Palabojiet mani, ja es kļūdos, bet, manuprāt dead pixel izņemšana ir diezgan nepareizs un neatbilsstošs termins procesam tam kas tur reāli notiek. Es ļoti šaubos vai kāds ņem ārā un liek vietā citu pikseli.
Tas ko es zinu ir process "pixel remapping" kura laikā tiek identificēti mirušie pikseļi un pēc tam kamerai tiek pastāstīts, ka to pikseli nevajag rādīt un lai tā vietā rāda kādu no blakus esošajiem.
Manuprāt, to varētu izdarīt arī ar 5 gadu vecu USB kabeli un datoru kuram ir vajadzīgais softs.
palasot visu augstāk sarakstīto paliek bēdīgi-blogā pārsvarā salasās tukšdirši un dīkdieņi.Kad tik kādu bezjēgā apdirst pašiem neko nedarot.Savus autiņus labo laikam tikai autorizētos servisos??
Da nebuutu shaada njemshanas ja uzreiz pateiktu meistari Janka Olimpinsh un Peeteris Kanoninsh, Abi stradajushi kantorii "Labojam un Lauzham" utt A taa izklausaas ka tik baisi speci ka var uz aus pachuksteet
Jolan:palasot visu augstāk sarakstīto paliek bēdīgi-blogā pārsvarā salasās tukšdirši un dīkdieņi.Kad tik kādu bezjēgā apdirst pašiem neko nedarot.Savus autiņus labo laikam tikai autorizētos servisos??
fotoaparāts ir diezgan sarežģīta iekārta, kur daudz ko var salauzt nepareizi remontējot. ir tik loģiski, ka meistars, kas tos remontē ir mācījies kā to dara un beigās nokārtojis eksāmenu. auto tomēr nav tik sarežģīts - vismaz attiecībā uz to ko vidējais serviss ir spējīgs saremontēt. Turklāt ja skatās uz auto, tad bieži vien lētāk tik tiešām ir aizbraukt uz autorizēto servisu nevis ļaut kāda servisa skrūvētājiem mācīties kā remontēt konkrēto problēmu ar kļūdu un mēģinājumu metodi. ir pat vēl sliktāk - ne visi autorizētie servisi ir spējīgi normāli auto saremontēt. labs piemērs ir Subaru - tos auto Latvijā remontēt nevajadzētu, ja neskaita sīkas problēmas.
Jolan:palasot visu augstāk sarakstīto paliek bēdīgi-blogā pārsvarā salasās tukšdirši un dīkdieņi.Kad tik kādu bezjēgā apdirst pašiem neko nedarot.Savus autiņus labo laikam tikai autorizētos servisos??
redzi puis, ar pilndiršanas spējām, man vienkārši ir apriebies klausīties lohotrona "upuru", jeb lohu vaimanas par regulārajiem uzmetieniem... Un jā, savu auto remontēju pie autorizētā servisa meistara, kurš jebkurā laikā var sertifikātu uzrādīt. Ja kādam ar šo nepietika, iesaku paskatīties šo: www.fotolietas.lv
Jolan:palasot visu augstāk sarakstīto paliek bēdīgi-blogā pārsvarā salasās tukšdirši un dīkdieņi.Kad tik kādu bezjēgā apdirst pašiem neko nedarot.Savus autiņus labo laikam tikai autorizētos servisos??
Tātad Jolans mums skaitās "pilndirsis" un darbarūķis ?... Ko ta pats visu dienu FB dari ?
Es savu veco Audi nevaru atļauties apkalpot Auto Riga, taču nedošu to nopietnu darbu veikšanai nezināmam kaktu meistaram. Par to i vienīgā runa- vai var uzticēt veikt nopietnus darbus dārgai aparatūrai pilnīgi neznāmiem meistariem kreisā bodītē, ja nav nekā, izņemot pašpārliecinātu reklāmu bez neviena fakta vai reāla piemēra?
