Tagad "Fotolietas.lv" piedāvā jaunu pakalpojumu - Canon digitālo spoguļkameru un objektīvu remonts!
Ja Tev ir nepieciešamība salabot savu fotoaparātu, vai objektīvu, neskraidi apkārt pa pilsētu meklēdams kur to var izdarīt, uzraksti savu pieteikumu mums!
Nav svarīgi, vai tā būtu fotoaparāta slēdža (shutter) maiņa, miruša pikseļa (dead pixel) izņemšana, fokusa jeb ekspozīcijas regulēšana, mēs to izdarīsim.
Kādēļ izvēlēties mūsu servisu?
* Mēs labojam kvalitatīvi, * Mums ir pieņemamas cenas, * Mēs labojam tos defektus, kurus citi nelabo, * Mēs piedāvājam trīs dažādus remonta izpildes laikus (parastais, ātrais, ekspress), * Mēs piedāvājam 3* mēnešu garantiju visiem mūsu labotajiem aparātiem, * Mums patīk tas, ko mēs daram un mums ir svarīgi, lai Jums patiktu rezultāts!
Kādi ir populārākie remontdarbi, ko spējam paveikt?
Kameras slēdža maiņa (shutter) visām Canon digitālajām spoguļkamerām:
* Canon EOS 10D, 20D, 30D, 40D * Canon EOS 50D, 60D, 5D, 7D, 5D MK II * Canon EOS 300D, 350D, 400D, 450D, 1000D, 1100D * Canon EOS 500D, 550D, 600D, 650D * Canon 1D, 1Ds, 1D MK II, 1D MK III, 1D MK IV, 1DX
Visiem Canon EOS aparātiem veicam arī:
* Fokusa (front focus / back focus) regulēšanu, * Beigto pikseļu maiņu (dead pixel), * Ekspozīcijas regulēšanu, * Kā arī citus remontdarbus.
Canon objektīviem veicam:
* Diafragmas maiņu: Canon EF-S 17-85mm, Canon EF-S 24-70mm L, Canon EF-S 24-105mm L * Canon EF-S 18-55mm un 18-55mm IS - Focus vai zoom FPC maiņu, * Kā arī citus darbus.
Kā es varu nodot savu aparātu remontam?
Galvenais servisa pieņemšanas punkts atrodas Rīgā, Jūrmalas gatvē 35 (Pārdaugava), ja neesi no Rīgas, piezvani mums, vai uzraksti e-pastu, mēs noteikti ar Tevi sazināsimies lai rastu iespēju salabot arī Tavu fototehniku!
info@fotolietas.lv +371 27704577
Cik ilgā laikā mēs salabosim Jūsu fototehniku?
Katrs gadījums ir unikāls, taču ikdienišķos remontdarbus varam iedalīt trīs kategorijās:
* Standarta (3-5 dienas) * Ātrais remonts (2-3 dienas) * Express (fotoaparātu un objektīvu remonts 24h laikā)
Vai pieņemat remontā fototehniku, kura ir kritusi, vai pabijusi ūdenī?
* Jā, rakstiet vai zvaniet mums arī tad, ja Jūsu fotoaparāts, jeb objektīvs ir pabijis ūdenī, vai nokritis no plaukta! Mūsu meistars novērtēs radušos defektus un ieteiks risinājumu.
Protams, katram var rasties dažādi jautājumi, kurus neesam apkopojuši šeit, tādēļ uzdodiet mums tos, rakstot vai zvanot - centīsimies rast atbildes!
Mēs apkalpojam jebkāda līmeņa fotogrāfus - no iesācēja, līdz profesionālim. Mums ir svarīgi, lai neparedzēta situācija nesabojātu Jūsu ieplānoto fotosesiju, kāzas, jeb darbu dienu foto studijā! Jo ātrāk Jūs mums pieteiksiet savu defektīvo fototehniku, jo ātrāk tā atgriezīsies Jūsu rokās pilnā darba kārtībā!
Līdz šī gada beigām visiem pakalpojumiem piedāvājam "Start up" atlaidi! Slēdža maiņa Canon EOS 50D (tikai darbs) 59.00 LVL (3 mēnešu garantija, pie nosacījuma, ka slēdzis ir jauns un nelietots), ja slēdzis ir lietots, tad bez garantijas.
