Gan jau arī tādas atmiņas kartes nākotnē nebūs.Tās noņems no ražošanas ekonomisku apsvērumu(bezizmēra alkatības) dēļ.Tehnoloģija iet un ies uz priekšu neatkarīgi no mums.Man daudz svarīgāk liekas kā tam visam līdzi mainās pats cilvēks.Par foto konkrētāk runājot,kāpēc mēs esam tik stulbi,ka neprotam izmantot šīs priekšrocības?Visi priecājas,ka ir tāda jauna tehnika un šitādas jaunas fīčas...Bet bildēs es neredzu neko tādu,ko nevarēja uzbildēt pirms gadiem 30 ar Zorkiju.Vidējais amatieru bilžu līmenis ir krities..aug tikai kvantitāte....
f-foto:Vienā no Rīgas laika numuriem Ingus Baušķenieks intervijā skaidro, kā atšķiras analogie ieraksti un miksi no ciparu ierakstiem un miksiem. Te nav neviena, kas izskaidrotu jaunajiem režisoriem ar fotofilmu saistītās nianses un plusus. Žēl, protams.
Točna nav kas izstāsta! Tikko uzzināju,kas turpmāk pasniegs fotogrāfiju Kultūras akadēmijā,nezinu smieties vai raudāt (
Bagātais ir bagāts, jo ik soli pārēķina naudā - izdevīgumā. Domāju, ka viņa nav svarīgas veco paudžu domas par vecajiem labajiem laikiem, bet svarīgi ir raudzīties uz jauno paaudzi un jau laicīgi iebarot, kas ir labs un kas nē. Var čikstēt par aizgājušajiem stiktiem un citiem arhaiskiem bilžu uzņemšanas paņemieniem, bet pirmie, līdz mūsdienām atnākušie, zīmējumi bija zīmēti uz klinšu sienām. Tagad tas ir grafiti?
Domāju, ka Olisam drīz aizliegs laist petardes gaisā dēļ MK noteikumiem, kur noteikts pieļaujamais trokšņu līmenis. Gan jau arī, kāds jaunais juristiņš uzrakstīs maģistra darbu ar pētījumu, kas balstīts uz tiesu praksi. Un tad Olisam būs jāpāriet uz lāzeršoviem.
blaac:Domāju, ka Olisam drīz aizliegs laist petardes gaisā dēļ MK noteikumiem, kur noteikts pieļaujamais trokšņu līmenis. Gan jau arī, kāds jaunais juristiņš uzrakstīs maģistra darbu ar pētījumu, kas balstīts uz tiesu praksi. Un tad Olisam būs jāpāriet uz lāzeršoviem.
Neaizliegs, jo tai MK noteikumos ierobežojumi ir tikai pēc 23.00 un neattiecās uz profesionāļiem
f-foto:Vienā no Rīgas laika numuriem Ingus Baušķenieks intervijā skaidro, kā atšķiras analogie ieraksti un miksi no ciparu ierakstiem un miksiem. Te nav neviena, kas izskaidrotu jaunajiem režisoriem ar fotofilmu saistītās nianses un plusus. Žēl, protams.
Nemaz ne tik sen kāds vadošs nu jau izpārdotā Kodaka inženieris skaidroja filmiņu priekšrocības attiecībā pret digitālajiem sensoriem (lekcijas ieraksts uzpeldēja kaut kur "you tubē"). Savā apmātībā viņš aizfantazējās līdz apgalvojumam, ka katrā lidojumā ar lidmašīnu kosmiskā radiācija sabojā jeb "nokauj" dažus digitālā sensora pikseļus. Gandrīz nekas nav jūtīgāks pret radiāciju par dažādām bioloģiskajām sistēmām, tomēr dīvainā kārtā ne lidotāji, ne stjuartes nemirst masveidā no staru slimībām, vismaz es tādus datus nekur neesmu dzirdējis.
f-foto, paldies, šito hps.org... apskatījos, un tas tikai apstiprina manu piezīmi, jo lidojumos saņemtās dozas ir tikai daži % no tām dozu atšķirībam, ko no dabiskā radiācijas fona saņem dažādos pasaules reģionos dzīvojošie, un veselīgi dzīvojošie, cilvēki. Manis teiktais vairāk attiecas uz to, ka, ja inženieri ķeras pie šādiem argumentiem, tad filmiņu ēras noriets ir acīm redzams. No zinātniskās domas lidojuma viedokļa man ķīmiskā fotogrāfija joprojām liekas augstāks sasniegums par digitālo sensoru. Arī pēc tehniskajiem parametriem melnbaltās filmas dinamiskais diapazons (ap 15 ev) pagaidām izskatās, ka pārspēj labākos sensorus (ap13 ev). Tomēr ieguldītais darbs ķīmiskajā bildē ir pilnīgi neadekvāts, ja salīdzina ar digitālo tehnoloģiju.
