SKATOTIES kam , ja reportāžām tad TEICAMS nekāda vaina , ja LĒNĀKIEM darbiem tad VIDUVĒJS un racionālāk pirkta DADZ DAUDZ kvalitatīvāku Zeiss Distagon T* 18mm f/3.5 ZE (Canon EOS) , kvalitātē izšķiršanas spējā asumā un plastikā CANON BLAKUS Zeiss Distagon nestāv . atšķirība ir tik graujoša un acīm redzama ka LABIEM ne reportāžu darbiem BEZ VARIANTIEM Cena 1:1
man bija pirmā versija - nevarēju ciest šļuru pa kadra malām uz pilnmatricas.............toties bija laba ģeometrija, maz jūtamas aberācijas, labi turēja pretgaismu, ar filtru bija pat ūdens izturīgs....nu un protams - af šancēja ideāli. Uz 2.8 bilde bija stipri mīksta, ja saproti ko ar to domāju.........vairāk aizgriežot palika ok.......
Nuuu , man bija II versija , bija +/- tāds pats kā 17-40 labs eksemplārs tik gaisāks , arī mazāk nervozzs precizāks AF , bet tas noteikti nav 2,5x lielākas cena vērst
Rolands66:ja jaunais piečuks velk uz mīkstu bildi,klāt to 16-35 ar tādu pašu niķi ,kopā var nelāgi sanākt.
Mīkstāka bilde, bet ar lielāku detalizāciju. Nepatīk kā visi šitie platie "izvelk" stūrus, reportiem jau tas nav tik svarīgi, bet interjeriem un ainavām neaptika.
Rolands66:ja jaunais piečuks velk uz mīkstu bildi,klāt to 16-35 ar tādu pašu niķi ,kopā var nelāgi sanākt.
Mīkstāka bilde, bet ar lielāku detalizāciju. Nepatīk kā visi šitie platie "izvelk" stūrus, reportiem jau tas nav tik svarīgi, bet interjeriem un ainavām neaptika.
backspin:
Mīkstāka bilde, bet ar lielāku detalizāciju. Nepatīk kā visi šitie platie "izvelk" stūrus, reportiem jau tas nav tik svarīgi, bet interjeriem un ainavām neaptika.
labs fikss ir risinājums
Bez L fiskiem šajā diapozonā, kādi risinājumi ir ?
Bez L fiskiem šajā diapozonā, kādi risinājumi ir ?
ir šis tas arī bez ceisa, mani ieinteresēja 17 mm tokina - tādu ir pat trīs modeļi, vecākais vēl filminiekiem taisīts, pēc testiem šķita arī pats kvalitatīvākais. Cena starp 180 un 300 ls. Tad ir interesantas sigmas - no 20-28 mm, man ir 28 mm sigma - zīmē labāk par veco 16-35 kas man bija....