Aizej uz Galeriju "Birkenfelds", (Rīga, Rūpniecības 3). Vēlams darba dienā, kad vari absolūti netraucēts skatīt. vērtēt, analizēt un pārdomāt. Ekspozīcijā - Ulvis Alberts. Pasaules slavenības - dziedātāji, mūziķi, valdošā elite, gangsteri. Profesionāli - pokeris, Gran prix izcīņa. Latvija - visā tās daudzveidībā. Lēnām pavēro bildes - būs tieši tādas (četri latvieši Parīzē, fonā -Eifelis). Vēl - pavēro proporcijas modeļiem - seja, rokas, auguma apakšdaļa. Ja izdosies satikt autoru, noteikti uzprasīšu - ar kādu lēcu. Parast platleņķis, sevišķi tuvplānos, dod "roņa degunu", šeit tas nav izteikti, bet auguma proporcijas īpatnējas. P.S. Darbi atrodas daudzos pasaules muzejos un privātkolekcijās. m an visvairāk patika Tīnas Tŗeneres koncertu reportbildes. Kā Tīnas fanam.
a kas FB da bildai kur nevienam nezināms puika izsaka visas Francijas fīlingu vienā kadrā?
U.Albertam tas pats kas visiem - jāatlasa ļoti, ļoti maz fotogrāfiju jo lielākā daļa, pat ar slavenību kadrā, neizsaka gandrīz neko citu kā to, ka slavenība kadrā.... nu tur atliek tik uzprasīt ar kādu lēcu ...
Nu vispār jau ar Senlazāras staciju arī ir uzlikts mīkstais visiem, fotogrāfijas pamatu grāmatās mācāmajiem, kompozīcijas principiem. Un Leibovicas bilde ar Miku Žagaru liftā...
Viss ir ļoti vienkārši. Ir bildes, kurā informācija ir iekodēta vienā līmenī, ir kur vismaz divos. Ja ir šis otrais līmenis, piemēram tas, ko Māris nosauc par visas sprancijas fīlingu, tad pirmā līmeņa kods vairs nav būtisks. (IMHO)
Maris:a kas FB da bildai kur nevienam nezināms puika izsaka visas Francijas fīlingu vienā kadrā?
U.Albertam tas pats kas visiem - jāatlasa ļoti, ļoti maz fotogrāfiju jo lielākā daļa, pat ar slavenību kadrā, neizsaka gandrīz neko citu kā to, ka slavenība kadrā.... nu tur atliek tik uzprasīt ar kādu lēcu ...
Tieši tā. Es - kā ljubitjelj - dlja sebja, prieks, ka profam līdzīgs vērtējums. Ir viens autors (diemžēl - viņa darbus redzēju tikai i-netā. Filmu ēras cilvāks. Portreti, ļoti daudz slavenību bildes. Tikai dabiskais (dienasgaisma) apgaismojums, kā papildelements izmantots prozaisks balts palags. Personīgs lūgums (nejauši nodzēsta i-neta adrese) - uz PM - koordinātes (tāds ir tikai viens fotogrāfs).
Maris:a kas FB da bildai kur nevienam nezināms puika izsaka visas Francijas fīlingu vienā kadrā?
U.Albertam tas pats kas visiem - jāatlasa ļoti, ļoti maz fotogrāfiju jo lielākā daļa, pat ar slavenību kadrā, neizsaka gandrīz neko citu kā to, ka slavenība kadrā.... nu tur atliek tik uzprasīt ar kādu lēcu ...
Tieši tā. Es - kā ljubitjelj - dlja sebja, prieks, ka profam līdzīgs vērtējums. Ir viens autors (diemžēl - viņa darbus redzēju tikai i-netā. Filmu ēras cilvāks. Portreti, ļoti daudz slavenību bildes. Tikai dabiskais (dienasgaisma) apgaismojums, kā papildelements izmantots prozaisks balts palags. Personīgs lūgums (nejauši nodzēsta i-neta adrese) - uz PM - koordinātes (tāds ir tikai viens fotogrāfs).
---------------
Tu par to, kurš no Amurikas un prezidentus bildējis?
baigi labs momentuzņēmums, bez laika domāšanai par kadrēšanu, kompozīciju... un nekas vairāk....cik gadus atpakaļ uzņemts, nav svarīgi, bet lomogrāfi būtu starā...FB vērtējums šajās dienās uzņemtam kadram būtu- del, mps, draugiem bilde.
