Principā risinājums ir tikai viens- uzstādīt Deflagro iebūvēto kremācijas sistēmu. Tā ir neatkarīga, no vairākiem moduļiem sastāvoša sistēma, kas ļaus Jums izdevīgā un diskrētā veidā atbrīvoties no nevēlamiem svešķermeņiem, kas uzdrīkstējušies šķērsot jūsu spēkrata ceļu.
Deflagro sistēma nodrošina 99.9% pilnīgu sadegšanu un pelnu izvadīšanu caur automobiļa izplūdes traktu. Mūsu sistēma nepārkāpj ES noteiktos izmešu standartus un ar to iespējams iziet tehnisko apskati.
Vai Deflagro sistēmas izmantošana ir legāla? LR likumdošana pašlaik ir ārkārtīgi konservatīva šajos jautājumos, bet Deflagro ir sertificēta kā sēdekļu apsildes sistēma un šādu uzdevumu arī veic. Nepastāv nekādas ierīces ar kurām varētu noteikt vai auto ir aprīkots ar kremācijas sistēmu.
Pasūtot mūsu produktu nākamo 24h laikā saņemsiet Deflagro Plus ar darbarīkiem svešķermeņu sadalīšanai Jums daudz ērtākai to termiskai apstrādei. Mēs saprotam, ka dažiem klientiem var būt problēmas mūsu produkta pirmreizēju lietošanu tāpēc katrā Deflagro komplektā ietilpst nervu sistēmu nomierinoši medikamenti un kompaktdisks ar liegu stīgu mūziku.
Atcerieties- brīvību, ko jums nodrošina auto nav tiesību ierobežot nevienam!
Mani nejēgā interesē, kādi ir gaismas stara slāpēšanas paņēmieni, lai tas stars neatstarotos
1) nokrāsot mašīnu matēti melnu, kā to daži bmw un lexus īpašnieki jau ir izdarījuši. 2) uztaisīt stikla mašīnu, lai stars iet neatstarojoties cauri 3) ....
Vnk nespēju izprast fizikālo pusi šim verķim par 500ls
Eliza_Lace:Vai Haiduka kungs musina uz aatruma neieveeroshanu un pastaavosho valsts iekaartas saboteeshanu???
Priekš blondīnēm!!! Haiduka kungs uzsver, ka bizness strādā abos virzienos. Bet tev to nesaprast... . Tu jaf mums svētā- esi nomaksājusi visus nodokļus godīgi, ielu pārej tikai pie zaļā, un kur zaļā naf, vispār neej pāri... bet nu tāpat jaf smiekliņu par daudz... jauki iesākās humora rīts Paldies Elīzīt
Bzh:Mani nejēgā interesē, kādi ir gaismas stara slāpēšanas paņēmieni, lai tas stars neatstarotos
1) nokrāsot mašīnu matēti melnu, kā to daži bmw un lexus īpašnieki jau ir izdarījuši. 2) uztaisīt stikla mašīnu, lai stars iet neatstarojoties cauri 3) ....
Vnk nespēju izprast fizikālo pusi šim verķim par 500ls
Viecham, vaardam u.c. "kursantiem". Vot par šo vakar mēģināju Jūs apgaismot.
chukmasoff:Nevajag pārsniegt ātrumu un nevajadzes ari no radariem baidīties....
Zini, ja pat par 1 km/h čakarēs, tad vajag gan baidīties. Jebkuras mašīnas spidometram pieļaujamā kļūda te neiekļaujas, pat riepu nodiluma pakāpe lielāku iespaidu uz ātruma mērījumu atstāj. Manam auģikam piemēram, spidometrs par 5-6 km/h melo, pie iebraukšanas Jūrmalā ir radars uz staba uzstādīts, kad man spidometrā rāda 60 km/h, uz radara parādās 54 km/h
chukmasoff:Nevajag pārsniegt ātrumu un nevajadzes ari no radariem baidīties....
Zini, ja pat par 1 km/h čakarēs, tad vajag gan baidīties. Jebkuras mašīnas spidometram pieļaujamā kļūda te neiekļaujas, pat riepu nodiluma pakāpe lielāku iespaidu uz ātruma mērījumu atstāj. Manam auģikam piemēram, spidometrs par 5-6 km/h melo, pie iebraukšanas Jūrmalā ir radars uz staba uzstādīts, kad man spidometrā rāda 60 km/h, uz radara parādās 54 km/h
Man viens rodstveniks priekš tādas lietas nopirka pa kaut kādiem 100ls verķi nezinu ka tas saucas, bet gan filmē, gan GPS ari darbojas un vis sinhronizejas, jo bija strids ar policiju, un nevareja izstrīdēt, tagad vis ir ar video un GPS datiem puierādijumam.
chukmasoff:Nevajag pārsniegt ātrumu un nevajadzes ari no radariem baidīties....
