Sapper:Tātad. Visi, kas atsūtīja datus ir caurlaižu sarakstā. ( Serjoga, versatile, Lunis, |Anita_, Voldemorts)
OBLIGĀTI LĪDZI JĀBŪT PERSONU APLIECINOŠAM DOKUMENTAM - PASE VAI VADĪTĀJA APLIECĪBAI!!!
Iekšā bāzē tiksim. Velosipēdus visdrīzāk būs jāatstāj bāzes autostāvvietā saķēdētus.
Iekļūšana bāzē caur caurlaižu kontrolpunktu no Rembates puses. Tā man paskaidroja. Ceru, ka Lunis zina, kur tas ir, un kā aizbraukt.
Pats pasākuma tusiņš notiks vairāk tuvāk Glāzšķūņa galam, tur būs pleķis publikai. Baltijas Bites būs, rādīs pilnu programmu, pēc tam viņi pa tiešo uz šovu Beļģijā. Mēs turpināsim vērot pārējos lidaparātus. Ja nu gadījumā ir vēl cilvēki, kas grib braukt, tad ar auto vai velo to droši var darīt, nāksies tusēt skrejceļa ziemeļu galā, bet no turienes viss ir ļoti labi redzams un pārredzams.
Tie, kas brauc no Rīgas, tiekamies 21.06 Centrālajā stacijā uz Lielvārdes vilciena (6222) perona pēc 10.30 Lunis sagaida mūs Ķegumā. Tālāk braucam uz bāzi, vērojam svētku programmu.
Sapper:Tātad. Visi, kas atsūtīja datus ir caurlaižu sarakstā. ( Serjoga, versatile, Lunis, |Anita_, Voldemorts)
OBLIGĀTI LĪDZI JĀBŪT PERSONU APLIECINOŠAM DOKUMENTAM - PASE VAI VADĪTĀJA APLIECĪBAI!!!
Iekšā bāzē tiksim. Velosipēdus visdrīzāk būs jāatstāj bāzes autostāvvietā saķēdētus.
Iekļūšana bāzē caur caurlaižu kontrolpunktu no Rembates puses. Tā man paskaidroja. Ceru, ka Lunis zina, kur tas ir, un kā aizbraukt.
Pats pasākuma tusiņš notiks vairāk tuvāk Glāzšķūņa galam, tur būs pleķis publikai. Baltijas Bites būs, rādīs pilnu programmu, pēc tam viņi pa tiešo uz šovu Beļģijā. Mēs turpināsim vērot pārējos lidaparātus. Ja nu gadījumā ir vēl cilvēki, kas grib braukt, tad ar auto vai velo to droši var darīt, nāksies tusēt skrejceļa ziemeļu galā, bet no turienes viss ir ļoti labi redzams un pārredzams.
Tie, kas brauc no Rīgas, tiekamies 21.06 Centrālajā stacijā uz Lielvārdes vilciena (6222) perona pēc 10.30 Vilciens atiet 10.50 Lunis sagaida mūs Ķegumā. Tālāk braucam uz bāzi, vērojam svētku programmu.
JEPONOMAĶ ! Tas ir 15Km līkums ! Uzzini precīzi KURA CAURLAIDE ! Nu nav mums IDEJAS maukt 15Km pa SŪDĪGU CEĻU lai izbrauktu pa iekšu līdz CAURAIDEI kura pie LABA CEĻA! Lai pasaka KURU CAURLAIDI viņi tieši doomā 3 pavisma ir !! Mums der 2 !! Tā ka suz DUKLĀVIEM / LIELVARDI NER!
NER= DER vai NEDER?????? Luni, iemet google map koordinātas tai kura der!
A mēs nevaram no Lielvārdes braukt???? Ielec ķegumā vagonā.
Noskaidroju, tišām ja gribam tikt iekšā, jābrauc līdz Lielvārdeim tad pa taisno garo jautro ceļu līdz Duklāviem, aiz tiem uzreiz KPP un esam klāt. Ko braukt kādi 7-8km...
Īstā Ieeje ir no Duklāviem. Google mapā var redzēt pie KPP Mig15 un pretī Annušku.. Var jau būt, ka googles karte melo, bet no Lielvārdes stacijas tur max 7,5km, sūdīgs ceļš, toties tiekam iekšā. Ir ko pabildēt ar ar plato galu, Serjogam nebūs nekas Tele laikam...
varam protams arī uz ziemeļu galu pie žoga no ārpuses braukt, bet 13.00 bildēt dienvidu virzienā gaisā ir nedaudz extraordināri... IMHO
P.S. Saproti, Luni, ka es ar nevaru teikt, klau, vaiga 6 caurlaides uztaisīt, bet nākamājā dienā - ko, dienvidu iieja, a nuka davai sakārtojiet uz ziemeļu...