Tādus sīkumus, kā notīrīt sensoru utml. (vai autiņam salāpīt riepu) var noriskēt pie dajebkura meistara. Bet, ja jāmaina fotoaparātam slēdzis (vai autiņam jāpārlasa motors), tomēr gribas pārliecību, ka pēc remonta tā tehnika strādās uzticami!
Jolan:palasot visu augstāk sarakstīto paliek bēdīgi-blogā pārsvarā salasās tukšdirši un dīkdieņi.Kad tik kādu bezjēgā apdirst pašiem neko nedarot.Savus autiņus labo laikam tikai autorizētos servisos??
fotoaparāts ir diezgan sarežģīta iekārta, kur daudz ko var salauzt nepareizi remontējot. ir tik loģiski, ka meistars, kas tos remontē ir mācījies kā to dara un beigās nokārtojis eksāmenu. auto tomēr nav tik sarežģīts - vismaz attiecībā uz to ko vidējais serviss ir spējīgs saremontēt. Turklāt ja skatās uz auto, tad bieži vien lētāk tik tiešām ir aizbraukt uz autorizēto servisu nevis ļaut kāda servisa skrūvētājiem mācīties kā remontēt konkrēto problēmu ar kļūdu un mēģinājumu metodi. ir pat vēl sliktāk - ne visi autorizētie servisi ir spējīgi normāli auto saremontēt. labs piemērs ir Subaru - tos auto Latvijā remontēt nevajadzētu, ja neskaita sīkas problēmas.
Viss ir nosacits... bet piemers no manas pieredzes. Vecajam 5D nokrita spogulis, doma skaidra jalime atpakal, zvanu uz IB un raugi limet nevar, neturesies redz, protams, remonts iespejams - mainam sahtu ar visu visu visu 200+ LVL. Cik maksa lietots 5D... nu 400 LVL ar gripu laba vizualaja un mazu noskrejienu? Rezultata pie individuala mastjera pielimeju pa 5 LVL, jau divi gadi garam un turas, ir viena lieta remontet jaunu aparatu, kas uz SIA un pavisam cita parastu ildienas lietoto. Neviens jau neiebildis nest savu foto uz IB, bet vai tas risinajums ko vini piedava ir adekvats un to izmaksu verts...?
A par auto pavisam cits stasts... darba stunda +/- jau OK, varbut iznemot Audi , bet detalu cenas atskiribas ir kosmoss, bet atkal kam masina brauksanai, kam milesanai, ka vijebonam
Jolan:palasot visu augstāk sarakstīto paliek bēdīgi-blogā pārsvarā salasās tukšdirši un dīkdieņi.Kad tik kādu bezjēgā apdirst pašiem neko nedarot.Savus autiņus labo laikam tikai autorizētos servisos??
... labs piemērs ir Subaru - tos auto Latvijā remontēt nevajadzētu, ja neskaita sīkas problēmas.
Te nu gan tev nekadi nevaru piekrist... piem LV rallija brauceji un to servisi! Tehnisi kungi cert lietas pat loti... Ar Bentley gan varetu but zinasanu trukums
Jolan:palasot visu augstāk sarakstīto paliek bēdīgi-blogā pārsvarā salasās tukšdirši un dīkdieņi.Kad tik kādu bezjēgā apdirst pašiem neko nedarot.Savus autiņus labo laikam tikai autorizētos servisos??