No 2013. gada būs pieejamas kluba kartes, tad pastāvīgas atlaides būs tikai karšu īpašniekiem (vai arī tad, kad būs kāda akcija).
Tik varonīgi tiek atbildēts uz: Kādēļ izvēlēties mūsu servisu? Kādi ir populārākie remontdarbi, ko spējam paveikt? Kā es varu nodot savu aparātu remontam? Cik ilgā laikā mēs salabosim Jūsu fototehniku? Vai pieņemat remontā fototehniku, kura ir kritusi, vai pabijusi ūdenī?
ak34:Kā ir ar sertifikāciju un meistaru kvalifikāciju?
Billy:Man šķiet, ka meistari kokos neaug un censoņiem ir izdevies piesaistī kādu no jau esošajiem darboņiem. Attiecīgi Halzners vai Vībe...
Nav neviens no minētajiem, jo attiecīgie meistari šo to tomēr nespēj paveikt. Kā jau rakstīju - piedāvājam Canon digitālo spoguļkameru un objektīvu remontu, nevis apspriežam, meistaru specifikācijas, programmatūru un tehnikas. Ja kādam ir interese salabot savu EOS, jeb stiklu, kā arī ja kādam to interesē izdarīt gan ātri, gan kvalitatīvi (ātri un kvalitatīvi atšķirās no "kvalitatīvi un lēti"), tad droši ziņojiet.
Iesaku paturēt šo piedāvājumu prātā tieši tiem, kas visu dara pēdējā brīdī. Jo 24h serviss laikam tomēr nekur citur nav iespējams! Visām labotajām mantām ir 3 mēnešu garantija, kuru nodrošina kaut vai tā pati izdruka par kameras tehnisko stāvokli un veiktajiem darbiem.
ak34:Kā ir ar sertifikāciju un meistaru kvalifikāciju?
Spītīga tēlošana, ka nav izlasījis vai sapratis jautājumu. Paklau, plāj tomēr vaļā, ja pateici "a", tad saki arī "b", zināmus meistarus nokritizēt spēj:
scrnly: ...jo attiecīgie meistari šo to tomēr nespēj paveikt.
labprāt dzirdēšu, ka tavējie ir ar izcilību pabeiguši pašas firmas Canon mācību centru Japānā un ir ar 5 gadu praksi lielākajos pasaules Canon servisos.
Cerēsim, ka jaunai "firmai" nebūs nekādas vainas- jāsagaida tik pirmie "kamikadzes" (izmēģinājuma trusīši), kuri savus dārgos "Markus" nodos remontā pilnīgi nezināmiem "spečiem" un pēc tam noziņos rezultātus. Plika reklāma ir tukša vieta un atzinību nav viegli iekarot...
scrnly:
Droši! NĪN - varēji iedot savu 50D uz (sava slēdža) maiņu, tad vismaz vienam būtu ko pateikt no pieredzes, nevis no pārējo domu lidojuma ietekmes
Šis diagnistiku un regulēšanu ar veic ?
[Luni] - Jā, tas arī ir iespējams. (Canon aparātiem).
Jā... Jau pusotru gadu gaidu atbildes uz jautājumu par Hoyas filtriem ķīnīzeru iepakojumā. www.fotoblog.lv...
scrnly, nu tak uzraksti skaidras un saprotamas atbildes uz šeit uzdotajiem jautājumiem, pašlaik tu pats dari visu, lai būtu jādomā, ka tevis reklamētā firma ir prakses vieta NVA bezdarbnieku kursiem!
Schneider:Jā... Jau pusotru gadu gaidu atbildes uz jautājumu par Hoyas filtriem ķīnīzeru iepakojumā. www.fotoblog.lv...
scrnly, nu tak uzraksti skaidras un saprotamas atbildes uz šeit uzdotajiem jautājumiem, pašlaik tu pats dari visu, lai būtu jādomā, ka tevis reklamētā firma ir prakses vieta NVA bezdarbnieku kursiem!
