Es pat pie 17mm mēdzu izmantot IS, kad vajag. Par 300mm vispār nerunāsim - tam 75-300 IS modelim asums parādās pie krietni aizgrieztas diafragmas, tur IS pat gaišā pēcpusdienā nenāk par ļaunu
70-200 4L ir ok. dienaa nekaadu probleemu. telpaa ja praatiigi riikojas ar ok. ja ir vaaji apgaismots, tad gan ir pagruutaak ... stipri pagruuti ... (ja vajag fixi fixi ...) bet nu ja vari lietot zibeni, tad ir ok. man te viens choms pirms kaada laika to 70-300 nomainija uz 70-200 4L pats jau saka, ka ir dikten prieciix par rezultaatu. bet nu tas tev pasham ir jaaizdomaa ko tur iisti gribi, tobish ko tev vajag, garumu, vai ko citu.. ?
tur jau tā lieta, ka imho L stikls ir labi, taču 100 mm un IS ir vēl labāk... esmu gatavs ieklausīties argumentos, ja tādi ir... 70-200 4L esmu turējis rokās un bildējis arī koncertu, kur gaisma ir skopa, protams neatsverami ir tas, ka L stikls nepaliek garāks un fokusējot negrozās objektīva priekšgals...
internala fokuseshanas nav arguments. tas ir arguments tikai pie filtriem. f2.8 ir gana ok pie koncertiem. kadu laiku jau bildeju ar 70-200 f2.8. nav problemu un ja negadas tadi piedavajumi no armanda pa 200 dargaku stiklu panjem ar IS, tad nezinu vai isti ir jega njemt f2.8 ar IS
Viens ir 75-300(vecais) otrs ir 70-300(jaunais) Pašam 75-300 III(bes IS bet analogs vecajam augstāk minētajam variantam ar IS) un ja ne konstruktīvais ļureklis(ļurkājas viss kas var ļurkāties) optiski baigi OK. Lai gan ir cilvēki kas saka ka 300 mmm ir nelietojami, mans pie 7,1 ir normāli ass. PS.Pie 17 mm lietot IS ir protams savdabīgi
Asums ir relatīva lieta un ne būt ne vienīgā un galvenā kā objektīvu vērtēt. Ir tas 75-300 ne pārāk labs, bet nav dārgs -- vismaz bez IS un USM. Es personīgi nemaksātu papildus lielu naudu ne par USM, ne IS šādam stiklam, ņemot vērā tā kvalitāti.
Ta jau labāk paņemt 200/2.8 fiksfokāli, kas ar TC var pārtapt par par 280/4 vai 400/5.6 stiklu un AF strādās abos gadījumos. Un bildes kvalitāte būs nesalīdzināmi labāka par 75-300 un gan jau ka arī par 70-200 dažāda veida zoomiem
Aizmirsu gan piebilst -- zudīs krutuma efekts, jo 200/2.8 ir melns
runājot par krutuma efektu, nedaudz besī, ka Canons garos stiklus baltus krāso... ...
Pilnībā piekrītu un teiktu ka drusku vairāk kā nedudz... Ar šitādu tā īsti pat neudobņaks vazāties, jo uz tevi jau skatās ar aizdomām. Ir man 75-300(kā jau rakstiju) ar to var foršos momentuzņemumus uztaisīt tā ka neviens i nemana