Ieva Raudsepa (1992) ir jauna latviešu fotogrāfe, kas apguvusi fotogrāfiju pie Andreja Granta un ISSP skolā. Šobrīd viņa studē filozofiju Helsinku Universitātē.
Hmm nez Grants iemācīja tādus tehniskos brāķus ražot? bet nu mok Helsinku filosofijas skolā samacīsies ar vārdiem skaidrot brāķu nozīmi, arī tā gadās, un tam patiesi nopietni jāpivēršas, ja grib neko ar teksta palīdzību padarīt par šedevru. Lai izdodas!
Ja ņem vērā, ka to ISSP pirms pāris mēnešiem šeit viens pasažieris reklamēja nepārtraukti un smagā ķitē, tad jau apmēram var zināt, kas no tās apmācības sagaidāms.
Rolands66:Ieva Raudsepa (1992) ir jauna latviešu fotogrāfe, kas apguvusi fotogrāfiju pie Andreja Granta un ISSP skolā. Šobrīd viņa studē filozofiju Helsinku Universitātē.
UldisMuzikants:Diletantu dzīres. To pašu dara Alnis Stakle, kurš māca Daugavpilī. Sarežģīti, svešvārdiem pilni teksti, bildes- liekas, ka cilvēks baidās pieiet tuvāk objektam, ti, cilvēkam, tāpēc sanāk neasas telefonbildes. Un to murgaini pamato. Varbūt ielikšu reportu, lai pamatotu šo teikumu. It kā negribas piecūkāt savas bildes ar šito tēmu.
Stradiņos arī pasniedz - no apgūtā kursa, teikšu, ka īsti jēgas nebija. Pārsvarā figurēja jau pieminētā bilžu pamatošana ar dīvainiem tekstiem. P.S Nestudēju fotogrāfiju, bet viņa nodarbības bija izvēles kurss - paņēmu, jo cerēju, ka būs kas interesants un noderīgs, bet nekā.
Skaistai dāmi skaistas bildes. Ko piekasās. Paliks veca, beibe sakrunkāsies un paliks kā Dansiga. Radīs mākšļu. Skaistai dāmai ceļi vaļā un visas duris atveras.
nē tur smalkākas štelles - koncepts ir pēkšņā tumsas ''pārtraukšana'' ar blici ''izceļot'' kkādas tur '' tumsas aizsega lietas gaismā
Nu a vizuālais sanāk netīšām - blica maz velk un taisa smukus rimbulīšus tāda centrāla kompene sanāk (un ļoti kstaķi ja reiz jānodod ''pēkšņi gaimā izceltās tumšās ģeļiškas ) - ja būtu atbilstošs paplats stikls, blice uz kāta un jēga kā darbojas tehnika + bišķi dūša tad varētu foršu sēriju uzbliezt un nekāda literatūra nebūtu jāraksta
Nu pagaidām nekas neklausa un tinte jātērē, bet nu cilvēks vismaz domājis
Tā kuru iepostēju jau sanākusi tik sižetiņš šādai tumsas idejai remdens - jāiet jābliež kārtīgas tumsas lietas
Apskatījos. Ar interesi. Neteikšum ka man ļoti simpātisks viņas konkrētais skatījums. Man jau patīk tāds sirsnīgāks piegājiens. Bet viņa gan zina, ko dara un dara pavisam normāli. Šeit blogā nav daudzu, kas taisa labāk par viņu.
UldisMuzikants:Diletantu dzīres. To pašu dara Alnis Stakle, kurš māca Daugavpilī. Sarežģīti, svešvārdiem pilni teksti, bildes- liekas, ka cilvēks baidās pieiet tuvāk objektam, ti, cilvēkam, tāpēc sanāk neasas telefonbildes. Un to murgaini pamato. Varbūt ielikšu reportu, lai pamatotu šo teikumu. It kā negribas piecūkāt savas bildes ar šito tēmu.
Rolands66:Ieva Raudsepa (1992) ir jauna latviešu fotogrāfe, kas apguvusi fotogrāfiju pie Andreja Granta un ISSP skolā. Šobrīd viņa studē filozofiju Helsinku Universitātē. www.ievaraudsepa.com
Galerija as children patika. Domāju, kur šitas stiliņš jau ir redzēts, Tad sapratu, ka mana četrgadniece bildē līdzīgi, kad tiek pie mammas telefona. Viņa gan nav māciījusies foto pie Granta vai filosofiju pie Kanta.