[Schneider] - nekā personīga, bet tomēr nedaudz aizdomājies.. Lai ko es šajā forumā būtu piedāvājis, rakstījis, vai komentējis, Tev vienmēr ir bijis iemesls kaut ko kritizēt, noliegt, apsmiet vai tamlīdzīgi. Personīgi Tev nekad neesmu atbildējis ar rupjību vai kā savādāk.
Kritizēt jebkuru ideju ir pats vienkāršākais, ko var izdarīt, taču saskatīt tajā pozitīvismu ne katram ir pa spēkam (tādēļ laikam arī ir reizes, kad pie normāla topika ir 0 komentāru, jo nav ko kritizēt, bet uzrakstīt kaut ko foršu ir slinkums.. es nerunāju par maniem postiem, man tas nav no svara).
Par remontiem - atnācu, uzrakstīju tekstu, lai cilvēkiem būtu informācija par to, ka ir tāda un tāda iespēja, ka ir draudzīgākas cenas, ka ir kvalitāte un ātrums un "bladāc", kurš gan varēja iedomāties, ka to nevienam nevajag? Ok, tie kuriem vajag šeit nevienu komentāru neuzrakstīja, bet kontaktējās pa tiešo, paldies!
Kāda kvalifikācija, kāda tehnika, kāda programmatūra, specifikācijas utt.? Cilvēk mīļo.. runa ir par remonta iespējām, nevis par Canon diagnostikas aparatūras un programmatūras nosaukumiem.. Ir pateikts, ka slēdzi nomainīt var, objektīvam diafragmu nomainīt arī var, f/b fokusu piekoriģēt var, veikt diagnostiku var, utt. Ja tas kādam ir aktuāli, lūdzu.
Ir lietas, kas netiek apspriestas publiskajā telpā (skaidri un gaiši rakstīju, ja kādam ir detalizēti jautājumi, atstāj kontaktus un sazināsimies - kāds to izdarīja? Neviens!).
Es noteikti necenšos iekarot visu FBloga lietotāju tirgu, bet ja kādam ir vajadzība, noteikti palīdzēšu. Nebūt neizvairos no atbildēm, vienkārši prakse rāda, ka komentēt Tavus jautājumus ir bezjēdzīgi, nevis tādēļ ka jautājumi būtu nevietā, bet gan tikai tā iemesla dēļ, ka Tev tik un tā nekad nekas nav bijis pa prātam. Tomēr gadās, ka atbildu, lai esi guvis kaut kripatiņas gandarījuma.
scrnly: Kā jau rakstīju - piedāvājam Canon digitālo spoguļkameru un objektīvu remontu, nevis apspriežam, meistaru specifikācijas, programmatūru un tehnikas. Ja kādam ir interese salabot savu EOS, jeb stiklu, kā arī ja kādam to interesē izdarīt gan ātri, gan kvalitatīvi (ātri un kvalitatīvi atšķirās no "kvalitatīvi un lēti"), tad droši ziņojiet.
Izskatās pēc kārtējā uzmetiena. Tā jau ir, Latvijā daudz kur ir atgriezušies 90o gadu sākuma biznesi. Tā teikt - dod naudu, bet neprasi ko un kā mēs darīsim! Cerams, ka uzmesto remontkāro cilvēciņu gaudas mēs šeit nelasīsim.
p.s. Šķiet, ka šeit nevis kāds tirgū grib ienākt, bet nopelnīt pirmo "miljonu".
Lai arī kāds dažreiz ir IB serviss tomēr viņi var sniegt vismaz kaut kādu garnatiju un atbild pat savu darbu. Lai arī tu varētu kaut ko garantēt tad tev ir jārada uzticība savam potenciālajam klientam. Šādā veidā un noslēpumainībā tu to neiegūsi.
scrnly: Kā jau rakstīju - piedāvājam Canon digitālo spoguļkameru un objektīvu remontu, nevis apspriežam, meistaru specifikācijas, programmatūru un tehnikas. Ja kādam ir interese salabot savu EOS, jeb stiklu, kā arī ja kādam to interesē izdarīt gan ātri, gan kvalitatīvi (ātri un kvalitatīvi atšķirās no "kvalitatīvi un lēti"), tad droši ziņojiet.
