CANON EOS M. 22.3X14.9 CMOS sensors, DIGIC 5 procesors, maināmi objektīvi, svars 298g, CANON 650D viss tas pats, tikai svars 575g un spogulis, cenas līdzīgas, ko lai amatieris izvēlas?
Ja man būtu jāizvēlas, tad izvēlētos spuguleni, lai arī tāda izvēle nliecina par progresīvu domāšanau, toties dod kamerai skatumeklētaju. Neesmu es radis bildēt ar izstieptām rokām, un saulē spilgtā neko neredzot. Ja nu man būtu jāizvēlas nespohuļkamera, tad skatītos uz Nikona 1 2v kameru vai olimpa OMD, vai arī Panasonika G5.
zigmunds:CANON EOS M. 22.3X14.9 CMOS sensors, DIGIC 5 procesors, maināmi objektīvi, svars 298g, CANON 650D viss tas pats, tikai svars 575g un spogulis, cenas līdzīgas, ko lai amatieris izvēlas?
Šitās kroplības nesaprotu. Nu NAV VIŅI ĒRTi. Neviens nav invalīds lai 200 grami baigi spiestu kā. Kabatā tāpat šito neieliksi.(nu ja nepirksi pankūku, betnu..)
Citagaisma:Ja man būtu jāizvēlas, tad izvēlētos spuguleni, lai arī tāda izvēle nliecina par progresīvu domāšanau, toties dod kamerai skatumeklētaju. Neesmu es radis bildēt ar izstieptām rokām, un saulē spilgtā neko neredzot. Ja nu man būtu jāizvēlas nespohuļkamera, tad skatītos uz Nikona 1 2v kameru vai olimpa OMD, vai arī Panasonika G5.
Tas nu gan.Skatumeklētājam jābūt un vēlams optiskam ne elektroniskam.Wishful thinking probably,bet tā nu viš i.Bildēt ar izstieptām rokām ir gan cilvēka cieņu pazemojoši gan ergonomiski aplami.cUn plus vēl,cik nu esmu tos monitorus redzējis,spilgtā saulē neviens neko jēdzīgu nerāda.
Jā, pareizi Citagaisma saka - pašvaki ar progresīvo domāšanu. Pareizāk sakot - nostaļģija pēc filmkameras rudimenta. Brendu perfekti atstrādāta, marketologu apjūsmota. Sevišķi te domāju rūdītus ainavniekus (ta neviena īsta sporta reportiea F/blogā neesmu manījis). 1) kadrēšana ar spoguli ir piesaistīta vienai pozīcijai - acu augstumam. Ar smaidu atceros, kā metos guļus uz vēdera slapjā zālē vai pūlī cēlu kameru virs galvas, spiežot slēdzi "uz dullo". 2) spilgtai saulei, un ne tikai, jau labu laiciņu trešie ražotāji piedāvā dažādus risinājumus - sākot no saliekamas šahtas (tikpat veca kā fokusēšanās pēc matstikla) līdz visdažādāko konstrukciju skatāmajiem. Ar atbalstu pret seju, ļoti mīl videogrāferi. P.S. patika tas par bildēšanu izstieptās rokās - varbūt kāds vēlas pamēģināt šautuvē piespiest 9mm Brauning pie sejas! Jā, un angliski abiem rīkiem - kamerai un pistolei darba procesa palaišanu apzīmē līdzīgi. 3) par OVF un EVF - tur gan iesaku izvēlēties kameru ar OLED sistēmu. Ar ātrumu, 10K reizes pārsniedzot vecos LCD, pilnībā likvidēta attēla kavēšanās. Arī vājas gaismas apstākļos bija vieglāk kadrēties, kā ar spoguli.
Ja kamerai būtu atsitiens, tad to neviens pie acs neturētu.. salīdzinājums ar pistoli ir stipri nekorekts.. par pamatu ņemot tikai palaišanas apzīmējumu angliski.. (tikpatlabi tad jāsalīdzina ar šauteni, ar kuru nešauj izstieptās rokās) Bet pūlī virs galvas pacelta kamera ar saliekamo šahtu līdz acij gan varētu izskatīties efektīgi..
viecha: Bildēt ar izstieptām rokām ir gan cilvēka cieņu pazemojoši gan ergonomiski aplami.cUn plus vēl,cik nu esmu tos monitorus redzējis,spilgtā saulē neviens neko jēdzīgu nerāda.
