Riebiga:
Oi, ja tu te biezzak buutu, zinatu, ka man nav rakstiitprasmes..
... un nav loģiskās domāšanas, veselā saprāta un spējas argumentēt savu viedokli...
Nu bet ko tad tu gaidi - lai es taapat kaa tu ar putaam uz luupaam saaku aurot, ka tu neko nezini, saskaiti to vai ssito? KAm man to?? Un argumentēt viedokli šajā gadījumā apt nav vērts censteis - tāpat ensadzirdēsi... Tev ir klapes uz aciim, ausiim, nozombijotiem civlekiem tapat neko neiestaastiisi.. ))
Jolan:karoče-knabim ,Dambrovskim,valsts kontolei pašlaik jautājumu nav,tas nozīmē ,mēs nezinam visus līguma punktus un noteikumus vai arī visi augstāk minētie ir tādi paši kā Nils/Ameriks
Knābis, Dombrovskis un Demakova nevar neko iebilst, ja pasākums ir veikts likumā noteiktajā kārtībā. Tautā to sauc par valsts nozagšanu, kad iepirkumu noteikumus, piedāvājumu u.t.t. gatavo vieni un tie paši cilvēki.
Tomēr pret šo pasākumu darbojas cits instruments - neatkarīga prese un publiskā doma. Publiskā doma ir mūsu atbildība, močīt Tevi līdz zils paliec. Attiecīgi cerot, ka atcerēsies konkrētos varoņus, kad būs par tiem jāvēl.
Normālā sabiedrībā šī sistēma ļoti labi darbojas. Latvijā arī jau bišči tā kā sāk darboties.
Pagaidām tā nedarbojas PSRS pilsoņiem (arī Latvijā palikušajiem un pie pases tikušajiem). Šiem ies grūtāk, jo viņiem cits uztveres līmenis.
TomsL:.. un nav loģiskās domāšanas, veselā saprāta un spējas argumentēt savu viedokli...
Nu bet ko tad tu gaidi - lai es taapat kaa tu ar putaam uz luupaam saaku aurot, ka tu neko nezini, saskaiti to vai ssito? KAm man to?? Un argumentēt viedokli šajā gadījumā apt nav vērts censteis - tāpat ensadzirdēsi... Tev ir klapes uz aciim, ausiim, nozombijotiem civlekiem tapat neko neiestaastiisi.. ))
Es jau visu sapratu - tavs viedoklis šāds: Nilšakovs ir labs Rīgas mērs, pati par viņu balsoji. Argumenti par to, kāpēc tā domā, arī skaidri - "Plus, ja būsim reāli, jebkurš normāls saimnieks mūsdienās ko muhljii... Un ir pilnīgi dumjss, ja to nedara.." Tātad, tu centies igalvot, ka labs mērs ir tāds, kurš izsaimnieko nodokļu maksātāju naudu, kurš zog, kurš regulāri gozējas mediju saulītē sakarā ar korupciju. Tā jau ir diagnoze.
Riebiga:
Nu bet ko tad tu gaidi - lai es taapat kaa tu ar putaam uz luupaam saaku aurot, ka tu neko nezini, saskaiti to vai ssito? KAm man to?? Un argumentēt viedokli šajā gadījumā apt nav vērts censteis - tāpat ensadzirdēsi... Tev ir klapes uz aciim, ausiim, nozombijotiem civlekiem tapat neko neiestaastiisi.. ))
Es jau visu sapratu - tavs viedoklis šāds: Nilšakovs ir labs Rīgas mērs, pati par viņu balsoji. Argumenti par to, kāpēc tā domā, arī skaidri - "Plus, ja būsim reāli, jebkurš normāls saimnieks mūsdienās ko muhljii... Un ir pilnīgi dumjss, ja to nedara.." Tātad, tu centies igalvot, ka labs mērs ir tāds, kurš izsaimnieko nodokļu maksātāju naudu, kurš zog, kurš regulāri gozējas mediju saulītē sakarā ar korupciju. Tā jau ir diagnoze.
