forum.gif
Kādu expozīcijas laiku izmantojat,pie atiecīga sižeta?
Jauns tematsAtbildēt fotoblog.ninja forums / diskusijas / Kādu expozīcijas laiku izmantojat,pie atiecīga sižeta?
  1.  
IerakstsAutors
Publicēts: 29.10.12 21:27
 citēt
Pamat doma,izmantot pēc iespējas garāku,jo manā izpratnē +/- kļūda samazinās,protams ja objekts vai daļa no viņa neizmainās.Tad vēl pie tā paša,kur lielāks kļūdas procents,un kadām verķim tas mazāks?
avatar
Publicēts: 29.10.12 21:41
 citēt
Nu lab,sakarīgāk,kur vairāk gļuko fotoverķis ,garos vai īsos laikos?
avatar
Publicēts: 29.10.12 21:44
 citēt
Tev tādi dīvaini jautājumi šovakar;-)
avatar
Publicēts: 29.10.12 21:44
 citēt
GARAJOS , išie nav tik kritiski :)
avatar
Publicēts: 29.10.12 21:47
 citēt
Pie tās ar lēnām atbridu,bet tad otrs taujājiens,kuri verstaki izceļās ar stabilitāti,šamā jomā.
avatar
Publicēts: 29.10.12 21:53
 citēt
Tad vēl,trešo voprosu un eju gulēt:ISO nobliezts līdz apkšai vairāk nav kur,lai aizstumtu gariem expolaikiem paliek ND?
avatar
Publicēts: 29.10.12 22:07
 citēt
Nu tad nebūs ne viena,kas durakam apskaidros?
avatar
Publicēts: 29.10.12 22:23
 citēt
f līdz galam, un uzskrūvē cpl vai nd, ja tele, tad abus
avatar
Publicēts: 29.10.12 22:31
 citēt
ja pareizi sapratu jautājumu, tad es domāju, ka optimālais ir 1/200, jo īsāki protams statīvs un pie garākiem sākas fotonu gļukošana...
avatar
Publicēts: 29.10.12 22:57
 citēt
AGNOS:Nu tad nebūs ne viena,kas durakam apskaidros?


Ja tu pārejiem durakiem paskaidrosi jautājuma būtību,kur ir praktiskā problēma,tad varbūt arī tev,durakam, izsmeļoši paskaidros.
Pagaidām izskatās ka jautājums izzīsts no pirksta tīri aiz bezdarbības.

P.S.Garo ekspozīciju sakarā neaizmirstam Švarcšilda kungu,kura efekts iespaido arī digitālo matricu un pats par sevi ir ekspozīcijas kļūdu avots.
avatar
Publicēts: 29.10.12 23:16
 citēt
60uz5komats6:[neaizmirstam Švarcšilda kungu,kura efekts iespaido arī digitālo matricu un pats par sevi ir ekspozīcijas kļūdu avots.


KĀDREIZ uz filmu kastītēm vai papīrīšos bija tabuliņas švartšiloda korekcijām:)
avatar
Publicēts: 30.10.12 07:33
 citēt
Jautājums saprotams, bet pārējais tā ne visai... Man arī kādreiz ir radies līdzīgs jautājums - gan jau kāds ir pētījis kāda ir atšķirība (%), ja izmanto, piemēram, 1/60, 1/125 un 1/250. Piemēram, fotogrāfs studijā liek 1/125, tad viņš pieņem, ka mazāks slēdža laiks nav nepieciešams?
avatar
Publicēts: 30.10.12 08:00
 citēt
Ja uz nekustīga sižeta fragmu nemaina, tad domātum, ka 1/60 vai 1/250 nav nekāda šķirba.
avatar
Publicēts: 30.10.12 08:20 labots
 citēt
Ritz:Jautājums saprotams, bet pārējais tā ne visai... Man arī kādreiz ir radies līdzīgs jautājums - gan jau kāds ir pētījis kāda ir atšķirība (%), ja izmanto, piemēram, 1/60, 1/125 un 1/250. Piemēram, fotogrāfs studijā liek 1/125, tad viņš pieņem, ka mazāks slēdža laiks nav nepieciešams?


