forum.gif
Par traģēdiju
Jauns tematsAtbildēt fotoblog.ninja forums / diskusijas / Par traģēdiju
    Iet uz lapu
  1. <
  2. 1
  3. ...
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. ...
  13. 20
  14. >
IerakstsAutors
Publicēts: 25.11.13 22:38
 citēt
etwas:Tām nelaimīgajām skrūvēm norāva uzgriežņus - vītnes neizturēja.


Nebūs ieeļojuši, jopcik!
avatar
Publicēts: 25.11.13 22:44
 citēt
Eltons:slodzes reekjina buvinzhenieri, ne arhitekti, Elton.

Paskaidroju lēnāk, ņemot palīgā vikipēdiju:
lv.wikipedia.org...
pat latviešu valodā atradu, palasi


Nu šite Liepājai taisnība:) Mans sievastēvs ir viens no ļoti retajiem latvijas sertificētajiem Būvinženieriem. Vienīgais ko viņš dara rēķina slodzes konstrukcijām reķina visādus laidumusutt veselai strīpai arhitektu biroju Vidzemē. Bieži šim ka dzekam ar sertifikātu ness arī paši biroju rēķinus "Apstiprināt". Viņš kā vecās skolas krams VIENMĒR 100% visu pārrēķina pats un NERETI ir ļoti kritiskas kļūdas , piemēram uz visādiem sīkiem tiltiņiem laipiņām pārejām burtiski "Parkā pār grāvīti". Atnes kaut kādas svilpastes studentes "Tiltiņu parciņā" pār grāvi pie privātas pirts ko PAŠAS projektējušas , onkulis 70+ gadi uz papīrīša ar kalkulatoru parēķina un VERDIKTS "Tilts sabruks no pašmasas celtniecības stadijā" ;D :D Par atbalsta sienām kas izgāzīsies vai torņiem kas apgāzīsies nemaz nerunājot :) Zinu desmitiem šādu gadījumu padsmit gadu laikā kopš viņu zinu:) Tāpat bieži kļūdās ģeodēzisti , uzbūvē kaukto pēc "No pirksta izzīstas" vecas kolhozu laika ģeodēzijas un tas apgāžas veiklāk par pizas torni:)
avatar
Publicēts: 25.11.13 22:46
 citēt
Lunis:Mans sievastēvs ir viens no ļoti retajiem latvijas sertificētajiem Būvinženieriem.



Retajiem???? Uz kongresu reizi gadā viņi pilna Māmuļas lielā zāle sanāk....
avatar
Publicēts: 25.11.13 22:48 labots
 citēt
Sapper:
Lunis:Mans sievastēvs ir viens no ļoti retajiem latvijas sertificētajiem Būvinženieriem.



Retajiem???? Uz kongresu reizi gadā viņi pilna Māmuļas lielā zāle sanāk....


JĀ un vissi Rīgā :face-grin::face-grin:
avatar
Publicēts: 25.11.13 22:48
 citēt
Un tas tipa ir daudz?!
avatar
Publicēts: 25.11.13 23:06
 citēt
versatile:Un tas tipa ir daudz?!


ģenerāļu būs vienmēr mazāk kā seržantu... :)
avatar
Publicēts: 25.11.13 23:19
 citēt
Lunis:
Eltons:slodzes reekjina buvinzhenieri, ne arhitekti, Elton.

Paskaidroju lēnāk, ņemot palīgā vikipēdiju:
lv.wikipedia.org...
pat latviešu valodā atradu, palasi


Nu šite Liepājai taisnība:) Mans sievastēvs ir viens no ļoti retajiem latvijas sertificētajiem Būvinženieriem. Vienīgais ko viņš dara rēķina slodzes konstrukcijām reķina visādus laidumusutt veselai strīpai arhitektu biroju Vidzemē. Bieži šim ka dzekam ar sertifikātu ness arī paši biroju rēķinus "Apstiprināt". Viņš kā vecās skolas krams VIENMĒR 100% visu pārrēķina pats un NERETI ir ļoti kritiskas kļūdas , piemēram uz visādiem sīkiem tiltiņiem laipiņām pārejām burtiski "Parkā pār grāvīti". Atnes kaut kādas svilpastes studentes "Tiltiņu parciņā" pār grāvi pie privātas pirts ko PAŠAS projektējušas , onkulis 70+ gadi uz papīrīša ar kalkulatoru parēķina un VERDIKTS "Tilts sabruks no pašmasas celtniecības stadijā" ;D :D Par atbalsta sienām kas izgāzīsies vai torņiem kas apgāzīsies nemaz nerunājot :) Zinu desmitiem šādu gadījumu padsmit gadu laikā kopš viņu zinu:) Tāpat bieži kļūdās ģeodēzisti , uzbūvē kaukto pēc "No pirksta izzīstas" vecas kolhozu laika ģeodēzijas un tas apgāžas veiklāk par pizas torni:)


