.11 18:02
 citēt
Voldemorts:Incanta pēcvēlēšanu diskusija, vieni ceļu būvnieki. Te ceļu lietotājiem ir dažas neskaidrības. Pieņemsim, bedres, to bezjēdzīga lāpīšana - skaidrs, jāatjauno, pamatni ieskaitot, ja nepieciešams. Te sākas nepatikšanas. Jaunam, kapitāli atrestaurētam ceļam parādās rises. Nerunāsim par pagājušā g.s. beigām - kokvedēji, pagarinot stutes, uzspļaujot slodzes ierobežojumam, daudz sabendēja. Tika (dārgi) iepirkti mobilie svari, piesaistīti cilvēkresursi, tagad, šķiet, jau pagātne. Tikai - vēl arvien parādās rises. Jautājums uzradās pēc brauciena uz valsti ar izteikti karstākiem klimatiskajiem. Uz ceļiem - smagsvara transports, "vagu" us šosejām nav. Kur ir viņu noslēpums. ceļdari?


Teicu tak, ka pensionāriem pases jāatņem. Lasi garo texta blāķi, ko es tur pāris komentus augstāk uzrakstīju.

Labi, tev kā cienījamam cilvēkam uzrakstīšu individuāli:
Redzēji, ka tas ir jauni, kapitāli atrestaurēts ceļš? Jebšu ieraudzīji jaunu asfaltu un ar to apmierinājies? Nu tur, divus gadus to ceļa posmu remontēja, jebšu mēnesi kādu?

Un pat ja tas ir jauni atrestaurēts, tad ir vēl tāda lieta kā lētākais iespējamais risinājums.

Un tad vēl grēko baļķvedēji un citi pārvadātāji.

Piemēram, mūsu kantorim ir ļoti nerentabli izmantot savu transportu - Izrādās, ka tie kas ar pārvadājumiem nodarbojas profesionāli, viņu bosiem ir jau kontakti ar svērēju bossiem. Attiecīgi šoferi notur svērēji, tas zvana savam bossam, liek svērējiem pagaidīt... Svērējiem zvana viņu boss, smagais brauc tālāk. Kamēr nebija tie kontakti vēl īsti iedibinājušies, tad baļķvedēji un ceļiniekiem materiālus vedošās fūres raustījās gan. Tagad atkal ir īstenie laiki - godīgie bankrotē, negodīgajiem gandrīz 2x zemākas cenas un bizness iet no rokas. Piegādā ātri, lielos apjomos, bez čakarēšanās (bez dīkstāves, jo jāgaida obligātā atpūta šaibas dēļ).

Te ir Latvija vecīt - lielo iespēju zeme! :face-grin:
avatar
Publicēts: 19.09.11 19:22
 citēt
Sapper:
ak34:Sapper,
Vienmēr būs kāds, kam konkrētais darbs neprasīs kompromisu ar sirdsapziņu. Un tas nav atkarīgs no Austrumu vai Rietumu ietekmes. Kas nav aizliegts ar likumu - tas ir atļauts.



OK, es nedaudz pārāk augstos toņos pateicu. Doma bija tāda, ka nedrīkst parakstīties uz darbu, kas saistīts ar likumdošanas normu pārkapumu. Liksim tik ēteriku lietiu kā sirdsapziņu pie malas un pieturēsimies pie likumdošanas.


Jautājums. Vai līnijas pilots drīkst pārkāpt noteikumus darba devēja interesēs ar aizbildinājumu, ka savādāk zaudēs darbu, bērni nomirs badā un sieva pametīs?


Kāpēc krievu pilots ceļ gaisā IL76 ar 10 tonnām!!!! liekā svara, bet vācietis liek B747 izmest no kravas 5kg, kas pārsniedz flight manuālī max pieļaujamo???? Tā ir ne tikai likumu ievērošana, tā ir arī attieksme, kas principā nepieļauj pārkāpt jebkurus noteikumus, nemaz nerunājot par tiem, kas rakstīti ar asinīm.


Šādai pieejai ir tikai viens neliels mīnuss - pilnīgi nekas netiks izdarīts. Pat ne mazākais darbiņš netiks paveikts kur tiek radīts jebkas eksportspējīgs, jebkas pievienoto vērtību radošs, jebkas rokās pataustāms.

Pieņemsim, Haiduks ceļ māju, visu ko tur smuki sacēlis, jumts jāliek... Jopcik, projektā kļūda un mēs esam nolaiduši lažu, būvuzraugs nav pamanījis un vispār nav skaidrs kā šādā vietā būtu jādāra.