Zini, ja pat par 1 km/h čakarēs, tad vajag gan baidīties. Jebkuras mašīnas spidometram pieļaujamā kļūda te neiekļaujas, pat riepu nodiluma pakāpe lielāku iespaidu uz ātruma mērījumu atstāj. Manam auģikam piemēram, spidometrs par 5-6 km/h melo, pie iebraukšanas Jūrmalā ir radars uz staba uzstādīts, kad man spidometrā rāda 60 km/h, uz radara parādās 54 km/h
Riepu nodilums samazina reālo ātrumu. Un visām automašīnām faktiskais ātrums ir mazāks kā spidometrā. Nevienai automašīnai, braucot ar navigāciju, vēl neesmu redzējis, ka reālais ātrums (navigācijā rādītais) būtu vienāds vai lielāks par spidometrā rādīto. Un tas 1km/h jau būs tikai pie skolām, citur būs noteikti vismaz 10km/h. Bet uz dubultjoslu ceļiem, kā Rīga - Jelgava, varbūt pat =20km/h. Es Rīga - Jelgava vienmēr uzlieku kruīzu uz 110km/h un braucu. Un cik reizes neesmu fotoradariem pabraucis garām, vai mentiem, kas šauj ar radaru, nekādas cedeles neesmu saņēmis un neviens ments mani nav stādinājis. Pirms pāris gadiem manu sievu nostopēja par kaut kādu 25-30km/h pārsniegumu, un ments konkrēti pateica - nevajag pārsniegt vairāk kā 20km/h un neviens tevi nestādinās.
Man personīgi nebūtu nekas pretī vismaz aptuveni ievērot tos atļautos ātrumus.Ja vien tie ir daudzmaz saprātīgi konkrētās vietās.Bet tādā gadījumā tas ir jādara visiem braucējiem lai plūsma nekavējas un neraustās.Un ne jau ar precizitāti līdz 3 km/h-tas ir smagi pārspīlēts.Bet raugi te jau cita lieta-nesen dzirdēju finansu ministru,kurš šos sodus ir ieplānojis kā papildu ieņēmumus budžetā apmēram 3-5 ļimonu apmērā.Galvenā rūpe jau nav satiksmes drošība,bet gan Māstrihtas kritēriju procentiņi,nu ķipa lai aizdevēji būtu priecīgāki.Ja mēs tā kropļosim visa pasākuma jēgu un būtību,tad ir vakars uz ezera,tad katram braucējam jāliek klār poliču patruļa ar kalašņikoviem!Un jebkuru citu lietu izgāzīsim ka norīb!
viecha:Man personīgi nebūtu nekas pretī vismaz aptuveni ievērot tos atļautos ātrumus.Ja vien tie ir daudzmaz saprātīgi konkrētās vietās.Bet tādā gadījumā tas ir jādara visiem braucējiem lai plūsma nekavējas un neraustās.Un ne jau ar precizitāti līdz 3 km/h-tas ir smagi pārspīlēts.Bet raugi te jau cita lieta-nesen dzirdēju finansu ministru,kurš šos sodus ir ieplānojis kā papildu ieņēmumus budžetā apmēram 3-5 ļimonu apmērā.Galvenā rūpe jau nav satiksmes drošība,bet gan Māstrihtas kritēriju procentiņi,nu ķipa lai aizdevēji būtu priecīgāki.Ja mēs tā kropļosim visa pasākuma jēgu un būtību,tad ir vakars uz ezera,tad katram braucējam jāliek klār poliču patruļa ar kalašņikoviem!Un jebkuru citu lietu izgāzīsim ka norīb!