redzi puis, ar pilndiršanas spējām, man vienkārši ir apriebies klausīties lohotrona "upuru", jeb lohu vaimanas par regulārajiem uzmetieniem... Un jā, savu auto remontēju pie autorizētā servisa meistara, kurš jebkurā laikā var sertifikātu uzrādīt. Ja kādam ar šo nepietika, iesaku paskatīties šo: http://www.fotolietas.lv/
Varbūt beigsim slavēt neslavejamos... konkrēti- man 24-105 nojuka , teiksim diafragma, bija, kad vērās, bija, kad nevērās , aiznesu, nodevu... saņēmu atpakaļ... un ja pirms, iestādīju asumu uz vienu, tad zoomējot saglabājās, bet pēc remonta uz katru zoom jāpārstāda asums... un drīkstiet minēt, kam devu remontā. Ne jaf no koša ofisa un skaļa sertifikāta ir atkarīgs remonts... bet tieši, kuram cilvēkam to uztic veikt... Vaņka, kas prot ir slimnīcā, veic Petjka, kas ir redzējis, kā darīt
savulaik nosprāga projektors.Aiznesu uz autorizētu servisu(visa siena sertefikātos).Pēc pāris dienām saka,ka remonts diemžēl ir pārāk dārgs un diez vai ir vērts to darīt.Sēdos pie ss.lv un meklēju meistaru.Aizvedu-pilna istaba ar lūžņiem un neviena sertefikāta pie sienas.Pēc divām dienām savācu samaksājot 40Ls un strādā vēl tagad.Tak čto tos sertevikātus var pakaļā iebāzt JA GALVā NEKā NAV.
Jolan:palasot visu augstāk sarakstīto paliek bēdīgi-blogā pārsvarā salasās tukšdirši un dīkdieņi.Kad tik kādu bezjēgā apdirst pašiem neko nedarot.Savus autiņus labo laikam tikai autorizētos servisos??
Tātad Jolans mums skaitās "pilndirsis"?... Ko ta pats darī ? Es savu veco Audi nevaru atļauties apkalpot Auto Riga, taču nedošu to nopietnu darbu veikšanai nezināmam kaktu meistaram. Par to i vienīgā runa- vai var uzticēt veikt nopietnus darbus dārgai aparatūrai pilnīgi neznāmiem meistariem kreisā bodītē, ja nav nekā, izņemot pašpārliecinātu reklāmu bez neviena fakta vai reāla piemēra?
Frīdi, saprotu, ka tev tehnika plīst reizi nedēļa, ja tik labi pazīsti meistarus. Man pa 6 gadi, kopš Canon sistēmā, 1 reizi objektīvs 24-105 un reizi 5tim slēdzis izlietoja resursus
Jolan:palasot visu augstāk sarakstīto paliek bēdīgi-blogā pārsvarā salasās tukšdirši un dīkdieņi.Kad tik kādu bezjēgā apdirst pašiem neko nedarot.Savus autiņus labo laikam tikai autorizētos servisos??
redzi puis, ar pilndiršanas spējām, man vienkārši ir apriebies klausīties lohotrona "upuru", jeb lohu vaimanas par regulārajiem uzmetieniem... Un jā, savu auto remontēju pie autorizētā servisa meistara, kurš jebkurā laikā var sertifikātu uzrādīt. Ja kādam ar šo nepietika, iesaku paskatīties šo: http://www.fotolietas.lv/
...kāmēr bija garantija laboju autorizētā servisā.Pēc garantijas beigām ne reizi tur nēesmu bijis un nesūdzos....starp maniem paziņām nav neviena uzmetiena upura.
ak34:
fotoaparāts ir diezgan sarežģīta iekārta, kur daudz ko var salauzt nepareizi remontējot. ir tik loģiski, ka meistars, kas tos remontē ir mācījies kā to dara un beigās nokārtojis eksāmenu. auto tomēr nav tik sarežģīts - vismaz attiecībā uz to ko vidējais serviss ir spējīgs saremontēt. Turklāt ja skatās uz auto, tad bieži vien lētāk tik tiešām ir aizbraukt uz autorizēto servisu nevis ļaut kāda servisa skrūvētājiem mācīties kā remontēt konkrēto problēmu ar kļūdu un mēģinājumu metodi. ir pat vēl sliktāk - ne visi autorizētie servisi ir spējīgi normāli auto saremontēt. labs piemērs ir Subaru - tos auto Latvijā remontēt nevajadzētu, ja neskaita sīkas problēmas.
