Pirmās klausītāju grupas veiksmīgi ir nofinišējušas, bet daži mazliet nokavēja uz pirmo pieteikšanos, tādēļ, ja būs interesenti, varētu nokomplektēt vēl vienu piegājienu (sākums šo ceturtdienu, vai nākošo ceturtdienu, kā novienosimies).
Maris:jā akadēmiskā stunda sanāk 3.76 - maz nav... kā puse no braukšanas nodarbībām "B" kategorijai
(+ parasti jau maksā divos piegājienos)
Nav svarīgi daudz vai maz, bet gan tas ka lielākā daļa nemaz negrib mācīties.... uzreiz grib ražot šedevrus. Un daļa no tiem, kas piedalās kursos vēlās, lai iedod gatavu šedevru recepti, nevis paši domāt.
kruzulis:Kur un cikos notiek kursi, un kā notiek pieteikšanās?
ceturtdienu vakaros 18.30 - pieteikties PZ vai pa mailīti kas linkā.
Luxferre: Nav svarīgi daudz vai maz, bet gan tas ka lielākā daļa nemaz negrib mācīties.... uzreiz grib ražot šedevrus. Un daļa no tiem, kas piedalās kursos vēlās, lai iedod gatavu šedevru recepti, nevis paši domāt.
Man jau grupas maziņas - *lielākajai daļai* lekcijas nekādi nevaru nolasīt. + pārmetumi, ka aicinu kursantus kā īpaši domāt, nebūs patiesi - kursi sastāv no elementāru shēmu, izteiksmes līdzekļu paraugu virknes kurai cauri izvilkta vadlīnija, kura parāda šo izteiksmes līdzekļu saikni ar elementārām pamatlietām. Bez abstrakcijām.
Nu labi *radošajās metodēs* domāšanas pieeja ir neierasta - bet ļoti loģiska.
Man jau grupas maziņas - *lielākajai daļai* lekcijas nekādi nevaru nolasīt. + pārmetumi, ka aicinu kursantus kā īpaši domāt, nebūs patiesi - kursi sastāv no elementāru shēmu, izteiksmes līdzekļu paraugu virknes kurai cauri izvilkta vadlīnija, kura parāda šo izteiksmes līdzekļu saikni ar elementārām pamatlietām. Bez abstrakcijām.
Nu labi *radošajās metodēs* domāšanas pieeja ir neierasta - bet ļoti loģiska.
Neizteicu nekādu kritiku Taviem kursiem kā tādiem, tik garāmejot iespamoj...
luxferre: Neizteicu nekādu kritiku Taviem kursiem kā tādiem, tik garāmejot iespamoj...
nē, nē es to par pilnīgi cita topika atklāto tēmu - ka es zombējot ar apgrieztu domāšanu - joks - tie kas bij zin, ka situācija skumja - nekādas mistikas, saldkaislas vīzijas un citu jauku lietu
luxferre: Neizteicu nekādu kritiku Taviem kursiem kā tādiem, tik garāmejot iespamoj...
nē, nē es to par pilnīgi cita topika atklāto tēmu - ka es zombējot ar apgrieztu domāšanu - joks - tie kas bij zin, ka situācija skumja - nekādas mistikas, saldkaislas vīzijas un citu jauku lietu
Ot, ot.. ļoti der tikai tiem, kuri vai nu zin, ko grib bildēt, vai kādreiz zinās, ko gribēs bildēt... Tiem, kas "ko redz, to kniebj", tiem ir nedaudz mazāks ieguvums... Bet ieguvums ir.
Maris:tiem kuri saštuko ko kniebt -tie ierauga, ka viņu saštukojumi arī dabā pozicionējas - bez visiem inscenējumiem
Tas ir tādā ideālā pasaulē, kad mēs zinām, ko gribam un tad vai nu gaidam, kamēr tas realizējas, vai piepalīdzam, lai realizējas ātrāk... Manā pasaulē ir tā, ka es, neko ļaunu nenojaušot, brienu pa ielu (pļavu, kalnu, upi vai citu brienamu vietu), pamanu, manuprāt interesantu sižetu, un bliežu. Vienu, otru, simtu trešo kadru. Bet kaut drusku analizēt (jo aplūkojot sakniebto, vēljoprojām ir kniebšanas laika emocijas) esmu spējīgs tikai tad, kad skatos mājās uz ekrāna. Un tad sākās problēmas, jo, pēc labas bildes kanoniem, vajadzēja pietupties vai paspert 3 soļus pa labi un iekļaut kadrā visu vistu, nevis tās seksti atstāt aiz kadra Skaidrs, ka šobrīd mazāk dinamiskiem sižetiem es varu(es ceru, ka es varu), vismaz kaut ko no saklausītā pielietot jau apskatoties bildi mazajā fotoaparāta ekrānā, bet ar dinamiskākiem sižetiem tik un tā būs problēmas. (Zinu, zinu. Mērķis - nobildēt kaut ko foršu, ir pārāk nenoteikts, lai gūtu jebkādus panākumus)
Maris:tiem kuri saštuko ko kniebt -tie ierauga, ka viņu saštukojumi arī dabā pozicionējas - bez visiem inscenējumiem
Tas ir tādā ideālā pasaulē, kad mēs zinām, ko gribam un tad vai nu gaidam, kamēr tas realizējas, vai piepalīdzam, lai realizējas ātrāk... Manā pasaulē ir tā, ka es, neko ļaunu nenojaušot, brienu pa ielu (pļavu, kalnu, upi vai citu brienamu vietu), pamanu, manuprāt interesantu sižetu, un bliežu. Vienu, otru, simtu trešo kadru. Bet kaut drusku analizēt (jo aplūkojot sakniebto, vēljoprojām ir kniebšanas laika emocijas) esmu spējīgs tikai tad, kad skatos mājās uz ekrāna. Un tad sākās problēmas, jo, pēc labas bildes kanoniem, vajadzēja pietupties vai paspert 3 soļus pa labi un iekļaut kadrā visu vistu, nevis tās seksti atstāt aiz kadra Skaidrs, ka šobrīd mazāk dinamiskiem sižetiem es varu(es ceru, ka es varu), vismaz kaut ko no saklausītā pielietot jau apskatoties bildi mazajā fotoaparāta ekrānā, bet ar dinamiskākiem sižetiem tik un tā būs problēmas. (Zinu, zinu. Mērķis - nobildēt kaut ko foršu, ir pārāk nenoteikts, lai gūtu jebkādus panākumus)
tas ir lieliski, ka redzi, ka varēja - *zemāk*, *platāk*, *pa labi* utt - iesēdīsies pasa atmiņā - biežāk parādīsies veiksmīgie kadri atmiņas kartē - nu tak nevienam mums nav TIKAI šedevri - bet čekojot sakarības ar izteiksmīgām kartiņām mums vieglāk tās atrast dabā
mēs jau nerunājam te par to kurš kartiņas gabaliņš, vai visa kartiņa kā uzmuļļāta grafiskajā redaktorā, bet par VISU kartiņu NO DABAS.