Schneider:Ja ņem vērā, ka to ISSP pirms pāris mēnešiem šeit viens pasažieris reklamēja nepārtraukti un smagā ķitē, tad jau apmēram var zināt, kas no tās apmācības sagaidāms.
Kad pasažieris izlaks savas vecās zaptes kandžu, izgulēsies, nokļūs ISSP pasākumā (ta jebkurā) un tikai pavēros tos cilvēkus, kuri tur STRĀDĀ.... Ja vēl ir palikusi kaut kripata veselā saprāta - tad varbūt nonāks pie secinājuma: neklātienē, pēc skaudīgu neveiksminieku baumām vērtēt cita cilvēka darbu - idiotisms. Apaļš idiotisms.
Nē, nu... uzdrošināties jau vajag, cept salkanas kartiņas kā piem. es, arī nav tas pareizākais, bet lai sāktu lekties un lauzt kanonus, vajag tomēr kaut kur zināt visus pamatu pamatus. baidos, ka šādi indivīdi nez vai pārvalda fotoaparātu, prot uztaisīt arī perfektu bildi, drīzāk katram štruntam pieliek afigenno slēpto un neredzamo domu, kuru tikai au un ah līdzskrējēji saskata. Vienmēr būs kāds, kurš liekuļos, savtīgās interesēs vai vienkārši aiz gļēvuma ... bet būs vēl vairāk tādu- kuri pie sevis teiks- sūds, bet skaļi to nepaudīs, nu i cilvēkam tad jau sāk šķist, re, 2 teica= super, bet pārējie klusējot piekrīt...
Paklau, a ko tu tagad satrakojies? Jelgavā dzēra koka spirtu, tur palika beigti, ko dzer Ogrē, ja paliek glupi? Es par to zaptes kandžu jau pirms dažām dienām esmu atbildējis šeit: www.fotoblog.lv... un šeit: www.fotoblog.lv... Šogad Spura pasākumā atkal būs kāds, kurš, zem deguna bubinādams, snauduļos pēdējā rindā, bet pēc tavas versijas viņam varēs būt slikti ar sirdi? Vai tomēr paliksi mājās?
Kad visi jau sašūmējušies, ar godīgu (nerakstu "objektīvu", jo tādas nav) kritiku ir pagrūti. Būtu interesanti linkā atrodamās bildes tā nemanāmi "atšķaidīt" tepat bloga galerijā, lai tauta pavērtē. Man liekas, tās nolīdzinātu līdz ar zemi kopā ar autori. Šitas viss atgādina senu stāstiņu par Pikaso. Draugs pēta viņa bildi un prasa: "Pasaki, kas te ir, es neko nesaprotu?" Pikaso atbild: "Desmit tūkstoši dolāru!"
GunarsII:Kad visi jau sašūmējušies, ar godīgu (nerakstu "objektīvu", jo tādas nav) kritiku ir pagrūti. Būtu interesanti linkā atrodamās bildes tā nemanāmi "atšķaidīt" tepat bloga galerijā, lai tauta pavērtē. Man liekas, tās nolīdzinātu līdz ar zemi kopā ar autori. Šitas viss atgādina senu stāstiņu par Pikaso. Draugs pēta viņa bildi un prasa: "Pasaki, kas te ir, es neko nesaprotu?" Pikaso atbild: "Desmit tūkstoši dolāru!"
+++ tas jau šeit ir kā sērga, nesaprotu = sūds gizmodo.com... 4 miljoni img.gawkerassets.com... 4 miljoni Un ar garantiju ka abas no viņām šeit pazustu.
GunarsII:Kad visi jau sašūmējušies, ar godīgu (nerakstu "objektīvu", jo tādas nav) kritiku ir pagrūti. Būtu interesanti linkā atrodamās bildes tā nemanāmi "atšķaidīt" tepat bloga galerijā, lai tauta pavērtē. Man liekas, tās nolīdzinātu līdz ar zemi kopā ar autori. Šitas viss atgādina senu stāstiņu par Pikaso. Draugs pēta viņa bildi un prasa: "Pasaki, kas te ir, es neko nesaprotu?" Pikaso atbild: "Desmit tūkstoši dolāru!"
+++ tas jau šeit ir kā sērga, nesaprotu = sūds gizmodo.com... 4 miljoni img.gawkerassets.com... 4 miljoni Un ar garantiju ka abas no viņām šeit pazustu.
Ja bildi nesaprot, tas nenozīmē, ka tā nav sūds, ..un gan sūds, gan marinēta haizivs, gan inkrustēti galvaskausi var būt INVESTĪCIJU OBJEKTI.