Viss ir nosacits... bet piemers no manas pieredzes. Vecajam 5D nokrita spogulis, doma skaidra jalime atpakal, zvanu uz IB un raugi limet nevar, neturesies redz, protams, remonts iespejams - mainam sahtu ar visu visu visu 200+ LVL. Cik maksa lietots 5D... nu 400 LVL ar gripu laba vizualaja un mazu noskrejienu? Rezultata pie individuala mastjera pielimeju pa 5 LVL, jau divi gadi garam un turas, ir viena lieta remontet jaunu aparatu, kas uz SIA un pavisam cita parastu ildienas lietoto. Neviens jau neiebildis nest savu foto uz IB, bet vai tas risinajums ko vini piedava ir adekvats un to izmaksu verts...?
A par auto pavisam cits stasts... darba stunda +/- jau OK, varbut iznemot Audi , bet detalu cenas atskiribas ir kosmoss, bet atkal kam masina brauksanai, kam milesanai, ka vijebonam
Cilvēk, tak remontē sava auto bremzes pie kaimiņžaņa, komplektā pie kaimiņvasja kapakmeni pasūti, mums demokratija, poņimaješšš. BET seskrien uz policiju, kad to kapakmeni jau rīt vajadzēs, JO policija no maniem nodokļiem uzturēta tiek, no maniem ne žaņu&vasju Saprati??? Ja nē, pārvācies uz sociālismu.... pie viņķeles.
šeit guļ patiess un aizkustinošs bet norakts stāsts
Vakardien kungs atnesa savu 17-85mm stiklu (esot divas reizes bijis attiecīgajā autorizētajā servisā). Kungs saka, ka esot eļļa izpilējusi uz priekšējās lēcas, ok - saku, paskatīsimies, iztīrīsim. Vakar nodevu meistaram šo stiklu, pēc 3h viņš man zvana un saka - "Klau, tur ne tikai eļļas traips bija, bet gan līmlentes pikucis nokritis, kurš pie tam vēl bija savēlies un nosmāķējis visu priekšējo lēcu no iekšpuses" - šodien zvanu kungam un saku, ka var braukt pakaļ savam aparātam un stiklam - kamerai tika nomainīts slēdzis un objektīvs tika iztīrīts ātrāk, nekā kungs bija gatavs braukt tam pakaļ.. Lieki pieminēt, ka servisam, kur šis aparāts bija pabijis jau divas reizes, vajadzēja to izdarīt bez maksas, jo tā bija tikai un vienīgi viņu vaina, ka uz priekšējās lēcas parādījās eļļa un skoča gabals, neskatoties uz to, ka tur visi tik prasmīgi un autorizēti.. - šo piemēru ieliku tikai tādēļ, lai vēlreiz atgādinātu, ka jāvērtē ir padarītais darbs, nevis A4 lapa pie sienas, kura ja arī ir iegūta, tad lielās kompānijās pārsvarā pateicoties tam, ka tas ir piespiedu kārtā nepieciešams un klaji sasaucās ar standartiem kas jāievēro "autorizētām" vietām. Un ticiet man - šis kungs arī citos jautājumos vērsīsies tur, kur to izdarīja ātrāk kvalitatīvāk un nedaudz lētāk, nekā tur, kur tas ir ilgāk, dārgāk un kā šis piemērs liecina, nevienmēr kvalitatīvāk.