nu normāli var studijā likt 1/90. tas, protams, ja tā ir studija nevis telpā ar daudzaam parazitgaismam.
var likt zemāk, pielikt pastāvīgo vietām un izpludushaas kustiibas bliezt studija
avatar
Publicēts: 30.10.12 09:26
 citēt
Manaas situaacijaas vienmeer darbojas princips - ja no rokas bez stabilizaacijas, tad nelikt leenaakas ekspoziicijas par konkreetaa objektiiva mm...
avatar
Publicēts: 30.10.12 09:41
 citēt
Neizdevās saprast jautājumu... situācijas tak traki dažādas

īsāki laiki, par maiņstrāvas polaritātes maiņu, nu 50Hz jeb 1/50 garantē gļukus pie gāzizlādes lampām - īsāki par 1/125 palielina risku gļukiem ar ķīniešu studijas zipenēm un lētiem sinhronizētājiem - īsāki par 1/500 sasaldē kustīgas lietas neierasti cilvēka uztverei (nu tas tad ja saldēšana nav konkrētā sižeta mērķis), vēl īsākiem var gļukot lētāku kameru slēdža precizitāte (piemēram multenes ļaudis izvairās bildēt ar traki īsiem slēdžiem, par spīti visu parametru manuālam regulējumam kadrs raustās -

garāki laiki par veco formulu *cik mm (35mm formātam), tik sekundes daļu *no rokas** parāda ševeļinku un spoguļa sitienu - vēl garāki laiki var izsaukt ciparjokus uz matrices - pavisam gari laiki izceļ veco zēnu Švarcšildu arī filmai.

vēl ir *brendiski* gļuki ciparnīcām - jocīgākais no redzētajiem bija olijs pie nakts bildēm... - ģenerēja tādus ķīseļus ap košiem punktiem... precīzi neatceros, bet laikam ar raw varēja pret to daļēji cīnīties - iekšējais jpg algoritms to veidoja izteiktāk

ja vēl jārunā no kustīgu objektu aspekta tad varianti pavairojās ģeometriskā progresijā.... tas tā kā prasīt cik ilgi cept vakariņas... cepamās ierīces atšķiras un ola vai vērsis jācep jau arī ienes savas korekcijas...
avatar
Publicēts: 30.10.12 10:07 labots
 citēt
viencmuzikanc:Manaas situaacijaas vienmeer darbojas princips - ja no rokas bez stabilizaacijas, tad nelikt leenaakas ekspoziicijas par konkreetaa objektiiva mm...
+++ Labi tas strādā, 1/ =>konkrētais fokālais attālums (mm).
avatar
Publicēts: 30.10.12 10:22
 citēt
"ola vai vērsis jācep jau arī ienes savas korekcijas... ";-))))

Tāpēc arī teicu, ka dīvaini jautājumi AGNOSam :-)
avatar
Publicēts: 30.10.12 10:25
 citēt
Juruss:
viencmuzikanc:Manaas situaacijaas vienmeer darbojas princips - ja no rokas bez stabilizaacijas, tad nelikt leenaakas ekspoziicijas par konkreetaa objektiiva mm...
+++ Labi tas strādā, 1/ =>konkrētais fokālais attālums (mm).

Pentax K-5 režīmā P šo principu ievēro automātski, pat ar kropfaktora ierēķinu.
avatar
Publicēts: 30.10.12 10:34
 citēt
60uz5komats6:P.S. Garo ekspozīciju sakarā neaizmirstam Švarcšilda kungu ...
мало того, efekts, kuru tas ēbrievu kungs Šwarzshields atklāja, var atšķirties krāsu slāņiem. + koeficients uz temperatūru (šoreiz vides, ne krāsu!).
avatar
Publicēts: 30.10.12 19:41
 citēt
Nu re aptuveno ieskatu ieguvu,paļdis.
avatar
Jauns tematsAtbildēt
  1.  

Mana info:

Forum saīsnes:

Meklēt
Kategorijas
Diskusijas

Šobrīd online (0):