Nu ja Hersts arī baigais "mākslinieks". Nebūtu Sačija, nebūtu Hersta, tapat ar Gurski, kura bildes jau sāk dzeltēt. nebūtu tā trakā ukraiņu ļimonāra, kuram tiek lieli darbi iepatikās, nebūtu arī Gurska...
Lai gan jāatzīst, ka gan Pikaso prata gleznot, gan Gurskis prot bildēt, gan Hersts prot ne tikai galvaskausus inkrustēt, ..atšķirībā no Ieviņas.
UldisMuzikants Konceptuālā māksla nav māksla, bet literatūra.
Muļķības.
Vienīgi tā, tāpat kā viss cits, var būt forša un var būt štruntīga. + tai ir blaknes - ir forši darbi kur pats tehniskais brāķis ir kā koncepta daļa, nepieciešamība - un blakne ir dumiķu pakaļdarinājumi kuriem nekas cits kā tehbrāķis nav pielecis Vot i Muzikantam viss sakrīt vienā putrā un viņš padodas vecajam, labajam padomju vispārinājuma stilam - kas nav ar mani ir pret mani.
A šāda padošanās ir tiešais ceļš uz muļķību. Smadzeņpodiņam nāk par labu ja to pakustina
Nevajag aizmirst, ka atšķirībā no mums, mākslas lietpratējiem, tas pats Stakle ir - "Latviešu fotogrāfs Alnis Stakle uzvarējis vadošajā pasaules fotomākslas konkursā "Sony World Photography Awards", kategorijā "Gada labākais arhitektūras fotogrāfs", liecina informācija konkursa mājaslapā." Informācija no delfiem, gads 2011.
trollollo:Nevajag aizmirst, ka atšķirībā no mums, mākslas lietpratējiem, tas pats Stakle ir - "Latviešu fotogrāfs Alnis Stakle uzvarējis vadošajā pasaules fotomākslas konkursā "Sony World Photography Awards", kategorijā "Gada labākais arhitektūras fotogrāfs", liecina informācija konkursa mājaslapā." Informācija no delfiem, gads 2011.
Vai nevarētu kaut ko sīkāk pastāstīt par vadošo pasaules fotomākslas konkursu "Sony World Photography Awards". Ar ko tas ir tik vadošs
trollollo:Nevajag aizmirst, ka atšķirībā no mums, mākslas lietpratējiem, tas pats Stakle ir - "Latviešu fotogrāfs Alnis Stakle uzvarējis vadošajā pasaules fotomākslas konkursā "Sony World Photography Awards", kategorijā "Gada labākais arhitektūras fotogrāfs", liecina informācija konkursa mājaslapā." Informācija no delfiem, gads 2011.
Vai nevarētu kaut ko sīkāk pastāstīt par vadošo pasaules fotomākslas konkursu "Sony World Photography Awards". Ar ko tas ir tik vadošs
Paralēles ir tikpat tiešas, kā ar Pikaso u.c. miljonveidīgo darbiem))) Šejieniešu vairums, tāpat kā vairums pasaules pilsoņu, uzskatu, ka māksla ir tā, par kuru maksā - un jo vairāk, jo labāk... Man, personīgi, Pikaso ir nozīmīgs tikai ar sava t.s. zilā perioda darbiem... Vai zināt, kas un kāpēc Rainim noskauda Nobela prēmiju? Rainim, kurš to REĀLI bija pelnījis...
Citagaisma:
Vai nevarētu kaut ko sīkāk pastāstīt par vadošo pasaules fotomākslas konkursu "Sony World Photography Awards". Ar ko tas ir tik vadošs
Paralēles ir tikpat tiešas, kā ar Pikaso u.c. miljonveidīgo darbiem))) Šejieniešu vairums, tāpat kā vairums pasaules pilsoņu, uzskatu, ka māksla ir tā, par kuru maksā - un jo vairāk, jo labāk... Man, personīgi, Pikaso ir nozīmīgs tikai ar sava t.s. zilā perioda darbiem... Vai zināt, kas un kāpēc Rainim noskauda Nobela prēmiju? Rainim, kurš to REĀLI bija pelnījis...