scrnly:Vakardien kungs atnesa savu 17-85mm stiklu (esot divas reizes bijis attiecīgajā autorizētajā servisā). Kungs saka, ka esot eļļa izpilējusi uz priekšējās lēcas, ok - saku, paskatīsimies, iztīrīsim. Vakar nodevu meistaram šo stiklu, pēc 3h viņš man zvana un saka - "Klau, tur ne tikai eļļas traips bija, bet gan līmlentes pikucis nokritis, kurš pie tam vēl bija savēlies un nosmāķējis visu priekšējo lēcu no iekšpuses" - šodien zvanu kungam un saku, ka var braukt pakaļ savam aparātam un stiklam - kamerai tika nomainīts slēdzis un objektīvs tika iztīrīts ātrāk, nekā kungs bija gatavs braukt tam pakaļ.. Lieki pieminēt, ka servisam, kur šis aparāts bija pabijis jau divas reizes, vajadzēja to izdarīt bez maksas, jo tā bija tikai un vienīgi viņu vaina, ka uz priekšējās lēcas parādījās eļļa un skoča gabals, neskatoties uz to, ka tur visi tik prasmīgi un autorizēti.. - šo piemēru ieliku tikai tādēļ, lai vēlreiz atgādinātu, ka jāvērtē ir padarītais darbs, nevis A4 lapa pie sienas, kura ja arī ir iegūta, tad lielās kompānijās pārsvarā pateicoties tam, ka tas ir piespiedu kārtā nepieciešams un klaji sasaucās ar standartiem kas jāievēro "autorizētām" vietām. Un ticiet man - šis kungs arī citos jautājumos vērsīsies tur, kur to izdarīja ātrāk kvalitatīvāk un nedaudz lētāk, nekā tur, kur tas ir ilgāk, dārgāk un kā šis piemērs liecina, nevienmēr kvalitatīvāk.
Žēl, ka nenobildēju to, kā tas stikls izskatījās pirms pieņemšanas un kā tas izskatās tagad..
" Sūc putekļus tas stikls.... BET nejau krokodīļus.... Paldies par skaisto pasaku, apraudājos... Veiksmi turpmākajā "darbā"...
Pagaidām tā ir tikai skaista pašreklāma (kurš ta suņam asti cels) . Kad izlasīšu vairākas reālu un respektējamu fotoblogeru atsauksmes par reālu un veiksmīgu remontu jaunajā servisā- noteikti ņemšu vērā! Tfu-tfu- cerams, ka nevajadzēs- pa gadu desmitiem vienīgais remonts bija pirms gadiem 10- "Sigmai 24-70" Canon servisā. Ja neskaita 3 mēnešu detaļas (vadu "šleifīte") gaidīšanu- nekādu pretenziju!
Elmarss: redzi puis, ar pilndiršanas spējām, man vienkārši ir apriebies klausīties lohotrona "upuru", jeb lohu vaimanas par regulārajiem uzmetieniem... Un jā, savu auto remontēju pie autorizētā servisa meistara, kurš jebkurā laikā var sertifikātu uzrādīt. Ja kādam ar šo nepietika, iesaku paskatīties šo: http://www.fotolietas.lv/
...kāmēr bija garantija laboju autorizētā servisā.Pēc garantijas beigām ne reizi tur nēesmu bijis un nesūdzos....starp maniem paziņām nav neviena uzmetiena upura.
+1 Jolan - tur jau tā lieta, kad es piedāvāju kādu preci, tad visi par mēsliem dēvē, kad nopērku to, ko neviens te mēnešiem nepērk, tad par pārpircēju, bet kad beidzot ir iespējas un servisa pakalpojumus sāku piedāvāt tad runā par uzmetieniem, - Pretī tam visam.. kad lūdzu pateikt, kuru kaut vienu reizi šeit esmu uzmetis, jeb kuram mēslu iesmērējis... tad visi klusē.. - Morāle? "Gudri d*rst nav malku cirst", to daudzi šeit aizmirst. Šo 3 vai 4 gadu laikā neesmu nekur aizlaidies, ikdienā esmu šeit, bet nē.. rej tik un rej
Un vislabākais gājiens ir par tiem nodokļiem un juridiskajām lietām.. pasarg Dievs.. stājaties rindā, tie kuriem vajag PVN'us, pavadzīmes utt. Arī tā nav problēma.. bet, vienīgi nedaudz dārgāka Kur jau atkal var meklēt utis
Vish:
Viss ir nosacits... bet piemers no manas pieredzes. Vecajam 5D nokrita spogulis, doma skaidra jalime atpakal, zvanu uz IB un raugi limet nevar, neturesies redz, protams, remonts iespejams - mainam sahtu ar visu visu visu 200+ LVL. Cik maksa lietots 5D... nu 400 LVL ar gripu laba vizualaja un mazu noskrejienu? Rezultata pie individuala mastjera pielimeju pa 5 LVL, jau divi gadi garam un turas, ir viena lieta remontet jaunu aparatu, kas uz SIA un pavisam cita parastu ildienas lietoto. Neviens jau neiebildis nest savu foto uz IB, bet vai tas risinajums ko vini piedava ir adekvats un to izmaksu verts...?
