visu cieņu jāpāņu puikam. vispār, tie kāpieni tagad drausmīgi komercializēti, kāpj pa iepriekš sagatavotiem maršrutiem, n-to instruktoru pavadā ........
negatIvs:visu cieņu jāpāņu puikam. vispār, tie kāpieni tagad drausmīgi komercializēti, kāpj pa iepriekš sagatavotiem maršrutiem, n-to instruktoru pavadā ........
Man ir gadījies ar "Tūristiem" uz dažām virsotnēm aizlidot ar heleopēteri lai nobildētu safilmētu "Tūristus" virsotnēs, tad ar heleopēteri tāpat lejā Ķirbis 3 dienas sāpēja pat no 15min atrāšanās retinājumā , pareizāk gan no lielās spiedienu starpības.
Uz nopietnām virsotnēm ar helīti īsti neaizlidosi. Tam fruktam tak ar vaiga bik gaisa spiedienu, lai ieskrūvētos un karātos. Bet nu ~5000 tādiem tūristiem jau ir pietiekams augstums, lai bildētos. Kaut kāds tur eirokopters pēc nepārbaudītas infas esot uz everesta sēdies, bet nu hvz... oficiāla dokumentāla apstiprinājuma it kā neesot.
Luni, tev "ķirbis trīs dienas " sāpēja, jo bez aklimatizācijas. Tādu kļūdu mēs pirmajā Pamira braucienā izdarījām. Rītā izbraucām no Ošas, teltis naktsguļai slējām jau pie Akbaitala pārejas (nedaudz zem 5000 m.v.j.l.)
Sapper:Uz nopietnām virsotnēm ar helīti īsti neaizlidosi. Tam fruktam tak ar vaiga bik gaisa spiedienu, lai ieskrūvētos un karātos. Bet nu ~5000 tādiem tūristiem jau ir pietiekams augstums, lai bildētos. .
Maldies vecīt , tie bija daži 7000 - 7500 pīķīši Normāls krievu MI-8 vilka kā nemētās . Prom lidošanas maniere gan man vienmēr uzdzina šermuļus ,viņi kā Jeņķu militāristi "Gazās" kamēr "Uzķeras" pamazām Lai kolhizniekiem mazāks stressiņš esmu bijis Hantengri virsotnē un Uzvara snailē tas ir 7010м un 7439м , vel dažās . Bija viens brīdis kad fočeju vienai tūristu kompaškai , šie piedāvāju "Palidot" uz praktiski lielāko daļu Ezx PSRS 7000-8000 smailēm Bet nuu vairāk kā vienu sezonu neizturēju ĶIRBIS reāli plīsa pušu.
Sapper:Uz nopietnām virsotnēm ar helīti īsti neaizlidosi. Tam fruktam tak ar vaiga bik gaisa spiedienu, lai ieskrūvētos un karātos. Bet nu ~5000 tādiem tūristiem jau ir pietiekams augstums, lai bildētos. .
Maldies vecīt , tie bija daži 7000 - 7500 pīķīši Normāls krievu MI-8 vilka kā nemētās . Prom lidošanas maniere gan man vienmēr uzdzina šermuļus ,viņi kā Jeņķu militāristi "Gazās" kamēr "Uzķeras" pamazām Lai kolhizniekiem mazāks stressiņš esmu bijis Hantengri virsotnē un Uzvara snailē tas ir 7010м un 7439м , vel dažās . Bija viens brīdis kad fočeju vienai tūristu kompaškai , šie piedāvāju "Palidot" uz praktiski lielāko daļu Ezx PSRS 7000-8000 smailēm Bet nuu vairāk kā vienu sezonu neizturēju ĶIRBIS reāli plīsa pušu.
Noteikti, ka tev par godu bija uzbūvēts kāds speciālais MI-8, jo normālam krievu MI-8 max lidojuma augstums ir 4500m... aviamaster.com...
