Rolands66:Marim,ar ko profānisms lasītprasmē atšķiras no profānisma dizaina jautājumos? Lasīts un citēts. Ja rakstīts par NEFUNKCIONĀLU KROPLI,tad tā arī bija domāts,nekokretizējot ne mācību iestādi,ne kāda prasmi. Nez ko tāds stress? Ir kas nesaprot un apliek?. It kā tak mūsējie starptautiskas balvas regulāri šķin.
Tava taisnošanās nemaina Tavu tekstu:
***līdzās dizaina skolas studenta radošam kroplim***
Un manu jautājumu - kur Tu esi redzējis *dizaina skolas studenta radošo kropli* ? Nebijis, nekad, nevienā dizaina skolu skatē un nezinādams absolūti neko par šo sfēru
Vari nepūlēties - ne man vajag kkādu otrādi apgrieztu taisnošanos ne atbildi kur esi redzējis šo *dizaina skolas studenta radošo kropli* - iemeslu teicu jau agrāk
Gaisma:Nu labi, labi. Ir jau Tev arī labi darbi. Šad tad tikai nevajadzīgi padalies arī ar absolūtiem mēsliem, tādējādi bojājot kopējo priekšstatu.
Oi, paldies, nomierināji ;-ppp Bet 1. šī nu nav tā vietne, kur es iespringstu "parādīt tikai to labāko", te ir tusiņš, burziņš uttt....; 2. "Absolūtie mēsli" - nu nevari taču būt soģis - tas ir tikai Tavs subjektīvais viedoklis ;-pppp;-)))
Maris:Nē Roland... būs man jāatsauc piedāvājums Tev nedirst par tēmām kurās esi profāns - cerēt, ka Tu spētu līdz tam aizdomāties ir naivi.
Te viens otrs erudītais tajās tēmās nav pārmēru čakls pats rakstīt sakarīgus komentārus ,skolas vai rakstus un biezā kārtā likt paraugus. Bet šādi forumā nošļūk agstprātības maska un mēdz dundukiem dažreiz ko jēdzīgu pastāstīt. Kāpēc konkrēti Rolandu? Tak var tā nopietnāk,kam nav izziņas par kompetenci-VISI beidziet dirst ! Un nebūs naivums,būs nostāja.
ps Pat ja viss ko par dizaina tēmu zinu,būtu attēlā redzamais,vispār nesaprotu, ko tā aizsvilties,ja teksta domai bija pilnīgi vienalga,kas tiks minēts kā piemērs
Rolands66: Kāpēc konkrēti Rolandu? Tak var tā nopietnāk,kam nav izziņas par kompetenci-VISI beidziet dirst ! Un nebūs naivums,būs
Tur Tev jāgriežas pie Haiduka - viņam ir nostāja un viedoklis (pareizais) par visu universu. Es izlasīju dīvainu tekstu - uzdevu jautājumu... un sapratu, ka bija muļķīgi to uzdot.
Man nav ne misijas sajūtas, ne ilūzijas kaut ko *uzlabot* pat ne piecu cilvēku *sabiedrībā* kur nu vēl forumā vai lielākā mērogā - bet par atsevišķiem tekstu fragmentiem reizēm nobrīnos.
Konkrēti šai sakarā patērētais laiks tiešām nebija tā vērts. Esmu pietiekoši kompetents citos jautājumos un jābrīnās diendienā ir nevis par jokainiem tekstiem,bet reāliem darbiem ar ļoti taustāmām sekām,kā finansiāli tā psiholoģiskiem. Tāpēc tā vietā ,lai meklētu nepamatotu zaimošanu un atvairītu neesošu problēmu pilnīgi būtu pieticis ar kompetentu zinoša cilvēka domu izklāstu. Vāvuļo pieci,bet cik lasa ??? Dīvaini,ka man tas te jāraksta.
dansiga:manām šaubām bija pamatojums, atšķirībā no Tevis ;-ppppp
Man nav pamatojuma? Tagad Tu aizvaino ja ne manus vecākus, tad noteikti visuma radītāju.
Tavam apgalvojumam nav pamatojuma (nepiesienies vārdiem) - Tu paziņo, ka esi soģis un basta ... a vot pamato un tauta Tevī ieklausīsies;-ppp (kas zin - varbūt arī es ;-pp-)))) ...)