ir tāds katalogs ABC, kur redz visus Latvijas sertificētos būvniecības darbiniekus... un ko katrs drīkst darīt :D
avatar
Publicēts: 25.11.13 23:26
 citēt
GunarsII:Slodzes tagad sāks rēķināt n-tie pieaicinātie kantori. Bet tad, kad rezultāts ir iegūts, lai nenolaistu pilnīgu lažu, tas jāpakļauj loģiskai kontrolei. Proti, jāapskata vienkārši un uzskatāmi robežgadījumi. Tam siju ražotāju pārstāvim, kas bija vakar LNT, es pajautātu:
1) cik lielu svaru var piekārt pie vienas pašas tās bēdīgi slavenās 16m fermas viduspunktā (ja nekā cita nav!) pirms tā salūst;
2) kādi ir šie svari "skrūvju" un viengabala variantā:
3) cik pēc tam drīkst karināt nomināli, izejot no drošības normām, to ekspluatējot;
Tādām atbildēm inženierim, profesionālim, kas diendienā dara to darbu, jābūt kabatā jau uzsākot visa jumta projektēšanu un it īpaši šajā situācijā nākot uz TV. Tad jau var sākt aptuveni stādīties priekšā, kas notiks vienmērīgas slodzes gadījumā pa visu jumtu, kas notiks pievienojot visas pārējās papildfermas u.t.t....u.t.t. Man ir nelabas aizdomas, ka LNT žurnālists saņemtu atbildes "Nu jāparēķina, jāpaskatās...." Un kad parēķinātu, tad būtu pamatīgs šoks:face-sad:


ot te atbildei ir jābūt viennozīmīgai... saliekamās kopnes savienojuma mezglu stiprībai ir jābūt pat lielākai, par attiecīgā punkta stiprībai viengabala kopnē... tas ir slodzi jāiztur viengabala kopnei pret samontēto kopni 1:1
Bet tas ko redzam fotogrfijās mezgla foto ir porņuks... to varētu lietot augšējās malas saskrūvēšanai.
Sūdi būs lieli... kaut ko tādu nevarēja palaist gar acīm NEVIENS normāls būvspeciālists...
avatar
Publicēts: 25.11.13 23:38 labots
 citēt
Haiduks:
Sūdi būs lieli... kaut ko tādu nevarēja palaist gar acīm NEVIENS normāls būvspeciālists...



Nebūs vis, Tev taču būtu viamaz apmēram jānoprot, kurš kuru "krišujet"

Populārākais teksts, ko dzird apzeltītie Vertu telefoni pēdējās dienās varētu būt apmēram šāds: "ja nu kas, nedomā, ka es taisos viens sēdēt."
avatar
Publicēts: 25.11.13 23:41
 citēt
domāju, ka šoreiz metinātājs Fedja nebūs vienīgais vainīgais :D
... bet taisnība tev liela... atceros, kā mira no lapsenes liecinieki par 3 ļim. lietu :D
avatar
Publicēts: 25.11.13 23:56
 citēt
Nez, cik kopā varēja ietaupīt izmantojot 2 daļīgās kopnes? Kāds ir tas aptuvenais cipars, dēļ kura viss tā izmaiņu herņa notika?
avatar
Publicēts: 26.11.13 00:05
 citēt
Sapper:Nez, cik kopā varēja ietaupīt izmantojot 2 daļīgās kopnes? Kāds ir tas aptuvenais cipars, dēļ kura viss tā izmaiņu herņa notika?


