It kā novecojošais termins ir skaidrs un saprotams. Taču nav saprotams, kuru variantu izvēlējies Tu. Ja pirmo, tad lūdzu paskaidro kas ir mākslas darbs..
Zini, es neesmu skolotajs, nenodarbojos ar neizglītotu pilsoņu izglītošanu. Un tu savu "āķīgo" jautajumu pat pareizi noformulēt nespēj. Tev bija jāpiečakarējas pie tā, kas ir "māksla", nevis kas ir mākslas darbs, bet nu lai būtu, te skaidrojums no letonikas skaidrojošās vārdnīcas:
"Mākslinieka radīts div- vai trīsdimensiju mākslas darba oriģināls (izņemot mākslas darba iespiedgrafiku (sk. tekstā) un/vai fotogrāfijas), piemēram, glezna, zīmējums vai skulptūra, atšķirībā no to reprodukcijām."
Un turpmāk, lūdzu, iemācies pats atrast sev interesējošos terminu skaidrojumus, vairs tev uz paplātes neko nepasniegšu, jo riebjas šādi diletanti, kuri iedomājušies, ka ar savu vareno jautājuma uzdošanu varēs peirādīt taisnību, kuras viņiem nav un nekad nav bijusi.
Norādītā saite rāda nevis to, kas ir mākslas darbs, bet gan to kas ir mākslas darba oriģināls. Vispār jau ir interesanti runāt ar cilvēku un dzirdēt, salasīt viņa paša domas, un nevis viņa norādītās norādes. Norādes es pats varu atrast, bet Tavas domas pat uzminēt nevaru. Un meklēju nevis man interesējošos terminus, bet cenšos saprast vai cilvēki lieto to ko zin, un zin to ko lieto. ..un kā redzams, tad šiem maniem meklējumiem un jautājumiem ir ļoti liels pamats. Ja cilvēki savā starpā apmainoties ar informāciju, sarakstoties, sarunājoties un citādi sazinoties nelieto nepārprotamus un savstarpēji viennozīmīgi definējamus terminus un jēdzienus, tad viņi nespēj saprasties, diskutēt, apmainīties ar domām un viedokļiem, ..īsāk sakot nespēj jēgpilni socializēties.
Sapper:Lasu šos sacerējumus un atceros to personāžu no Šveika, kurš ar maniakālu apsēstību visiem uzmācās skaidrojot elementāru terminu nozīmi un jēgu.
citagaisma, man liekas ka ir taa, ka Acīmredzami bildētājiem ir svarīga nevis pareiza terminoloģija, bet gan „brenda faktors”, tā teikt, nevis kopējamais aparāts, bet „kseroks”, nevis autiņbiksītes, bet „pamperi”. Acīmredzot analogas fotografijas entuziastiem svarīgi ir nevis „Kā?” un „Ko?”, bet gan „Kas?”. Bet šāda nostāja pašos pamatos ir nevis radoša un pareiza, bet atdarinoša un nekritiska...
nu kaut ka taa, kad forma kljuust svarigaka par saturu
Koba:Tas kas bildee ar analogo tehniku ta sanaak analograafs ???
Kad bildēja uz filmas, tādu vārdu- analogs nelietoja , līdz ar to atkrīt iespēja būt analogrāfs... pļēšugrāfu izspieda bezplēšugrāfs ... to, ka gaismas ieraksta nesēju filmiņu nomaina matricas savienojums ar atmiņas karti, nekādi nevar uzskatīt par grāfa nomaiņu... Ux ti... tikpat murgaini uzrakstīju, kā autors ievadtekstu
palaidniex:es jau rakstīju, ka analografs izklausāas pēc medicīnas iekārtas visai konkrētas vietas uzņēmumu iegūšanai
Nekas briesmīgs tas arī nav, speciāli zobārstiem bija kamera Yashica Dental Eye un Pentaxim stikls A 100/4 Dental Macro. Kādēļ lai tāda pati tehnika nevarētu būt arī proktologiem?
Citagaisma, ļooti interesantu tēmu aizsāki, bet baidos, ka ļoti velti. Lai to risinātu, 1) ir jāzina/jāsaprot/jāizjūt valoda/terminoloģija, 2) jāzina/jāsaprot/ jāizjūt fotogrāfija, 3) jāzina/jāsaprot/jāizjūt stilistika....
Tepat blogā kāds pasažieris reiz apgalvoja, ka līdz "fullfreimam" ieskaitot visi ir "knipsētāji", bet pie lielākiem formātiem sākas "bildētāji" Savukārt klasiķis Hemingvejs skaidroja - ja uzbrūk no priekšas, tad tā ir stratēģija, bet ja no sāniem, tad tā ir taktika. Visiem "grāferiem" derētu vienkārši satikties, sadalīties komandās un sist pendeles, citādi nekad nevienosimies, kuri ir labie, kuri sliktie
GunarsII:Tepat blogā kāds pasažieris reiz apgalvoja, ka līdz "fullfreimam" ieskaitot visi ir "knipsētāji", bet pie lielākiem formātiem sākas "bildētāji" Savukārt klasiķis Hemingvejs skaidroja - ja uzbrūk no priekšas, tad tā ir stratēģija, bet ja no sāniem, tad tā ir taktika. Visiem "grāferiem" derētu vienkārši satikties, sadalīties komandās un sist pendeles, citādi nekad nevienosimies, kuri ir labie, kuri sliktie
GunarsII:Tepat blogā kāds pasažieris reiz apgalvoja, ka līdz "fullfreimam" ieskaitot visi ir "knipsētāji", bet pie lielākiem formātiem sākas "bildētāji" Savukārt klasiķis Hemingvejs skaidroja - ja uzbrūk no priekšas, tad tā ir stratēģija, bet ja no sāniem, tad tā ir taktika. Visiem "grāferiem" derētu vienkārši satikties, sadalīties komandās un sist pendeles, citādi nekad nevienosimies, kuri ir labie, kuri sliktie