Augsti vārdi! Tikai kaut kaa nezin kadēļ Nils ir tur kur viņš ir, bet sunji turpina riet (atvainojos par nejaussam alegorijaam)....
Ja cilvēks nozog buljona kubiņu lielveikalā, viņu 10 gadus vazā pa tiesām līdz pat senātam. (fakts) Ja cilvēks nozog metalurģijas rūpnīcu, tad viņam dod laiku, lai var nozagto radiem uzdāvināt un nav zināms vai vispār tiesās. Arī fakts.
Gribat taisnību, ejiet uz prieka māju. Gribiet, lai jūs izdrāž, ejiet uz tiesu.
TomsL:s jau visu sapratu - tavs viedoklis šāds: Nilšakovs ir labs Rīgas mērs, pati par viņu balsoji. Argumenti par to, kāpēc tā domā, arī skaidri - "Plus, ja būsim reāli, jebkurš normāls saimnieks mūsdienās ko muhljii... Un ir pilnīgi dumjss, ja to nedara.." Tātad, tu centies igalvot, ka labs mērs ir tāds, kurš izsaimnieko nodokļu maksātāju naudu, kurš zog, kurš regulāri gozējas mediju saulītē sakarā ar korupciju. Tā jau ir diagnoze.
Augsti vārdi! Tikai kaut kaa nezin kadēļ Nils ir tur kur viņš ir, bet sunji turpina riet (atvainojos par nejaussam alegorijaam)....
Nu man sanāk elementāra matemātika - Nils ir tur kur ir tālab, ka ir retardi, kas par viņu balso.
Jolan:Tagad galvenais Ušakova mīnuss ir tautība,dēļ kā šeit lielākā daļa arī ir sašūmējusies.
Par šo punktu Tu vienīgais cepies. Nolika Tev priekšā čupu no līķu skapja un pavaicāja par to kādi tad ir tie "labākā mēra" sasniegumi. Uz to tikai atbilde, ka citi nav labāki, absurdi paziņojumi, ka cepiens dēļ tautības. Kurš tad te no mums ir rusofobs? Kurš no mums labāk pārvalda krievu literatūru, tas ar vēl ir jautājums. Mazliet padomā ar galvu, pirms izsaki savus vajāšanas mānijas inspirētos apgalvojumus.
Kādi visi te baigi negatīvi. Es gan uzskatu, ka apkārt ir racionāli un mocionāli domājoši cilvēki, kuri saprot, ko dara... Nu labi, jūs te varētu b'tu iznjemums, bet tikai taads, kas peirada pienjeemums.. )) Taccu nu jaa, ka lozungi cilvekus ietekmee, ccausmas..
Riebiga:Kādi visi te baigi negatīvi. Es gan uzskatu, ka apkārt ir racionāli un mocionāli domājoši cilvēki, kuri saprot, ko dara... Nu labi, jūs te varētu b'tu iznjemums, bet tikai taads, kas peirada pienjeemums.. )) Taccu nu jaa, ka lozungi cilvekus ietekmee, ccausmas..
vai Tu patreiz nelieto grādīgos dzērienus? Teksti paliek arvien briesmīgāki - gan satura, gan formas ziņā...
Mans klasesbiedrs strādā rs sagādes daļā un pastāstija ka katram troļļukam un tramvajam klāt tiek iepirkts 1.5 troļļuks vai tramvajs, katram troļķlukam papildus tiek piepirkti 4 komplekti riepas. Un pats interesantākais ir tas fakts ka Rīga esot unikāla pilsēta, jo katram troļukam tramvajam gadā tiek nomainīti 25-30 beņķi šāds rekords nav nekur (Prāgā 7-10 beņķi) ..... Kas viņus salauž????? Tādi kā Sappers, paradnieks, Bildes un citi fotopeģiki......