Beidz te demagoģiju vest... cik daudz vietās kopnes ir daudzgabalu un nelūzt,
Ir 24 m kopnes, kas vidējā saliekamā mezglā turas uz vienu tapu(skrūvi), un nevienai šis mezgls naf satrūcis, jo tika PROJEKTĒTAS. Te no projektēšanas pat smakas naf... jaf minēju, redzamais mezgls der augšējam savienojumam, un tas garantē noturību pret ļodzi, bet ne apakšējam uz stiepi.
avatar
Publicēts: 26.11.13 00:43
 citēt
avatar
Publicēts: 26.11.13 07:51
 citēt
Lunis:
Sapper:

Retajiem???? Uz kongresu reizi gadā viņi pilna Māmuļas lielā zāle sanāk....


JĀ un vissi Rīgā :face-grin::face-grin:

1/3 dalja visu dzelzhu, kuri jums Riga virs galvas karajas ir metinati un projekteti Grobinjaa ;)
avatar
Publicēts: 26.11.13 07:58
 citēt
Sapper:Nez, cik kopā varēja ietaupīt izmantojot 2 daļīgās kopnes? Kāds ir tas aptuvenais cipars, dēļ kura viss tā izmaiņu herņa notika?


nav ienacis prata, ka shim konkretajam leetajam razhotajam nemaz nav smilshu struklas kameras, krasotavas un razhoshanas telpu kur garakas sametinaat? ... leetajam tapeec, ka normalos kantoros ir arii projektetaji, kuri shito huinju savienojumu cauri neizlaistu... un man nav cilveciski zheel "tos jaunos projektetajus, kuri pakljavas spiedienam"...blje tu pa valsts naudu skola gaji un projektee sab.noziimes eku, tas nav kaazas skjiibi uzbildeet... bez variantiem uz 20 gadiem jaiet chokaa, vispar bez variantiem, lai citi atceras, kuru projektee ko liidzigu..pietiek mums te kolektiivo atbildiibu!
avatar
Publicēts: 26.11.13 08:53 labots
 citēt
Haiduks:
Sapper:Nez, cik kopā varēja ietaupīt izmantojot 2 daļīgās kopnes? Kāds ir tas aptuvenais cipars, dēļ kura viss tā izmaiņu herņa notika?


Beidz te demagoģiju vest... cik daudz vietās kopnes ir daudzgabalu un nelūzt,
Ir 24 m kopnes, kas vidējā saliekamā mezglā turas uz vienu tapu(skrūvi), un nevienai šis mezgls naf satrūcis, jo tika PROJEKTĒTAS. Te no projektēšanas pat smakas naf... jaf minēju, redzamais mezgls der augšējam savienojumam, un tas garantē noturību pret ļodzi, bet ne apakšējam uz stiepi.


jautājums nav par to var vai nevar dalīt

cik konkrēti daudz naudā vai procentos "iekonomēja" izgatavojot un transportējot divdaļīgu kopni? cita ticama iemesla neražot vienlaidu kopni taču nebija, vismaz - nespēju iedomāties...

Un cik būtu cenā atšķīrusies pareizi projektēta un izgatavota divdaļīgā kopne no nepareizi projektētas... Nu tur Konstruktora pūliņi, caurumi, savienojuma tehniskais risinājums bleķos skrūvēs...

Un cik dārgāk palika "nenormāli" garo 16 m kopņu transportēšana salīzinot ar astoņmetrīgajām

Nu tā, lai varētu apmēram saprast - par kāda līmeņa ekonomiju ir runa
avatar
Publicēts: 26.11.13 09:22
 citēt
vēl interesants fakts, pieņemsim, ka aprēķinos attiecīgā izmēra skrūves notur slodzi... bet 20 mm skrūve, kā 20mm skrūve darbojas uz sānu spiedienu, bet uz spiepi tā naf 20mm, bet tikai ~17,5 mm, jo vītne no skrūves diameter ir uz iekšu
... līdz ar to, ja aprēķini teica, ka jāliek 20 mm skrūve, tad faktiski bija jāliek 24 mm... tāpat uz stiepi ir jārēķina uzgriežņa un vītnes noturība, kas tieši šeit (pec manesošās info) naf izturējusi.

