Kāpēc foto tehnikai, kura pasaulē cīnās par vadošo lomu ar Canon un Olympus, ir tik drastiski draņķīga pārstāvniecība Latvijā? Runa, protams, iet par Nikon pārstāvniecību Latvijā.
Daži fakti: - Uz vietas nekā sakarīga nav. - Stacijā Nikon Centrs - reāli albūmiņu, fotofilmiņu, fotosomiņu, lēto statīvu un citu foto krāmu bode. - Alfā - tas pats, bet ir viens objektīvs un dažas kameras. - Uz vietas parasti nekā jēdzīga nav. - Daudz, ļoti daudz sūdzību par to, ka garantijas serviss aizņem ārprātīgi daudz laika. - Ak jā, vai kāds ir pamanījis kādu lokālu Nikon mārketinga kampaņu?
Taču vislielāko šoku man izraisīja tas, ka šodien ieejot Nikon veikalā, man pretīm pavērās plaukts ar Fujifilm kamerām!
Kāpēc mēs, Latvijā, esam pelnījuši tik neveiksmīgi organizētu pārstāvniecības biznesu?
Kāpēc foto tehnikai, kura pasaulē cīnās par vadošo lomu ar Canon un Olympus, ir tik drastiski draņķīga pārstāvniecība Latvijā? Runa, protams, iet par Nikon pārstāvniecību Latvijā.
Daži fakti: - Uz vietas nekā sakarīga nav. - Stacijā Nikon Centrs - reāli albūmiņu, fotofilmiņu, fotosomiņu, lēto statīvu un citu foto krāmu bode. - Alfā - tas pats, bet ir viens objektīvs un dažas kameras. - Uz vietas parasti nekā jēdzīga nav. - Daudz, ļoti daudz sūdzību par to, ka garantijas serviss aizņem ārprātīgi daudz laika. - Ak jā, vai kāds ir pamanījis kādu lokālu Nikon mārketinga kampaņu?
Taču vislielāko šoku man izraisīja tas, ka šodien ieejot Nikon veikalā, man pretīm pavērās plaukts ar Fujifilm kamerām!
Kāpēc mēs, Latvijā, esam pelnījuši tik neveiksmīgi organizētu pārstāvniecības biznesu?
taapeec ka no latvijas ienaakumi droshivien ir kaadi 0.1 % saliidzinot ar visu paareejo pasauli. un nav veerts ieguuldiit liidzeklus, lai ienaakumi dubultotos, jo topashu ieguldotkaut kur citur (citaa lielaaka valstii) ienaakumi ir daudz leilaaki no kaut kaadaam kampanaam.. tas taaads mans viedoklis...
Vismaz kādreiz viņi veda aparātus no Krievijas un nebija gatavi ieguldīt lielākas summas apgrozījuma veidošanā. Līdz ar to varēja pieteikties rindā un gaidīt. Labi, var jau gaidīt, bet tad arī prasās, lai ir cenas draudzīgākas un uzreiz nemēģina pārdot komplektā vēl kaut ko. Kādreiz ilgi skatījos uz D70, bet pateicoties pārdevējiem tā arī nenopirku un iespējams esmu tikai ieguvējs... Pieļauju, ka viņi cenšas radīt mākslīgu deficītu, lai var turēt cenas un nodarboties ar tipisko latviešu biznesu...
jāsaka, ka man ar negatīva pieredze ar Nikon. serviss aizņēma vairāk nekā 2 mēnešus, jo bija uz Somiju aizsūtīts. es pat nezinu, vai tas aparāts maz atnāca atpakaļ uz LV.. :roll:
jāsaka, ka man ar negatīva pieredze ar Nikon. serviss aizņēma vairāk nekā 2 mēnešus, jo bija uz Somiju aizsūtīts. es pat nezinu, vai tas aparāts maz atnāca atpakaļ uz LV.. :roll:
Analogajā es strādāju ar nikoniem, un tikai. Tad serviss bija ok, kaut gan nebija iemeslu tur igriezties. Bet tagad diditālajā ērā strādāju droši ar canon, jo serviss ir nodrošināts ar garantiju tepat. A mošk kādam vajadzētu šo nikon nišu aizpildīt ko??? Būtu garantijas tepat uz vietas...
