Tikko atkal noskatījos vienu filmu. Laba ,bet sāk kaitināt lau ieilgusī mode amatnieciskā filmēšanā. Tas ir ,jau kuru reizi redzu,ka haltūrē ar gaismošanu,piekopj nestabilizētu filmēšanu no rokas,nereti greizs baltā balanss. Nedaudz piegriezies...
Rolands66:Tikko atkal noskatījos vienu filmu. Laba ,bet sāk kaitināt lau ieilgusī mode amatnieciskā filmēšanā. Tas ir ,jau kuru reizi redzu,ka haltūrē ar gaismošanu,piekopj nestabilizētu filmēšanu no rokas,nereti greizs baltā balanss. Nedaudz piegriezies...
Jebkurš neprasmīgi savargaņīts sūds mūsdienās tiek nosaukts par MAXSLA Kā savādāk attaisnot ELEMENTĀRU amata neprasmi. Principā jau normāli jebkuras mākslas pamatā pirmkārt ir AMATS, amatnieka iemaņas ziņošanas, daudziem liekas, ka ŠODIEN tā nevajag, piemēram, Latvijas fotogrāfijā STAKLE to propagandē. Netaikšu ka man nepatīk "Māksloti axstīties"
Vēl 80-to otrajā pusē pa videosaloniem klīda filma Beverlihilzas vampīri. Vot tā bija haltūra. Vienā epizodē vienam personāžam krekls te puķains, te svītrains, kadrā karājas mikrofons u.t.t.
Schneider:Vēl 80-to otrajā pusē pa videosaloniem klīda filma Beverlihilzas vampīri. Vot tā bija haltūra. Vienā epizodē vienam personāžam krekls te puķains, te svītrains, kadrā karājas mikrofons u.t.t.
Nū , ir tāda valsts Latvija kur epohālus savārstījumus uzņem toni nosaka dzeki kuri vēl 90 gadu vidū spolēja "Mega grāvēju" Drosme Nogalināt , tur galvenajam varonim zem aces ir pamatīgs fingāls kurš atkarībā no filmēšanas dienas mainās to zem viens acs to zem otras kā arī garderobe koriģējās atkarībā kādā telpā šis pārvietojās epizodēs Dižie skunstnieki kam gan nebija nekādas izglītības un pieredzes profesionāla Kīno uzņemšanā toties LIELA misijas apziņa nebij uzskatījuši par vajadzīgu komplektēt uzņemšanas grupu ar "Dažiem liekiem speciālistiem" gan jau nemaz nezināja par tādu nepieciešamību , tad nu BAUDA uz rēciens skatoties neparakstāms no BLAKUS efektiem vien
Fotogrāfijas jomā Latvijā gan novērojama cita tendence , te nereti par VIENĪGO vērtību tiek pasniegta PERFEKTĀ vai tieši otrādi NOŽĒLOJAMĀ tehniskā kvalitāte jo bieži vien SATURA darbā vispār nav kā tāda Tad nu par MĀKSLU vai "Vērtību" tiek pasludināts TAISNS horizonts , perfektā HISTOGRAMMAS LĪKNE vai ideāls krāsu balans vai šie lielumi PRETĒJĀ variantā
labai filmai tas netraucē. ja pārzini dogmas manifestu un pirmās filmas (idioti, svinības utt) uzrunāja ideja un saturs - forma netraucēja. formai bija perfekts pamatojums - vienīgā tehnika ir 35mm kamera. nav mākslīga apgaismojums, statīvu, dekorāciju, rekvizītu. un kādas izcilas filmas padevās tādiem PROFIEM kā Trīrs, Vintenbergs, Brīra...