Tavs ieteikums, Sapper. Jā, Ziema nāk...
Novembrī jāpieslēdz siltums un bērnudārza bērniņi ierodas.

Tas, ka kaut kāds idiots nelido ar +5kg, bet cits idiots lido ar +10t uz tēmu neattiecas, jo šeit neviens nezin cik ir šoreiz iekrauts kravā -+15t vai +20t kā parasti.
avatar
Publicēts: 19.09.11 20:36 labots
 citēt
Vaards:

Šādai pieejai ir tikai viens neliels mīnuss - pilnīgi nekas netiks izdarīts. Pat ne mazākais darbiņš netiks paveikts kur tiek radīts jebkas eksportspējīgs, jebkas pievienoto vērtību radošs, jebkas rokās pataustāms.

Pieņemsim, Haiduks ceļ māju, visu ko tur smuki sacēlis, jumts jāliek... Jopcik, projektā kļūda un mēs esam nolaiduši lažu, būvuzraugs nav pamanījis un vispār nav skaidrs kā šādā vietā būtu jādāra.

Tavs ieteikums, Sapper. Jā, Ziema nāk...
Novembrī jāpieslēdz siltums un bērnudārza bērniņi ierodas.

Tas, ka kaut kāds idiots nelido ar +5kg, bet cits idiots lido ar +10t uz tēmu neattiecas, jo šeit neviens nezin cik ir šoreiz iekrauts kravā -+15t vai +20t kā parasti.



Pag, Tu atkal nesaprati. Ir liela atšķirība, vai ir kļūda projektā pamanīta to ieviešot, vai arī viss projekts ir viena liela un noziedzīga kļūda!!!!


Galu galā rietumu pasaule balstās tromēr uz likumīgu darbībum godīgumu un savstarpēju uzticību, protams arī tur ļaudis mēdz krāpties, neviens nav bez grēka, bet nu tur nav gēnos ap3,14st katru līdzcilvēku vai darījumu partneri kā uz austrumu pusi raugoties.....

Tā kā jautājums par Haiduka jumtu nebūs īsti korekts. Ja Tu teiktu, ka Haiduks būvē māju un ir izdomājis jumtam kādu apšaubāmu risinājumu. Tas būtu pareizs piemērs. Tad parakstīties uz to būtu nepareizi, un civilizētā sabierdrībā neviens būvnieks uz to arī neparakstītos, rezultātā Haidukam būtu jāpārprojektē jumts atbilstoši noteikumiem. Toties pie mums, Krievijā vai Ķīnā tā nebūtu problēma, jo visu var apiet un kam vaiga var iesmērēt....


Un vēl par pēdējo.... Domāju, ka Tu kā pilots nekad nelidotu, ja nezinātu, cik kg kravā, tad kāpēc kā būvnieks vari uzņemties aiziet tur nezin kur, uzcelt to nezin ko, toties par to savākt ļimonu, ja vien nesanāks apirsties un palikt mīnusos.

Tas, ka projekti ir sūdīgi ir tikai pašu būvnieku nopelns. Ja neviens neņemtu pretī sūdīgu projektu, neviens nevarētu atļauties tādu taisīt.... Elementārs tirgus likums, ja nebūs pieprasījuma, nebūs arī piedāvājums. A pie mums galvenais, lmaksimāli maz ieguldīt, maximāli daudz izcelt, reizēm pat pāri līķiem ejot....
avatar
Publicēts: 19.09.11 20:55
 citēt
Sapper, tu būsi dzīvi no dzīvojis tā arī neiepazīstot savu dzimteni. Atklāšu Tev noslēpumu - pie mums ir tāda sociāla parādība sastopama, ko sauc par bardaku. Bardaku var atrast visur.

Kamdēļ pie mums ir bardaks?

Tamdēļ, ka tāda ir mūsu nacionālā īpatnība. Reku, Labu dakteri ielika par prezidentu (amatā, ko viņs nesaprot), attiecīgi nav vairs laba daktera. Dakteris atlaiž Saeimu, lai atkal tie paši cilvēki pārgrupējas tāpat, plus paņem pulkā " jaunos, kas nav sasmērējušies". Smieklīgi, vai ne? Tāds tas bardaks vienkārši ir.

Attiecīgi bardakā vai nu strādā pāris cilvēki kas cenšas kaut ko izdarīt, vai nu strādā nelieši, kas apzināti shēmo, vai nu arī vesels bars ar tādiem, kas neko nedara un *irš uz tiem, kas dara. Tas arī kopumā veido bardaku.

