Tikko zvanīja no Swedbankas, piedāvāja kredītkarti, tur tādi un šādi noteikumi, atlaides vairāk kā 350 veikalos LV, procentu likme 2% utt un, kas šķita vis interesantākais, dod apdrošināšanu precēm kuras iegādātas ar karti un dārgākas par 30 EUR arī pret zādzībām, vēl pārjautāju vai arī foto tehnikai, ja tā atrodas ārpus telpām - un saņēmu atbildi - Jā
Protams, nav vajadzības pēc tādas kartes, bet nez kā ar to apdrošināšu foto tehnikai un ārpus telpām, šķiet pat apdrošināšanas kantori īsti šādu lietu neuzņemas.
f-foto:Vakar TV3 rādīja vienu čali, kam sieva sasitusi Mitsubišķiņ. Apdrošinātājs uzskata, ka var saremontēt lētāk un pusšrotā Rumbulā, bet oficiālais izdalītājs (dīleris) pastāv uz savu - šito ķerru drīkst lāpīt tikai servisa centrā. Apdrošinātājs pieprasa, lai īpašnieks par lāpīšanu servisa centrā piemaksātu pusotru simtu mūsu pašu naudiņā, savādāk nāni gaters - gaidi un smaidi par katru jaunu dienu kājniekos (tīrāks gaiss). Savukārt izplatītājs ir vēl vienkāršāks - ja brauksi labot uz ūķi, atvadies no garantijas. Arī viņu juristi māk sadrukāt noteikumus.
Šis un citi gadījumi no dzīves uz apdrošinātāju sīkā drukā sarakstītajiem noteikumiem neliek skatīties kā uz glābšanas riņķi visiem gadījumiem. Galu galā - apdrošinātājam peļņu sagādā naudiņas iekasēšana nevis izmaksāšana.
Kāds tam sakars ar fototehnikas apdrošināšanu? Bet ja par auto garantijas remontiem - pie normāliem apdrošinātājiem šādu problēmu parasti nav. Labo autorizētajā servisā ja vajag. Un vēl iedod auto vietā - mazu un neērtu, bet braukt jau var. Faktiski čalis pats vainīgs, ka nelasa noteikumus un izvēlas kaktu kantorus kur apdrošināt lai pārs desmit latus ietaupītu.
f-foto:Ja jau piedāvā, tātad noteikumi ir gatavi. Tātad tos var izlasīt. Tātad pieprasi noteikumu kopiju. Un nebūs jājautā mums, kas zina vēl mazāk.
principa var nelasiit tos noteikumus, jo varu pateikt kas tur rakstiits...bla, bla, bla...pkalpojumu maksa tiek noteikta pamatojoties uz bankas cenradi...nakamgad tas mainiisies, tas ir droshak par to ka shogad atnaaks vasarā!