Maris: "Varbūt Tu varētu nedirst par lietām no kurām nejēdz absolūti neko? Cik LMA vai RDMV dizaina skatēs esi bijis un cik kropļus tur esi redzējis? Tur nav ne mazākās cerības ar ko neproporcionālu nostartēt. "(c) Sen nebiju lasījis tik precīzu diagnozi. Ne-irst, ja neesi redzējis, ņēmis dalību, saņēmis par to pasniedzēja / kursa biedru /pircēja vērtējumu( naudas izteiksmē). Neķeršu augstu, tās ir nopietnas dizaina skolas. Tepat Ogrē pastāvēja Amatnieku vidusskola. Tur, citu starpā, bija arī mēbeļu galdnieku grupa. Labākie no audzēkņiem jau gadu pirms beigšanas bija nolīgti jaunajās darba vietās, viņu izstāžu darbi pārdoti par ļoti labu cenu. Realitāte, labi pazinu pasniedzējus, bija kopējas intereses par kokgriešanas instrumentu izgatavošanu. Nepārmetiet tikai atkal slēpto reklāmu. Lielā visa apvienošanas kampaņa (nu kā agrāk kolhozus apvienoja) šo iestādi "norija", veco meistaru vietā ir citi."Vadošajam speciālistam"galdniecībā pat nav nekādu dokumentu par atbilstošu izglītību un kvalifikāciju. Kā visur - jaunā vadība atbrīvo vietas savējiem...
Voldemorts: Sen nebiju lasījis tik precīzu diagnozi. Ne-irst, ja neesi redzējis, ņēmis dalību, saņēmis par to pasniedzēja / kursa biedru /pircēja vērtējumu
Nu te jau vairāk Rolands sapūtās par runas formu ne jēgu un forma protams nekāda smukā man nesanāca - lepoties nav ar ko
Bet cilvēkos ir dīvains viedoklis, ka dizaina skolās visi staigā beretēs un garās šallēs, dzer absintu un *dzemdē idejas no zila gaisa* - Patiesībā tas ir niknākais (strukturizēts) izpētes cikls iekļaujot tradīcijas, ilgstspēju, ekoloģiju, lokālās īpatnības, nozares iepriekšējo pieredzi un vēl 50 jomas - milzīga struktūra kas izslēdz nejaušības (*zilo gaisu*) un dzen uz maksimālo rezultātu
iepostēšu prinnscreenu no sava pēdējā studēšanas kursa - katra mapīte ir mācību priekšmets
dažas mapītes slēpj īsus kursu, bet dažas ir tādi procesi, ka maz neliekas... un to šie studenti tur dara - jā ok brīvā laikā kāds uzcep kādu kičiņu vai joku, bet SKOLAS uzdevumi ne ar kādiem ķēmiem nav saistīti un cilvēkiem sapņos nerādās cik naidīgi tas notiek
Jāatzīs esmu bijis slikts skolnieks tēmā *saskarsme un ētika*
No psiholoģijas kursa izrauts sakarību apvienojums kā ļaužu vairākums reaģē uz dažādām manipulācijām - rupji sakot uz, piemēram, cenai blakus pieliktu nosvītrotu *veco, lielo cenu* - dažādus kontrastus var piedāvāt arī vizuāli un strādā pat vēl garantētāk.
Rolands66:Marim,ar ko profānisms lasītprasmē atšķiras no profānisma dizaina jautājumos? Lasīts un citēts. Ja rakstīts par NEFUNKCIONĀLU KROPLI,tad tā arī bija domāts,nekokretizējot ne mācību iestādi,ne kāda prasmi. Nez ko tāds stress? Ir kas nesaprot un apliek?. It kā tak mūsējie starptautiskas balvas regulāri šķin.