UldisS: Noteikti, ka tev par godu bija uzbūvēts kāds speciālais MI-8, jo normālam krievu MI-8 max lidojuma augstums ir 4500m... http://aviamaster.com/index.php?page=Mi-8
Uhu, dažām modifikācijām ir pat 6000 m. ru.wikipedia.org... Šitais ir uzņemts tieši no 4500 m augstuma, www.fotoblog.lv... tepat Lielvārdē, ne reizi esmu ar viņiem tur cēlies, pa spirāli, bez kādam sensācijām par max augstumiem, tāpat arī autorotācijas režīmā pa spirāli nolaidās lejā. Glābšanas komanda nodarboja ar izpletņlēkšanas sportu, tas 4500 ir kaukuras disciplīnas standarta augstums un viņi to dara regulāri.
UldisS: Noteikti, ka tev par godu bija uzbūvēts kāds speciālais MI-8, jo normālam krievu MI-8 max lidojuma augstums ir 4500m... http://aviamaster.com/index.php?page=Mi-8
Uhu, dažām modifikācijām ir pat 6000 m. ru.wikipedia.org... Šitais ir uzņemts tieši no 4500 m augstuma, www.fotoblog.lv... tepat Lielvārdē, ne reizi esmu ar viņiem tur cēlies, pa spirāli, bez kādam sensācijām par max augstumiem, tāpat arī autorotācijas režīmā pa spirāli nolaidās lejā. Glābšanas komanda nodarboja ar izpletņlēkšanas sportu, tas 4500 ir kaukuras disciplīnas standarta augstums un viņi to dara regulāri.
Kaut kad lasīju, ka kaut kādi krievu piloti-ekstrēmisti pirms diviem gadiem MI-8 uzcēluši ~8000 metros, bet tas piefiksēts kā izcils rekords. Šneider- man patīk tava attieksme- biju/lidoju 4500 m augstumā, re ku manas bildes no tā lidojuma. Nu nevar būt, ka Lunim nav neviena bilde/bildīte saglabājusies no tāda lidojuma ar MI-8 7500 m augstumā... Parādi, lūdzu P.S. Luni- a tas helis nosēdās un tos tūristus izsēdināja uz smailes vai tā vienkārši- paskatījās pa gabalu un atpakaļ?
Maldies vecīt , tie bija daži 7000 - 7500 pīķīši Normāls krievu MI-8 vilka kā nemētās . Prom lidošanas maniere gan man vienmēr uzdzina šermuļus ,viņi kā Jeņķu militāristi "Gazās" kamēr "Uzķeras" pamazām Lai kolhizniekiem mazāks stressiņš esmu bijis Hantengri virsotnē un Uzvara snailē tas ir 7010м un 7439м , vel dažās . Bija viens brīdis kad fočeju vienai tūristu kompaškai , šie piedāvāju "Palidot" uz praktiski lielāko daļu Ezx PSRS 7000-8000 smailēm Bet nuu vairāk kā vienu sezonu neizturēju ĶIRBIS reāli plīsa pušu.
mazliet paziistu profesionaalu alpiinistu (kursh, ja nekljuudos augstaakais ir bijis ap 6000m augstumaa) un shitie Lunja pekstinji uzdzen vieglu smiinu.
p.s. Eversestaa uzraapties neesot nemaz tik sarezjgjiiti, ja protams pikjis ir. iistie vechi kaapj Nanga Parbataa un Annapurnaa
Reiz man viens kolēģis stāstīja kā ņēmis laiku savam dēlam-krutam džekam,kad tas braucis ar ričuku.Šim sanāca virs 70 km/h ātrums.Uz taisna ceļa kaut kur Āgenskalna priedēs. Stāstītāju nemaz nemulsināja,kad teicu,ka tādu ātrumu neattīsta pasaules čempionātā trekā.
LunisBet nuu vairāk kā vienu sezonu neizturēju ĶIRBIS reāli plīsa pušu.
un cik Tu ilgi uztureejies tajos 7-8 tuukstoshniekos? kaa sastaaveeja ar trombiem, augstuma slimiibu? kaa helikopters var nolaisties taadaa augstumaa, ja profesionaali alpiinisti vairaakas stundas meklee laviindroshas un vispaar vietas, kur var piestiprinaat teltis, nerunaajot nemaz par kautkaadiem ''mistiskiem'' nolaishanaas laukumiem helikopteriem?! kaa helikopters ar Juusu tuuristiem noseedaas sniegaa vai uz serakiem? kaadus skaabeklja balonus izmantojaat? cik ilgi jaaiziet aklimitizaacijas process, lai paarvarot, nu teiksim 4000m augstuma starpiibu, neiestaatos asinsrites un apzinjas trauceejumi?
