Ja pēc mākslas teorijas, tad nē (tāpat kā neviena bilde no saitē esošajām - nu viena tur tā kā velk, bet tai var nojaust perspektīvi kas atkal neģeld ). Minimālisma (kā mākslas novirziena) ideja ir atkratīties no jebkāda tipa reālistiskām, metamorfozām, simboliskām utt. saitēm - pilnīgi nekādu asociāciju ar neko - tīri laukumi (nu Maļevičs, Mondrians, Ņūmens utt.) - pat atteicās no, pret lapas malām, slīpām līnijām jo tās var izraisīt asociāciju ar kustību, perspektīvi, telpu utt.
Fotogrāfijā attiecīgi ''tīrs'' minimālisms īsti nav iespējams - ja nu pārkontrastētas lietas, kurām zūd atpazīstamība, vai kas nefokusā.
Fotogrāfijā šito var saukt par abstrakciju, grafisku minimālismu, detaļu minimālismu - nu vienvārdsakot ideja ir tikai vizuālā pasnieguma līmenī - ''košera'' minimālistam tā ir vēl vienu līmeni augstāk - ir jābūt izravētām arī jebkādām atpazīstamības vai asociācijas pazīmēm.