Nopirku Nikon video 10-100 objektīvu (pie bm.lv) uz juridisku personu (patērētāju tiesību aizs. birojs nevar iesaistīties). Jau jaunam atklāju defektu, ka ieslēdzot stabilizāciju, attēls sāk viegli vibrēt. Pamēģināju uz cita body. Tas pats. Izslēdzot stabilizāciju vibrācija pazūd. Aizvedu atpakaļ uz bm.lv. Šamie defektu redzēja, nenoliedza un aizsūtīja Elkoram, Elkors aizsūtīja igauņiem, igauņi aizsūtīja zviedriem. Nikon serviss vienkārši secināja, ka objektīvs ir kārtībā, bet...man neder kārtībā objektīvs, kuram vibrē attēls (video režīmā). Man arī neder objektīvs par 500 Ls bez stabilizācijas, kuru esmu pircis stabilizācijas dēļ!
Citi VR objektīvi uz šī bodija tā nedara.
Bm.lv saka, ka es esot malējais, un tās ir manas problēmas, principā. Saka, ka varot atstāt pie viņiem uz komisiju, cerībā pārdot...kas, protams, atkal ir absurds, zinot LV iespējas pārdošanas jomā.
Pusi no darba jau izdarīji, pastāstot par to kantori, pēctam, kad šie stāsta, ka juridiskajiem GADU garantija, man viņi neinteresanti... Otra puse vienkāršāka, stiep uz garantijas servisu, nevis tirgotājam, bet autorizēto servisu, pirkuma doķi līdzi, varbūt ar to rumpi, vismaz atrādīt.
P.S. Nikoniem tas autorizētais laikam ar īpašām vajadzībām, tad līdzjūtība...
versatile:juridiskajiem visur garantija tik, cik razhotaajs dod. Privatajiem - ja mazak par divi gadi, tad starpiibu sedz pardevejs, ja vairaak - tad bonuss...
\ Pazvani laptop, pajautā... UN man piekājas, kas to divu gadu garantiju dod.