Vispār jau ir jēga ticības lietas apdomāt līdz CES/PMA izstādei Lasvegasā 8-12 janvārī. Pat tie ražotāji, kam nav jaunumu ko likt galdā, parasti kaut daļēji atklāj savus plānus, lai saglabātu savu klientu lojalitāti. Baumu ka biezs jau tagad un ar katru dienu nāks klāt.
Girts:es te ar virpināju domu par pāreju no pentax uz canon, pamatā Tevis minēto iemeslu - AF ātruma un ierobežotā tirgus dēļ. Pabradāju pa netu, palasījos, papētīju un secināju, ka to ir vērts darīt tikai gadījumā ja tēmē uz pro līmeni - respektīvi pamata nodarbošanās un maizes darbs. Tikai un vienīgi, ja pārejas rezultātā iegādājies 5d mark II vai kādu citu FF + vismaz vienu L stiklu. Pēc atsauksmēm, apskatiem un parametriem k-5 tam pašam 5 markam pamatā zaudē tikai uz sensora izmēru (cena reiz 2). Turklāt pēc jaunu bodiju parādīšanās intervāliem, nospriežams, ka nākamā gada sākumā (februāris-marts) jāparādās kam jaunam no pentax. Nedomāju arī, ka consumer canon lenses ir ar kaut ko labākas par pentax, ne cenas ziņā, ne veiktspējas. L stikli ir cits stāsts.
tāds secinājums radās tikai tāpēc, ka pamatdoma -nav jēgas vispār ko pirkt, ņemties daudz ja nēesi no pro līmeņa pats. Tos visus krutos viedokļus sarakstījuši profesionāļi(turklāt itkā tikai tādus var klausīties) kuri protams prastos nūbus neņems pa nopietnu, tākātā..
DPreview tauta šobrīd ar piečurātām biksēm un starojošām acīm spriež par nākamā gada Pentax Fulfrāmi ;-)
pentax komūnā visi pārgaidījušies Ja sagaidīs, skaidrs, ka bikses visi pietaisīs aiz laimes Nevar zināt kādi Ricoh plāni attiecībā uz pentax, līdz ar to 2012 komūnai var atnest visu ko
betas-apsargs: tāds secinājums radās tikai tāpēc, ka pamatdoma -nav jēgas vispār ko pirkt, ņemties daudz ja nēesi no pro līmeņa pats. Tos visus krutos viedokļus sarakstījuši profesionāļi(turklāt itkā tikai tādus var klausīties) kuri protams prastos nūbus neņems pa nopietnu, tākātā..
ja budžets atļauj var jau ņemties un pirkt. Pro līmenī viss mērās kā investīcija un tās atdeve, hobijniekiem cita skala nav jau runa tikai par viedokļiem, testi un speicifkācija runā paši par sevi
Mani vairāk par rumpīšiem interesētu kāds atjaunots vai jauns objektīvs... Teiksim, FA*80-200f2.8 būtu lielisks. Vai DA*150-300F4 Un lēts un gaišs 135mm
var būt, tikai ciešams un lēts ..... , bet jāņem vērā, ka lēts, tāpat kā dārgs, ietver apmplitūdu ..... no, līdz ...., un tā katram ir individuāli iesēdusies vērtība .....
Nujā, tas ir tas prais/performans rādītājs. Es, kad palasījos forumos atsauksmes par EF-s 17-55/2,8 putekļusūcību un kontaktu šlepes neizturību, paskatījos uz L-sērijas cienīgu cenu, tāpat atcerējos filmu laiku 28-105/3,5-4,5 kuru pirku par 120 Ls, salīdzinu to ar 2x dārgāko 17-85, to visos forumos lietotāji atzīst par pagalam neizdevušos, sapratu, ka labāk braukt ar labu fordiņu nekā ar sūdīgu mersi.
negatIvs:ar fordiņiem, ka tik nenošauj garām ....... sūdīgam mersim nodefektē sūdīguma iemeslus, novērs, un dzīvo laimīgi, jo defoltā tas nav sūdīgs......
nav runa par defektu novēršanu, budžeta klases mantām ir budžeta klases kvalitāte, tāpēc tās ir budžeta, jo tiek tiek upurēta kvalitāte dēļ cenas. L klases stiklos ir novērsti defekti
Pentax ar k-5 un 645 ir piedādījuši, ka spēj radīt ļoti labas mantas, iepriekšējie k-7 un k20 ar nebija nekādi švakie Ar optiku gan kkas pieklibo, šķiet, ka fokuss ir uz rumpju attīstīšanu, pagaidām balstoties uz vecajiem FA stikliem.
