Neinteresantas bildes, apnicīgi strīdiņi un tukšas sarunas. Lapas dizains novecojis un neizteiksmīgs, pelēcīgs pēc formas un satura. Vai nav pienācis laiks uzlabot lapas vizuālo tēlu, padarīt to krāsaināku. Garlaicīgi. Imho.
Uzlikt flašu , košas spozās animācijas vēlams arī reklāmu ar skaņam JĀ un pēc iespējas vairāk sašopētu šokolādes skuķu un ainavas kā no aziātu kalendāriem! PIEPRASU! Jā un lai admines notur videočatu caurspīdīgā blūzītēs !! Tas obligāti.
aibeks:Neinteresantas bildes, apnicīgi strīdiņi un tukšas sarunas. Lapas dizains novecojis un neizteiksmīgs, pelēcīgs pēc formas un satura. Vai nav pienācis laiks uzlabot lapas vizuālo tēlu, padarīt to krāsaināku. Garlaicīgi. Imho.
Jā, atceros kā ERfoto tauta sāka močīt Elmāru, ka vajag jaunu dizainu - viss novecojis! Elmārs pusgadu ņēmās, visādas baigās fīčas ieviesa, progresīvi izveidoja iespējas pat draudzēties un ko tik vēl ne...
... kā mēs visi sākām spiegt, lai liek atpakāl veco labo versiju!!!
aibeks:Neinteresantas bildes, apnicīgi strīdiņi un tukšas sarunas. Lapas dizains novecojis un neizteiksmīgs, pelēcīgs pēc formas un satura. Vai nav pienācis laiks uzlabot lapas vizuālo tēlu, padarīt to krāsaināku. Garlaicīgi. Imho.
Ilgi bija jādomā lai ko tik vērtīgu izspiestu? Labāk aizej vēl kādu jūras krastu ar pāli nobildē, tās toč baigi interesantas bildes ir
aibeks:Neinteresantas bildes, apnicīgi strīdiņi un tukšas sarunas. Lapas dizains novecojis un neizteiksmīgs, pelēcīgs pēc formas un satura. Vai nav pienācis laiks uzlabot lapas vizuālo tēlu, padarīt to krāsaināku. Garlaicīgi. Imho.
Ilgi bija jādomā lai ko tik vērtīgu izspiestu? Labāk aizej vēl kādu jūras krastu ar pāli nobildē, tās toč baigi interesantas bildes ir
Tu pat pāli nevari nospiest, sešos gados -nulle. Iemest debilu rullīti no joy tube- vairāk no tevis prasīt būtu par daudz
aibeks:Neinteresantas bildes, apnicīgi strīdiņi un tukšas sarunas. Lapas dizains novecojis un neizteiksmīgs, pelēcīgs pēc formas un satura. Vai nav pienācis laiks uzlabot lapas vizuālo tēlu, padarīt to krāsaināku. Garlaicīgi. Imho.
Nespēj saskatīt interesanto, visur redzi tik strīdiņus, kā bērns nespēj savu uzmanību ilgstoši koncentrēt un noturēt, un kā žagata esi kārs tik uz spīguļiem. Vai nav laiks Tev pieaugt un nedzīties pēc ārējās spozmes, bet būt harmonijā ar sevi un apkārtējiem? Bērnišķigi.. IMho.
aibeks:Neinteresantas bildes, apnicīgi strīdiņi un tukšas sarunas. Lapas dizains novecojis un neizteiksmīgs, pelēcīgs pēc formas un satura. Vai nav pienācis laiks uzlabot lapas vizuālo tēlu, padarīt to krāsaināku. Garlaicīgi. Imho.
Nespēj saskatīt interesanto, visur redzi tik strīdiņus, kā bērns nespēj savu uzmanību ilgstoši koncentrēt un noturēt, un kā žagata esi kārs tik uz spīguļiem. Vai nav laiks Tev pieaugt un nedzīties pēc ārējās spozmes, bet būt harmonijā ar sevi un apkārtējiem? Bērnišķigi.. IMho.
Runa nav par harmoniju, bet mārketingu. Cilvēks iet tur, kur skaisti, gaiši, interesanti un dažādība, nevis pieputējuši plaukti ar vecu un nemainīgu piedāvājumu. Neizslēdzu, ka ir īpatņi, kas iet tieši tādās vietās, bet tāpēc jau tie ir īpatņi. Aptauja rāda, ka ne es viens tā domāju.
Citagaisma:
Nespēj saskatīt interesanto, visur redzi tik strīdiņus, kā bērns nespēj savu uzmanību ilgstoši koncentrēt un noturēt, un kā žagata esi kārs tik uz spīguļiem. Vai nav laiks Tev pieaugt un nedzīties pēc ārējās spozmes, bet būt harmonijā ar sevi un apkārtējiem? Bērnišķigi.. IMho.