sāku ar Nikon F501 jau Padomijā, tad, kad vēl Latvijā nebija nekā- no Vācijas "izrakstīju" -F90, un tagad D50. Daudzie- kāpēc, kāpēc ??? 1- tāpēc, ka pasaules tirgā Nikonam reklāmas nav vajadzīgas, bet mēs, kā "jauniņie"- maz par to ko zinām 2- pie mums Nikon nāk caur Zviedriju, kas ir bagāta valsts ar augstiem ienākumiem uz galviņas un augstām cenām, tāpēc arī visa produkcija un serviss pie mums iznāk ļoti dārgs un dārgu preci - mūsu zemienākumu valstij- diez kam reklamēt. 3- toreiz no Vācijas F90 dabūju par 1/3 lētāk, kā to varēja dabūt FotoLUX ( kas toreiz bija Nikon izplatītājs) 4- pirmās Nikon kameras, { toreiz tās savāca- Nīderlandē, Tokijā un Ņujorkā (tur gan zem 2000 sērijas)} vispār pēc servisa neprasījās, bet redzams, ka šodien, kad tās taisa ķīnīzeri- stāvoklis ir sliktāks- bet servisa trūkums- tas uz Latvijas dīlelu sirdsapziņas. 5-varētu jau mainīt firmu- pāriet uz Canon, bet tad visi palīgverķi atkal pa jaunu jāpērk- un daudzkā Canonam nav.
Nedaudz zinu džeku kurš ar lielām ambīcijām sāk šo biznesu viņš ir nesliktss fotogrāfs Bet dažadu apsverumu pēc šis beiznes neaizgāja , pamātā jau kļudaina mārketinga dēļ. Mja es ar 22 gadus bildēju tik un vienīgi ar Nikon sāku ar F.2 , FM.2 FE.2 .2020 ,F4 Visi gaišie stilkli utt. Bet tad 90 gadu otrā pusē no šaurās tehnikas vispār atteicos paliku pie Linhofiem , Bronicam un Rollefleksiem Pirms gadiem 3 atkal ievaidzejas sjauro formatu kantori paradijas CANON 300.D biroja vajadzibam. Pats vislaik kautka sliecos es protams uz kadu NIKON tacju pec sarunas ar vietejiem dileriem un veikala apmeklejuma aizgaju pie veca kolegja uz citu veikalu un nopirku 1/2h pirms atbildigas sjomkas 20.D kuru tai pasja diena pa 30% atpelniju un sjo soli nesu nozelojis.
Nedaudz zinu džeku kurš ar lielām ambīcijām sāk šo biznesu viņš ir nesliktss fotogrāfs Bet dažadu apsverumu pēc šis beiznes neaizgāja , pamātā jau kļudaina mārketinga dēļ. Mja es ar 22 gadus bildēju tik un vienīgi ar Nikon sāku ar F.2 , FM.2 FE.2 .2020 ,F4 Visi gaišie stilkli utt. Bet tad 90 gadu otrā pusē no šaurās tehnikas vispār atteicos paliku pie Linhofiem , Bronicam un Rollefleksiem Pirms gadiem 3 atkal ievaidzejas sjauro formatu kantori paradijas CANON 300.D biroja vajadzibam. Pats vislaik kautka sliecos es protams uz kadu NIKON tacju pec sarunas ar vietejiem dileriem un veikala apmeklejuma aizgaju pie veca kolegja uz citu veikalu un nopirku 1/2h pirms atbildigas sjomkas 20.D kuru tai pasja diena pa 30% atpelniju un sjo soli nesu nozelojis.
Izrādās Lunis ir Nikonists!!!
Pagāja gadi un sakarīgas Nikon pārastāvniecības tā arī neparādijās.Cerības zūd
...mums ar to nikonu servisu latvijā... Kādu laiku atpakaļ sakontaktējos, lai apvaitātos par slēdža nomaiņu. Atbildēja, ka pārstāvis Latvijā ir Elkorserviss, kas kameru var smuki iepakot un nosūtīt pie meistariem Igaunijā, vai Zviedrijā.
Lai nu kā, man kā nenozīmīgam hobijistam/patērētājam, servisa neesamība nebūtu iemesls brenda izvēlē. Bet ja būtu profs, kam kamera būtu maizītes pelnītāja - labs serviss būtu noteicošs.
Canons jau piedāvā ne gluži tikai fototehniku, lūk arī iespēja uzrīkot servīzi uz vietas ir daudz argumentētāka...
Mazu šaižu gadījienā - vietējā servīze būtu ļoti labi, ja būtu, bet, ja ir nopietna ķeza, tad bieži vien vajadzīgo daļu var nebūt uz vietas pat autorizētajai servīzei. Ja tā - tad nav starpība - sūti ar pastu remontēt tehniku turp, kur tas viss ir, vai krāt putekļus plauktā šeit un gaidīt, kad atnāks detaļa...