Cenu atšķirība būtu ap 100-200 lati uz kopni , ja būtu šāda pat sastiprinājuma shēma, bet ja būtu savilču shēma, tad pat lētāk sanāktu, vai tas pats.
avatar
Publicēts: 26.11.13 09:27 labots
 citēt
Haiduks:vēl interesants fakts, pieņemsim, ka aprēķinos attiecīgā izmēra skrūves notur slodzi... bet 20 mm skrūve, kā 20mm skrūve darbojas uz sānu spiedienu, bet uz spiepi tā naf 20mm, bet tikai ~17,5 mm, jo vītne no skrūves diameter ir uz iekšu
... līdz ar to, ja aprēķini teica, ka jāliek 20 mm skrūve, tad faktiski bija jāliek 24 mm... tāpat uz stiepi ir jārēķina uzgriežņa un vītnes noturība, kas tieši šeit (pec manesošās info) naf izturējusi.

Cenu atšķirība būtu ap 100-200 lati uz kopni , ja būtu šāda pat sastiprinājuma shēma, bet ja būtu savilču shēma, tad pat lētāk sanāktu, vai tas pats.


tad sanāk, ka nepareiza divdaļīgā ir lētāka, pareiza tik pat kā vienlaidu...
secinājums ~tāds - ja piemet, ka tur bija kādas 15-18 tādas kopnes, tad kopējāis "ieekonomētais" ir max Ls 3000-3600...? Uz galvenajā nesošajām konstrukcijām?

Baigi ieekonomēja...
avatar
Publicēts: 26.11.13 09:33
 citēt
priore:Maxima veikals tika atklāts 2011.gada 3.novembrī, bet novembra sākumā ēkai beidzās būvnieku dotās garantijas termiņš. Šo atradu internetā, ko gan vēl lai piebilst? Garantijas laiks cauri.

Es bārdas dzenamajam RD veikalā dabūju trīs gadu garantiju! Nah man tāds celtnieks kas tikai divu gadu garantiju savai būvei var iedot tikai divus gadus!
avatar
Publicēts: 26.11.13 09:50
 citēt
lat.mixnews.lv...
te arii visi varonji...
var apskatiities to pashu vikomu...dzelzhu tirgotaajs, kursh pastarpinaati kaut ko uzmetina.
nu projektetajiem(dzelzhu) jau jaseezh izolatoraa.

ja pagriezh shaadi - kuram butu cilveciski zheel fuures shoferi, kursh pilseeta nonestu autobusa pieturu ar 20 cilveekiem, steidzoties uz praami ar 90km/h ?
avatar
Publicēts: 26.11.13 10:38
 citēt
Kaut ko nesaprotu no dotās norādes...
cite';
Projektētājs: SIA "Kubs", arhitektori: Zane Kalinka, Andris Kalinka un Juris Lauris.

TV bija citas ziņas, bet sia kubs konstruktors ir viens galvenajiem ekspertiem pašlaik...
... kam ticēt???
avatar
Publicēts: 26.11.13 11:05
 citēt
metalus projekteeja citi...
"Būvniecības konstrukciju projektētājs: SIA "HND
grupa", vadītājs - Ivars Sergets"
avatar
Publicēts: 26.11.13 11:29
 citēt
kasparsf:
priore:Maxima veikals tika atklāts 2011.gada 3.novembrī, bet novembra sākumā ēkai beidzās būvnieku dotās garantijas termiņš. Šo atradu internetā, ko gan vēl lai piebilst? Garantijas laiks cauri.

Es bārdas dzenamajam RD veikalā dabūju trīs gadu garantiju! Nah man tāds celtnieks kas tikai divu gadu garantiju savai būvei var iedot tikai divus gadus!


Man Gitzo statīvam mūža garantija (jo piereģistrējos viņu mājas lapā). Un statīvs vairāk līdzinās šīm Maximas konstrukcijām...

Tak Jūs neviens tādus negribat pirkt.