Izskatās pēc kārtējā uzmetiena. Tā jau ir, Latvijā daudz kur ir atgriezušies 90o gadu sākuma biznesi. Tā teikt - dod naudu, bet neprasi ko un kā mēs darīsim! Cerams, ka uzmesto remontkāro cilvēciņu gaudas mēs šeit nelasīsim.
p.s. Šķiet, ka šeit nevis kāds tirgū grib ienākt, bet nopelnīt pirmo "miljonu".
Lai sirds būtu mierīgāka! Apmaksa tiek veikta pēc pakalpojuma sniegšanas - bez priekšapmaksas! Nopietni, padomājat tak, ko Jūs runājat, jo sevišķi publiskajā telpā Ja es šeit pirmo dienu būtu "vakar reģistrējies".. puse no šeit esošajiem lietotājiem gan mani redzējuši ir, gan devuši naudu man, gan saņēmuši no manis - kaut vienu parādiet, kurš varētu pateikt, ka ir bijis uzmests?
Citagaisma:
Izskatās pēc kārtējā uzmetiena. Tā jau ir, Latvijā daudz kur ir atgriezušies 90o gadu sākuma biznesi. Tā teikt - dod naudu, bet neprasi ko un kā mēs darīsim! Cerams, ka uzmesto remontkāro cilvēciņu gaudas mēs šeit nelasīsim.
p.s. Šķiet, ka šeit nevis kāds tirgū grib ienākt, bet nopelnīt pirmo "miljonu".
Lai sirds būtu mierīgāka! Apmaksa tiek veikta pēc pakalpojuma sniegšanas - bez priekšapmaksas! Nopietni, padomājat tak, ko Jūs runājat, jo sevišķi publiskajā telpā Ja es šeit pirmo dienu būtu "vakar reģistrējies".. puse no šeit esošajiem lietotājiem gan mani redzējuši ir, gan devuši naudu man, gan saņēmuši no manis - kaut vienu parādiet, kurš varētu pateikt, ka ir bijis uzmests?
Neaizmirsti, ka Zinošie Dirsēji zin visu, nekur nebūdami, neko neredzējuši ... un tieī blogs ir vietne, kur šitie bacilas vareni kultivējās
scrnly:Lai ko es šajā forumā būtu piedāvājis, rakstījis, vai komentējis, Tev vienmēr ir bijis iemesls kaut ko kritizēt, noliegt, apsmiet vai tamlīdzīgi. Personīgi Tev nekad neesmu atbildējis ar rupjību vai kā savādāk.
Sarunājam, ka abi kopā pārejam pa visu sludinājumu sadaļu, saskaitām tavus topikus un cikos no tiem es vispār esmu atbildējis. Esi ar mieru? Tā tieši - jā vai nē? Un vai vēl paliec pie sava apgalvojumā, ka VIENMĒR?
scrnly:Ir lietas, kas netiek apspriestas publiskajā telpā (skaidri un gaiši rakstīju, ja kādam ir detalizēti jautājumi, atstāj kontaktus un sazināsimies - kāds to izdarīja? Neviens!).
Gribi pateikt, ka pēc šīs slavas dziesmas Tipa * Mēs labojam tos defektus, kurus citi nelabo, meistaru kvalifikācija un sertifikāts ir šī konfindenciālā informācija "...kas netiek apspriestas publiskajā telpā..."???
scrnly:Nebūt neizvairos no atbildēm...
Nocitē kaut vienu, bet konkrētu.
scrnly:Tomēr gadās, ka atbildu, lai esi guvis kaut kripatiņas gandarījuma.
Šī arī būtu tā reize?
Par taviem pusotru gadu vecajiem "argumentiem un atbildēm", lai tu neblamētos - Hoya filtri svešās kārbiņās izskatās šitā:
scrnly, vai tad ir tādi remontkantori, kas prasa priekšapmaksu? par meistaru kvalifikāciju un sertifikāciju tad sanāk kā atbilde ir - tādas nav? tā pat kā autorizācijas veikt remontus, ko izsniedzis Canon? Jautājums jau nebija lai kritizētu, bet lai saprastu vai kantoris tiks izskatīts kā potenciāla vieta tehnikas remontam
ak34: ...par meistaru kvalifikāciju un sertifikāciju tad sanāk kā atbilde ir - tādas nav? tā pat kā autorizācijas veikt remontus, ko izsniedzis Canon?
