ieskicē lūdzu pāris vārdos kursu formātu - spiediens vairāk uz teoriju vai praktisko? Cik liela grupa? Gadījumā, ja pēc pirmās lekcijas, saprotu, ka Tu man nepatīc un atsaku turpmāku dalību, ļoti dusmīgs būsi?
Pilnīgi un absolūti nekas - ne Tu to garāmejot nobildēji ne nabaga meitenes bij zilā krāsā - simtprocentīgs lauku pašdarbības feiks - kautko, beztolkā, sarunā iepozēt + pēčāk saļurkā zilu grafiskajā redaktorā
pameģini atsķirt no kartiņas kas veidojas neatkarīgi....
labi labi - tev taisniiba - origjinaalaa bilde dabiski bija pelekaaka .... net pavelkot dazhas kurves, panaacu shaadu toni .... UN?
koroche Silvuci - tā ir Latgales Alekseja skola - nevajdzēja braukt ciemā un inficēties...
Girts:ieskicē lūdzu pāris vārdos kursu formātu - spiediens vairāk uz teoriju vai praktisko? Cik liela grupa? Gadījumā, ja pēc pirmās lekcijas, saprotu, ka Tu man nepatīc un atsaku turpmāku dalību, ļoti dusmīgs būsi?
Kompozīcijā neliek bīdīt aplikatīvas figūras pa lapu - spiediens ir uz skaidrojumu par cilvēka/skatītāja uztveri un viņa ieradumiem kas šo uztveri veido + uz vizuāliem paņēmieniem kuri ļauj manipulēt ar skatītāja uztveri + šo paņēmienu *sarindošana* loģiskā virknē pakārtoti skatītāja pieradumiem un uztverei. Lirikas pasniedzamajā materiālā maz - shēmu un ilustrāciju daudz.
Radošajās metodēs pārsvarā praktiskas nodarbes, beigās strukturāls kopsavilkums to pielietošanā.
Grupa max 12 cilvēki (gan jau būs mazāk)
Nē es nedusmojos uz kursantiem - pasniedzējs jau cenšas izskaidrot vielu - personālijām neatliek laika - arī klausītājam, gudrošana par pasniedzēju, ir iracionāla pieeja mācībām
Nē es nedusmojos uz kursantiem - pasniedzējs jau cenšas izskaidrot vielu - personālijām neatliek laika - arī klausītājam, gudrošana par pasniedzēju, ir iracionāla pieeja mācībām
Domāju kategorijās - pasniegšanas stils un pasniegtais materiāls, kas būtiski ietekmē mācību kvalitāti - katram savas uztveres īpatnības un kas der vienam neder citam
Nē es nedusmojos uz kursantiem - pasniedzējs jau cenšas izskaidrot vielu - personālijām neatliek laika - arī klausītājam, gudrošana par pasniedzēju, ir iracionāla pieeja mācībām
Domāju kategorijās - pasniegšanas stils un pasniegtais materiāls, kas būtiski ietekmē mācību kvalitāti - katram savas uztveres īpatnības un kas der vienam neder citam
*Materiāls* ir kompozīcijas pamati, "mugurkauls" - te īsti nevarēs pielāgot teicienu *kas der vienam neder citam* - tikpat labi tad var teikt, ka "man NEDER reizrēķins'' vai "burtu atpazīšana nav priekš manis".
*stils*... ... nezinu... kā, lai raksturo.... - "mierīgs"