Runa nav par harmoniju, bet mārketingu. Cilvēks iet tur, kur skaisti, gaiši, interesanti un dažādība, nevis pieputējuši plaukti ar vecu un nemainīgu piedāvājumu. Neizslēdzu, ka ir īpatņi, kas iet tieši tādās vietās, bet tāpēc jau tie ir īpatņi. Aptauja rāda, ka ne es viens tā domāju.
Nu ja runa ir par mārketingu, tad tas ļoti lielā mērā balstās uz konkurentu salīdzināšanu, tad man tāds jautājums Tev. Kurš no tik "ļoti daudzajiem" fotobloga konkurentiem Latvijā ir mainījis savu dizainu? ..un kādā veidā dizaina maiņa ir palielinājusi, vai samazinājusi šī konkurenta auditorijas lielumu? Šveices bankas, labs konjaks vai armanjaks, laba grāmata ir interesanti un saistoši nevis ar izmaiņām, bet gan ar nemainīgi prognozējamu un kvalitatīvu piedāvājumu, attieksmi, vai ko citu saistošu. Pēc izmaiņām kārie cik ātri pavelkas, tikpat ātri arī pazūd. Viņi ir nepastāvīgi un bez aktīva un dārga mārketinga piešprices nav noturami vienā vietā. Viņi kā bērni nespēj bez kairinājuma noturēt uzmanību vienā vietā.=>Ja šis blogs pieņems Tavu mārketingu, tad viņam steidzīgi jāsāk meklēt bagāts onkulis, kurš naudu var vienkārši uzdāvināt, jo tā izkūpēs gaisā mārketinga aktivitātēm, bet izdevumus nesegs aiz to, ka auditorijas lielums nepalielināsies, tāpat kā tās "pirktspēja". Tas ja mēs runājam no mārketinga viedokļa. Aptauja rāda, ka Tu tik tiešām neesi savā bērnišķibā vientuļš. Agri vai vēlu par bērnišķību ir jāmaksā. Vārds jau minēja ERfoto piemēru. Jeb Tu pēc horoskopa esi auns, kurš kapj uz grābekļa,tikām kamēr to salauž? ..man kauč kā negribētos, ka vadošo Latvijas fotovietni aiz kāda glupības pataisa par ERfoto Nr.2.
to Citagaisma: Tu esi "zanuda". Pasīvs un īgņa. Tāds, kuram ir labi tā , kā ir, kam bail kaut ko mainīt, lai nedod Dievs kas nenotiek ar pseidoomulīgo mikropasaulīti ap Tevi. Ja citi neko nemaina, tad nekas nav jāmaina? Un ja citi mainīs, tad būs jāmaina? Un neroc tik dziļi. Es ierosināju vienkārši pamainīt dizainu, padarīt to interesantāku, pievilcīgāku, nevis lauzt un celt no jauna. p.s.Un Fotobloga salīdzinājums ar Šveices bankām & armanjaku- nu te Tu zagnul kapitaļno!
alchsh:Diemžēl lietotāju bildes šeit labākas nepaliks pēc dizaina updeita.
Ir tikai viens ceļš, kā bildes padarīt labākas - tās pieņem (vai nepieņem!) redaktori, izejot no savām tehniskajām un mākslinieciskajām prasībām. (Tepat kaut kur tuvumā bija topiks par skaistbilžu www vietnēm) Tad viss kļūst tāpat, kā daudzviet citur ar tam sekojošu nežēlīgu savstarpēju konkurenci. Bet labā ziņa ir tā, ka skaistās bildes arī apnīk, un gandrīz tikpat ātri kā neskaistās. Un otra labā ziņa ir tā, ka arī no sliktajām bildēm var kaut ko mācīties, un PAŠKRITIKU pat daudz labāk, nekā no skaistbildēm. Bet trešā labā ziņa ir tā, ka šeit var labi sajust, kas cilvēkiem interesē, un ko viņi atzinuši par uzmanības vērtu. Kad bildes iziet caur cenzūru, šī dabiskā šķautne pazūd.
aibeks:to Citagaisma: Tu esi "zanuda". Pasīvs un īgņa. Tāds, kuram ir labi tā , kā ir, kam bail kaut ko mainīt, lai nedod Dievs kas nenotiek ar pseidoomulīgo mikropasaulīti ap Tevi. Ja citi neko nemaina, tad nekas nav jāmaina? Un ja citi mainīs, tad būs jāmaina? Un neroc tik dziļi. Es ierosināju vienkārši pamainīt dizainu, padarīt to interesantāku, pievilcīgāku, nevis lauzt un celt no jauna. p.s.Un Fotobloga salīdzinājums ar Šveices bankām & armanjaku- nu te Tu zagnul kapitaļno!
Esmu zanuda, pasīvs un īgņa tik aiz to, ka roku nevis sekli kā Tu, bet dziļi, tik dziļi, ka netiec līdzi.. Taču, Aibek, tā vietā lai pievērstos kārtējai seklai, šoreiz manas necilās personas analīzei, pamēģini tomēr atbildēt uz augšminētiem jautājumiem par Tev tik mīļo mārketingu - "Kurš no tik "ļoti daudzajiem" fotobloga konkurentiem Latvijā ir mainījis savu dizainu? ..un kādā veidā dizaina maiņa ir palielinājusi, vai samazinājusi šī konkurenta auditorijas lielumu?"
