GunitaB:
pasen atpakaļ ir braukts ar Honda civic cauri...atpakaļ negriezām, izbraucām. Ar riteni vajadzētu tikit cauri...ja vien visu nedēļu negāž lietus... Būt jau labi, ja kāds, kas tur tuvumā kādu vakaru aizbrauc izlūkos pačolēt, kā izskatās.
a agri agri no riitinja govju baru nevajag izvest pa takaam lai saliek miinas???
droši...būs pētnieciskais brauciens...varēs bērniem parādīt, kāda govij kaka. :P
Maris:a nahren to specvagonu vajag ja katrā parastā vagonā tāpat jau ir 6 veļļuku karināmie? :/
Man domāt, ka nav gan katrā...velo ir atvēlēti parasti pirmais un pēdējais vagons, kur katrā ir pa tevis pieminētiem 6 žebērkļiem, kur uzkarināt, ja nesēž tur apakašā zem tiem pasažieri uz ķeblīšiem.
aaa... doma, ka svētdienā visi lauzīsies uz jūru un tādēļ? Moška... nu to var risināt apskatoties vilciena nummuru un iekāpjot vienu pieturu ātrāk Nu tur Zemitānos vai Vagonparkā atkarībā no kurienes tas nāk
zili dzeltenajos vagonos katrā vagonā ir veļļuku vietas vienā galā, invalīdu otrā
Sapper:Nu galu galā ir tak tīri dzīvnieciska interese, kāds viņš ir tas specvagons Maris, Tevi pieskaitīt?
piekrītu interesanti ir bet ja tauta lērums, tad tāpat a tantēm klope būs Oi es nezinu tik tālu uz priekšu ko darīšu - vēl nerakstiet
Iemetu Twitterī jautājumu PVilciens. Te mūsu dialogs: Es: kādas iespējas 10 velobraucējiem nokļūt svētdien Ķemeros?Vai arī ar tik daudz velo var pasūtīt specvagonu un cik tas maksās? @PVilciens: Specvagonu ne. Zvaniet uz norādīto numuru un pērciet ātrāk grupas biļeti (-10% no cenas). Mēģināsim sagādāt vagonus. Es: uztraukums par to,ja 7dien prognozēti labi laikapstākļi,vagoni no rīta var būt pārpildīti un mēs netiksim iekšā ar saviem velo. @PVilciens: To, diemžēl, mēs nevaram paredzēt. Varam ieteikt būt laicīgi uz perona un pirmajiem kāpt vilcienā!
jaunībā, kopā ar vienu džeku[ Jelgavnieku ] ar krievu laiku tūristniekiem , pirmajā dienā aizbraucām no Ogres, līdz Kalsnavai{ Madonas raj.] , tur mans lauku miteklis bija, dienu atpūtāmies, un vienas dienas laikā, aizmināmies līdz Gulbenei[ tur bija viņa radi ] .... atpakaļ mināmies bez rekordiem, lēnā garā, pēc kādas vienas dienas atpūtas, ar nakšņošanām teltīs utt
bet tas vēl ir pupu mizas. man viens radinieks, ar Erempreisu 1950-tajos, no Nautrēniem uz Rīgu, un pēc tam atpakaļ nominās. to stāstīja viņš pats, viņa sieva, un pārējie.....
GunitaB:Iemetu Twitterī jautājumu PVilciens. Te mūsu dialogs: Es: kādas iespējas 10 velobraucējiem nokļūt svētdien Ķemeros?Vai arī ar tik daudz velo var pasūtīt specvagonu un cik tas maksās? @PVilciens: Specvagonu ne. Zvaniet uz norādīto numuru un pērciet ātrāk grupas biļeti (-10% no cenas). Mēģināsim sagādāt vagonus. Es: uztraukums par to,ja 7dien prognozēti labi laikapstākļi,vagoni no rīta var būt pārpildīti un mēs netiksim iekšā ar saviem velo. @PVilciens: To, diemžēl, mēs nevaram paredzēt. Varam ieteikt būt laicīgi uz perona un pirmajiem kāpt vilcienā!
informēju viņus, ka 01.07. plkst. 9:25 Ķemeru virzienā dosies vismaz 10 velobraucēji. Atbildēja, ka skatīsies, ko var līdzēt. Cerēsim, ka viss būs čiki paqt, ja nesavāksim 15 braucējus. Bet grupas biļeti gan kāds varētu pasūtīt...10% tomēr arī ir nauda.
Rīga - Ķemeri - Rīga (turp un atpakaļ) 1pax + 1 bag = Ls3.68 / Tas pats ar atlaidi 10 pax grupai - Ls 3.32
Ir jēga dēļ bulciņas iespringt, ja no Rīgas pagaidām max 8 pax brauc????
Mēs paši vai ta no centra ne no Torņkalna? Rēķini, ka uz mums tas jau ir vairāk kā puslats. Labāk par to naudu meitai saldējumu nopērku nekā audzēju slinkumu. :P
Šobrīd teorētiski (apm. 40%) pastāv iespēja, ka varbūr arī es varētu piebiedroties. Tā kā diezgan bieži (3-4 reize mēnesī) transportējos ar riteni LDZ, tad varu padalīties ar savu pieredzi. Praktiski gan transportējos Valgas, Skultes vai Daugavpils virzienos. Pēdējos gados ir ievērojami nācis klāt riteņbraucēju, kuri izmanto dzelzsceļa pakalpojumus. Tātad jārēķinās, ka vilcienā, bez mūsu 10 riteņiem, var būt vēl vismaz 10 braucēju ar riteņiem. Lai parasti man nerastos problēmas, es izvēlos pašus agrākos vilcienus. Varbūt ir vērts pārskatīt izbraukšanu no Rīgas un braukt 7:36 vai pat 5:51?! Tas, ka LDZ piedāvā specvagonu, man liekas ir tikai LDZ labā griba. Līdz šim šadus brīnumus neesmu redzējos. Viņiem pat šādu vagonu nav. Iedomājaties, ka pienāk stacijā sastāvs un specvagonā laidīs iekšā tikai mūs un citus nē?! Man liekas, ka tas nav reāli. Teorētiski jau pastāv variants, ka sadalāmies pa grupiņām un iekrāmējamies dažādos vagonus. Pats esmu vedis grupu uz Igauniju, un mēs 14 riteņus un pekeles sakrāmējām divās sēdvietu kupejās. Šoreiz gan tā laikam neiznāks. Atpakaļ braucot varētu būt problēmas ar izkāpšanu Zasulaukā, jo vilciens būs pārpildīts. Par pašu maršrutu. 21 km jau man liekas, ka diži maz ko braukt. Varbūt ir vērts izskatīt apmēram šādu maršruts: Ķemeri (Vēršupīte ar saviem tiltiņiem, Ķirzaciņa, ūdenstornis. Ķemeru sanatorija, Rotonda, Lielākais sēravots Latvijā) - Raganu purvs (Sēra dīķi) - Antiņčiems - Kaņieris - Lapmežciems (pelde jūrā) - Ragaciems - Klapkalnciems - Valguma ezers (pelde ezerā) - Milzkalne (Šlokenbekas muiža) - Durbe (Durbes muiža, tiltiņš, parks) - Tukums. Sanāk ap 50 km. Īsti gan nesapratu vai būs arī bērni? Jā būs, tad laikam šāds maršruts par skarbu.