O!!! Izlasiet, kas ir mūsu policijas galvenais uzdevums- audzināšanas darbs, bet Latvijā to pārvērš par biznesu (valsts reketu). Pamatā radaru galvenā funkcija ir būt uzstādītiem bīstamās vietās, iepriekš brīdinot ar zīmi. Tas lai tiktu ievērota vajadzīgā drošiba. Neviens sods neatsver tos izdevumus, kas saistīti ar avārijas seku likvidēšanu un ārstēšanu. Pie mums būs otrādi- galvenais iekasēt un štrunts ar drošibu Un jaf tas, ka radari vēl naf uzstādīti liecina par to, ka nevar novienoties par soda naudu sadali!!!
chukmasoff:Man viens rodstveniks priekš tādas lietas nopirka pa kaut kādiem 100ls verķi nezinu ka tas saucas, bet gan filmē, gan GPS ari darbojas un vis sinhronizejas, jo bija strids ar policiju, un nevareja izstrīdēt, tagad vis ir ar video un GPS datiem puierādijumam.
Gan jau, ka videoreģistrators... Krievijā šīs lietas dikti populāras, mums tā mašīnu burzma uz ielām mazāka... www.youtube.com...
Nesaprotu šito gaudošanu - ko nozīmē "rekets"? Jā, budžetā ir ieplānots - tāpēc ka rēķinās, ka ar visu audzinošo darbu visādi atsaldētie tik un tā joņos nejēgā. Nu un ko - tagad jābūt žēl tos atsaldētos, kas visu laiku saņems rēķinus? Uz tādiem ceļiem kā mums, Dānijā, piemēram, ir tikai 80 - un neko - neviens šausmīgi neraud. A pirms katra mazākā miesta - aplis - gribot negribo nobremzēsi. A pie mums - tikai vaidēšana... nafs nafs atradies... nahs nahs!!!
Un vispār, kurš idiots ir izdomājis sloganu "ātrums nogalina"?????? Katrs, kas ir pie pilna prāta tak zin, ka, nogalina nevis ātruma, bet ļoti strauja apstāšanās. Kāpēc jāmelo?
Haiduks:Interesants raksts par radariem www.ronin.lv... bet kā krievu mācīt'js teicis- božestvennaja vešč, no cena bezbožnaja
nu nez, es 10 gados tik daudz sodos nesavākšu, cik tas brīnums maksā. Par videoreģstratoru gan domāju.
Pats lietoju imho tīri labu mentu brīdinātāju waze.com Nedaudz var lietot navigācijai, redzēt sastrēgumus, bīstamas vietas, lopus ar radariem uz ceļa, satiksmei bīstamas lietas. Strādā princips, ka visi cilvēki brāļi - redzam kaitēkli, vai problēmu uz ceļa, pāris pieskārieni skārienjūtīgam tel. ekrānam un visi lietotāji informēti. Nez ir kāds wazeris Fotoblogā. Varētu savu grupu izveidot.
RudeWolf:Principā risinājums ir tikai viens- uzstādīt Deflagro iebūvēto kremācijas sistēmu. Tā ir neatkarīga, no vairākiem moduļiem sastāvoša sistēma, kas ļaus Jums izdevīgā un diskrētā veidā atbrīvoties no nevēlamiem svešķermeņiem, kas uzdrīkstējušies šķērsot jūsu spēkrata ceļu.
Deflagro sistēma nodrošina 99.9% pilnīgu sadegšanu un pelnu izvadīšanu caur automobiļa izplūdes traktu. Mūsu sistēma nepārkāpj ES noteiktos izmešu standartus un ar to iespējams iziet tehnisko apskati.
Vai Deflagro sistēmas izmantošana ir legāla? LR likumdošana pašlaik ir ārkārtīgi konservatīva šajos jautājumos, bet Deflagro ir sertificēta kā sēdekļu apsildes sistēma un šādu uzdevumu arī veic. Nepastāv nekādas ierīces ar kurām varētu noteikt vai auto ir aprīkots ar kremācijas sistēmu.
Pasūtot mūsu produktu nākamo 24h laikā saņemsiet Deflagro Plus ar darbarīkiem svešķermeņu sadalīšanai Jums daudz ērtākai to termiskai apstrādei. Mēs saprotam, ka dažiem klientiem var būt problēmas mūsu produkta pirmreizēju lietošanu tāpēc katrā Deflagro komplektā ietilpst nervu sistēmu nomierinoši medikamenti un kompaktdisks ar liegu stīgu mūziku.
Atcerieties- brīvību, ko jums nodrošina auto nav tiesību ierobežot nevienam!