Tad kad mums rāda tos dārgos darbus, tos dārgos māksliniekus, ..un salīdzina ar kādiem citiem, tad tie rādītāji aizmirst norādīt vienu elementāru lietu - to, ka viņi parasti ir bijuši savas jomas celmlauži pirmatklājēji, utt. Vai tas ir bijis Pikaso - kā kubisma pamatlicējs, vai Dalī, kā sireālisma pionieris, vai kā Monē impresionismā, vai kā Adamss "tiešajā fotogrāfijā", vai kā Štiglics un Demaršī piktoriālismā, vai kā Kenna, kura darbus tik ļoti mīl atdarināt pat še. ..un arī caur šādu prizmu ir jāskatās daudzu autoru darbi. ..ne tikai kā māksla, ne tikai kā investīciju objekts, bet arī cik spēcīga jaunrades impulsu tie ir devuši. Diemžēl latviešu un Latvijas fotocilvēki nav nekur pirmrindnieki. Pat sūdu bildēšanā ne, ..nu visur tā aptuveni līdz vidam, ..bet parasti arī ne zemāk. ..un vienalga vai tas ir Stakle, vai tas ir Balčus, Marnics, ..un pagaidām arī "citagaisma", vai tie bija Binde, Brauns, Kundziņš vai Upīts.
kasparsf:
+++ tas jau šeit ir kā sērga, nesaprotu = sūds gizmodo.com... 4 miljoni img.gawkerassets.com... 4 miljoni Un ar garantiju ka abas no viņām šeit pazustu.
Ja bildi nesaprot, tas nenozīmē, ka tā nav sūds, ..un gan sūds, gan marinēta haizivs, gan inkrustēti galvaskausi var būt INVESTĪCIJU OBJEKTI.
Nu ja Hersts arī baigais "mākslinieks". Nebūtu Sačija, nebūtu Hersta, tapat ar Gurski, kura bildes jau sāk dzeltēt. nebūtu tā trakā ukraiņu ļimonāra, kuram tiek lieli darbi iepatikās, nebūtu arī Gurska...
Lai gan jāatzīst, ka gan Pikaso prata gleznot, gan Gurskis prot bildēt, gan Hersts prot ne tikai galvaskausus inkrustēt, ..atšķirībā no Ieviņas.
Te mūsu domas sakrīt. Interesanti zināt- cik tādu Hērstu paliek neatklāti......un darbojas klusi savā nodabā
Tanzanite:
Paralēles ir tikpat tiešas, kā ar Pikaso u.c. miljonveidīgo darbiem))) Šejieniešu vairums, tāpat kā vairums pasaules pilsoņu, uzskatu, ka māksla ir tā, par kuru maksā - un jo vairāk, jo labāk... Man, personīgi, Pikaso ir nozīmīgs tikai ar sava t.s. zilā perioda darbiem... Vai zināt, kas un kāpēc Rainim noskauda Nobela prēmiju? Rainim, kurš to REĀLI bija pelnījis...
Tad kad mums rāda tos dārgos darbus, tos dārgos māksliniekus, ..un salīdzina ar kādiem citiem, tad tie rādītāji aizmirst norādīt vienu elementāru lietu - to, ka viņi parasti ir bijuši savas jomas celmlauži pirmatklājēji, utt. Vai tas ir bijis Pikaso - kā kubisma pamatlicējs, vai Dalī, kā sireālisma pionieris, vai kā Monē impresionismā, vai kā Adamss "tiešajā fotogrāfijā", vai kā Štiglics un Demaršī piktoriālismā, vai kā Kenna, kura darbus tik ļoti mīl atdarināt pat še. ..un arī caur šādu prizmu ir jāskatās daudzu autoru darbi. ..ne tikai kā māksla, ne tikai kā investīciju objekts, bet arī cik spēcīga jaunrades impulsu tie ir devuši. Diemžēl latviešu un Latvijas fotocilvēki nav nekur pirmrindnieki. Pat sūdu bildēšanā ne, ..nu visur tā aptuveni līdz vidam, ..bet parasti arī ne zemāk. ..un vienalga vai tas ir Stakle, vai tas ir Balčus, Marnics, ..un pagaidām arī "citagaisma", vai tie bija Binde, Brauns, Kundziņš vai Upīts.
Tas viss ne tuvu nav tik triviāli Un E = mc kvadrātā.. domā, Einšteina radīts? Ko zini par Teslas brīnumiem? Mākslā tāpat - daudzi attīsta, viens saņem slavu... Neesmu gan veikusi zin.pētījumu par latviešu fotogrāfiju, bet zinu to, ka latvieši arī fotogrāfijā varētu būt ļoti ļoti nozīmīgi, jo.. vienkārši ir talantīgi...un redz.