Sapper:Viss ir ļoti vienkārši. Ir bildes, kurā informācija ir iekodēta vienā līmenī, ir kur vismaz divos. Ja ir šis otrais līmenis, piemēram tas, ko Māris nosauc par visas sprancijas fīlingu, tad pirmā līmeņa kods vairs nav būtisks. (IMHO)
Vai vari atbildēt uz jautājumu: "Kādu vērtējumu FB saņemtu šis čalis?" Tu nedzīvo Francijā, es arī ne, tie visi ir ārzemnieku pieņēmumi par to, kāds fīlings kurā līmenī ir iekodēts. Tu balsties uz zināšanām, kas un no kurienes ir autors HCB.
Nevaru un neviens to nevarēs 100% Jautājums ir no sērijas - kas būtu, ja būtu. Pat viens un tas pats cilvēks atkarībā no noskaņojuma par vienu bildi var balsot dažādi. Nemaz nerunājot bar to Bābeles tirgu, kas fb apgrozās. Ja es spētu atbildēt uz Tavu jautājumu, es mestu visu pie malas un dzīvotu no totalizatoru ienākumiem vien.
es spiestu "patīk" jo bilde patīk... ko spiestu vai komentētu pārējie, nemāku teikt, taču, ja ir vēlme pārbaudīt ordinārās fotobloga publikas reakciju, var tak uztaisīt feikprofilu un bildi ielikt kā savējo - rezultāti būs "na ļico" un nevajadzēs minēt - kas un kā būtu bijis, ja būtu bijis
+++ 500% Ričards, kurš Avedons! Pieļauju, daudziem - neizprotama senatne. man - pirmā jaunības apjausma pat to, kas man intesresē/patīk fotogrāfijā/ mirkļa dokumentēšanā ir pieņemams.Kuru ceļu man iet (kā visvienkāršākajam fotoamatierim). Pēc būtības - nekas jau nav mainījies attiecībās: bildētājs - modelis. P.S. Ja nekļūdos, vēlāk ir bildējis ar tīri modernām kamerām, Leica ieskaitot. Manuprāt, izcilas portretista spējas.
Lūk! Man visnoteicošākais - (saskarsmē ar saviem trijiem bērniem un N-tiem mazbērniem) - Junioru vērtējums. Ar standartu neaizmiglotu skatu / domāšanu.
Voldemorts: Ričards, kurš Avedons! Pieļauju, daudziem - neizprotama senatne. man - pirmā jaunības apjausma pat to, kas man intesresē/patīk fotogrāfijā/ mirkļa dokumentēšanā ir pieņemams.Kuru ceļu man iet (kā visvienkāršākajam fotoamatierim). Pēc būtības - nekas jau nav mainījies attiecībās: bildētājs - modelis. P.S. Ja nekļūdos, vēlāk ir bildējis ar tīri modernām kamerām, Leica ieskaitot. Manuprāt, izcilas portretista spējas.
Nē ar *modernākām* viņš bildēja bērnu dienās. Iepostētā bilde rāda viņa darba procesu astoņdesmito gadu sākumā (uz to brīdi cilvēks jau 20 gadus bij nostrādājis *Vogue*). Avedonam riebās mazi gaismasjūtīgie laukumi un ja vien pasūtījuma specifika to pieļāva, tad jams bildēja vismaz uz A4 laukuma plēves.
Šeit bildīte kurā viņš nafteniekiem, turpat uz kioska sienas atrāda viņus no sava labora atsūtītās (nu laukos jau netīstīs - Fedex turp negatīvus un kontrolītes atpakaļ) *privjuškās*:
Izstādēs tik mazas bildītes nelika - te var redzēt kā glabājas daži *dubultportreti*:
te viņš pie portretiņa:
nu grupas bildes tik mazas drukāt nevar:
Lai nu kuram, bet šitam mazi gaismasjūtīgie laukumi neinteresēja.
Labs! Izrādās - īsti nemaz neesmu iedziļinājies. Paldies, būs iemesls dažām bezmiega / pilnmēness naktīm nodarbei. Ļoti ieinteresēja - tīri tehniski - ar APC-S maticu (visjau nākās modifikācijas). Tikai līdzpilsoņu dokumentācijai (ignorējot z/spuldzi - izņemot fil-in pretgaismās). Saprotu - nedaudz nenopietni - profesionāļiem. Neliels lauciņš amatierim - savaprieka pēc...
Atgriežoties pie pirmajā postā uzstādītā jautājuma,kas patiesībā ir pilnīgi retorisks.Nu atzīsimies godīgi,cienītie kolēgas!Skaidrs,ka nokritizētu to kartiņu kā nemetas.Skaidri redzams mps.Varbūt kāds piebilstu,ka puikam sejas izteiksme forša,ka labs moments uz ielas noķerts,bet...mēģiniet vēlreiz cienītais Bresona k-gs.Un par šādu vērtējumu mums nemaz nebūtu jākaunas,jo tieši to pašu(tikai smalkākiem un gudrākiem vārdiem)teiktu arī diplomēti mākslas kritiķi un foto pazinēji.Protams,ja vien stingri tiek izpildīts nosacījums par autora vārdu,kurš paliek nezināms.Ha!Varbūt kāds pat teiktu,ka tas ir amatierisks mēģinājums atdarināt lielo foto klasiķi Kartjē-Bresonu.