Sapper:Īstā Ieeje ir no Duklāviem. Google mapā var redzēt pie KPP Mig15 un pretī Annušku.. Var jau būt, ka googles karte melo, bet no Lielvārdes stacijas tur max 7,5km, sūdīgs ceļš, toties tiekam iekšā. Ir ko pabildēt ar ar plato galu, Serjogam nebūs nekas Tele laikam...
varam protams arī uz ziemeļu galu pie žoga no ārpuses braukt, bet 13.00 bildēt dienvidu virzienā gaisā ir nedaudz extraordināri... IMHO
P.S. Saproti, Luni, ka es ar nevaru teikt, klau, vaiga 6 caurlaides uztaisīt, bet nākamājā dienā - ko, dienvidu iieja, a nuka davai sakārtojiet uz ziemeļu...
OK būs labi , es jau pārplānoju MARŠRUTS būs labs tāpat uz Ogri Vienīgi ~15Km pa sūdīgu ceļu , uz Lidlauku 8km un ~7km atpakalu uz Rembati BUSS LABI !! Tad kāpju Bānī Ķegumā un braucam uz Lielvārdi
Koroče ir ĪSAIS Maršruts 28Km no Lielvārdes caur bāzi šovu un tad varu Kārļiem uz Ogri , kopā 28Km un Garais viss tas pats tik no Bazes uz Glazšķuni un tad caur Karļiem uz Ogri ~45Km
Lunis: Vienīgi 20Km pa sūdīgu ceļu uz Lidlauku un Grunti BUSS LABI !! Tad kāpju Bānī Ķegumā un braucam uz Lielvārdi
Kur Tu izrāvi 20km??? No lielvārdes stacijas ir 7.5km līdz KPP
Problēma tā ka ATPAKAĻ nāksies braukt līdz Duklāviem tad no tiem uz Rembati pa pasūdīgu zemes ceļu . Vispār No Lielvārdes puses tur ceļš GRAUJOŠS ! To atzina ka NAV JĒGAS atjaunot ASFALTU tik sabrucis esot , tāpēc viltīgie militāristi tā vieta lai atjaunotu UZBŪVĒTU pa jaunu Asfaltu no 8km Lielvārdes , izbūvēja JAUNU KPP bāzes pretējā galā No Ķegums-Glāzšķūnis ceļa ~500m pilnīgi jauna ceļa trasi pār pļavu i Rezultātā Lielvārdes bāzei NEKĀDA sakara ar Lielvārdi ne īsti ar ceļu ne arī satiksmi Savulaik Krievi uzbūvēja Lielvārdes LIDLAUKU uz uz šosejas "Lailvārde -- Sigulda" Būtīvā noslēdzot satiksmi uz Vidzemi gan Lielvārdei gan Ķegumam. Tad lai to kompensētu šie izbūvēja pilnīgui jaunu ceļu Ķegums -- Glazšķunis , tas celts tikai ~1979 gadā PA KLAJU LAUKU 12km , agrāk nekāda ceļa tur nav bijis
Vot par atpakaļceļu, kad viss jau būs redzēts un cerams labi izdevies un sanācis, varēs uz vietas parunāt, varbūt izdodas iežēlināt un izlaiž mūs caur ziemeļu galu ārā....
VISUREJOŠU , asfalts tur reāli "To Jama To Kanava" PAŠI Viņi brauc tikai no Glāzšķūņa gala un visu ved caur Ķegumu pa pagajušā gadā perfekti atjaunoto Ķegums Glazšķunis Sigulada šosesju
Sapper:Vot par atpakaļceļu, kad viss jau būs redzēts un cerams labi izdevies un sanācis, varēs uz vietas parunāt, varbūt izdodas iežēlināt un izlaiž mūs caur ziemeļu galu ārā....
Nu jā Riteņi ta paliks pie KPP Duklāvos Neķer kreņķi , aibrauksim uz ŠOVU tad jau manīs ko darīs PEC TĀ , mož vēl iespaidu būs TIK ka jāmin tik uz Ķegumu caur Krusta kalnu un krišnu "Lidotājiem""
Pag, davai necepās, es dabūju atbildīgās personas tel. , kas konkrēti nodarbojās ar to, lai tādus kā mūs ielaistu. Rītā uzzvanīšu un noskaidrošu visu par iebraukšanas/izbraukšanas iespējām, tad arī ziņošu.
Ir jaunumi. 1. Varam braukt iekšā arī pa ziemeļu vārtiem no Ķeguma šosejas. Pa to KPP arī laidīs iekšā. 2. Mums pievienosies vēl viena dalībniece, mana vecākā atvase, kura dikti vēlas bildēties "uz dabas fona", kā pati izteicās. Viņai ir nepilni 12, ar velo brauc labi un stabili, 15 km vienā piegājienā nobrauks mierīgi vidējā tempā, balso par braukšanu uz bāzi pa garāku, bet labu ceļu. Vilciens ķegumā ienāk 11.46 man google maps parādija percīzi 12km līdz bāzei. Domāju pieveiksim max 45 min. paliks gandrīz pusstunda līdz Bitēm, ko iekļūt iekšā, noparkot velo, aiziet līdz šova vietai, saprast, kas un kā. A tālāk nesteidzīgi viss pats par sevi notiksies...