Veinīgais risinājums - cilvēkiem, kam ir augstākā izglītība, tiem vēlēšanās jādod trīs balsis. Tiem, kas legālajā algā saņem virs 1000 LVL uz papīra, piecas balsis. Un skat, kā izmainīsies partiju mērķauditorija, informācija presē, viedoklis par visu, piedāvājums, izvēle un tā tālāk.
avatar
Publicēts: 19.09.11 21:14 labots
 citēt
Vaards:Sapper, tu būsi dzīvi no dzīvojis tā arī neiepazīstot savu dzimteni. Atklāšu Tev noslēpumu - pie mums ir tāda sociāla parādība sastopama, ko sauc par bardaku. Bardaku var atrast visur.

Kamdēļ pie mums ir bardaks?

Tamdēļ, ka tāda ir mūsu nacionālā īpatnība. Reku, Labu dakteri ielika par prezidentu (amatā, ko viņs nesaprot), attiecīgi nav vairs laba daktera. Dakteris atlaiž Saeimu, lai atkal tie paši cilvēki pārgrupējas tāpat, plus paņem pulkā " jaunos, kas nav sasmērējušies". Smieklīgi, vai ne? Tāds tas bardaks vienkārši ir.

Attiecīgi bardakā vai nu strādā pāris cilvēki kas cenšas kaut ko izdarīt, vai nu strādā nelieši, kas apzināti shēmo, vai nu arī vesels bars ar tādiem, kas neko nedara un *irš uz tiem, kas dara. Tas arī kopumā veido bardaku.

Veinīgais risinājums - cilvēkiem, kam ir augstākā izglītība, tiem vēlēšanās jādod trīs balsis. Tiem, kas legālajā algā saņem virs 1000 LVL uz papīra, piecas balsis. Un skat, kā izmainīsies partiju mērķauditorija, informācija presē, viedoklis par visu, piedāvājums, izvēle un tā tālāk.



Bardaks tas ir precīzs apzīmējums.... par mūsu nacionālo īpatnību tas ir kļuvis kādus gadus 70 atpakaļ. Pirms tam vismaz no saviem vecvecākiem neesmu saņēmis liecības, ka tāds būtu Latvijā bijis. Vectēvs bija Stāba rotas virsnieks, vecmamma turēja pārtikas veikaliņu Torņakalnā.
avatar
Publicēts: 19.09.11 21:16
 citēt
Vaards,ar vienu punktu vismaz esi nošāvis greizi,jo tie,kuri saņem virs 1000 uz papīra,lielākoties ir valsts aparāta darboņi,tie arī savēlēs savus tiešos darba devējus.
avatar
Publicēts: 19.09.11 21:16
 citēt
Sapper, nu nav tas tik vienkaarshi ar tiem projektiem .... ar mazajiem ok - tos dabuu visaadi knarinji, bet pie lielaakiem projektiem tomeer straadaa zinoshi cilveki, bet nekljuudaas, tas kursh neko nedara, tad veel ir dazhaadi ierobezhojumi. Parasti kļūdas ieviešas, kad pasūtītājs projektēšanas gaitā maina savas vēlmes.
avatar
Publicēts: 19.09.11 21:19
 citēt
Sapper:
Bardaks tas ir precīzs apzīmējums.... par mūsu nacionālo īpatnību tas ir kļuvis kādus gadus 70 atpakaļ. Pirms tam vismaz no saviem vecvecākiem neesmu saņēmis liecības, ka tāds būtu Latvijā bijis. Vectēvs bija Stāba rotas virsnieks, vecmamma turēja pārtikas veikaliņu Torņakalnā.


Toties mēs varam sevi mierināt ar kādu stiprāku vārdu. Va arī oponentam kaut ko sakot jēgu pastiprināt ar speciāliem jēgu pastiprinošajiem vārdiem. Tavai vecmammai tāda dzīves krāšņuma nebij. ;)

Man liekas, ka tu pārāk tālā pagātnē mērķē. Mērķē tuvāk, 20 gadus atpakaļ sākām visu reformēt (lasi - aktīvi nodarboties ar jaunradi, lasi - bardaku).
avatar
Publicēts: 19.09.11 21:22
 citēt
20 gadsimta lielākais krievu rakstnieks Mihails Bulgakovs ir teicis ļoti spēcīgus vārdus par to, kas ir "razruha". Manuprāt par bardaku var teikt tieši to pašu!

www.youtube.com...

sorry, ka atkārtojos ar linku, sen atpakaļ jau biju licis līdzīgā kontekstā...
avatar
Publicēts: 19.09.11 21:26
 citēt
zrp jau iet to ceļu,kas video
avatar
Publicēts: 19.09.11 21:35
 citēt
Vaards:

Man liekas, ka tu pārāk tālā pagātnē mērķē. Mērķē tuvāk, 20 gadus atpakaļ sākām visu reformēt (lasi - aktīvi nodarboties ar jaunradi, lasi - bardaku).