A par auto pavisam cits stasts... darba stunda +/- jau OK, varbut iznemot Audi , bet detalu cenas atskiribas ir kosmoss, bet atkal kam masina brauksanai, kam milesanai, ka vijebonam
Cilvēk, tak remontē sava auto bremzes pie kaimiņžaņa, komplektā pie kaimiņvasja kapakmeni pasūti, mums demokratija, poņimaješšš. BET seskrien uz policiju, kad to kapakmeni jau rīt vajadzēs, JO policija no maniem nodokļiem uzturēta tiek, no maniem ne žaņu&vasju Saprati??? Ja nē, pārvācies uz sociālismu.... pie viņķeles.
Es tiesam nesaprotu par ko Tu runa... es tacu rakstiju, ka man masina ir brauksanai, tev milesanai, Jankam vijebonam. Es ka auto lietotajs nejutu dinamikas atskiribu starp Gross svecem, pret Inshape svecem, tikai es pirku pa 40 LVL inshape 120 LVL, es nejutu, ka mana Philips xenon lampina pa 22 LVL spid sliktak par inshape Osram pa 60 LVL un tas pats par visu, jo ka jau rakstiju +/- visiem servisiem darba stundas maksa ir lidziga. Patik parmaksat ludzu, bet nedirs virsu citiem, kas to nedara...
Stasts par cuoma kaiminu, kurs nopirka 7 BMW un kartu vakaru kad sis gatavo vakarinas vins pa logu redz piebraucam kaiminu un skats nemainas - izkapj gimene, ieet maja, bet vecis paliek uzpipet un katru vakaru vins pipe un skatas uz savu 7o. Ta vinam nav masina, bet otra sieva - uztver ko es gribu pateikt
Nav neviens no minētajiem, jo attiecīgie meistari šo to tomēr nespēj paveikt. Lūk, tas jau izklausās pēc patiesības. Bija vajadzība pajaukt Tair-11 (135/2,8). Uz jautājumu par fokusēšanās daudzgājienu vītnes apkopi (alumīnija pāris) viens no viņiem bilda, ka tur esot bronzas vītņu pāris. Tāpēc jau objektīvs esot tik smags, alumīnijs sen būtot izjucis. Ar to pietika, lai saprastu - cilvēks,visticamāk, nav šo stiklu jaucis / remontējis. Vēl cits ieteica eļļošanai izmantot WD-40. Varbūt, bet tikai polikarbonāta vītnēm - viena no sastāvdaļām, kura veic veco, sakaltušo smērvielu šķīdināšanu, darbojas identiski skābei. Alumīnija detaļām, kaut mājsaimniecībā, lietot nevajadzētu. Viss ir jāfiltrē caur savas pieredzes prizmu. Par autoremontu - ir restaurētas vai izgatavotas vairums no motora, uzkares agregātu, ritošās daļas dilstošajām detaļām. Ieskaitot blīvslēgus sporta hidropneimātiskajos amortizatoriem. Sāk ar mazumiņu - ņem 10 (desmit) jaunas firmas detaļas. mērāmo mikroskopu. Pēc mērījumu datiem aprēķina vidējās ražotāja pielaides, tad - darba rasējums.