P.s. Baumo, ka k-r tūliņ būs discontinued, tā kā kkas jauns gada sākumā noteikti būs
Par Pentakša FF es ne pārāk ticu. Ja neskaita LX un Z1p, ar pro-kamerām viņi arī pa 35 mm filmu lauciņu nemaisījās, pro klasi pārstāvēja ar 645 un 67. Ja nu tikai uztaisa "tautas FF", ar rumpi par 1500$.
Pinus:tikai galvenais, pēc tam ar aatro AF, nebildēt saulrietus...
Ir gadījumi, kad vajag...
Uzpīpē čalis zāli uz ieziet uz balkona svaigu gaisu paelpot. Te skatās - palido garām ugunsbumba, pēc brīža otra, trešā... Ienāk atpakaļ istabā un saka: - Kaut kā baigi ēst gribās! Uz ko māte atbild: - Nav brīnums, trīs dienas uz balkona nostāvēji!
Schneider:Гы-гы-гы! Manējais ir ar universāla virsbūvi, domāts no laukiem kartupeļu maisu vadāšanai ...
Pats tāds, Varētu padomāt, ka bildē redzamais nav lauku zemes ceļiem domāc Var pat iekļūt Ginesa grāmatā, kategorijā - ātrākā kartupeļu transportēšana. :P
Schneider:Par Pentakša FF es ne pārāk ticu. Ja neskaita LX un Z1p, ar pro-kamerām viņi arī pa 35 mm filmu lauciņu nemaisījās, pro klasi pārstāvēja ar 645 un 67. Ja nu tikai uztaisa "tautas FF", ar rumpi par 1500$.
Īpašnieki citi, tad jau manīs kādā virzienā stūrēs, pagaidām skaidrs, ka gada sākumā būz uzlabots k-r. Prasīgāku lietotāju apmierināšanai kādu jauninājumu arī augstajos plauktos vajadzētu, tomēr jau vairāk kā gads pagājis un komūna kaut ko gaida No pieejamās infas saprotu, ka k-5 joprojām ir pietiekami konkurētpsējīgs un būtībā vienīgais ko tur uzlabot ir AF ātrums un sensora izmērs
Girts:No pieejamās infas saprotu, ka k-5 joprojām ir pietiekami konkurētpsējīgs un būtībā vienīgais ko tur uzlabot ir AF ātrums un sensora izmērs
daļa k-5 lietotāju, t.sk., es, tic, ka ar jaunu firmware varētu šo to pielabot video lauciņā. ar to gribu teikt, ka, manuprāt, tas ir no vadošajiem mīnusiem - apcirptās video iespējas. ja ņem vērā kameras fizisko spēju apvaldīt troksni un pārējo potencioālo veiktspēju, tad, šķiet, Pentax ir sev smagi iegriezuši. ne par velti lojālie pentaxisti pat ar FA* uz hack'otiem GH2 skraida pa pasauli. tāpēc šķiet būtu negudri izlaist jaunu body bez fullhd un 60p atribūtiem.
edit: no šī aspekta gadu vecāks (tā laikam bija) 7d atstāj k-5 fonā.