Tik mazā tirgu diviem grandiem vietas nav. Mazi tirgi ir predisponēti uz monopoliem un oligopoliem, fototirgus tam ir labs piemērs. Domāju, ka var atrast ne mazums vietu, kur ir pilnīgi apgriezta situācija - ļoti labs Nikona serviss un nekāds Canonam.
kenons ir kapeiku pisējiem, tālab arī vitāli svarīgi, ka te ir serviss. ja esi normāls krāns un nopērc, par provi, Df, tad tāda līmeņa šizes arī kenonam uz vietas NELABOS bet sūtīs tur, kur ir nopietni lebi. Renē to skaidroja tā (normālie krāni zinās, kas ir Rene) - jurōpā ir pāris lebi ņikonam un pāris kenonam, tie lebi maksā ĻIMONUS, daudzus ļimonus un neviena valsts pat liela pie sevis nevar tādu atļauties. ja kāds tūdaliņš domā, ka kenonam tas "servis" ir spējīgs ko vairāk kā notīrīt putekļus vai kādu nenozīmīgu detaļu - tad kā reizi "go back" uz pirmo teikumu
Renne MItt pamazām organizē Nikon veikalu/servisu Rīgā. Bija doma atvērt līdz jaunajam gadam, bet atkal ir ievilcies.... Vai diviem būs vieta? Tad fiksi tas jādara, pirms Renne to nav izdarījis!
dansiga:Renne MItt pamazām organizē Nikon veikalu/servisu Rīgā. Bija doma atvērt līdz jaunajam gadam, bet atkal ir ievilcies.... Vai diviem būs vieta? Tad fiksi tas jādara, pirms Renne to nav izdarījis!
Ko nozīmē pamazām?Ja jau plānoja līdz jaunam gadam atvērt,tad jau pa lielam viss ir gatavs.
Bildes, lai saprastu, ka Nikonam serviss ir daudz sliktāks kā Canonam Latvijā nevajag pārdevēja skaidrojumu. Protams, ka pārdevējs izdomās da jebkādu stāstu par to kāpēc te servisu nevajag. Normāla servisa centra trūkums ir galvenais iemesls neizvēlēties Nikon, jo nav jau tā sistēma tik traki labāka par Canon, kuram vismaz elementāras lietas ir iespējams uz vietas izdarīt. Pie tam Nikon un Canon ik pa laikam maina vietas kuram ir labāki aparāti. Profesionolajā galā Canon 1DX šobrīd ir labāka izvēle par Nikon D4, piemēram.
Protams, Latvija, nav prioritāte ne vienam - arī Canonam. Nav mums pieejams Canon Profesional Services.
Jautājums drīzāk tāds - cik valstīs patiešām ir pieejams profesionāls C vai N serviss? Nu tā reāli... Un, ja tas ir pieejams, piemēram, tikai Freankfurtē, tas maz palīdz, taiksim Drēzdenes iedzīvotjājam...
Protams, ka maza piparbode, kas var vismaz nodiagnosticierēt, notīrīt matricu, izpūst putekļus, noņemt zaļo no kontaktiem ir vēlama JEBKURAM ražotājam. Domāju, ka tāda līmeņa servīze ir tikai laika jautājums - cik ilga - tas nu gan nav prognozējami...
palaidniex:Jautājums drīzāk tāds - cik valstīs patiešām ir pieejams profesionāls C vai N serviss? Nu tā reāli... Un, ja tas ir pieejams, piemēram, tikai Freankfurtē, tas maz palīdz, taiksim Drēzdenes iedzīvotjājam...
Protams, ka maza piparbode, kas var vismaz nodiagnosticierēt, notīrīt matricu, izpūst putekļus, noņemt zaļo no kontaktiem ir vēlama JEBKURAM ražotājam. Domāju, ka tāda līmeņa servīze ir tikai laika jautājums - cik ilga - tas nu gan nav prognozējami...
ja nekas nav mainījies tad kenonam ir trīs servisa kantori un nikonam divi. pa visu eiropu
palaidniex:Jautājums drīzāk tāds - cik valstīs patiešām ir pieejams profesionāls C vai N serviss? Nu tā reāli... Un, ja tas ir pieejams, piemēram, tikai Freankfurtē, tas maz palīdz, taiksim Drēzdenes iedzīvotjājam...
Protams, ka maza piparbode, kas var vismaz nodiagnosticierēt, notīrīt matricu, izpūst putekļus, noņemt zaļo no kontaktiem ir vēlama JEBKURAM ražotājam. Domāju, ka tāda līmeņa servīze ir tikai laika jautājums - cik ilga - tas nu gan nav prognozējami...
ja ņem vērā,ka topika pirmsākumi ir meklējami 2006 gadā,tad tas "laika jautājums" ir biki ievilcies
palaidniex:Jautājums drīzāk tāds - cik valstīs patiešām ir pieejams profesionāls C vai N serviss? Nu tā reāli... Un, ja tas ir pieejams, piemēram, tikai Freankfurtē, tas maz palīdz, taiksim Drēzdenes iedzīvotjājam...