Ui ku tāds labs būtu, lai utilizētu:
1. tos, kas uz šosejas guļ kreisajā malējā joslā. 2. tos, kas nespēj pabraukt kopējā plūsmā. 3. tos, kas pie krustojuma nostājas kreisajā joslā lai nogrieztos, bet kreiso pagriezienu ieslēdz tikai tad, kad zaļais iedegas. 4. tos, kas pagriezienus nerāda. 5. tos, kas joslas robežās nespēj noturtēties. 5. tos, kas naktī lien iekšā pakaļā. 6. tos, kas nespēj braukt ar "savu" ātrumu. Vispirms velkas, bet kad apdzen, sāk skriet pakaļ. 7. tos, kas lido, apdzen bet pēc tam sāk vilkties pa priekšu. 8. tos kas nejēdz noparkoties iekš līnijām. 9. tos, kas veseli būdami parkojas invalīdu stāvvietās. 10. tos pie krustojuma stāvošos, kam hroniski līdz smadzenēm aiziet, ka iededzies zaļais tikai pēc sekundēm 5. 11. tos, kas uzskata, ka braukt blakus 2 auto pa šoseju ar vienādu ātrumu ir baigi forši un droši. 12. Tos, kas korķī iebrauc pilnā krustojumā redzot, ka netiks pāri. 12. Mentus, kas ar radariem stāv uz svaigas šosejes, kur mēnesi pēc remonta aizmirsts ierobežojošās zīmes noņemt. 13. Mentus, kas fēno ātruma ierobežojumu maiņas vietās. 14. Mentus, kas nedrāž mudakus, kuri uzvedās kā 1-12 punktos.
Sapper:3. tos, kas pie krustojuma nostājas kreisajā joslā lai nogrieztos, bet kreiso pagriezienu ieslēdz tikai tad, kad zaļais iedegas.
Pagriezienu ieslēdz griežot stūri, lai nav kreizā roka lieki jākustina.
Sapper:5. tos, kas naktī lien iekšā pakaļā.
Ja vēl džips, tad vispār super, pat tuvās gaismas spiež acīs, kā tālie. Kaut gan, dienas laikā arī besī laukā šitie dirsā līdēji.
Sapper:10. tos pie krustojuma stāvošos, kam hroniski līdz smadzenēm aiziet, ka iededzies zaļais tikai pēc sekundēm 5.
Ar ko atšķiras mirklis no mūžības? Mirklis - no brīža, kad luksoforā iedegas zaļā gaisma, līdz brīdim, kad aizmugurē stāvošā mašīna sāk taurēt. Mūžība - no brīža, kad luksuforā iedegas zāļā gaisma līdz brīdim, kad priekšā stāvošā mašīna sāk braukt.
Sapper:7. tos, kas lido, apdzen bet pēc tam sāk vilkties pa priekšu.
Šitāds viens kadrs apdzina mani un pēc 500 m izdomāja, ka grib griesties atpakaļ, suka bļ*... Moš, tomēr, vajadzēja šim šofera sānā iemaukt...
Sapper:Vēl kādus aizmirsu?
Jā - tos, kas spoguļos skatās tikai skujoties (skatīt iepriekšējo punktu)
Ir vēl tādi, kas pie krustojuma, lai nogrieztos pa kreisi, laižot garām pretī braucējus stāv ar līdz galam pa kreisi izgrieztiem ratiem. Esmu redzējis, kas notiek, kad vienam šitādam ar sagrieztiem pa kreisi ripuļiem ieliek aizmugurē blondīne, jo lūpas krāsojot ar kafiju aplējusies tipa... Bet pretī tājā laikā nāk buss. bahtararah..........
Ui ku tāds labs būtu, lai utilizētu: 2. tos, kas nespēj pabraukt kopējā plūsmā. 5. tos, kas naktī lien iekšā pakaļā. 9. tos, kas veseli būdami parkojas invalīdu stāvvietās. 11. tos, kas uzskata, ka braukt blakus 2 auto pa šoseju ar vienādu ātrumu ir baigi forši un droši.
2. ja kopējā plūsma brauc virs atļautā ātruma tad es nesākšu tādēļ braukt ātrāk lai viņi manis pēc brauc sevispēc 5. kas tie tādi kas tev lien pakaļā????? 9. viņi jau nav veseli, jo brauc ar džipiem bembjiem subāriem un meršiem
Oliss, vai pamanīji vārdiņu "nedaudz"? Tas nozīmē, ka autiņš praktiski nebremzējas, tikai iedegas bremžu ugunis, kas šā vai tā, bet pakaļbraucošo nedaudz tramda .... PIE TAM .... fūrenieki nelien pakaļā!!!!