varbūt ne iegriezuši, bet atstājuši spraudziņu nākotnei, lai bez sensora būtu vēl kur augt. Par AF tik precīzi nezinu, apskatos min, ka joprojām lēnāks kā konkurentiem
Tas fokusēšanās ātruma novērtējums atkarīgs arī no fotografējošā prasībām. Canoņa 5D MII lietotāja komentārs foto.ru - "самый большой баг, это позиционирование 5D, 5D mark II нужно было честно написать, что камера предназначена для пейзажной, предметной и студийной фотографии, что для репортажа она не годится ни коим образом "
Kā jau Scheiders minēja, atkarīgs no prasībām - high end pentaxim vienkārši nav un nav ko viņu meklēt tur kur viņa nav. Vidējā līgā pentaxis canonam ieliek, kaut vai dēļ uzbūves kvalitātes un Shake Reduction, optika ŠAJĀ KATEGORIJĀ noteikti nav sliktāka. Kāpēc savulaik iepirku P k20 nevis C EOS 550, kas cenas ziņā kotējās līdzīgi (canons pat bi dārgāks): *pēc sajūtām kā tanks pret opeli *Mazais ekrāniņš augšā - it kā sīkums, bet patīkami *divi ripuļi - nespēju iedomāties M režīmā čakarēties ar vienu *SR - nav jāiespringst lai objektīvā būtu IS Savu izvēli nenožēloju - 2 gadus fočējot nezinu ko nozīmē putekļi rumpī un kamera šobrī izskatās uz mata tāda pati kā iznesot no veikala
Girts:Kā jau Scheiders minēja, atkarīgs no prasībām - high end pentaxim vienkārši nav un nav ko viņu meklēt tur kur viņa nav. Vidējā līgā pentaxis canonam ieliek, kaut vai dēļ uzbūves kvalitātes un Shake Reduction, optika ŠAJĀ KATEGORIJĀ noteikti nav sliktāka. Kāpēc savulaik iepirku P k20 nevis C EOS 550, kas cenas ziņā kotējās līdzīgi (canons pat bi dārgāks): *pēc sajūtām kā tanks pret opeli *Mazais ekrāniņš augšā - it kā sīkums, bet patīkami *divi ripuļi - nespēju iedomāties M režīmā čakarēties ar vienu *SR - nav jāiespringst lai objektīvā būtu IS Savu izvēli nenožēloju - 2 gadus fočējot nezinu ko nozīmē putekļi rumpī un kamera šobrī izskatās uz mata tāda pati kā iznesot no veikala
Un vēl jāmin fakts, ka ar Pentaksu parasti bildē visi tie cilvēki, kas ir labāki, gudrāki un vizulaī pievilcīgi. Jā, arī es esmu Pentaxsists
Girts:Kā jau Scheiders minēja, atkarīgs no prasībām - high end pentaxim vienkārši nav un nav ko viņu meklēt tur kur viņa nav. Vidējā līgā pentaxis canonam ieliek, kaut vai dēļ uzbūves kvalitātes un Shake Reduction, optika ŠAJĀ KATEGORIJĀ noteikti nav sliktāka. Kāpēc savulaik iepirku P k20 nevis C EOS 550, kas cenas ziņā kotējās līdzīgi (canons pat bi dārgāks): *pēc sajūtām kā tanks pret opeli *Mazais ekrāniņš augšā - it kā sīkums, bet patīkami *divi ripuļi - nespēju iedomāties M režīmā čakarēties ar vienu *SR - nav jāiespringst lai objektīvā būtu IS Savu izvēli nenožēloju - 2 gadus fočējot nezinu ko nozīmē putekļi rumpī un kamera šobrī izskatās uz mata tāda pati kā iznesot no veikala
Un vēl jāmin fakts, ka ar Pentaksu parasti bildē visi tie cilvēki, kas ir labāki, gudrāki un vizulaī pievilcīgi. Jā, arī es esmu Pentaxsists
Ja runa par lēto galu, tad atšķirības nava ar ko bildēt, un savam priekam ja bildēt tad pietiek ar ziepi gandrīz vai, es te aizvakar fuji pačamdiju tadu kompaktnieku kaut kadi 120-130ls maxā, i trokšņi normāli i zoom x26 ko pā ar digitalo, un interpolacija tīri smuka. Bet ja naudas darbam tad protams ne lētais gals un tad ir vai Nikon vai Canon, jo ar to pašu 20k bija vienā pašacienā jabildē jo nebija ne kā cita un man to iedeva, es nomocijos lidz nelabumam, protams sabildēju bet otro reizi rokās neņemtu. Vienīgais no Pentax ar ko nācās bildēt nedaudz tas ir 465D, nu tur cita lieta, bet i tad tas priekš studijas ok, bet nekam citam neder.
būsi nokia biļņika lietotājs, pēķņi saņemsi sony ericson, arī nomocīsies līdz nelabumam, lai piešautos ne par velti pentaxus visos apskatos salīdzina ar cenas ziņā krietni dārgākām citu marku alternatīvām, jo cenas ziņā līdzvērtīgiem nav argumentu.