Elmarss: Cilvēk, tak remontē sava auto bremzes pie kaimiņžaņa, komplektā pie kaimiņvasja kapakmeni pasūti, mums demokratija, poņimaješšš. BET seskrien uz policiju, kad to kapakmeni jau rīt vajadzēs, JO policija no maniem nodokļiem uzturēta tiek, no maniem ne žaņu&vasju Saprati??? Ja nē, pārvācies uz sociālismu.... pie viņķeles.
Es tiesam nesaprotu par ko Tu runa... es tacu rakstiju, ka man masina ir brauksanai, tev milesanai, Jankam vijebonam. Es ka auto lietotajs nejutu dinamikas atskiribu starp Gross svecem, pret Inshape svecem, tikai es pirku pa 40 LVL inshape 120 LVL, es nejutu, ka mana Philips xenon lampina pa 22 LVL spid sliktak par inshape Osram pa 60 LVL un tas pats par visu, jo ka jau rakstiju +/- visiem servisiem darba stundas maksa ir lidziga. Patik parmaksat ludzu, bet nedirs virsu citiem, kas to nedara...
Stasts par cuoma kaiminu, kurs nopirka 7 BMW un kartu vakaru kad sis gatavo vakarinas vins pa logu redz piebraucam kaiminu un skats nemainas - izkapj gimene, ieet maja, bet vecis paliek uzpipet un katru vakaru vins pipe un skatas uz savu 7o. Ta vinam nav masina, bet otra sieva - uztver ko es gribu pateikt
Nuja sveces Latvijā, tas komforta jautājums, apstāsies Tavs autiņš vasjuku centrā, pa polšu griša sasildīties kačigarkā ielaidīs, kamēr treili gaidi... Bremzes, toties drošība, atteiks Kangaros, i sabīties nepaspēsi, kad Pēterim pie kājām nokļūsi... tiešām nesaprotamas lietas....
Tak katrs var izvēlēties kur remontēt pats. Arī šim piedāvājumam ir savi klienti. Pajautāju to kas mani interesē - tiešu atbildi nesaņēmu, bet priekšstatu tomēr guvu un ko vajadzēja uzzināju.
Bet ja par auto - ir starpība remontēt auto pie tiem kas taisa auto sportam un tiem, kas to dara priekš ielas auto. Diezgan nesavietojamas lietas, jo prasības pret rezultātu ir atšķirīgas.
ak34:Tak katrs var izvēlēties kur remontēt pats. Arī šim piedāvājumam ir savi klienti. Pajautāju to kas mani interesē - tiešu atbildi nesaņēmu, bet priekšstatu tomēr guvu un ko vajadzēja uzzināju.
Bet ja par auto - ir starpība remontēt auto pie tiem kas taisa auto sportam un tiem, kas to dara priekš ielas auto. Diezgan nesavietojamas lietas, jo prasības pret rezultātu ir atšķirīgas.
Konteksta, ka LV subaru cilveki neparzin... atbilde, ka ta cilveku grupa kuru mineju parzin un loti labi parzin! Nosauc lietu, kas Subaram LV nav salabojama? Un ko Tu dariji - uz UK dzini
Elmarss: Protams, kamēr kurlais man auto nesasit... Arī gadās... Latvieši vulgaris, ibio.
Noperc normalu kasko un dzivo miera
Pieļauju, ka [Elmarss] ir tajā kategorijā, kuru neapdrošina.. ja nu vienīgi kāds "autorizēts, sertificēts" apdrošināšanas brokeris, kurš godīgi nomaksā nodokļus
ak34:Tak katrs var izvēlēties kur remontēt pats. Arī šim piedāvājumam ir savi klienti. Pajautāju to kas mani interesē - tiešu atbildi nesaņēmu, bet priekšstatu tomēr guvu un ko vajadzēja uzzināju.
Bet ja par auto - ir starpība remontēt auto pie tiem kas taisa auto sportam un tiem, kas to dara priekš ielas auto. Diezgan nesavietojamas lietas, jo prasības pret rezultātu ir atšķirīgas.
