Sācies jaunais mācību gads un JMS, interešu izglītības programmas ietvaros, jebkurš vidusskolnieks vai students var pieteikties fotoklasei. Programmu apmaksā pašvaldība - skolnieka līdzfinansējums ir 5LVL mēnesī. Pieteikties Jelgavas mākslas skolā, Mazais ceļš 2. pie sekretāres. Nodarbības otrdienās 18.00
(tas nenozīmē, ka pieteikties var tikai Jelgavas iedzīvotāji vai Jelgavā studējošie - ir bijuši precedenti, ka cilvēki braukā no citiem punktiem)
f-foto:Kursi foršie - iesakāmi arī meitbliežiem mana tēva tēva vecumā. Galeriju apskatot, cik no tur redzamajiem kadriem te saņemtu 10 pliekanus "patīk"? Interesanti...
Reizēm, uzdevumu bildes, ja sabūvētas tā, lai mesidžu līdz skatītājam noved, saņem daudz klikšķu
Nu Tu jau nāci vecos laikos, kad rotaļājāmies ar uzdevumiem, bet vēl programma nebija struktūrās sabāzta un materiāli grāmatiņā apkopoti Būtībā puisis no Tavas grupas, ar jautājumu: ''bet kā ir pareizi jābildē?'' arī izprovacēja salikt visu vielu pa plauktiņiem, lai katrs varētu ņemt to plauktiņu kas šim katrā konkrētā brīdī labāk der
Nu Tu jau nāci vecos laikos, kad rotaļājāmies ar uzdevumiem, bet vēl programma nebija struktūrās sabāzta un materiāli grāmatiņā apkopoti Būtībā puisis no Tavas grupas, ar jautājumu: ''bet kā ir pareizi jābildē?'' arī izprovacēja salikt visu vielu pa plauktiņiem, lai katrs varētu ņemt to plauktiņu kas šim katrā konkrētā brīdī labāk der
Nu es ceru - atbildēt uz jautājumu "bet kā ir pareizi bildēt?'' - ''tā kā prasa katrs konkrētais gadījums'' ir pareizi, bet nedaudz dzenbudiski - lūk tad arī nācās sastādīt garumgaro ''gadījumu'' piemēru uzskaiti un risinājumu veidus + izvilkt tam visam cauri tādas kā vadlīnijas, lai vieglāk orientēties.
Maris: Nu es ceru - atbildēt uz jautājumu "bet kā ir pareizi bildēt?'' - ''tā kā prasa katrs konkrētais gadījums'' ir pareizi, bet nedaudz dzenbudiski - lūk tad arī nācās sastādīt garumgaro ''gadījumu'' piemēru uzskaiti un risinājumu veidus + izvilkt tam visam cauri tādas kā vadlīnijas, lai vieglāk orientēties.
Maris:Nu Tu jau nāci vecos laikos, kad rotaļājāmies ar uzdevumiem, bet vēl programma nebija struktūrās sabāzta un materiāli grāmatiņā apkopoti
shvaboc:nestudentam līdz 25 arī ir kāda iespēja iestāties?
Domāju, ka jā - teorētiski mācību iestādi prasīs, bet bez izziņas - pieļauju, ka ja samuld, ka akadēmiskais gads kaut kādā alma mater, tad diezi vai kāds raks tālāk.
RobertsJ: Ar to vārdu "tāpat" es nebiju domājis bez maksas, bet gan bez kursiem jo maksa par tādu materiālu būtu tikai godīgi.
es saprotu un jautājums absolūti normāls, bet materiāls ir ''zaļš'' no vairākiem aspektiem - lērums paraugu ir bez autortiesībām izplatīšanai + ir nodaļu, tēmu virsraksti, paraugu darbi, risinājumu shēmas, bet maz paskaidrojošā teksta - tas lēnām tiek rakstīts - ātri neiet jo nodarbībās ir pārāk liels apjoms šā paskaidrojošā teksta - jāskatās, no eksperimentiem klasē kuras šā teksta daļas ''pielec'' visefektīgāk - un attiecīgi tās tad japieslīpē, lai viegli lasās. Būs jāatsaka.
serjoga: Foto Mara lapaa.... psc, vislielakie komplimenti!
Vavers:Laba bilzhu izlase...
paldies, paldies - sārti vaigi.
Lunis: Nav pašmērķigs B/W bet gan intersesantas SAISTOŠAS BILDES !
Jāsaka, ka krīt (vienu vakaru nedēļā ieeju skolā tik astoto gadu, bet jau var just) jauniešu ambīcijas, sapņi, vēlme sasniegt, atvēziens uz ''wow!''... (es pat nezinu kas tas ir, kur sāls..). Skaidri ir zināms, ka izpratne par to ''kas ir kruta'' cilvēkiem ir dažāda - attiecīgi, īpaši jaunākās grupas, cenšos neuzsēdināt visus uz vienu uzdevumu, vienu tēmu - ļauju izvēlēties mērķi katram - man jau ir jāmāca kā tikt pie rezultāta ne stilistiski uzsēdināt visus uz viena viļņa. Var taču strādāt perfekti (uztverami svešam skatītājam) gan ar rozā kompetīšu kastītēm, gan dubļainiem zābakiem. Spēks ir pasnieguma veiklībā ne tematikā.