Oliss:Mans klasesbiedrs strādā rs sagādes daļā un pastāstija ka katram troļļukam un tramvajam klāt tiek iepirkts 1.5 troļļuks vai tramvajs, katram troļķlukam papildus tiek piepirkti 4 komplekti riepas. Un pats interesantākais ir tas fakts ka Rīga esot unikāla pilsēta, jo katram troļukam tramvajam gadā tiek nomainīti 25-30 beņķi šāds rekords nav nekur (Prāgā 7-10 beņķi) ..... Kas viņus salauž????? Tādi kā Sappers, paradnieks, Bildes un citi fotopeģiki......
Ah tad pēkšņi šogad piepērk klāt visu kaut ko, ja? Un cenā, kas stipri pārsniedz pašu trolejbusu? Un vēl pie tam iepērk pa nenormālu cenu vecu modeli? Pašam smiekli nenāk?
Un kas salauž beņķus? Domāju, ka pamatā SC elektorāts - gan esošais, gan nākamais, vēl pilngadību nesasniegušais.
Oliss:Mans klasesbiedrs strādā rs sagādes daļā un pastāstija ka katram troļļukam un tramvajam klāt tiek iepirkts 1.5 troļļuks vai tramvajs, katram troļķlukam papildus tiek piepirkti 4 komplekti riepas. Un pats interesantākais ir tas fakts ka Rīga esot unikāla pilsēta, jo katram troļukam tramvajam gadā tiek nomainīti 25-30 beņķi šāds rekords nav nekur (Prāgā 7-10 beņķi) ..... Kas viņus salauž????? Tādi kā Sappers, paradnieks, Bildes un citi fotopeģiki......
Ah tad pēkšņi šogad piepērk klāt visu kaut ko, ja? Un cenā, kas stipri pārsniedz pašu trolejbusu? Un vēl pie tam iepērk pa nenormālu cenu vecu modeli? Pašam smiekli nenāk?
Un kas salauž beņķus? Domāju, ka pamatā SC elektorāts - gan esošais, gan nākamais, vēl pilngadību nesasniegušais.
Beņķus pie mums toč lauž un bojā daudz. Tiem, kas tikai tramvaju depo brīvības ielā tos taisa, darba ir līdz acīm, pat divkāršojot štatus dīkstāve nedraud. Īpaši lauž tie inteliģenti, kam nav kur likt spēku un enerģiju...
Turpinot inteliģento varoņtēmu - Muterei slēgtā kāpņu telpā ~1/3 pasta kastīšu tikko kāds "uzlaboja"...
Bingo! Un kāds tur pamatkontingents? Trenuškās tērpti, ar inteliģenci nesabojātu seju īpašnieki... Diemžēl, valsts valodā no tiem runāt spējīgs ir retais...
Es tik zināju to, ka tas ir vis"pieprasītākais" marsruts, kurā braukā tieši visvairāk cilvēku. Tas, kādi viņi ir, man ir mistērija, jo es braucu ar 7. tramvaju, tur it kā viss mierīgi
Kādreiz sarunājiet apskatīt tramvaju pēc maiņas, cik tas tīrs, neizdaiļots un cik cilvēku rūpējas par to, lai no rīta tas būtu gatavs jauniem proletariāta varoņdarbiem...
No tā raksta šis labais: "«Rīgas satiksme» autobusu un trolejbusu iepirkuma konkursos iesniegtos piedāvājumus atvēra šā gada 31.janvārī, un to izvērtēšana ilga piecus mēnešus."
Laikam gaidīja vēlēšanu rezultātus. Savādāk, kas būtu jāvērtē 5 mēnešus, ja iesniegts tikai viens piedāvājums?
No tā raksta šis labais: "«Rīgas satiksme» autobusu un trolejbusu iepirkuma konkursos iesniegtos piedāvājumus atvēra šā gada 31.janvārī, un to izvērtēšana ilga piecus mēnešus."