vai arii neesmu iisti izpratis lietas buutiibu un ''esmu bijis'' ir domaats skatiities aaraa pa iluminatoru?
luudzu, cieniijamais, Riharda kungs atbildiet uz shiem jautaajumiem. citaadi nesanaak kaa ar Eltonu-uz tieshiem jautaajumiem neatbild, bet pied**st maak visas diskusijas.
viecha:Reiz man viens kolēģis stāstīja kā ņēmis laiku savam dēlam-krutam džekam,kad tas braucis ar ričuku.Šim sanāca virs 70 km/h ātrums.Uz taisna ceļa kaut kur Āgenskalna priedēs. Stāstītāju nemaz nemulsināja,kad teicu,ka tādu ātrumu neattīsta pasaules čempionātā trekā.
Nu ja sarunā troļļuku braukt pa priekšu, tad +/- vesels cilvēks uz 70kmh kādu laiciņu buferī var sēdēt Bez aizvēja gan, nesportistam 35kmh sprinta gabaliņam ir tuvāks cipars
viecha:Reiz man viens kolēģis stāstīja kā ņēmis laiku savam dēlam-krutam džekam,kad tas braucis ar ričuku.Šim sanāca virs 70 km/h ātrums.Uz taisna ceļa kaut kur Āgenskalna priedēs. Stāstītāju nemaz nemulsināja,kad teicu,ka tādu ātrumu neattīsta pasaules čempionātā trekā.
Nu ja sarunā troļļuku braukt pa priekšu, tad +/- vesels cilvēks uz 70kmh kādu laiciņu buferī var sēdēt Bez aizvēja gan, nesportistam 35kmh sprinta gabaliņam ir tuvāks cipars
āgenskalna priedēs tikai trolejbusam nebūs kur ieskrieties līdz 70...
Man vienmēr uzjautrinājuši aprobežoti tehnokrāti un tupi sarkano fani Jau vismaz gadus desmit pat sērijveida augstkalnu modifikāciju heļi lido virs 8000-9000m Tas joprojām gana pieprasīts biezas publikas izklaides pasākums jau padsmit gadus Tādus augstkalnu heļus SĒRIJVEIDĀ ražo ne viena ražotājs. Krievu Mi vienkārši ietilpīgāks mazāk komforta , lētāks praiss jo ikdienā vadā kravas uz augstkalnu bāzes nometnēm lielam skaitam "Svētdienas kāpēju" . Taka kā vienmēr esmu teicis NEPRASME atrast publiskas infas tik vien liecina par pasažiera aprobežotību Lido viņi parasti vasaras beigās tikai ļoti labos laika apstākļos , jau gana daudz gadus
davaj bez pasaku staastiishanas. uz baazes nometneem tas ir skaidrs, ka kravas nogaadaa un tur nav nekas neparasts. alpiinisms tomeer ir industrija un neseejiem ir jaamaksaa. un gaisa satiksme visu to proceduuru tikai atvieglo. izskataas, ka kaads asinsvads, kas iet uz smadzeneem tomeer Tev ir aizdambeejies.
luuk klasiskas augstkalnu ainavas. varbuut Sapper ir zinoshaaks aviaacijas lietaas, bet nu man piemeeram rodas logjisks jautaajums: kur tas helikopters noseezjas?
martins_goncars: nu tad paliidzi un izgliito tumsoniigo graavju raceeju tautu!