Nuu - a kas tajaa "kartinjaa" nav no dabas?
Pilnīgi un absolūti nekas - ne Tu to garāmejot nobildēji ne nabaga meitenes bij zilā krāsā - simtprocentīgs lauku pašdarbības feiks - kautko, beztolkā, sarunā iepozēt + pēčāk saļurkā zilu grafiskajā redaktorā
pameģini atsķirt no kartiņas kas veidojas neatkarīgi....
dansiga:
Nuu - a kas tajaa "kartinjaa" nav no dabas?
Pilnīgi un absolūti nekas - ne Tu to garāmejot nobildēji ne nabaga meitenes bij zilā krāsā - simtprocentīgs lauku pašdarbības feiks - kautko, beztolkā, sarunā iepozēt + pēčāk saļurkā zilu grafiskajā redaktorā
pameģini atsķirt no kartiņas kas veidojas neatkarīgi....
labi labi - tev taisniiba - origjinaalaa bilde dabiski bija pelekaaka .... net pavelkot dazhas kurves, panaacu shaadu toni .... UN?
negatIvs:mūsu cīņu biedre - stings img5.fotoblog.lv... , ar IPhone uzņēma ...... patīk tā bilde, varēja gūt lielāku atsaucību ......
nevarēja - nav ko knipsēt minoritāšu garā
dansiga:
Maris:
Pilnīgi un absolūti nekas - ne Tu to garāmejot nobildēji ne nabaga meitenes bij zilā krāsā - simtprocentīgs lauku pašdarbības feiks - kautko, beztolkā, sarunā iepozēt + pēčāk saļurkā zilu grafiskajā redaktorā
pameģini atsķirt no kartiņas kas veidojas neatkarīgi....
labi labi - tev taisniiba - origjinaalaa bilde dabiski bija pelekaaka .... net pavelkot dazhas kurves, panaacu shaadu toni .... UN?
bilde ar galvu ne kurvēm + lietojot to orgānu jau izvēloties ko bildēt piedod - es tāpat Tavs fans (ne par šo kartiņu)
Maris:tiem kuri saštuko ko kniebt -tie ierauga, ka viņu saštukojumi arī dabā pozicionējas - bez visiem inscenējumiem
Tas ir tādā ideālā pasaulē, kad mēs zinām, ko gribam un tad vai nu gaidam, kamēr tas realizējas, vai piepalīdzam, lai realizējas ātrāk... Manā pasaulē ir tā, ka es, neko ļaunu nenojaušot, brienu pa ielu (pļavu, kalnu, upi vai citu brienamu vietu), pamanu, manuprāt interesantu sižetu, un bliežu. Vienu, otru, simtu trešo kadru. Bet kaut drusku analizēt (jo aplūkojot sakniebto, vēljoprojām ir kniebšanas laika emocijas) esmu spējīgs tikai tad, kad skatos mājās uz ekrāna. Un tad sākās problēmas, jo, pēc labas bildes kanoniem, vajadzēja pietupties vai paspert 3 soļus pa labi un iekļaut kadrā visu vistu, nevis tās seksti atstāt aiz kadra Skaidrs, ka šobrīd mazāk dinamiskiem sižetiem es varu(es ceru, ka es varu), vismaz kaut ko no saklausītā pielietot jau apskatoties bildi mazajā fotoaparāta ekrānā, bet ar dinamiskākiem sižetiem tik un tā būs problēmas. (Zinu, zinu. Mērķis - nobildēt kaut ko foršu, ir pārāk nenoteikts, lai gūtu jebkādus panākumus)
*radošajās metodēs* bija punkts, ka ģenerējot idejas nevajag tām mirklī mesties virsū ar kritizējumu - tas ir *pēcprocess* - tapat brīvi klapē - *to ko redzi* - tapat ka ideju sarakstu vari skatīt *tokoredzi sabildēto* - pamanīsi veiksmes, neveiksmes, gandrīzveiksmes utt - nakamo (aiznakamo) reizi pamanīsi tās jau skatumeklētājā