Tava taisnošanās nemaina Tavu tekstu:
***līdzās dizaina skolas studenta radošam kroplim***
Un manu jautājumu - kur Tu esi redzējis *dizaina skolas studenta radošo kropli* ? Nebijis, nekad, nevienā dizaina skolu skatē un nezinādams absolūti neko par šo sfēru
Vari nepūlēties - ne man vajag kkādu otrādi apgrieztu taisnošanos ne atbildi kur esi redzējis šo *dizaina skolas studenta radošo kropli* - iemeslu teicu jau agrāk
varbūt offtopiks, bet biju ar sīkajiem LMA pagalma svētkos. Tie ar beretītēm un šallēm tādi sapņaini iešņaukuši dzem sviestu, kamēr pilnīgi normāla manager-paskata slīps tipiņs mēģina pārdot piepūšamus plastmasas mēslus - konstruktoru pa 700 jevrikiem komplektu. Absolūti vidi degradējošs, funkcionāli idiotisks izstrādājums. Un tici man, ka zinu kaut ko no šši tēmas - es esmu uzaudzis dizaina nometnēs un semināros un vergojis ar cirkuli pie rasējamā dēļa no piecu gadu vecuma
Nu re . Man ir dārgs savs laiks,lai šeit tāpat garlaicības pēc kaut ko lasītu. Ja tādā vai citāda veidā no autoriem Lunis vai Maris es varu to dabūt un ir interesanti lasīt,tad Voldemorta(visur bijis visu redzējis)loģiskā ķēde parasti līdzinās dzērāju murgiem. Man svarīgāks par faktu kaudzēm, pats domāšanas veids un nonākšana līdz kaut kādam rezultātam. Komunikācija jau ir tam domāta ,lai kliedētu nezināšanu un loģiski,ja būs daudz lietu,kur esmu profāns.
Par dizainu. Jā ,bet es varu teiksim lietas sakārtot savādāk. Piemēram ola. Stabili uzkonstruēts funkcionāls dizains,kuru neko nav spējis neviens uzlabot tūkstošiem gadu. Ar cilvēku radītām lietām ir savādāk.Kaut ko vairāk,kaut ko mazāk piečinīt var nemitīgi. Tātad maz to pinīgo rusinājumu. Un tiklīdz ir varēts ko uzlabot.tā iepriekšējie censoņi tik vareni vairs neliekas )))
Nav viss tik vienkārši - olas ir tik pat dažādas kā putni un rāpuļi un dizaina pamatpostulāts nav *radīt lietas kas nekad vairs nav jāmaina* (lai arī, piemēram lietussargu veidi ir stipri mazāk kā olu fasoni )
Cilvēki nevēlās pilnīgi visus dzērienus lakt no graņonkas (kas pati par sevi ir dizaina ilgdzīvotājs) - to paģēr dzērienu veidi un fizikālas īpašības, dzeršanas paradumi utt. + cilvēkam patīk lēnām mainīt ieradumus, skatīties pēc kā jauna, mainās tehnoloģijas, materiāli un iespējas, mainās sociālie aspekti un ļaudis sāk domāt par līdzcilvēkiem ar kkādām traucētām funkcijām, kultūras (zeme ir apaļa un ieradumi katrā tās pusē ir totāli atšķirīgi) migrē un sajaucās - tas ir nebeidzams process.
dansiga:Rolands. tev gan dīvaina laika izjūta .....
Kāpēc?
Un par to dizainu vēl. Nekas jau pasaulē nav izrauts parasti un galīgi autonoms. Sākumā bija runa par fotogrāfiju. Ari tā kaut kur virzās kaut kādās likumsakarībās.Parādās un pazūd kādas izmantošanas nianses. Kas šodien likās baigi labs,rit var būt vienaldzīgs. Un gribās neganti kaut kā prognozēt šo virzību,lai uzminētu,kurp iet lai rīt nebūtu pilnīgs relikts.
Maris:Nav viss tik vienkārši - olas ir tik pat dažādas kā putni un rāpuļi.
Vari man, lūdzu, parādīt divas olas, kuras ir dažādas pēc formas. Es Tev putnus un rāpuļus, kas ir dažādi arī pēc formas, parādīt varu...
Tās pašas vistu olas *staigā* proporcijās kā 4:3 un 16:9 teļļuki (+ vēl tie spicumi dažādi + dizains nav tikai forma, bet arī krāsa, faktūra utt.) - nerunājot par dažādu sugu olām - gan jau kā katram lopiņam labāk
Rolands66:Vakar pie vienas bildes meduslacis mani pratināja. Un cepšanās par ''dzēst'' nekad nav rimusi...Ha skatos mans viedoklis šai jautājumā sakrīt ar slavenāku feisu domām ''Kā iespējams atšķirt labu fotogrāfiju no sliktas?