Kā jau teicu , neproti meklēt pats vainīgs. NAV LEMTS. Sākuma vārās "Nav iespējsms" , nākamajam , Helekopteri nelido tik augstu . Izglītošanās veicina intelekta izaugsmi , arī sarkanajiem der pacepties par tēmu "Kapēc VIŅI var bet pārējā tauta NEVAR !" sociālā nevienlīdzība kā uz sejas , jātaisa revolūcija
Par visādām kalnu slimībām. 4500 augstumā helis ceļas ap 40 minūtes, vienam no lēcējiem tas bija 300 lēciens, tādēļ tika atpogāta šampja pudele un Laimas bombongu kaste. Paši viņi tikai "nobučoja glāzi", tādēļ lielāko daļu nācās iztempt man, pacelšanās laikā no tā burbuļūdeņa nepārtraukti gāja atraugas. Arī ausis krita ciet, tāpat atklāju iepriekš nepiedzīvotu efektu - ja mēģinātu mutē izsūkt no zobu starpēm ēdiena paliekas, nekas nesanāktu. Jo no mutes gļotādas pie mazākā retinājuma izdalās gaiss, tā ir kā ūdenī iemērkts sūklis saspiešanas brīdī. Citu nelāga simptomu nemanīju.
Redziet , ir cilvēki kuri rok zemi ar koka lāpstu , ir tādi kuri joprojām pajūgos brauc , tādi kuri staigā tikai kājām un PIERĀDA ka var nopiet apkārt zemeslodei. Kalnos un visur citur sen tāpat. Turistus vazā ne tikai kosmosā , uz ziemeļpoju cilvēki JOPROJĀM velkās nedēļām un mēnešiem ar slēpēm , citi to pašu dara "Wikendā" nopērkot parastu "Ceļojuma tūri" , vēl citi brauc Kruīzos biķsi ilgāk uz pāris nedēļam ar kuģi. Tā pat ar kalniem , viens lien mēnesi pa bāzes nometnēm , stiepj visu pats , neizmanto skābekļa maskas. Citam visu stiep nesēji , pats velk skabekļa masku. Cēl cita kategorija nopērk "Tūri" šo pēc aklimatizācijas kādā bāzē pie bāra letes uzmauj augšā ar heleopēteri šos NOFOČĪ / NOFILMĒ un lodo lejā. Var kārt virs kamīna bildi "Es virsotnē" i bez kāda šopa. KATRAM savs
Kungi, mierīgāk. Visiem lidaparātiem, kas samagāki par gaisu ir vairāki max augstumi - service ceiling, max ceiling un protams arī ir ierobežojumi uz pacelšanās nolaišanās laukuma augstumu virs jūras līmeņa.
Krievi pēc "Bralīgās" afganistānas karošanas piefiskēja daudz globālu trūkumu savās iespējās , būtiskākais karojot pa kalniem izradijās nespēja uzviklt "Augstāk par naidnieku" kravu ar karotājiem un munīciju , ka kā zināms kalnu karošanā ir izšķiroši , kurš augstāk tas uzvar. Ka jau tas PSRS bija pieņemts viņi ātri to risināja un jau 1980 beigās sērijā ražoja Mi-8 kurš lidoja augštkalnu apstākļos , visādos Pamiros un citos čurkistānos kur kalnu pārejas ir krietni virs "Agrākiem" lidojuma griestiem. Ta nu viņiem kopš tā laika nav problēmu andēlēt pa visu pasauli Mi-8 modifikācijas ar jaudīgiem dzinējiem kuri vēsi lido pa visādiem Peru un Kolumbijām , Afganiztānām Pakistanām un citām AUGSTKALNU vietām SĒRIJVEIDA modeļi. Taču kā zināms Krievi tehnika neizceļas ar komfortu , tādu tehniku augstkalnei savukārt ražo Eirokopteris arī sērijā
shneider. te cilveeks runaa par 7400 vai cik tur tiem metriem, kas ir aiz ''naaves zonas'', proti bez skaabeklja, aklimitizaacijas cilveekam 10 minuushu laikaa rodas probleemas ar asins cirkulaaciju gan deelj skaabeklja truukuma, gan spiediena deelj. taads ''uzlidosim tuuristu grupa 7000metru augstumaa, izkaapsim smailee, nobildeesimies'' ir vislielaakais tupums kaads vien var buut, pirmkaart neviena pasaules kompaanija neriskees ar cilveeku dziiviibaam lidot augstumaa, kas ir biistams gan helikopteram gan sveetdienas tuuristiem. Otrkaart tas vispaar pa lielam nav iespeejams apvidus deelj (laviinas, klintis, ledus, sniegs, veetras utt). Taakaa Lunis visticamaakais shito visu pagaajusho nakti nosapnjoja.