Man gan šķiet, ka tieši lūrēt uz pasauli caur skatu meklētāju ir smieklīgi. It īpaši, ja to dara bariņā - kad 5-10 veči vienu aci aizmieguši, bet otru iebāzuši aparāta caurumā Mani pašu gan nemaz nekompleksē bildēt ar live view. Arī spogulenēm ar atlokamo akrānu voldemorta minētajās situācijās tas ir ērti. Domāju, ka nākotnē spogulenes pēc skaita paliks arvien mazāk un mazāk tieši savu un objektīvu lielo izmēru un svara dēļ, jo ikdienas lietotājam (mani ieskaitot) tos kilogramus nēsāt līdzi ir neērti. Skatu meklētāji jau tagad daudzām kompaktenēm ir uzliekamie un izskatās, ka tāds variants tikai attīstīsies. Vienīgi jācer, ka zinātne izdomās arī jaunus materiālus optikai, lai tā kļutu universālāka un arī kompaktāka, nezaudējot uz kvalitātes rēķina. Kaut gan - arī nākotnē paliks smagās tehnikas fani, tāpat kā šodien daži principiāli spītīgi turas pie 15-20 kg smagajiem CRT monitoriem
Voldemorts:Jā, pareizi Citagaisma saka - pašvaki ar progresīvo domāšanu. Pareizāk sakot - nostaļģija pēc filmkameras rudimenta. Brendu perfekti atstrādāta, marketologu apjūsmota. Sevišķi te domāju rūdītus ainavniekus (ta neviena īsta sporta reportiea F/blogā neesmu manījis). 1) kadrēšana ar spoguli ir piesaistīta vienai pozīcijai - acu augstumam. Ar smaidu atceros, kā metos guļus uz vēdera slapjā zālē vai pūlī cēlu kameru virs galvas, spiežot slēdzi "uz dullo". 2) spilgtai saulei, un ne tikai, jau labu laiciņu trešie ražotāji piedāvā dažādus risinājumus - sākot no saliekamas šahtas (tikpat veca kā fokusēšanās pēc matstikla) līdz visdažādāko konstrukciju skatāmajiem. Ar atbalstu pret seju, ļoti mīl videogrāferi. P.S. patika tas par bildēšanu izstieptās rokās - varbūt kāds vēlas pamēģināt šautuvē piespiest 9mm Brauning pie sejas! Jā, un angliski abiem rīkiem - kamerai un pistolei darba procesa palaišanu apzīmē līdzīgi. 3) par OVF un EVF - tur gan iesaku izvēlēties kameru ar OLED sistēmu. Ar ātrumu, 10K reizes pārsniedzot vecos LCD, pilnībā likvidēta attēla kavēšanās. Arī vājas gaismas apstākļos bija vieglāk kadrēties, kā ar spoguli.
Vislabākas rudiments ir šahta. Nav jāmetas uz vēdera, kameru var droši nolikt uz zemes, var droši gaisā pacelt...
swenorue: Man gan šķiet, ka tieši lūrēt uz pasauli caur skatu meklētāju ir smieklīgi. It īpaši, ja to dara bariņā - kad 5-10 veči vienu aci aizmieguši, bet otru iebāzuši aparāta caurumā Mani pašu gan nemaz nekompleksē bildēt ar live view. Arī spogulenēm ar atlokamo akrānu voldemorta minētajās situācijās tas ir ērti. Domāju, ka nākotnē spogulenes pēc skaita paliks arvien mazāk un mazāk tieši savu un objektīvu lielo izmēru un svara dēļ, jo ikdienas lietotājam (mani ieskaitot) tos kilogramus nēsāt līdzi ir neērti. Skatu meklētāji jau tagad daudzām kompaktenēm ir uzliekamie un izskatās, ka tāds variants tikai attīstīsies. Vienīgi jācer, ka zinātne izdomās arī jaunus materiālus optikai, lai tā kļutu universālāka un arī kompaktāka, nezaudējot uz kvalitātes rēķina.
Tas viss jau ir izgudrots un pieejams katrā mobilajā telefonā.. Pūļa interesēm telefona optikas kvalitāte ir vairak nekā laba..
varētu padomāt, ka 1,5 kg stikla rokās automātiski izceļ virs pūļa
diemžēl, lai cik ātri attīstās kameras smartfonos, tomēr pagaidām tās vēl nevar aizstāt pat ziepjus kaut vai pāris iemeslu dēļ: - nevienam (vismaz es neesmu dzirdējis), pat ne Nokia 808, nav RAW formāta - nav optiskā zūma
Pinus:Ja kamerai būtu atsitiens, tad to neviens pie acs neturētu.. salīdzinājums ar pistoli ir stipri nekorekts.. par pamatu ņemot tikai palaišanas apzīmējumu angliski.. (tikpatlabi tad jāsalīdzina ar šauteni, ar kuru nešauj izstieptās rokās) Bet pūlī virs galvas pacelta kamera ar saliekamo šahtu līdz acij gan varētu izskatīties efektīgi..
