tāds jau ir pirmais noturamais fizkultūrieša ātrums pie lisām un gana sapumpētām riepām Ja laiž 3 vai vairāk un mainās, tad nav grūti noturēt - vienam jau kaifa mazāk.
versatile:Ragana-Sigulda posmu vairs nekad. Precīzāk, Turaida-Sigulda.
Nununu ko tā? Vienīgais svīdiens Siguldā, citur tak iet mierīgi...
Tā bija baigi karsta diena, kaut kas pie +35, no Raganas minu gandrīz bez ūdens + ar padsmit kg mugursomu. Safisāmies komunikācijā, mani nepagaidīja (pārējā ūdens rezerve bija pie cita braucēja ar augstāku tempu) + bija jāsteidzas. Siguldā gandrīz ar sirdi aizgāju, bez jokiem. Pēc tam visu vasaru vairs neturēju slodzi. Nu i nafig. Kārlis gan everestingu zvērā uztaisīja.
NilsS:
Nununu ko tā? Vienīgais svīdiens Siguldā, citur tak iet mierīgi...
Tā bija baigi karsta diena, kaut kas pie +35, no Raganas minu gandrīz bez ūdens + ar padsmit kg mugursomu. Safisāmies komunikācijā, mani nepagaidīja (pārējā ūdens rezerve bija pie cita braucēja ar augstāku tempu) + bija jāsteidzas. Siguldā gandrīz ar sirdi aizgāju, bez jokiem. Pēc tam visu vasaru vairs neturēju slodzi. Nu i nafig.
Šitam kā reizi Olainfarm ražo tādu preperātu Mildronāts. Moš esi dzirdējis?
Maris:tāds jau ir pirmais noturamais fizkultūrieša ātrums pie lisām un gana sapumpētām riepām Ja laiž 3 vai vairāk un mainās, tad nav grūti noturēt - vienam jau kaifa mazāk.
Nuuuuu 33 km/h avg 3h no vietas turēt - tā jau ir ļoti nopietna fizkultūra un prasīs vismaz 300 vatu cisku - fizkultūra ir 22-25 solo, grupā 27-28, nu ja pavējš un labs asfalts 30. Ļaudis ar tādiem parametriem parasti jau brauc sportā, ne tautā
Pie kam, tikai neilgi pirms tam viņš jau bija to izdarījis, bet nosēdās garmins un nevarēja datus izvilkt. Nācās atkārtot.
Vājprāts, tagad zinu savu kaimiņu endo 2016 gada kilometru čelendžā. Ja ir kāds braucējs - piesakās un veidojam tīmu/trasi/laiku Manuprāt labi būtu 80-125 mierīgi km ar avg 22-26 Maršruts balsojot.
jātaisa tūrisma velo - jāmaina ķēde, zobratu bloks, tad varēs braukt ir jau veikti maršruti Sigulda-Turaida kā arī Ķemeri - Kaņiera ezers, tīrelis - Jūrmalciems, ar pieturu mežā cepot desiņas, papildus arī bildējot un peldoties ezeros un jūrā
SSā nomedīts lietots Cube LTD 29". Šitāds: www.instagram.com... Par 400 euro nav sliktākais darījums. Šodien iet uz apkopi. Pēc tam jāuzliek gludākas riepas. Pārdeva čalis, kas pircis Maskavā, bet tagad pārcēlies uz Rīgu (strādā Medūzā, ja pareizi sapratu). Reti sakarīgs pārdevējs.
Jēziņ, kas par karikatūru sēdekļa vietā! Es ar savu 80 kg dzīvsvaru pie tāda nevarētu pakaļu noturēt jau pēc 5 km. Ilgi meklēju, bet beidzot esmu dabūjis RVR 50.gados ražotu sēdekli ar īstu ādu virsū un reāli amortizējošām pederēm visos trijos stūros.
Šneider, es pamazām metu lejā svaru un tagad esmu veiksmīgi līdz 115 nokrities Bet jā, sēdeklis man labāk patīk šitāds. Ir vecajam velo, varbūt pārlikšu, varbūt vnk otru nopirkšu. static.bootic.com... Patiesībā, tieši šaurie ir reāli ērtākie. Platie ir neizturami garākos gabalos.
Schneider:Jēziņ, kas par karikatūru sēdekļa vietā! Es ar savu 80 kg dzīvsvaru pie tāda nevarētu pakaļu noturēt jau pēc 5 km. Ilgi meklēju, bet beidzot esmu dabūjis RVR 50.gados ražotu sēdekli ar īstu ādu virsū un reāli amortizējošām pederēm visos trijos stūros.