.....te jāprasa viedoklis shvaboc - nogaršojis visas trīs top markas
Girts:būsi nokia biļņika lietotājs, pēķņi saņemsi sony ericson, arī nomocīsies līdz nelabumam, lai piešautos ne par velti pentaxus visos apskatos salīdzina ar cenas ziņā krietni dārgākām citu marku alternatīvām, jo cenas ziņā līdzvērtīgiem nav argumentu.
.....te jāprasa viedoklis shvaboc - nogaršojis visas trīs top markas
Nu man mobilkas ir treju brendu soni-erikson gan nav, jo ne visai patīk, ir gan nokia gan samsings gan abols, tie visi ok, bet sony ericsons bija kadu menesi un nafig, parak sarežģīta ergonomika. Tas pats ar kameram pat ar trīsciparu canonu ne visai draudzējos jo parak daudz pogu, patīk ka to ir maz, tas pats uz Nikonu attiecas, tur gan letais gan dargais gals vienās pogās tas ari ne visai patīk.
ticība pēc definīcijas ir ticība bez pierādījumiem. jo ar pierādījumiem - kas tā vairs sūda par ticību.
chukmasoff:kas ira digitālie objektīvi?
pieļauju, ka sarunas karstumā tā var nodēvēt objektīvus, kuri taisīti eXtrā digitalkām un/vai objektīvus, kuri der tikai digitalkām - nu, olimpimpiskos, par provi. bet ļoti stingri ņemot takš visa Pasaule digitāla.
negatIvs:draugi, neaizmirsīsim, ka ir arī Olympus, ļoti laba kamera, ar speciāli tai, izgatavotiem digitālajiem objektīviem
kas ira digitālie objektīvi?
Digitālā sensora svarīga atšķirība no filmas ir tāda, ka sensors izskatās kā spogulītis, proti, atstaro daudz gaismas, atšķirībā no filmas, kuras emulsijas puse ir faktiski matēta virsma. No sensora atstarotā gaisma savukārt atstarojas no sensoram vistuvāko objektīva lēcu virsmām, jau izkliedēta nonāk atpakaļ uz sensora un samazina attēla kontrastu (rada aizplīvurojumu). Tāpēc digitālā laikmeta objektīvos liela nozīme ir iekšējo lēcu pretatstarojuma pārklājumiem, un pie tiem nopietni strādā visi ražotāji, ne tikai Olympus. Tātad jēdziens "digitālais objektīvs" ir sava veida žargons, ar cipariem te nekāda sakara.
[digitālo objektīvu], autors Gudris, tracis, forumā, bija kādi divi vai trīs gadi atpakaļ ......... tos te pieminēju intrigai ......., ja nopietni, tad tur vairāk vai mazāk, viss ir skaidrs .....
Pārgāju no divciparu Canoņiem uz K-5, nekādas neērtības nesajutu. Saliku uz priekšas/pakaļas ripuļiem tās pašās funkcijas, pie kurām jau bija pierasts, pie podziņu izvietojuma arī diezgan ātri piešāvos.
galvenais sajust atšķirības rezultātā...., savādāk jau nav jēgas tos brendus mainīt ..... , ja, piemēram, stilā ir 80%, no gala rezultāta, saķīmiķot šopā, tad pilnīgi vienalga, vai Sony, vai Nikon ...............
negatIvs:galvenais sajust atšķirības rezultātā...., savādāk jau nav jēgas tos brendus mainīt ..... , ja, piemēram, stilā ir 80%, no gala rezultāta, saķīmiķot šopā, tad pilnīgi vienalga, vai Sony, vai Nikon ...............
nu nav vienalga gan, vēl ir tāda lieta kā FF matrica un šāvienu ātrums, ar ko Pentax nevar izcelties.