blaac:Domāju, ka Olisam drīz aizliegs laist petardes gaisā dēļ MK noteikumiem, kur noteikts pieļaujamais trokšņu līmenis. Gan jau arī, kāds jaunais juristiņš uzrakstīs maģistra darbu ar pētījumu, kas balstīts uz tiesu praksi. Un tad Olisam būs jāpāriet uz lāzeršoviem.
Neaizliegs, jo tai MK noteikumos ierobežojumi ir tikai pēc 23.00 un neattiecās uz profesionāļiem
viecha: Man daudz svarīgāk liekas kā tam visam līdzi mainās pats cilvēks.
Loģiski, ka degradējās... agrāk kompānijās, kad iedzēra šnabi, jūsmoja(runāja) par sievietēm, tagad, kad iedzer šnabi, jūsmo(runā) cik kurš otru apšmaucis, un vaid par to, ka pats esot uzmests ... bet kas lasa un tomēr ir pirmais variants- jūs neesat zaudējis cilvēcīgo pusi , neesat degradējies
f-foto:Vienā no Rīgas laika numuriem Ingus Baušķenieks intervijā skaidro, kā atšķiras analogie ieraksti un miksi no ciparu ierakstiem un miksiem. Te nav neviena, kas izskaidrotu jaunajiem režisoriem ar fotofilmu saistītās nianses un plusus. Žēl, protams.
Kuram būs interese, kurš gribēs filmēt arthausu, tie paši saraks materiālu un palasīsies. Katram laikmetam savas tehnoloģijas. Savā laikā bija tikai lentinieki maģi, tad kasetnieki, tā pat ari ar filmām, filmēju uz 16mm, bildēju uz analogo, bija savs kaifs tajā visā, bet tomēr vis iet uz priekšu. Pie tā varu piebilst tikai vienu "Dievs nav miris, Dieva vispār nav, ir tikai jaunas tehnoloģijas..."
Patērētāji nelaimīgie + žurnaļugas kas raksta nezinādami ko...
Ražoja un ražos kā mīļie i 35mm, i 65mm(on i 70mm) plēves. Un arī kameras.
Uz zemeslodes ir 300ciktur 70mm filmas, pilnmetrāžas kinolentes - no kurām gandrīz 2/3 taisītas CCCP... fantastiska bilde + grūti iedomāties nepopulārāku formātu Bet bildītes iespējas ir oooooooooooooooooooo!!!!!!! Vot i vecais Kamerūns fragmentus no kases rekordista ''Avatara'' i iefilmēja šādā tehnikā. Un filmu ražo.
Un ražos, un 35mm ražos - un droši varat iepirkt jebkuru no sešiem Arrika 35niekiem:
Maris:Patērētāji nelaimīgie + žurnaļugas kas raksta nezinādami ko...
Ražoja un ražos kā mīļie i 35mm, i 65mm(on i 70mm) plēves. Un arī kameras.
Uz zemeslodes ir 300ciktur 70mm filmas, pilnmetrāžas kinolentes - no kurām gandrīz 2/3 taisītas CCCP... fantastiska bilde + grūti iedomāties nepopulārāku formātu Bet bildītes iespējas ir oooooooooooooooooooo!!!!!!! Vot i vecais Kamerūns fragmentus no kases rekordista ''Avatara'' i iefilmēja šādā tehnikā. Un filmu ražo.
Un ražos, un 35mm ražos - un droši varat iepirkt jebkuru no sešiem Arrika 35niekiem:
Gan aizies arī 35mm un platais ar - bet nu vēl REDs visos plānos nevelk
Ražo un ražos, bet ari liellais kīno digitalizējas, pats esmu ar kinošnikiem darbojies un pa lielam krievi visu uz RED filmē, ka ari visa holiwooda uz RED blietē lielāko daļu blokbasteru. Filmu pat ar lielu budžetu var atļauties tikai Mihalkovs, jo no valsts ņem naudu filmēšanai, ka ari rietumos to var atļauties tikai daži metri...