Bilde ekselenta. Fotoblogs jau nav nekāda autoritāte - te ir popularitātes balsojums vienkāršām vēlams košām bildēm. Pietiek paskatīties topus. Ir protams, tur skatāmas bildes ik pa laikam
Savukārt no cita viedokļa mūsdienās tā būtu neizmantojama - sarastos bērnu tiesību aizstāvji utt. Fotogrāfam iespējām policijā vajadzētu skaidroties, vai vismaz datu valsts inspekcijā. Atpazīstams Sīkais ar divām lielām vināra pudelēm, cik noprotams - bez akcīzes markām. Varētu pieņemt, ka stiepj tās senčiem alkāniem no tuvējās točkas
cita starpā twitterī nesen diskutēju ar Bendiku par bērnu fotografēšanu - tā arī palikām katrs pie sava viedokļa.
ak34:Bilde ekselenta. Fotoblogs jau nav nekāda autoritāte - te ir popularitātes balsojums vienkāršām vēlams košām bildēm. Pietiek paskatīties topus. Ir protams, tur skatāmas bildes ik pa laikam
Savukārt no cita viedokļa mūsdienās tā būtu neizmantojama - sarastos bērnu tiesību aizstāvji utt. Fotogrāfam iespējām policijā vajadzētu skaidroties, vai vismaz datu valsts inspekcijā. Atpazīstams Sīkais ar divām lielām vināra pudelēm, cik noprotams - bez akcīzes markām. Varētu pieņemt, ka stiepj tās senčiem alkāniem no tuvējās točkas
cita starpā twitterī nesen diskutēju ar Bendiku par bērnu fotografēšanu - tā arī palikām katrs pie sava viedokļa.
ŽŽŽetons par akcīzes markām, gandrīz apkritu, labais!!! Da fočē tos sīčus, kamēr senči nebļauj, ja sāk bļaut, lai pierāda, ka ir likumīgais sīča tiesību pārstāvis... Un vēlams tiesā... A tiesībusargus vienkārši nofotografē un usjo.
f-foto:Ko tad teica Bendiks un ko - Tu? Twitter ir Latvijas politisko dzīvnieku piedirsts tā, ka tur vairs nav patīkami atrasties, nav sanācis lasīt jūsu abu sarunu.
Latvijas likumdošanā nav neokas minēts par to, ka nedrīkst fotografēt un presē publicēt bērnu attēlus, ja tie ir uzņemeti publiskā vietā vai pasākumā, ja ir bijušas tiesības tur fotografēt. Patiesībā var fotografēt šādi jebko - likums neizdala bērnus atsevišķi. Iespējams, ka ES ir pieņēmusi kādu likumu saistībā ar šo jautājumu, bet man kā Latvijas pilsonim ar fotoaparātu tas interesē maz - kamēr tas neparādās mūsu likumdošanā. Cita lieta no vecāku viedokļa, bet tad vienīgā iespēja kā sevi aizstādēt ir ES tiesa pret valsti. Visādā ziņā Bendika nostāja bija, ka nedrīkst bērnus fotografēt, kam es nepiekritu. Konkrētu ES regulējumu, gan viņš nenosauca, bet par Latviju skaidrs, ka tāda nav.
Protams DVI mēdz likumu interpretēt ļoti dažādi, bet tur maz sakara ar bērniem Un lai Plūmiņu nomierinātu jāsaka, ka tā ir māksla.
f-foto:"Advanēts" ir, autiņi viņam arī forši, bet par ko īsti ir šis jaunais pļāpu atzars? Palūgšu pieturēties pie tēmas.
Atzars tieši par uzdoto tēmu! Ar lielāku vispārinājumu par FB vidēji aritmētisko attieksmi pret fotogrāfiju. Un šeit ikkurāt der pievienot franču klasiķim vietējo Serjožu kā tipiskā krievu kodeksa pārstāvi... Tā sakot, māksla mākslai, bet nolaižamies uz zemes...
Šobrīd Nokia konkursā Draugiem lv šai ir 18 balsis (daudz).
Skaistas jaunietes, savos svētkos. Tikko sākās "īstā dzīve", ar visiem plusiem un mīnusiem. Vienīgais jautājums - ar kādu stiklu bildēts - tīri pro- interese.