Vot škrobe- kā FB pasākums Ogres novadā, man dežūra.. Mierinu sevi ar ne visai priecīgu domu, ka pārdesmit gadu atpakaļ tur jau pabiju- vienīgais dabūju tuvumā sabildēt viena "paraugdemonstrējuma" skumjās sekas- kad izbijuši iznīcinātāju piloti ar čehu divmotorīgo pasažieru lidmašīnīti L-410 neveiksmīgi notēloja augstāko pilotāžu. Žēl, ka filmiņu savāca militārā policija...
Friidis:Vot škrobe- kā FB pasākums Ogres novadā, man dežūra.. Mierinu sevi ar ne visai priecīgu domu, ka pārdesmit gadu atpakaļ tur jau pabiju- vienīgais dabūju tuvumā sabildēt viena "paraugdemonstrējuma" skumjās sekas- kad izbijuši iznīcinātāju piloti ar čehu divmotorīgo pasažieru lidmašīnīti L-410 neveiksmīgi notēloja augstāko pilotāžu. Žēl, ka filmiņu savāca militārā policija...
Nebija tur viss tik vienkārši. Aviokatastrofas parasti neveido zilonis - viena liela laža,, bet daudz, daudz mazu pelīšu - sīku kļūmju, kas pie attiecīgas apstākļu sakritības izraisa nelabojamu situāciju.
Jāsāk ar to, ka ar šo lidmašīni treniņos tika griezti barel roll, viss bija ok, tika konstatēts, ka šajā manevrā ļotaks zaudē apmēram 150-200 m augstuma, tāpēc manevra izpildes sākumā jābūt vismaz 300m, lai paliek 100m rezerve. Diemžēl paraugdemonstrējumā kaut kas aizgāja ne tā... Vai nu sākuma augstums bija mazāks, vai neprecīza figūras izpilde, to neviens vairs nepateiks, melnās kastes esot bijušas bojātas tādā pakāpē, ka informācija netika iegūta. Finālā visu vainu, kā tas parasts kaimiņzemē, uzgrūda pilotam - esot izpildījis bez atļaujas. Personīgi es tam nekad nenoticēču viena iemesla dēļ. Kādēļ, lai pilots, uz savu galvu izpildītu manevru, kas nav lidaparāta akspluatācijas noteikumos atļauts? Kurš ies uz kriminālatbildību, padzīšanu no darba, lai tikai pāris tūkstošiem skatītāju pazīmātos? Muļķības, bet mirušie jau nevar sevi aizstāvēt. Būtisks negadījumu sekmējošs apstāklis bija tas, ka šova laikā figūru neizpildīja tā pati apkalpe, kas treniņos, vienam no pilotiem bija steidzīgi jālido ar helīti glābšanas operācijā. Rezultātā viens no pilotiem bija pirmo reizi šādos apstākļos. Protams, ka lidojuma dokumenti tīri, par mucu nekas tur nav rakstīts. Bet vēlreiz atkārtoju, vai kāds pie pilna prāta esošs pilots, sevišķi militārais, kas izpilda tikai pavēles, bez kripatiņas pašdarbības, spētu uz savu galvu tik rupji pārkāpt visus drošības noteikumus? IMHO loģika saka, ka pavēle bija - mutiska. Tas, ka Frīdim konfiscēja filmu un melnās kastes ķipa bija kukū, arī par kaut ko liecina, tur bija pilotu sarunas, tās nedrīkstēja uzpeldēt. Dīvaini, ka Turboletam tik švaki lidojuma datu un balss reģistratoru. Indonēzijā, piemēram SSJ iepiļija frontāli kalnā tā, ka praktiski lielāku atlūzu par m2 nebija, a te nogāzās pa pieskari, ne ar asti pa priekšu (tur atrodas reģistratori) bet tie ir beigti.... Lai vai kā patiesību par to katastrofu nekad vairs neuzzināsim...
Gan jau tas jaunais eID arī der Neesmu interesējies, ir šis atzīts par personu apliecinošu dokumentu vai vēl likuma grozījumi tik top..
Neiesaku Militāristu "Erudīciju" pārbaudīt , man ar viņiem ir bijusi gana daudz darīsānas bijušas lai zinātu ka PRIEKŠNIEKS tālū bet zoliss KPP un LAIKS iet taka var mēģinat "Kačat pravas" bet vairumā gadijumu TUKŠ numurs.