Sapper:
Ui ku tāds labs būtu, lai utilizētu: 2. tos, kas nespēj pabraukt kopējā plūsmā. 5. tos, kas naktī lien iekšā pakaļā. 9. tos, kas veseli būdami parkojas invalīdu stāvvietās. 11. tos, kas uzskata, ka braukt blakus 2 auto pa šoseju ar vienādu ātrumu ir baigi forši un droši.
2. ja kopējā plūsma brauc virs atļautā ātruma tad es nesākšu tādēļ braukt ātrāk lai viņi manis pēc brauc sevispēc 5. kas tie tādi kas tev lien pakaļā????? 9. viņi jau nav veseli, jo brauc ar džipiem bembjiem subāriem un meršiem
tie kas nespēj braukt kopējā plūsmā ir IDIOTI, visās normālās valstīs menti tadus aptur un apskata vai jau senils vai tikai appīpējies/apdzeries... principā sapper aprakstīja visus kurus tiešām būtu jādrāž Es vispār nesaprotu ko tajās autoskolās māca...ar M burtiem rapo pa kreisām joslām,,, Un tie kas stāv pirms nogriezšanās pa kreisi ar izgrieztiem ripuļiem ir latentie pašnāvnieki
imgfoto - "tie kas nespēj braukt kopējā plūsmā ir IDIOTI, visās normālās valstīs menti tadus aptur un apskata vai jau senils vai tikai appīpējies/apdzeries" ja plūsma pa šoseju brauc uz 120 km/h un es negribu braukt tik ātri tad NEVIENS policis mani par to nevar izdrāst
Un visiem cirvjiem es ieteiktu izlasīt pasaules slavena poļu rallista grāmatu "Drošs ātrums" un tad visādiem sapperiem, imgfoto un citiem varbūt kaut kas iesēdīsies smadzenēs
Oliss:imgfoto - "tie kas nespēj braukt kopējā plūsmā ir IDIOTI, visās normālās valstīs menti tadus aptur un apskata vai jau senils vai tikai appīpējies/apdzeries" ja plūsma pa šoseju brauc uz 120 km/h un es negribu braukt tik ātri tad NEVIENS policis mani par to nevar izdrāst
Un visiem cirvjiem es ieteiktu izlasīt pasaules slavena poļu rallista grāmatu "Drošs ātrums" un tad visādiem sapperiem, imgfoto un citiem varbūt kaut kas iesēdīsies smadzenēs
-----------------
tad kad Zasada rakstīja grāmatu, vēl lāgā poļi nebija iekāpuši mazajā Fiatiņā.. tas ir septiņdesmitie gadi. Protams, grāmata tajos laikos ļoti noderīga, paņēmieni un principi nemainīgi līdz mūsdienām. Par to drāšanu gan gribu teikt, ka neviens nekur nedrāzīs, ja brauksi lēnāk. Paši poliči nereti Rietumos velkas un vesela jūra bailīgi aiz šiem. Zīme kura aplī ar sarkanu malu vēl joprojām ir max ātruma aizliegums, ne ieteicamais ātrums uz zila kvadrāta... Ieteicamais ātrums arī neliek braukt ar šo ātrumu, ja uzskati, ka to nevari atļauties. Tas gan būtu jautri, ja uz spīdīga ledus, kāds spītīgi mēģinātu turēties virs ieteicamā ātruma ) Ieteicamais ātrums nereti ir uz joslām, kuras izmanto ātrākai satiksmei, lai nelīstu laukā no malējās joslas un netraucētu tiem, kuri brauc ātrāk.
Oļa, visdrošākais ātrums ir plūsmas ātrums. Tu domā, ka jaunajiem šoferiem (līdz 2 gadu stāžam) tā pat vien maksimāli atļauto ātrumu vispirms pacēla no 70 uz 80 un pēc tam atcēla pavisam? Lielākās briesmas rada nevis ātruma pārsniegšana par 10 km/h, bet apdzīšana iebraucot pretējā virziena joslā. Un tieši uz to provocē tādi šoveri, kas ārpus apdzīvotām vietām velas ar 80 km/h, tip' satiksmes noteikumi taču to neaizliedz
smartins:Oļa, visdrošākais ātrums ir plūsmas ātrums. Tu domā, ka jaunajiem šoferiem (līdz 2 gadu stāžam) tā pat vien maksimāli atļauto ātrumu vispirms pacēla no 70 uz 80 un pēc tam atcēla pavisam? Lielākās briesmas rada nevis ātruma pārsniegšana par 10 km/h, bet apdzīšana iebraucot pretējā virziena joslā. Un tieši uz to provocē tādi šoveri, kas ārpus apdzīvotām vietām velas ar 80 km/h, tip' satiksmes noteikumi taču to neaizliedz
-----------------------
tajā pašā laikā, tupie vācieši, no kuriem pārņēmām gandrīz visus satiksmes drošības pamatus (TUV), neko neiebilst, ja pa visiem nacionāliem ceļiem jāvelkas vieglajiem aiz smagā uz 60 km/h
smartins:Oļa, visdrošākais ātrums ir plūsmas ātrums.
