UldisS:Mēģināju noklausīties, davilku tieši 1:20... Kad vērtē Eirodziesmas, es parasti iedomājos vidēji statistisko Vācijas/Bavārijas pensionāri (bet viņu ir miljoni), kura gatavo vakariņas un sāk skanēt šitais gabals. Ievads ok, bet pirmajās vokāla sekundēs ir skaidrs, viņa cep tālāk gaļu un gaida nākošo valsti... Vai tiešām visi ir aizmirsuši kā Naumova nolika visus uz ausīm?...
Atceramies. Nevis "kā", bet "ar ko". Ar Eirovīzijā vēl neredzētu izģērbšanos. Vācu pensionāri no sajūsmas aizrijās ar savu cepto gaļu.
nedomāju, ka šovi, noteicošie faktori, kaut lielais vairums dalībnieku, uz to spiež.... svarīgāks ir kāds cits moments, varbūt negaidītības, neprognozētības, jo viena gada, veiksmīgās idejas tiek pārņemtas, un apspēlētas nākamajos, kamēr visiem piegriežās, un tad prīzi paņem, kas pavisam vienkāršs, tālu no izģērbšanās, un košajām dejotāju grupām fonā ....., piemēram www.youtube.com...
Eww... nu baigā nīkulība ar tām bālēliņu dzismām Eirovīzijai... tikko kanālus pārslēdot uzdūros... kaut kādu slavenu Samantu reklamē... nu tik neattīstīts vokāls... un tādus (ieskaitot topikā piedāvātos tirliņus) gatavojas sūtīt uz (nepievērsu uzmanību kuŗā valstī šogad) konkursu?!
viencmuzikanc: Nu, paga, Cienītais... tas iraid 1941.gads... nebūs īsti korekti šajā kontekstā
Nu un, ka 41ais? Es uzskatu, ka šī ideja arī šodien nevaid mirusi. Adorno un Horkhaimers glezno ārkārtīgi nejauku bildi, kas tieši tajā laikā, iespējams, nebija īsti patiesa. Bet šodien- šodien tā, manuprāt, diezgan veiksmīgi apraksta kultūras industriju. Smieklīgakais, ka viņi tolaik pat džezu pēla kā strikti strukturizētu komercproduktu.
Par džezu kā strukturētu produktu Adorno var piekrist, tas ir skaidrs, ka struktūra pakārtota improvizācijai un ir jau iepriekš samērā skaidra, nekorekts moments ir tikai par kvalitatīvo sastāvu, tur analizēti bigbendi, nevis mazie kombo sastāvi, bet nu, lai būtu, cita lieta ir par klasisko mūziku, tur nu puisis bikk brauc par platu - viss Vīnes klasicisms ir strukturēta mūzika, struktūra gan ir nedaudz sarežģītāka par mūsdienu popmūziku, bet tomēr - tajos laikos tā arī bija populārā (pop) mūzika pēc savas būtības. To gan viņš nemin
Es pieļauju, ka visa sāls arī ir struktūras sarežģītībā. Tu vari ķepuroties prom no struktūrām, bet agrāk vai vēlāk atduries pret cilvēka uztveres rāmjiem, ko īsti pārkāpt nevar. T.i.- var, bet iznākums tad diez vai būs saucams par mūziku.
Jebkurā gadījumā- man ir garlaicīgi klausoties mūsdienu populāro mūziku. Tas ir mans galvenais iebildums pret to. Man arī bieži vien derdzas tās vērtības, kas tiek apspēlētas pop dziesmās, bet tas mazāk.
Runājot par Vīnes klasicismu domāju, ka Adorno&Horkheimers to nesauc par popmūziku, jo tajā laikā [pieļauju] mūzikas patēriņš bija savādāks. Vai tad to mūziku neklausījās tie, ko Markss sauktu par buržujiem/sīkburžujiem? Man izskatās, ka popmūziku abi autori drīzāk skata kā kapitālisma instrumentu. Es tiešām nezinu, vai šāda izpratne būtu pareiza par Vīnes klasisko mūziku.
RudeWolf:Jebkurā gadījumā- man ir garlaicīgi klausoties mūsdienu populāro mūziku. Tas ir mans galvenais iebildums pret to. Man arī bieži vien derdzas tās vērtības, kas tiek apspēlētas pop dziesmās, bet tas mazāk.
Eltons:Eww... nu baigā nīkulība ar tām bālēliņu dzismām Eirovīzijai... tikko kanālus pārslēdot uzdūros... kaut kādu slavenu Samantu reklamē... nu tik neattīstīts vokāls... un tādus (ieskaitot topikā piedāvātos tirliņus) gatavojas sūtīt uz (nepievērsu uzmanību kuŗā valstī šogad) konkursu?!
mjāaa... kādreiz bija laiki, kad izrādēs lija asinis un notika maucība.... tagad atlikusi tikai maucība, pie tam pavisam bezgaumīga...
Eltons:Eww... nu baigā nīkulība ar tām bālēliņu dzismām Eirovīzijai... tikko kanālus pārslēdot uzdūros... kaut kādu slavenu Samantu reklamē... nu tik neattīstīts vokāls... un tādus (ieskaitot topikā piedāvātos tirliņus) gatavojas sūtīt uz (nepievērsu uzmanību kuŗā valstī šogad) konkursu?!
mjāaa... kādreiz bija laiki, kad izrādēs lija asinis un notika maucība.... tagad atlikusi tikai maucība, pie tam pavisam bezgaumīga...
izvēlējos šovakar šo šovu neirovīzijas vietā http://www.youtube.com/watch?v=Ou2TvLK9jzg
O, jā, mūžīgā tēma, ko var tikai uzlabot ar mūsdienu tehniku un aktieru talanta izspiešanu (salīdzinot ar tēmā pieminētajiem bālēliņiem)... man, savukārt ir DVD formātā pirmais Spartaks ar Duglasu vecāko, reizē ar tā laika vienlīdz slaveno Ben Huru ar Čarltonu Hestonu... tas tā, ja par vērtībām runājam.
mjāaa... kādreiz bija laiki, kad izrādēs lija asinis un notika maucība.... tagad atlikusi tikai maucība, pie tam pavisam bezgaumīga...
izvēlējos šovakar šo šovu neirovīzijas vietā http://www.youtube.com/watch?v=Ou2TvLK9jzg
O, jā, mūžīgā tēma, ko var tikai uzlabot ar mūsdienu tehniku un aktieru talanta izspiešanu (salīdzinot ar tēmā pieminētajiem bālēliņiem)... man, savukārt ir DVD formātā pirmais Spartaks ar Duglasu vecāko, reizē ar tā laika vienlīdz slaveno Ben Huru ar Čarltonu Hestonu... tas tā, ja par vērtībām runājam.
Tad jau klasiskajai Kleopatrai ar Līzu Teilori ar jābūt www.youtube.com...