Tātad no 40.-90. gadam viss notika godīgi, pareizi un ir atzīstams par labu esam.... Lūk ko es pateikšu. 50. gadi ir pietiekošs laiks, ka visu to, kas godīgam cilvēkam ir nepieņemams un amorāls, padarītu par morāles uz uzvedības normu un etalonu. Un ir tikai loģiski, ka tad, kad vergam atdod brīvību, viņš ar torīkoties vairs nespēj, jo 2 paaudzēs viņam ir potēts, ka: "Karš ir miers", "Brīvība ir verdzība" un "Nezināšana ir spēks"!!! (c) Orvels, 1984

Zinu, ka tev kā ateistam, tas nebūs nekāds arguments, bet pamēģini uz to paskatīties ne no reliģijas, bet antropoloģijas viedokļa. Mozus, kad izveda savu tautu no Ēģiptes verdzības, 40 gadus to vadāja pa tuksnesi, pirms ieiet Apsolītajā Zemē. Kāpēc? Bija baigais gabals ko kātot??? ņefiga, viņi apmaldijās???? Ņefiga. Kas atliek???? Lūk kas. Vienkārši bija nepieciešams, lai nomainās 2 paaudzes un izmainās tautas domāšana, tiek aizmirst verdziskā pagātne. Mēs 1990. gadā iegājām apsolītajā zemē pa taisno no 'verdzības, tāpēc tagad arī tādas sekas.... imho, jo nekas nav briesmīgāks par vergu, kas nokļūst valdnieka amatā, neatceros, kas to teica, bet viņam ir pilnīga taisnība.....
avatar
Publicēts: 19.09.11 21:37
 citēt
Sapper:20 gadsimta lielākais krievu rakstnieks Mihails Bulgakovs ir teicis ļoti spēcīgus vārdus par to, kas ir "razruha". Manuprāt par bardaku var teikt tieši to pašu!

www.youtube.com...

sorry, ka atkārtojos ar linku, sen atpakaļ jau biju licis līdzīgā kontekstā...


Viņam ir zināma taisnība. Tikai problēma tāda - kā dzīvot, kamēr sakārtošanās iestājās? Piemēram, Haidukam? Viņs neko vairs nebūvēs - kā lai nabags paēd?
avatar
Publicēts: 19.09.11 21:38
 citēt
Mozum jau pa lielam arī nekas nesanāca...to nevar izskaust.
avatar
Publicēts: 19.09.11 21:41
 citēt
BArdaks tagad ir daudz lielāks kā bija padomju laikos. Lielos celtniecības objektus kādreiz nodeva +/- laikā, jo neviens no priekšniekiem negribēja dabūt pizdi no partija komitejas :D bet tagad kapitālisma apstākļos vasts pasūtījumus (un ne tikai) nevar nodot laikā, kāpēc???? un tad sākās 100 un viena atruna ka tas ir vainīgs un tas utt.
avatar
Publicēts: 19.09.11 21:56
 citēt
Oliss:BArdaks tagad ir daudz lielāks kā bija padomju laikos. Lielos celtniecības objektus kādreiz nodeva +/- laikā, jo neviens no priekšniekiem negribēja dabūt pizdi no partija komitejas :D bet tagad kapitālisma apstākļos vasts pasūtījumus (un ne tikai) nevar nodot laikā, kāpēc???? un tad sākās 100 un viena atruna ka tas ir vainīgs un tas utt.


A tu pamēģini, piemēram, izbūvēt gāzesvadu kādu 10km garumā. Tīri teorētiski. Paņem pseidoveidlapas, un sāc darboties. Pamēģini saskaņot ar zemju īpašniekiem, ar pašvaldībām. Pašvaldību attštību plāna izmaņas nosponsorē ar no tā izrietošajām sekām (projekts, apspriešanas u.c.) Tad konstatēsi, ka pusei zemes īpašnieku domas mainījušās. Sāc no gala.