Policists aptur ātruma pārsniedzēju: -Kāpēc tik ātri braucāt? -Centos braukt ar plūsmas ātrumu. -Kur tad ir tā plūsma? -Nu kā? Visi taču ir jau aizbraukuši!
smartins:Oļa, visdrošākais ātrums ir plūsmas ātrums. Tu domā, ka jaunajiem šoferiem (līdz 2 gadu stāžam) tā pat vien maksimāli atļauto ātrumu vispirms pacēla no 70 uz 80 un pēc tam atcēla pavisam? Lielākās briesmas rada nevis ātruma pārsniegšana par 10 km/h, bet apdzīšana iebraucot pretējā virziena joslā. Un tieši uz to provocē tādi šoveri, kas ārpus apdzīvotām vietām velas ar 80 km/h, tip' satiksmes noteikumi taču to neaizliedz
-----------------------
tajā pašā laikā, tupie vācieši, no kuriem pārņēmām gandrīz visus satiksmes drošības pamatus (TUV), neko neiebilst, ja pa visiem nacionāliem ceļiem jāvelkas vieglajiem aiz smagā uz 60 km/h
silti rekomedēju pamēģināt pabraukt pa bāņa 2. joslu, ko nu pa trešo uz 90 km/h...es gan domāju, ka ilgi tas neizdosies - kopi noliks malā 10 minūtēs Vai vēl labāk vajag pabraukt pa pirmo uz tiem 60km/h kādu stundu un tad iebraukt tankštellē, dziļi ticu ka kāds no fūristiem arī nobrauks malā un izstāstis kā jābrauc
Olis, ja kāds idiots ilgstoši brauc zem atļauta ātruma viņš ir legāli drāžams par agresīvu braukšanu Es te nerunāju par gadījumiem migla, apledojums vai pudeļu dibeni uz kurmja acīm
Oliss:imgfoto - "tie kas nespēj braukt kopējā plūsmā ir IDIOTI, visās normālās valstīs menti tadus aptur un apskata vai jau senils vai tikai appīpējies/apdzeries" ja plūsma pa šoseju brauc uz 120 km/h un es negribu braukt tik ātri tad NEVIENS policis mani par to nevar izdrāst
Un visiem cirvjiem es ieteiktu izlasīt pasaules slavena poļu rallista grāmatu "Drošs ātrums" un tad visādiem sapperiem, imgfoto un citiem varbūt kaut kas iesēdīsies smadzenēs
Plkst 8.00 Kopenhāgenas galvenā iela - 3 joslas katrā virzienā. Atļautais (50) Visas 3 joslas močī precīzi uz (70), ieskaitot policistus. iedegoties zaļajam, neviens neonanē, VISI dod grīdā. Uz vienu ciklu krustojumu šķērso vismaz 2x vairāk mašīnu, kā mums līdzīgā krustojumā. Un korķu nav!
Olis,tūdīgi esi lasījis to grāmatu, ja galveno mesidžu tā arī nesaprati - nav svarīgi, braukt ātri vai lēni, svarīgi ir braukt ar drošu ātrumu. Svarīgi ir neradīt problēmas citiem braucējiem, vienalga, viņi brauc par tevi ātrāk, vai lēnāk. Principiāls idiots (ja es braucu ar maksimāli atļauto, nevienam nav mani jāapdzen) uz ceļa ir daudz bīstamāks par vadītāju, kas analizē situāciju uz ceļa, skatās spoguļos, prognozē bīstamu situāciju iespējamību. Un pofig, ka tas otrais brauc ar +10 Mani tie pirmie un neprognozējamie auni biedē vairāk
P.S. Starp citu dažus gadus atpakaļ Zasadas grāmatai iznāca papildinātais mūsdienīgākais izdevums, kur ir par pilnpiedziņām arī rakstīts.