Fotogrāfija ir ļoti personisks medijs. Galu galā, tā uzrunā tevi, tavu prātu un sirdi. Manā uztverē laba fotogrāfija ir tā, kas liek man domāt vai uzdod jautājumus, vai aizskar kaut ko personisku manī. Ja fotogrāfija man neko nenozīmē, man tā ir vienaldzīga. Tad tai nav nekādas vērtības. Taču nav iespējams pateikt, kas ir pareizi un kas ir nepareizi fotogrāfijā, jo mēs katrs meklējam tajā kaut ko citu. Tas, ko esmu sapratis, kas ir svarīgi – fotogrāfijai nav jāsniedz atbildes, tai ir jāuzdod jautājumi. Un to es mēģinu darīt ar savām fotogrāfijām. Es nebraucu uz tālām zemēm, lai ieliktu stāstos savu politisko vēstījumu, lai uzspiestu to citiem, es braucu, lai uzdotu jautājumus, es veidoju stāstus, lai cilvēki par tiem aizdomātos un rastu paši savus risinājumus. Taču fotogrāfija var būt arī romantiska vai emocionāla – ja tā izraisa manī šīs sajūtas, arī tā ir laba fotogrāfija.''
Senie sēļi ir teikuši, ka viens muļķis var uzdot tik daudz jautājumu, kas simts gudro nekad nespēs uz tiem atbildēt..
''Senie sēļi ir teikuši, ka viens muļķis var uzdot tik daudz jautājumu, kas simts gudro nekad nespēs uz tiem atbildēt.''
Kā šis apšaubāmais teiciens darbojas situācijā,kad cilvēks pats SEV uzdod jautājumus un meklē atbildes? Teorētiski būtu bezcerīgi,bet praktiski taču tā nav.
Citagaisma: "Senie sēļi ir teikuši, ka viens muļķis var uzdot tik daudz jautājumu, kas simts gudro nekad nespēs uz tiem atbildēt.." Tieši tā! Lai te topika autoram "...loģiskā ķēde nelīdzinātos dzērāju murgiem." iesaku pašam /pašiem aiziet, paskatīties. www.apollo.lv... www.kultura.riga.lv...
Bzh:
Vari man, lūdzu, parādīt divas olas, kuras ir dažādas pēc formas. Es Tev putnus un rāpuļus, kas ir dažādi arī pēc formas, parādīt varu...
Tās pašas vistu olas *staigā* proporcijās kā 4:3 un 16:9 teļļuki (+ vēl tie spicumi dažādi + dizains nav tikai forma, bet arī krāsa, faktūra utt.) - nerunājot par dažādu sugu olām - gan jau kā katram lopiņam labāk
vienīgais lopiņš tak ir pīļknābis, kas olas dēj... zīdītājs, poņimaješ.....
Voldemorts: Tieši tā! Lai te topika autoram "...loģiskā ķēde nelīdzinātos dzērāju murgiem." iesaku pašam /pašiem aiziet, paskatīties. http://www.apollo.lv/zinas/diplomandu-dienas-lma-prezentaciju-diena-un-pechakucha-prezentaciju-vakars/571652
Paši aizgājām, paskatījāmies - norādītajā linkā tas pats kas ar feisbuka linku blakus topikā:
Rolands66:''Senie sēļi ir teikuši, ka viens muļķis var uzdot tik daudz jautājumu, kas simts gudro nekad nespēs uz tiem atbildēt.''
Kā šis apšaubāmais teiciens darbojas situācijā,kad cilvēks pats SEV uzdod jautājumus un meklē atbildes? Teorētiski būtu bezcerīgi,bet praktiski taču tā nav.
Vispār ja digigrāferis pats sev uzdod jautājumus, tad viņam laiks iet pie psihiatra. ..tas viņam ātri pastāstīs cēloņus šādai situācijai.
Maris:Nav viss tik vienkārši - olas ir tik pat dažādas kā putni un rāpuļi.
Vari man, lūdzu, parādīt divas olas, kuras ir dažādas pēc formas. Es Tev putnus un rāpuļus, kas ir dažādi arī pēc formas, parādīt varu...
Tikai divas?Elementāri-abos galos gandrīz vienādā ,piem,meža puces ola,un praktiski visu bridējputnu gandrīz koniskā(lai ripojot nekur neaizripotu),klasiskā vistas,garenā somzīlītes un t.t.