Beņķi piemeklē pēc sēžas kaulu mm platuma, nevis pēc puslodēm man uz 88kg ir 275mm plats sēžamais ( Bontrager Evoke ) un ir ok. Jālīmeņo un jāatrod ar sev tīkamu formu. Veļļuku vajag pareiza izmēra un uzsēdi - reāli svars sadalās uz 5 punktiem. Plats ( virs 145 mm) beņķis galīgi kropļo tehniku, sanāk kā airēties uz mucas. Nu ja šad tad tad jau pofig, sporta ričukam vispār uz dropbāra šancējot sēž uz paša beņķa knābja. PS kubs smuks, aprīkojumu nepētīju bet gan jau deore +, jeb kas no Sram
Principā, ir sviestmaize. Nobraukums esot kādi 3k, pa Skandināviju. Jauni šitie ir ap 1200. Neredzēju jēgu paņemt jaunu par 700-800, un tad uzreiz mainīt pakaļējo slēdzi uz vismaz xt, lai nav rāvieni slodzē slēdzoties (zinu, ka nevajag, bet nu tas ir mtb, jopta), vēl visu ko. A lētāk ir švakas/neloģiskas kombinācijas. Ja apkopē izlīdīs kas fundamentāls, līdz ceturtdienai ir apsolīts moneyback. Bet nu iet jau lopā, cik nu vakar uzminu.
versatile:Principā, ir sviestmaize. Nobraukums esot kādi 3k, pa Skandināviju. Jauni šitie ir ap 1200. Neredzēju jēgu paņemt jaunu par 700-800, un tad uzreiz mainīt pakaļējo slēdzi uz vismaz xt, lai nav rāvieni slodzē slēdzoties (zinu, ka nevajag, bet nu tas ir mtb, jopta), vēl visu ko. A lētāk ir švakas/neloģiskas kombinācijas. Ja apkopē izlīdīs kas fundamentāls, līdz ceturtdienai ir apsolīts moneyback. Bet nu iet jau lopā, cik nu vakar uzminu.
Nu 3k vispār nav nobraukums, ja vien nejāj pro varotājs. Tur tik ķēde un kasete jāmaina, varbūt troses. Man atkal tek siekala uz 50mm karbona ratiem, es turos pretī bet nez cik ilgi vēl... Šneider, nevajag starus, vnk piesēdi uz spešel taburetes, kur paliek nospiedums. Bet kā jau teicu - tricāram po..., pie vajadzības to nobrauc vispār bez ķeblīša. Man viendien tā nācās kādus 5-6km davilkt treniņa beigās un nekāda vaina
Ķēde samainīta, kasete vizuāli izskatās uz ok, vēl pāris štukas novilks. Būtībā, bišku jāpaskatās, kas ar rumbām, kas ar dakšu (man gaisa dakša ir jauna teritorija), un jānotīra ķēde (pašam nav ķēdes tīrītāja un 10sp ķēdei es ar wd40 klāt neķeršos)
versatile:Ķēde samainīta, kasete vizuāli izskatās uz ok, vēl pāris štukas novilks. Būtībā, bišku jāpaskatās, kas ar rumbām, kas ar dakšu (man gaisa dakša ir jauna teritorija), un jānotīra ķēde (pašam nav ķēdes tīrītāja un 10sp ķēdei es ar wd40 klāt neķeršos)
wd nez vai ir tas labākais, es provēju ar petroleju un rezultāts ideāls. Pēc wd, man šķiet, visi sūdi līp 3x vairāk
Varētu būt arī stulbi, bet pārāk sarežģīti fotoforumam. Par spešel dibennospiedumu taburetēm, domāju, uz pirkstiem skaitāmi cilvēki Latvijā ir dzirdējuši, atvainojos jomas pārzinātājiem.
Šneider, vai ta neesi pieradis, ka vairumā tehnisko forumu valda maksimālisms- fotogrāfi bildē tik ar gaišajām Leicām, automīļi brauc tik ar Poršiem, pulksteņmīļi nēsā tikai orig. Rolex'us utt utml. Tautas klase nekur nav cieņā...
Es savai vecajai pēcpusei Ebajā nopirku šādu dikti atsperīgu ādas beņķi un jūtos gana apmierināts- vismaz mugura manos nesistemātiskos 20-30 km izbraucienos nepaspēj sākt sāpēt:
Lēts gan nav, bet paveicās Ebajā pa 50 Eur dabūt gandrīz jaunu.
Šāds ir ļoti labs beņķis, bet neder kuram katram velo - pilsētas variantam, kur brauc ar zemei perpendikulāru muguru un stūre augstu gaisā - ideāls varētu būt. Brooks ir laba manta. Ja gribas reizi pa reizei pabraukt ātrāk/tālāk, tad šitas nekam neder. Var jau, bet tā ir sevis mocīšana un potenciāli kropļošana.
Nez kāpēc šajā forumā, ja kāds runā par kvaitatīvu tehniku savam hobijam, vienmēr atrodas kāds, kas mēģina iestāstīt, ka "tautas klase" ir vienīgais ejamais ceļš. Labas preces nav cieņā.