Konteksta, ka LV subaru cilveki neparzin... atbilde, ka ta cilveku grupa kuru mineju parzin un loti labi parzin! Nosauc lietu, kas Subaram LV nav salabojama? Un ko Tu dariji - uz UK dzini
Piemēram, vietējie pamanījās salauzt STI stūres leņķa sensoru un vairākos mēģinājumos to centās saremontēt. tagad tas auto uz apkopēm un remontiem brauc uz Pērnavu
Elmarss: Protams, kamēr kurlais man auto nesasit... Arī gadās... Latvieši vulgaris, ibio.
Noperc normalu kasko un dzivo miera
Smuks Tu neesi, bet dumjš gan. Pēc viena kretīna izraisītas avārijas roka iesāpas jau daudz gadus, uzskatu, ka man paveicās, Idiņ, kurš kasko atgriezīs tos, kas kapos???
Smuks Tu neesi, bet dumjš gan. Pēc viena kretīna izraisītas avārijas roka iesāpas jau daudz gadus, uzskatu, ka man paveicās, Idiņ, kurš kasko atgriezīs tos, kas kapos???
Tu toch esi divains... diez ko gudrs ari neesi, ja svesus/nepazistamus cilvekus par dumjiem sauc. Un kads sakars dilera remontam, tavai avarijai ar cilveku atgriesanu no vinpasaules. Ko Tu pipe, padalies
Iedomajies kugi grimst, lidmasinas krit, ko mums tagad darit!
Smuks Tu neesi, bet dumjš gan. Pēc viena kretīna izraisītas avārijas roka iesāpas jau daudz gadus, uzskatu, ka man paveicās, Idiņ, kurš kasko atgriezīs tos, kas kapos???
Bet vai tev neliekas, ka dzīves nejaušības nevajag jaukt ar dzīvi? Neņemsim tik konkrēti, bet tavā negadījumā... ja visur visu būtu ievērojis, varbūt nelaimes vietai piebrauktu desmit sekundes vēlāk, un te šis teksts nebūtu jāraksta... tautā saka- no sava likteņa neizbēgsi (negribēju apvainot un uzbraukt)
ak34: Pajautāju to kas mani interesē - tiešu atbildi nesaņēmu...
Kur tu esi manījis, kad scnly dotu tiešas atbildes? Jā, stāsts par to, ka servisā izjauca un salika objektīvu un vēl pusspaiņa skrūvīšu palika pāri, patiešām aizkustināja, agrāk tādus stāstīja par Voshoda remontiem.
ak34: Pajautāju to kas mani interesē - tiešu atbildi nesaņēmu...
Kur tu esi manījis, kad scnly dotu tiešas atbildes? Jā, stāsts par to, ka servisā izjauca un salika objektīvu un vēl pusspaiņa skrūvīšu palika pāri, patiešām aizkustināja, agrāk tādus stāstīja par Voshoda remontiem.
Tu esi mans favorīts! Un tāds noteikti arī paliksi!
Schneider:
Kur tu esi manījis, kad scnly dotu tiešas atbildes? Jā, stāsts par to, ka servisā izjauca un salika objektīvu un vēl pusspaiņa skrūvīšu palika pāri, patiešām aizkustināja, agrāk tādus stāstīja par Voshoda remontiem.
Tu esi mans favorīts! Un tāds noteikti arī paliksi!
dead pixseļus 5D jau varēja pats izslēgt, pie attiecīgām darbībām, bez kāda datora, bez kādiem kabeļiem, viss jau kamerā iekšā un notiek tas softiski. kādas pāris reizes esmu blēņojies ar šo funkciju, kaut gan man nebija mirušie, bet vienkārši "hot" pixseļi.
Bet par tēmu- skatos latvju stilā norakt jebkuru, kas kaut ko sāk darīt... Nu tad nav brīnums, ka LV neko neražo, nav uzņēmēju.