Laikam gaidīja vēlēšanu rezultātus. Savādāk, kas būtu jāvērtē 5 mēnešus, ja iesniegts tikai viens piedāvājums?
Nē, nē.. RS ir jādomā, kā racionāli un visu iedzīvotāju interesēs iztērēt naudu. Vnk nebija laika pieķerties šim jautājumam ātrāk
visi Rīgas trolejbusi tiks aprīkoti ar dīzeļģeneratoriem, kondicionēšanas iekārtām, pielāgotu sistēmu elektroniskās norēķinu sistēmas vajadzībām, monitoriem, video novērošanu, pasažieru skaitīšanu
paga, paga - kad viesa jetalonu, viens no argumentiem bija, ka etalons spēs nodrošināt pasažieru uzskaiti. Tāpēc jāpīkstina arī, ja ir mēnešbiļete; jāpīkstina penžiem, kam pa velti - tik sapisās meistarībā, parādījās gadījumi kad nav jāpīkstina un nelikumīgās puteņa biļetes, kad pīkstināšana neļautu manipulēt ar datiem. Jo tehniski ta realizēt vajadzētu būt easy - vajag vienu jaunu biļetes veidu, un kontrolierim jāuzrāda validēts e-talons ar tehnisko pasi zobos. A nekā...
Nu un ta tagad sapratuši, ka lai labi dejotu kaut kas maisa un skaitīs pesendžerus vēl atsevišķi. Kruta.
Nu es nezinu kas tie par kondicionieriem, un fideo uzpariktēm (sāk atgādināt Kombuļu lāzeršovu) Lai trolejbuss dēļ aprīkojuma kļūtu >2x dārgāks??? Nu nav tas aprīkojums ne 22. Gs. Ūbertehnoloģijas, ne vaļa peņa ādas beņķi salonā...
Nu, industriālai lietošanai paredzētas lietas maksā labi + vecajā iepirkumā visiem troļiem nebija dīzeļģenģera, tik dažiem. Laba štelle, starp citu. Ņemot vērā, ka finansējas šamie no nodokļu maksātājiem, būtu gan korekti redzēt iepirkuma tāmi vismaz - kas, par ko un cik... A huļi.
Es neesmu gluži no malas to grāmatiņu lasījis. Šeit tiešām ož pēc tā, ka kāds neprata vai NEGRIBĒJA kaulēties. Tas ka tas sadārdzina - skaidrs, bet ne par tik...
Starp citu, tās pašas Škodas tramvaja cena ir krietni adekvātāka, jo tas ir ietilpīgāks un kudī ilgmūžīgāks izstrādājums... Nav korekti viena 3 posmu džimbas cenu ar visām kamerām, džīpīesiem un kondiškām pielīdzināt trollim, kam kalpošanas mūžs ir daži gadi... A tagad vien no otra cenā tālu nav...
Oliss:Mans klasesbiedrs strādā rs sagādes daļā un pastāstija ka katram troļļukam un tramvajam klāt tiek iepirkts 1.5 troļļuks vai tramvajs, katram troļķlukam papildus tiek piepirkti 4 komplekti riepas. Un pats interesantākais ir tas fakts ka Rīga esot unikāla pilsēta, jo katram troļukam tramvajam gadā tiek nomainīti 25-30 beņķi šāds rekords nav nekur (Prāgā 7-10 beņķi) ..... Kas viņus salauž????? Tādi kā Sappers, paradnieks, Bildes un citi fotopeģiki......