Par pistoli - joks, protams. RTU šautuves personāla repertuāra. Par šahtām velti smaidīt - pasts uzmeistaroju bijušajam NX100. Apakšējā slēģa (pa jaunam) ta nav, pilnībā apmierināja. Modeļi i-netā plašā izvēlē. Fiksējas gan uz spogulenes skatu meklētāja rāmja, gan ar magnētu, gan ar statīva skrūvi. Tas pats ar videobildētāju tubusiem.
Tas joks ar pistoli nāk nevis no šautuves, bet gan no tāda, kurš to vispār nav turējis rokā. Bet tiem izstieptarokāturētājiem pa reizēm, nudien, gribas tā riktīgi uzraut pa tām rokām
Schneider:Tas joks ar pistoli nāk nevis no šautuves, bet gan no tāda, kurš to vispār nav turējis rokā. Bet tiem izstieptarokāturētājiem pa reizēm, nudien, gribas tā riktīgi uzraut pa tām rokām
+ 1000 Šneiderim. Domāju, ka katrs būs ievērojis šos "fotogrāfus" pasākumos- ilgi-ilgi tur savu aparātiņu izstieptā rokā, momentu gaidot, pēc tam izmisīgi spaida podziņu, mēģinot to momentu nofiksēt, pēc kārtējās neveiksmes visa epopeja atsākas no jauna.... Ja cilvēkam ar spoguļkameru izdodas šo "roku žogu" pārvarēt, viens klikšķis un OK!..
Nav jau slikti tie jaunmodīgie hibrīdi un bezspoguļi nesteidzīgai jaunradei. Taču vismaz pagaidām nopietnos reportāžas darbiņos tie nav konkurenti.
Frīdi, tā bildēšanas ēra, pēc pēdējā laikā vērotā, ir beigusies. Tagad katrs sevi cik - necik cienošs kompakta īpašnieks kameru tur paceltu praktiski visu pasākuma laiku. Lieliski tas bija vērojams nupat Arēnā Rīga, vijolnieces Vanessas Mae koncertā. Par mobilkām neizteikšos. Nepalaidīs taču garām iespēju uzražot audio / video ierakstu "dzīvajā", štrunts ar aizmugurē sēdošajiem.. Videogrāfija tagad esot modē, (cenzēts)!
Nevienu neizveletos , no minetam kameram, jo cenu es nepirktu , bet paskatitos uz Nikon kompanijas razojumiem www.europe-nikon.com... vai ari Nikon D5200 www.europe-nikon.com... bet ari divi citi Nikon modeli ir noperkami par sapratigu cenu Nikon D7000 16.2MP DX-Format CMOS Digital SLR with 3.0-Inch LCD (Body Only) par$896.95 vai vai Nikon D3200 Digital SLR Camera Body Only - Black (24.2MP) 3 inch LCD by Nikon (Electronics -18 May 2012)
zigmunds:CANON EOS M. 22.3X14.9 CMOS sensors, DIGIC 5 procesors, maināmi objektīvi, svars 298g, CANON 650D viss tas pats, tikai svars 575g un spogulis, cenas līdzīgas, ko lai amatieris izvēlas?
Stingri ņemot, ļoti personisks, gandrīz intīms jautājums, dikti jau atšķirīgas lietas. Ko labāk pirkt - vieglo mašīnu vai smago? Būs kā ar precēšanos, ja padoms sakrīt ar paša izvēli - nopriecāsies, ja nē -tik un tā darīsi pa savam!
Stipri ceru, ka nākotnē spoguļkameras kļūs traki nepopulāras, ceru, ka jau tuvākajos mēnešos. Nepopulārām lietām krītas cena un man būs iespēja tikt pie otrā piecīša pa pilniģi pieņemamu cenu
Hillwalker: Canon butu labs un visiem patiik,kvalitate,bet galvenais ,kas man nepatiik Canon optikas svars....un izmeri...
Negribētos gan ticēt, ka vienas klases un "jaudas" Canon optika ir būtiski smagāka par Nikon... Vienīgais, kam reāli ticu (no savas pieredzes)-vecās Tokinas ir gana smagas (bet vismaz manas ATX 28-70/2,6-2,8 svars man šķiet pamatoti zolīds un patīkams.