....un brūks nav tautas klase, kā reiz kaut kas uz roleksa pusi sēdekļu ziņā velk.
Manējais ir gandrīz tāds pats, tik pakaļējās atsperes vienkāršās, āda bišķi nodilusi, hromējums vietām aprūsējis, arī jaunajam piestiprinājumam pie trubas bija jāpērk cita skrūve un jāgriež ar fleksi no biezas dzelzs plāksnes divas detaļas. Un uz firmas plāksnītes lepns - Rīga!
Labas mantas vienmēr ir cieņā, taču ne visiem pa kabatai un nereti to izmantošana bieži atgādina šaušanu no lielgabala pa zvirbuļiem...
Mana doma biju tāda, ka tie "speciālisti" dikti bieži mēdz ļoti skeptiski un pat augstprātīgi izteikties par tautas klases tehniku. Piemēram, pamēģini šeit kādam atzīties, ka dažreiz lieto "kit" objektīvu. Noēdīs bez sāls un izsmies...
Tāpat aprunātajās velo lietās- lielākā daļa foto-tautas taču galvenokārt vizinās savam priekam, bauda dabas skaistumu visapkārt, un meklē skaistas pejzāžas utml fotomērķus, sēžot uz vellapēda daudzmaz taisni, nevis sasvīduši gonko pa ceļu dibenu gaisā un degunu zemē...
Velosportistiem tomēr vairāk paredzēti specializētie forumi.
Frīdi, tas, ka "noēdīs un izsmies" ir Tavs komplekss, nevis objektīvā realitāte, vismaz šinī forumā. Attiecīgi, Tu bieži vien ieslēdz kaut kādu nesaprotamu aizsardzības mehānismu, kā rezultātā, ilggadīgākie forumieši, vismaz es noteikti, tekstu par "manām penša vajadzībām ar 40d pietiek..........." var noskaitīt nakts vidū. Nu kāds labums un pienesums stāstīt katrā topikā par dārgu un jaudīgu tehniku, ka ar kitu var gandrīz to pašu izdarīt? Cits var, cits nevar. Cits var kļūdīties un kadru neatnest, cits nevar. Cits var nebildēt gaterī, kur skaidas pa pilnam, citam tas obligāti jādara. Utt. Ja ir bildes, tad nav svarīgi, ar ko bildētas. Jā, dažu efektu sasniegšanai nepieciešams izmantot specifisku un dārgu optiku. Dažs var braukt ar auto, kas jūk ārā, cits ieklausās katrā skaņā. Cits pielabo pats ar savilcējiem un samoreziem, cits pa forumiem meklēs oriģinālo detaļu, cits aizbrauks pie dīlera un nomainīs pēc kataloga.
Atgriežamies pie tēmas par velo - te, starp citu, kopbilde no Lielvārdes brauciena - kaut kā visiem tomēr velo uz vienu šniti velk un taisnās muguras nemana... Ar pilsētnieku beigu grantinieks būtu bijis nepatīkams.
versatile:Frīdi, tas, ka "noēdīs un izsmies" ir Tavs komplekss, nevis objektīvā realitāte, vismaz šinī forumā. Attiecīgi, Tu bieži vien ieslēdz kaut kādu nesaprotamu aizsardzības mehānismu, kā rezultātā, ilggadīgākie forumieši, vismaz es noteikti, tekstu par "manām penša vajadzībām ar 40d pietiek..........." var noskaitīt nakts vidū. Nu kāds labums un pienesums stāstīt katrā topikā par dārgu un jaudīgu tehniku, ka ar kitu var gandrīz to pašu izdarīt? Cits var, cits nevar. Cits var kļūdīties un kadru neatnest, cits nevar. Cits var nebildēt gaterī, kur skaidas pa pilnam, citam tas obligāti jādara. Utt. Ja ir bildes, tad nav svarīgi, ar ko bildētas. Jā, dažu efektu sasniegšanai nepieciešams izmantot specifisku un dārgu optiku. Dažs var braukt ar auto, kas jūk ārā, cits ieklausās katrā skaņā. Cits pielabo pats ar savilcējiem un samoreziem, cits pa forumiem meklēs oriģinālo detaļu, cits aizbrauks pie dīlera un nomainīs pēc kataloga.
Šim piekrītu par 100%, gluži manas domas. Katrai lieta ir savai auditorijai, arī makam, patiesībā vienīgais jautājums ir - vai vari atļauties? Jo ja varētu, gandrīz katrs ieslīgtu kaudzītē izvirtību
Rāmis ir standarta Anlen Ariel, arī stūre tāda, kāda nāca no veikala. Es gan domāju, ka vienkārši pats esmu par smagu, lai tik ilgi un nepārtraukti spiest uz locītavām. Jo manam 171 augumam lielu rāmi nevajag.