Tiešām viņi riepas pērk gadiem uz priekšu?! Nav diez ko racionāli - visticamāk cena būs sliktāka nekā 2x gadā taisīt iepirkumu tām riepām kas jāmaina, gan gumijai ilga stāvešana par labi nenāk. Bet sab.tarans. iepirkumi diez vai ir tādi, ka vidusmēra pilsonis ir spējīgs visu saprast. Līdz ar to - lēti vai dārgi par tiem tiek maksāts pamatoti spriest nevar. Tas gan nenozīmē, ka RD nepārmaksā par tiem
Oliss:katram troļukam tramvajam gadā tiek nomainīti 25-30 beņķi šāds rekords nav nekur (Prāgā 7-10 beņķi) ..... Kas viņus salauž????? Tādi kā Sappers, paradnieks, Bildes un citi fotopeģiki......
Klasiskais garīā nabago domāšanas paraugs. Dzīvot ģipškartona pilī, bet aiz žoga " Getliņi". Lai varētu piebraukt pie savas pils - bez džipa nekādi. Jo uz piebraucamā ceļa var tak ietaupīt.
Tagad visiem jaunajiem tolejbusiem būs dīzeļģeneratori, jo tas ļaus pagarināt maršrutus par veselām 2- 3 pieturām, bez infrastruktūras izveidošanas. Citāts no Nila. Pazīstams ačgārnais funktieris, vai ne. Nevis vienreiz izvilkt kontakt vadus un braukt ar parastiem trolejbusiem, bet trolejbusu izmantot kā autobusu, kas ir daudz neekonomiskākas variants. Nevis izveidot ērtu infrastruktūru - komunikācijas, pievadceļi, estētiska vide un tad būvēt, kā to dara civilizētajā pasaulē, bet ar lielu pompu uzbliezt kārtējo brīnumpili un tad sākt domāt, kā pie viņas piekļūt, kur noparkoties un kā tumsā naktī kaklu nenolauzt. Nākamajā iepirkumā būs Čeļabinskas trolejbusi uz kāpurķēdēm, jo, lai izveidotu maršrutu, nebūs vispār ceļš jābūvē. Toties varēs lielīties, ka no Rīgas pa meža stigām varēs līdz Maskavai aizbraukt...
Sapper:Klasiskais garīā nabago domāšanas paraugs. Dzīvot ģipškartona pilī, bet aiz žoga " Getliņi". Lai varētu piebraukt pie savas pils - bez džipa nekādi. Jo uz piebraucamā ceļa var tak ietaupīt.
Tagad visiem jaunajiem tolejbusiem būs dīzeļģeneratori, jo tas ļaus pagarināt maršrunt par veselām 2- 3 pieturām, bez infrastruktūras izveidošanas. Citāts no Nila. Pazīstams ačgārnais funktieris, vai ne. Nevis izveidot ērtu infrastruktūru - komunikācijas, pievadceļi, estētiska vide un tad būvēt, kā to dara civilizētajā pasaulē, bet ar lielu pompu uzbliezt kārtējo brīnumpili un tad sākt domāt, kā pie viņas piekļūt, kur noparkoties un kā tumsā naktī kaklu nenolauzt.
Vēl jau arī jautājums - kas lētāk - aprīkot visus trolejbusus ar dīzeļģeneratoriem, vai dažos maršrutos to infrastruktūru sakārtot divu trīs pieturu garumā? Faktiski - vadus ievilkt, jo pieturas jau tik un tā jābūvē, vai tie trolejbusi ar vai bez dīzeļģenratoriem.
Sapper:Klasiskais garīā nabago domāšanas paraugs. Dzīvot ģipškartona pilī, bet aiz žoga " Getliņi". Lai varētu piebraukt pie savas pils - bez džipa nekādi. Jo uz piebraucamā ceļa var tak ietaupīt.
Tagad visiem jaunajiem tolejbusiem būs dīzeļģeneratori, jo tas ļaus pagarināt maršrunt par veselām 2- 3 pieturām, bez infrastruktūras izveidošanas. Citāts no Nila. Pazīstams ačgārnais funktieris, vai ne. Nevis izveidot ērtu infrastruktūru - komunikācijas, pievadceļi, estētiska vide un tad būvēt, kā to dara civilizētajā pasaulē, bet ar lielu pompu uzbliezt kārtējo brīnumpili un tad sākt domāt, kā pie viņas piekļūt, kur noparkoties un kā tumsā naktī kaklu nenolauzt.