Ja neesi Kargins un pie domu mainītājiem nevari aizsūtīt Man In Black, varēsi stāstīt Sapperam cik labi ar termiņu tev iet. Un tad vēl tev būs jātransformē kāds mežīņš, gadīsies kāda upīte ar aizsargjoslu, nedod dievs, pieslēgumu gāzes trubai varēsi dabūt tikai kādā pilsētā - jārok visas ielas.

KO Tev tieks tautas vēlētie pilsētas deputāti par šadu ideju?

Ej nah!

Tev būs jāapsola', ka tai un tai un tai un tai un tai un tai pļavai pa ceļam tiks izbūvēts atzars. tad jau tev kādi 72% debutātu nobalsos par.

A bet atnāks tantiņas, ieraudzīs pie sienas publisko apspriešanu, tantiņas teiks - ej nah...

Tantiņām tev būs atkal jādomā kā pielīst un kāds labums viņām no tā rodās.

Protams, vietējā avīzīte rakstīs kāds tu esi slikts un viņu mazpilsētai visādi piesārņojumi tagad līs... VIņi teiks, tev jāiet nah...

Tas nav bardaks, tā ir mūsu jaunā kārtība! Jo esam saimnieki savā valstī!

Arī man negribētos, ka man caur mazdārziņu izrok gāzesvadu un uzliek uz abām pusēm parīs metrus aizsargjoslu. Es arī teiktu, lai šie iet nah.

Tiok Šlesers, Kargins un Šķēle spēj šo valsti glābt. Bet Sapperam to nesaprast. Tāpoat kā visiem cilvēkiem, kas lasa IR.LV
avatar
Publicēts: 19.09.11 21:58
 citēt
Vaards:
Sapper:20 gadsimta lielākais krievu rakstnieks Mihails Bulgakovs ir teicis ļoti spēcīgus vārdus par to, kas ir "razruha". Manuprāt par bardaku var teikt tieši to pašu!

www.youtube.com...

sorry, ka atkārtojos ar linku, sen atpakaļ jau biju licis līdzīgā kontekstā...


Viņam ir zināma taisnība. Tikai problēma tāda - kā dzīvot, kamēr sakārtošanās iestājās? Piemēram, Haidukam? Viņs neko vairs nebūvēs - kā lai nabags paēd?


A nekādi.... tie kas ir ar bardaka vīrusu piesūcināti - es, Tu, Haiduks..... mums vairs nav cerību, mēs esam norakstāmi. Cerēt var uz mūsu bērniem, ja vien neesam viņiem mācijuši ka dzīvot mācēt - tas nozīmē kaut ko nospert savā darba vieta, parkoties kā pagadās, izmest savus atkritumus mežā vai uz ielas, nepatteikt neko kasierei veikalā, ja tā kļūdijuses un izdevusi atlikumā par daudz..... utt, utjp. Ja mūsu bērni neuzzinās par šādām fīčām kā dzīves normu, bardaks pazudīs pats no sevis..... skan jau utopiski, bet ja necer uz nākotni,tad kāda jēga dzīvei.... :)
avatar
Publicēts: 19.09.11 22:07
 citēt
Vaards:

Tiok Šlesers, Kargins un Šķēle spēj šo valsti glābt. Bet Sapperam to nesaprast. Tāpoat kā visiem cilvēkiem, kas lasa IR.LV


Klau, man liekas, ak Tevi skolā ir smagi maldinājuši, vai arī es varbūt kļūdos, jāpaņem būs latviešu valodas vārdnīca un jāpaskatās, vai glābt un izdrāst ir sinonīmi... :face-grin:
avatar
Publicēts: 19.09.11 22:09
 citēt
Ak jā, un kad pašvaldība būs piekritusi pilsētas ielu uzrakšanai (iespējams tur būs jauns asfalts jau, attiecīgi tevi bildēs Delfi reportieri!), tu tur dzelmē uz katru metru atradīsi pa vienam nezināmam kabelim, plānā nav, bet dzīvē ir - slimnīcai, skolai vai bērnudārzam? Un trubas visādas nepareizās būs. Un rokot vaļā pilsētas sapujusī siltumtrase pārsprāgs, tu vēl būsi zvaigzne TV un presē, visi zinās, ka tu vianīgs, nevis tā trase sapujusi tur. Tevi intervēs un rakstīs portālos. /Ja stāstā minētie varoņi škiet pazīstami, ticiet, reāls piemērs iz personīgās pieredzes/.
avatar
Publicēts: 19.09.11 22:12
 citēt
Oliss:BArdaks tagad ir daudz lielāks kā bija padomju laikos. Lielos celtniecības objektus kādreiz nodeva +/- laikā, jo neviens no priekšniekiem negribēja dabūt pizdi no partija komitejas :D bet tagad kapitālisma apstākļos vasts pasūtījumus (un ne tikai) nevar nodot laikā, kāpēc???? un tad sākās 100 un viena atruna ka tas ir vainīgs un tas utt.


