Vylcans: bet tu salīdzini, piemēram, ģitāras tranzistoru un lampu pastiprinātāju cenas. vienam un tam pašam ražotājam tranzistoru būs ap 300-400 Ls, bet lampu būs 800-900 Ls. un tad vēl pēc skaņas salīdzini tranzistoru draivu un lampu draivu un tad sapratīsi, kādēļ visi, kas var atļauties, spēlē uz lampām.
Uz lampām jau spēlē, tik vai skaņa arī iraid... Ir jau māxlinieki, kas uz nerviem spēlē..
uz lampu kombjiem spēlē kā minimums 80% ģitāristu, kurus jūs klausaties. Skaņa ir NE SA LĪ DZI NĀ MA !!! Tranzistoru kombi, ja pareizi atceros, vieni no retajiem kas izmantoja, bija korn basists, vai kas tamlīdzīgs. Bet kopumā - no BB King līdz Van Halen - visi spēlē uz lampu kombjiem un pat pedāļi ir lampu vienam otram. Tam ir pamats - tranzistori nobeidz visu dzīvību skaņā, tā paliek mehāniska......arī ieraksti, lielākoties, būs veikti uz analogās lentas ripuļiem. Un tikai tad digitalizēti....
Vispār jau šis fakts nav nekas slikts, manuprāt, jo var savienot tehnoloģijas, lai iegūtu attiecīgu rezultātu. Tā kā teikt, ka viens vai otrs ir labāks, tiešām nebūtu korekti, katram savs pielietojums un priekšrocības.
Eltons:Šodienas tehnikas attīstības fāzē varu teikt par analogo/digitālo bildi ar skaņas analoģiju: man lampu skaņa patīk daudz labāk par tranzistoru, kaut otrā ir simtkārt lētāka, ērtāka un spektri piedzīti ideāli.
Bet varbūt šis viedoklis nāk no pārāk labām zināšanām - Tu iztēlojies, ka, protams, elektroniem ir daudz labāk joņot caur lampas vakuumu, nekā caur pusvadītāja kristālrežģi, nepārtraukti saduroties un grūstoties. Un ja salīdzina vinila plati ar digitālo ierakstu, tad tumšā istabā pati pamanāmākā atšķirība būs plates nodevīgie sprakšķi un šņākoņa pauzēs. P.S. Viss subjektīvi un pa jokam!
Neko neiztēlojos, esmu praktiski radījis gan lampu gan tranzistoru galus, kā arī atbilstošu akustiku. Protams, Bengs ar Olufsenu piedzen tranzistorus tāpat kā Hemonds savu lolojumu pēc līknēm pareizi, tāpat kā konjaka eksperti piešķir zvaigznītes spirta un ekstrakta maisījumam, bet nekropļota sinusoīda, kas lampai tuvojas ideālam (arī ar saviem bet), tāpat kā analogais negatīvs fotojomā ir bijusi un vienalga ir etalons labai skaņai. Un nenodrāztas plates uz laba dēļa ar labu pareizi līmeņotu adatu signāls jau vienkārši prasās pēc attiecīga gala.
Jolan:...un kad kā gala pastūzi uzliec Accuphase ar sakarīgu "priekšu",tad saproti,ka lampu laiks sadzīvē diemžēl ir pagājis
Nesaki vis, vot te ir atšķirība un milzīga, protams tas vis jūtams uz lielām jaudām. Trandzistorus var piedzīt tuvu lampai, bet ar vairākām kaskādēm, un i tad būs kropļojumi. Pagaidām lampa mav pārspēta. Starp citu vienu daļu koncertiekārtu pa šai dienai ražo uz lampu bāzes.
nu salūti jau ir tikai bezgaumīgiem naudas atmazgātājiem un tos veido bezmugurkaulnieki pakalpiņi kas raujas pēc nobružāta vērdiņa - ko tik nožēlojamu nav vērts iemūžināt pat VGA izšķirtspējas ciparu apdalītā video.
Maris:nu salūti jau ir tikai bezgaumīgiem naudas atmazgātājiem un tos veido bezmugurkaulnieki pakalpiņi kas raujas pēc nobružāta vērdiņa - ko tik nožēlojamu nav vērts iemūžināt pat VGA izšķirtspējas ciparu apdalītā video.
par ko tik prastu ir jāklusē un tas jāslēpj.
Nēesi gadījumā paslīdējot uz ledus, krītot galvu pret ledu atsitis??????