Vēl jau arī jautājums - kas lētāk - aprīkot visus trolejbusus ar dīzeļģeneratoriem, vai dažos maršrutos to infrastruktūru sakārtot divu trīs pieturu garumā? Faktiski - vadus ievilkt, jo pieturas jau tik un tā jābūvē, vai tie trolejbusi ar vai bez dīzeļģenratoriem.
Tie trolejbusi uz dīzeli braucot ir "ļoti ekonomiski" no 60-90 litri uz simtu. Dīzelis, kā zināms nav par brīvu un lētāks nekļūst... Ja ir apgaismes stabi un pieturas - jāizvelk tik kontakttīkls, Ja nav nekā - tāpat jābūvē pieturas, stabi apgaismei utt. Tas patiešām cik necik sevi attaisno tikai 9 un 27 trollim, kur kontakktīkla izbūve ir reāla sgalvassāpes un krietns piķis...
Te jau uz Rīgas apvedceļa - tā vietā lai sataisītu krustojumus ar lokveida kustību un aizliegtu no katra meza ceļa izbrauktuvi uz tā - saliek luksoforus un apgaismojumu...
Tagad izvelkam visi no skapjiem Dostojevska kopotos rakstus vai Konversācijas vārdnīcu, iznesam uz ielas, un kraujam uz kantes sējumus rindiņā. Taisam domino efektu un priecājamies par padarītu, obligāti vēl palielāmies ar savām prāta spējām twiterī. Kuļtur, bļa, muļtur!
Vai tas džeks ir vispār ir pie pilna prāta? Riebīgā un Jolan, lai jums tīksme un satisfaksija no sava elka izdarībām...
Sapper,Tu provocē uz rupjību.No rīta atnāci iepļūtiji-reakcijas nav.Atnāci vakarā kārtējo reizi nodirsties.Labāk ej rukāt,lai bēniem nebūtu kauns par tik stulbu tēvu.
Jolan:Sapper,Tu provocē uz rupjību.No rīta atnāci iepļūtiji-reakcijas nav.Atnāci vakarā kārtējo reizi nodirsties.Labāk ej rukāt,lai bēniem nebūtu kauns par tik stulbu tēvu.
Es provocēju??? Nu vi, bļin, dajoķe. Vai tad Tu nebiji tas, kurš kurš paziņoja, ka Nils ir labākais Rīgas mērs kāds redzēts, un es viņu apsmaidot tik tāpēc, ka viņš ir krievs nevis regulāri izdara, ko stulbu. Vai tā mana vaina bija ka Nils lepni šodien ietvītoja visai pasaulei par savu kruto domino spēlīti. Es jau tikai padalījos ar info.
Es izteicu apgalvojumu, ka sūdīgāku Rīgas mēru redzējis vēl neesmu, un kā redzi, viņš pats ar savām izdarībām to katru dienu apstiprina. Tu apgalvoji, ka viņš ir labākais kāds bijis, bet nevienu loģisku argumentu, kas par to liecinātu neesi minējis. Tātad Tavs apgalvojums balstās tikai ticībā, Var pat teikt, ka reliģiskā pārliecībā.
Sapper:Tagad izvelkam visi no skapjiem Dostojevska kopotos rakstus vai Konversācijas vārdnīcu, iznesam uz ielas, un kraujam uz kantes sējumus rindiņā. Taisam domino efektu un priecājamies par padarītu, obligāti vēl palielāmies ar savām prāta spējām twiterī. Kuļtur, bļa, muļtur!
Vai tas džeks ir vispār ir pie pilna prāta? Riebīgā un Jolan, lai jums tīksme un satisfaksija no sava elka izdarībām...
A zini, ljoti smuki izskataas.. PAr ko trobelis gna neiebraucu!