Protams, ka maza piparbode, kas var vismaz nodiagnosticierēt, notīrīt matricu, izpūst putekļus, noņemt zaļo no kontaktiem ir vēlama JEBKURAM ražotājam. Domāju, ka tāda līmeņa servīze ir tikai laika jautājums - cik ilga - tas nu gan nav prognozējami...
A kas ir profesionāls serviss. Man 85 1.2 nobira. IB serviss 3 vai 4 dienu laikā salaboja, rēķinot to, ka pus objektīvu nomainīja, principā visu, izņemot iekšējo čaulu un pašus stiklus. Nu būtu visas detaļas uz vietas, varbūt būtu 2 - 3 dienas, bet šaubos. Ko vēl vairāk vajag?
dansiga:Renne MItt pamazām organizē Nikon veikalu/servisu Rīgā. Bija doma atvērt līdz jaunajam gadam, bet atkal ir ievilcies.... Vai diviem būs vieta? Tad fiksi tas jādara, pirms Renne to nav izdarījis!
Nekas nopietns viņam nesanāks. Latvijai kā mazam tirgum būs viens vadošais brends un autsaideri. Nevienam nav vajadzības ieguldīt šeit naudu Nikona pozīciju nostiprināšanai, jo naudas jāiegulda vairāk nekā 20 gados varēs atpelnīt. p.s. Taču ja cilvēkam naudu nav kur likt - ..vēlāk būs laba iespēja sākt domāt nevis ar naudas maku, bet ar galvu.
palaidniex:Jautājums drīzāk tāds - cik valstīs patiešām ir pieejams profesionāls C vai N serviss? Nu tā reāli... Un, ja tas ir pieejams, piemēram, tikai Freankfurtē, tas maz palīdz, taiksim Drēzdenes iedzīvotjājam...
Protams, ka maza piparbode, kas var vismaz nodiagnosticierēt, notīrīt matricu, izpūst putekļus, noņemt zaļo no kontaktiem ir vēlama JEBKURAM ražotājam. Domāju, ka tāda līmeņa servīze ir tikai laika jautājums - cik ilga - tas nu gan nav prognozējami...
A kas ir profesionāls serviss. Man 85 1.2 nobira. IB serviss 3 vai 4 dienu laikā salaboja, rēķinot to, ka pus objektīvu nomainīja, principā visu, izņemot iekšējo čaulu un pašus stiklus. Nu būtu visas detaļas uz vietas, varbūt būtu 2 - 3 dienas, bet šaubos. Ko vēl vairāk vajag?
nu C esot visai būstisks stiklu piejustēšanas porcess... Nu vismaz dažādas tantiņas baumo pa kaktiem. Un cik noprotu, tad viens kaut kāds piejustējamais verķis esot, bet kaut kāda tur otra verķa neesot... Vai nav iekurbulēts. Tipa tas viss domāts nevis lai vispār stikli sadzīvotu ar rumpi, bet lai arī to darītu precīzi bez nobīdēm... Nu vismaz šitādu basņu man ne viens vien ir klārējis...
Senders:
A kas ir profesionāls serviss. Man 85 1.2 nobira. IB serviss 3 vai 4 dienu laikā salaboja, rēķinot to, ka pus objektīvu nomainīja, principā visu, izņemot iekšējo čaulu un pašus stiklus. Nu būtu visas detaļas uz vietas, varbūt būtu 2 - 3 dienas, bet šaubos. Ko vēl vairāk vajag?
nu C esot visai būstisks stiklu piejustēšanas porcess... Nu vismaz dažādas tantiņas baumo pa kaktiem. Un cik noprotu, tad viens kaut kāds piejustējamais verķis esot, bet kaut kāda tur otra verķa neesot... Vai nav iekurbulēts. Tipa tas viss domāts nevis lai vispār stikli sadzīvotu ar rumpi, bet lai arī to darītu precīzi bez nobīdēm... Nu vismaz šitādu basņu man ne viens vien ir klārējis...
Nezinu, kas viņiem ir vai nav. Es par to, ka ja man stiklu un kameru (1ds no 30cm augstuma uzkrita uz USB, kur bija vads iesprausts un USB nobira) var 3 - 4 dienu laikā salabot, tad man nevajag supermegaultrapro servisu. Piemērs, Grieķijā Audi oficiālais serviss autiņu man 3 nedēļas taisīja. Papīros rakstīts 22 darba stundas, t.i. 3 darba dienas. Da nu i nafig tādu oficiālo profesinālo autorizēto unkāduturvēl...
kad pavazājās pa Eiropu - tad redz, ka vairāk lieto Nikonu ...... tikai pie mums ir Canon fetišsss ....... joprojām neesmu sparatusi, kāpēc Nikon netaisa rekļamu LV ......
P.S> Sender .. istokā tādiem kā man - 2 nedēļas uz akceptu!!!!