Jā Olis, tev taisnība. 1977, kad mana māte saņēma 1 istabas dzīvokli Imantā pēc rūpnīcā novergotiem 2) gadiem, dzīvoklī grīdai prastākasi linolejs bija pa taisno uz betona paneļa uzklāts, nevienas durvis nebija aizveramas, starp loga ailēm un rāmjiem caurvējš svilpoja tā, ka sveci pūta nost.... Būvēja baigi kruta!
avatar
Publicēts: 19.09.11 22:14 labots
 citēt
Vaards:Ak jā, un kad pašvaldība būs piekritusi pilsētas ielu uzrakšanai (iespējams tur būs jauns asfalts jau, attiecīgi tevi bildēs Delfi reportieri!), tu tur dzelmē uz katru metru atradīsi pa vienam nezināmam kabelim, plānā nav, bet dzīvē ir - slimnīcai, skolai vai bērnudārzam? Un trubas visādas nepareizās būs. Un rokot vaļā pilsētas sapujusī siltumtrase pārsprāgs, tu vēl būsi zvaigzne TV un presē, visi zinās, ka tu vianīgs, nevis tā trase sapujusi tur. Tevi intervēs un rakstīs portālos. /Ja stāstā minētie varoņi škiet pazīstami, ticiet, reāls piemērs iz personīgās pieredzes/.



pag, a tās trubas un kabeļus kad bez dokumentācijas zemē sabāza kad, Ulmaņa laikā??? Vai pēc 91. gada???


Un tos, kas nejēdz saskaņot asfaltēšanu ar trubu likšanu, lai vispirms būtu trubas un pēc tam iasfalts, es domāju, ka spētu šaut bez īpašiem sirdsapziņas pārmetumiem. Vainīgs bardaks????? Skuju, vainīgi ir atbildīgie par trubu likšanu un asfalta klāšanu, jo vinu pienākums ir saskaņot savus darbus, jo piķojam par to visi mēs. A ja ir tik lepni un kruti, ka neies jau pēc otra pieskaņoties, tad lai iet %#^#&$#!!!!!
avatar
Publicēts: 19.09.11 22:15
 citēt
Sapper: Lūk kas. Vienkārši bija nepieciešams, lai nomainās 2 paaudzes un izmainās tautas domāšana, tiek aizmirst verdziskā pagātne


šito laps, bet pie noteikuma, ja nenotiek ar šīm divām paaudzēm, ka aiziet līdzi vadātājam, nevis vadonim :)
avatar
Publicēts: 19.09.11 22:16
 citēt
Sapper:
Vaards:Ak jā, un kad pašvaldība būs piekritusi pilsētas ielu uzrakšanai (iespējams tur būs jauns asfalts jau, attiecīgi tevi bildēs Delfi reportieri!), tu tur dzelmē uz katru metru atradīsi pa vienam nezināmam kabelim, plānā nav, bet dzīvē ir - slimnīcai, skolai vai bērnudārzam? Un trubas visādas nepareizās būs. Un rokot vaļā pilsētas sapujusī siltumtrase pārsprāgs, tu vēl būsi zvaigzne TV un presē, visi zinās, ka tu vianīgs, nevis tā trase sapujusi tur. Tevi intervēs un rakstīs portālos. /Ja stāstā minētie varoņi škiet pazīstami, ticiet, reāls piemērs iz personīgās pieredzes/.



pag, a tās trubas un kabeļus kad bez dokumentācijas zemē sabāza kad, Ulmaņa laikā??? Vai pēc 91. gada???
Pēc 41.gada
avatar
Jauns tematsAtbildēt
    Iet uz lapu
  1. <
  2. 1
  3. ...
  4. 8
  5. 9
  6. 10
  7. 11
  8. 12
  9. 13
  10. 14
  11. 15
  12. ...
  13. 26
  14. >

Mana info:

Forum saīsnes:

Meklēt
Kategorijas
Diskusijas

Šobrīd online (0):