Dabū SABā augstākās pakāpes pielaidi valsts noslēpumam, uzraksti iesniegumu firmai, tur komisija to izvērtēs, labvēlīga slēdziena gadījumā scrnly tev sniegs atbildi, bet tikai pret "подписка о неразглашении".
ak34:scrnly, vai tad ir tādi remontkantori, kas prasa priekšapmaksu? par meistaru kvalifikāciju un sertifikāciju tad sanāk kā atbilde ir - tādas nav? tā pat kā autorizācijas veikt remontus, ko izsniedzis Canon? Jautājums jau nebija lai kritizētu, bet lai saprastu vai kantoris tiks izskatīts kā potenciāla vieta tehnikas remontam
Cik es esmu dzirdējis, tad ir gan, kaut vai lai pasūtītu detaļas, kuras nav uz vietas.
Par meistaru sertifikāciju runājot.. Tādas vispār nav, kā šķiras (Ja nu vienīgi "varbūt" IB servisā, kurš ir autorizēts Canon pārstāvis un kur iespējams ir izieti kādi apmācību kursi uz attiecīgā modeļa izjaukšanu, lai remonta pasūtījuma gadījumā nebūtu jāeksperimentē). Kvalifikācija katram ir atkarīga no pieredzes, ja runājam par vecā kaluma meistariem (jau augstāk minētiem), tad jā, tiem ir ilggadēja pieredze, bet tā tomēr nenodrošina zināšanas vai tehniskās iespējas remontēt jaunos aparātus.
Par Canon autorizāciju, tāda nu gan ir piešķirta tikai vienam kantorim Latvijā, tādēļ arī viņiem ir savas cenas, darba izpildes laiki un nosacīta imunitāte un pārliecība par klientiem. Lai kļūtu par autorizētu servisu, ir jāievēro standarti, visi standarti, sākot ar kvadratūru uz darba vietu un beidzot ar to, ka autorizētam servisam ir jālabo viss, kas ir zem šī zīmola - fočuki, printeri, kopētāji, ziepīši, stikli utt. - bet es jau minēju, ka mēs labojam tikai EOS'us un stiklus. Gluži tā pat, kā ar auto servisiem - ir oficiālie dīleru servisi un ir privāti servisi, kuros strādā meistari, kas prot darīt savu darbu.
Prieks protams par ažiotāžu, bet nu gan laikam nobeiguma teikumā teikšu tā:
Servisa meistars nav neviens no zināmajiem (vecā kaluma) meistariem, šis pasākums ir pilnīgi jauns, ar savām investīcijām. Prakse un pieredze ir iegūta štažejoties pie Canon SWE, AU, UK meistariem. Līdz šim darbi tika veikti tikai uz āru, tagad tika pieslēgts arī vietējais tirgus.
Kā jau minēju, centos tikai painformēt, ka ir tādas iespējas, ja ir vajadzība, droši rakstiet, zvaniet, ja nav uzticības, tad gaidiet kamēr kāds no klientiem kādam nodos "feedback". Lai jauka diena.
Ta ko cepās... Nu nav blogā sajūsmas spiedzienu no pasažiera-tirgotāja darbības, nebūs arī no "remontētāja" darbības. Lai tauta izklaidējas. "Prakse un pieredze ir iegūta štažejoties pie Canon SWE, AU, UK meistariem." Ja process bij legāls, IR sertifikāti, ja stažēšanās nozīmē strādāšanu par apkopēju attiecīgā kantorī, tad lai veicas "klientu" piesaistē...
Cepiens par neko, vienmer patikusi LV cilveki, ta vietai lai kaut ko pasi daritu tikai nodirsh citus Ja par darbu uznemas atbildibu, dod garantiju, tad viss OK. Tas tacu ir galvenais...