Kāda jēga mainīt kauč ko mainīšanas pēc? Ko Tavuprāt nozīmē intresantāks dizains? Un kam tas būs interesantāks un pievilcīgāks? Tiem kuri nevēlas to mainīt, vai tiem kam ir vienalga? ..un kāpēc tas ir vajadzīgs šeit? Vai parādoties citam dizainam izmainīsies fotobloga saturs, ko veido apmeklētāji? ..vai bildes kļūs no dizaina izmaiņām pēkšņi labākas?
p.s. Ir tāds sens sēļu teiciens - "Muļķis ir pusbēda, rigtīga nelaime ir aktīvs muļķis.".
dolldia:Iemetu jautājumu, redzēsim, kas rādīsies aptaujā...
man gribētos, lai fot0blogs nepasliktinātu izlikto bilžu kvalitāti (krāsa, asums utt.), lai būtu iespēja izlikt un skatīt lielākas bildes, tajā skaitā, panorāmas. tava aptauja tādu atbildi neparedz
aibeks:to Citagaisma: Tu esi "zanuda". Pasīvs un īgņa. Tāds, kuram ir labi tā , kā ir, kam bail kaut ko mainīt, lai nedod Dievs kas nenotiek ar pseidoomulīgo mikropasaulīti ap Tevi. Ja citi neko nemaina, tad nekas nav jāmaina? Un ja citi mainīs, tad būs jāmaina? Un neroc tik dziļi. Es ierosināju vienkārši pamainīt dizainu, padarīt to interesantāku, pievilcīgāku, nevis lauzt un celt no jauna. p.s.Un Fotobloga salīdzinājums ar Šveices bankām & armanjaku- nu te Tu zagnul kapitaļno!
Esmu zanuda, pasīvs un īgņa tik aiz to, ka roku nevis sekli kā Tu, bet dziļi, tik dziļi, ka netiec līdzi.. Taču, Aibek, tā vietā lai pievērstos kārtējai seklai, šoreiz manas necilās personas analīzei, pamēģini tomēr atbildēt uz augšminētiem jautājumiem par Tev tik mīļo mārketingu - "Kurš no tik "ļoti daudzajiem" fotobloga konkurentiem Latvijā ir mainījis savu dizainu? ..un kādā veidā dizaina maiņa ir palielinājusi, vai samazinājusi šī konkurenta auditorijas lielumu?"
Kāda jēga mainīt kauč ko mainīšanas pēc? Ko Tavuprāt nozīmē intresantāks dizains? Un kam tas būs interesantāks un pievilcīgāks? Tiem kuri nevēlas to mainīt, vai tiem kam ir vienalga? ..un kāpēc tas ir vajadzīgs šeit? Vai parādoties citam dizainam izmainīsies fotobloga saturs, ko veido apmeklētāji? ..vai bildes kļūs no dizaina izmaiņām pēkšņi labākas?
p.s. Ir tāds sens sēļu teiciens - "Muļķis ir pusbēda, rigtīga nelaime ir aktīvs muļķis.".
Tik daudz jautājumu! Nevēlos diskutēt ar indivīdu (pie tam virtuāli), kurš citu sauc par muļķi vien tāpēc, ka viņa viedoklis nesakrit ar Tavējo. No pieredzes zinu- tas bezjēdzīgi.
aibeks: Tik daudz jautājumu! Nevēlos diskutēt ar indivīdu (pie tam virtuāli), kurš citu sauc par muļķi vien tāpēc, ka viņa viedoklis nesakrit ar Tavējo. No pieredzes zinu- tas bezjēdzīgi.
Nabadziņ, kurā vietā es Tevi nosaucu par muļķi? Taču jāatzīst, ka izvairīšanās no atbildēm, un cita cilvēka dēvēšana par "zanudu" un vēl kā savādāk, nav gudrības pazīme. Tāpat jāatzīst, ka spriežot pēc pēdējās replikas, Tev bieži ir nācies būt ja ne vairāk, tad muļķa lomā gan. ..un tas var liecināt par daudz ko.
Atslābsti. Nu nebūs turpinājuma. Ja manis ierosinātā tēma liekas Tev saistoša, vari palasīt komentārus zem aptaujas un pariet tur
Ja neesi pamatojis savu sākotnējo domu un atbildējis uz sākotnēji uzdoto jautājumu - "Kurš no tik "ļoti daudzajiem" fotobloga konkurentiem Latvijā ir mainījis savu dizainu? ..un kādā veidā dizaina maiņa ir palielinājusi, vai samazinājusi šī konkurenta auditorijas lielumu?", tad par turpinājumu tik tiešam nevar būt ne runas.