Ja LMT noperk abolu un nomet uz asfalta, tad vini saka, ka nav remontejams - abolus neremonte, japerk jauns Reala situacija ir tada, ka viss remontejas un izmaksas pavisam citas. Katram savs.
Ir kas pirks tehniku ieks US (nav gan vairs tik izdevigi) un pievers acis uz garantiju un ir, kas to daris pie IB, neviens jau nedara nepareizi, tikai citadi
Vēl daži jautājumi, uz kuriem ceru sagaidīt tiešas atbildes:
scrnly: Par meistaru sertifikāciju runājot.. Tādas vispār nav, kā šķiras (Ja nu vienīgi "varbūt" IB servisā, kurš ir autorizēts Canon pārstāvis un kur iespējams ir izieti kādi apmācību kursi...
Tad kā būs - vispār nav, varbūt ir, iespējams vai tomēr ir?
scrnly: ...ja runājam par vecā kaluma meistariem (jau augstāk minētiem), tad jā, tiem ir ilggadēja pieredze, bet tā tomēr nenodrošina zināšanas vai tehniskās iespējas remontēt jaunos aparātus.
Jūties tiesīgs vērtēt viņu kvalifikāciju?
scrnly: Par Canon autorizāciju, tāda nu gan ir piešķirta tikai vienam kantorim Latvijā... blah-blah-blah...
Vai šeit nevarēja pateikt krietni īsāk: "Šis ir neautorizēts kantoris, privātgarāžas autoservisa līmenī."?
scrnly: Servisa meistars nav neviens no zināmajiem (vecā kaluma) meistariem...
Nu bet tad nosauc šo, līdz šim uz āru tik pieprasīto meistaru! Pats taču zini, ko domā skatītājs par privātbodīti, kad redzams kā TV žurnālistiem caur aizvērtām dzīvokļa durvīm, kur piereģistrēta it kā nopietna firma, kāds bļauj "Bez komentāriem!"
Pakonsultējos un nu nojaušu par ko ir runa , ir divi šādi meistari Latvijā bez papīriem un ar vilka passi. Vienu izmeta no CANON par zagšanu un klientu apčakarēšanu otrs cik zinu tika atlaists no Stokholmas Canon servisa un šobrīd ir Rīgā. Stradat viņi prot BET nekādu sertifikātu un nopietna aprīkojuma gan viņiem nav. Bet ja lēti grib un tehnika veca tad RISKS varbūt attaisnojas.
Lunis:Pakonsultējos un nu nojaušu par ko ir runa , ir divi šādi meistari Latvijā bez papīriem un ar vilka passi. Vienu izmeta no CANON par zagšanu un klientu apčakarēšanu otrs cik zinu tika atlaists no Stokholmas Canon servisa un šobrīd ir Rīgā. Stradat viņi prot BET nekādu sertifikātu un nopietna aprīkojuma gan viņiem nav. Bet ja lēti grib un tehnika veca tad RISKS varbūt attaisnojas.
Jo tālāk, jo trakāk
To, kuru atlaida no Canona (par zagšanu), ir tāds jā, bet tas bija pirms apmēram 2-3 gadiem un.. tas ko viņš paņēma sev līdzi ir gana novecojis un jaunos aparātus "tik un tā" nespēj apkalpot. Kaut ko viņš labo, bet laikam jau tikai pastāvīgo klientu lokā.
Par Zviedrijas Canon meistaru gan neko neesmu dzirdējis, zinu tikai to, ka tas nav mūsējais, jo visu laiku ir bijis LV.
Luni - mūsu pakalpojumu sarakstā ir "dead pixel" izņemšana, pastāsti man lūdzams, kā ar vecu, nenopietnu aprīkojumu to var izdarīt?
Par cenām runājot.. neviens neteica, ka mēs to daram, vai darīsim "lēti", vakardien minētās cenas tika piedāvātas tieši FBloga lietotājiem, jo likās, ka jābūt lojālam pret forumu, kurā pats mitinos, gluži otrādi.. nāc ar izdevīgu piedāvājumu "savējiem", bet pretī kaut kādi pārmetumi