Es pat teiktu, tā ir nolaidīga attieksme, jā.
avatar
Publicēts: 26.11.13 11:34
 citēt
imgfoto:
Sapper:Nez, cik kopā varēja ietaupīt izmantojot 2 daļīgās kopnes? Kāds ir tas aptuvenais cipars, dēļ kura viss tā izmaiņu herņa notika?


nav ienacis prata, ka shim konkretajam leetajam razhotajam nemaz nav smilshu struklas kameras, krasotavas un razhoshanas telpu kur garakas sametinaat? ... leetajam tapeec, ka normalos kantoros ir arii projektetaji, kuri shito huinju savienojumu cauri neizlaistu... un man nav cilveciski zheel "tos jaunos projektetajus, kuri pakljavas spiedienam"...blje tu pa valsts naudu skola gaji un projektee sab.noziimes eku, tas nav kaazas skjiibi uzbildeet... bez variantiem uz 20 gadiem jaiet chokaa, vispar bez variantiem, lai citi atceras, kuru projektee ko liidzigu..pietiek mums te kolektiivo atbildiibu!


Tamdēļ, ka neesi droši vien strādājis tādā vidē un nesaproti situāciju. Attiecīgi Tev grūti saprast.

Normāli tur tos projektētājus drāza ģenerālpasūtītājnomnieks Maksima, ģenerālbūvniecībashaizivs ReRe un nepārtrauktā veidā spieda optimizēt visādus risinājumus, kur projektētājs nav līdz galam izdomājis (par transportēšanu, par iebūvi, par ekslpuatāciju, paši risinājumi sūdīgi). Tā tas vienkārši notiek ar komplicētiem pasākumiem.
avatar
Publicēts: 26.11.13 12:39
 citēt
imgfoto:
Sapper:Nez, cik kopā varēja ietaupīt izmantojot 2 daļīgās kopnes? Kāds ir tas aptuvenais cipars, dēļ kura viss tā izmaiņu herņa notika?


nav ienacis prata, ka shim konkretajam leetajam razhotajam nemaz nav smilshu struklas kameras, krasotavas un razhoshanas telpu kur garakas sametinaat? ...
ja razhotaajam kaut kas no mineetaa nebija, uzreiz vajadzeeja nah pasuutiit. Tak 16 metri vietas normaalaa cehaa nav nekas.
avatar
Publicēts: 26.11.13 13:19
 citēt
Vaards:
imgfoto:
nav ienacis prata, ka shim konkretajam leetajam razhotajam nemaz nav smilshu struklas kameras, krasotavas un razhoshanas telpu kur garakas sametinaat? ... leetajam tapeec, ka normalos kantoros ir arii projektetaji, kuri shito huinju savienojumu cauri neizlaistu... un man nav cilveciski zheel "tos jaunos projektetajus, kuri pakljavas spiedienam"...blje tu pa valsts naudu skola gaji un projektee sab.noziimes eku, tas nav kaazas skjiibi uzbildeet... bez variantiem uz 20 gadiem jaiet chokaa, vispar bez variantiem, lai citi atceras, kuru projektee ko liidzigu..pietiek mums te kolektiivo atbildiibu!


Tamdēļ, ka neesi droši vien strādājis tādā vidē un nesaproti situāciju. Attiecīgi Tev grūti saprast.

Normāli tur tos projektētājus drāza ģenerālpasūtītājnomnieks Maksima, ģenerālbūvniecībashaizivs ReRe un nepārtrauktā veidā spieda optimizēt visādus risinājumus, kur projektētājs nav līdz galam izdomājis (par transportēšanu, par iebūvi, par ekslpuatāciju, paši risinājumi sūdīgi). Tā tas vienkārši notiek ar komplicētiem pasākumiem.


nu tad lai iet tagad atseedeet, citi uz priekshu padomaas.
avatar
Publicēts: 26.11.13 13:29 labots
 citēt
priore:Maxima veikals tika atklāts 2011.gada 3.novembrī, bet novembra sākumā ēkai beidzās būvnieku dotās garantijas termiņš. Šo atradu internetā, ko gan vēl lai piebilst? Garantijas laiks cauri.


ceru ka tu savu fočiku + visu kas pieder ar izmet kā beidzas garantija?
Vecrīgai tā notecèjusi jau pirms 500 gadiem tok, pljaa jājauc nost ar steigu!!!
avatar
Publicēts: 26.11.13 16:28 labots
 citēt
Nu re - kādas skrūves lietoja MAXIMA

www.tvnet.lv...

PS moška Luņa pieminētajiem - maztiltiņu būvniekiem derētu :face-grin:
avatar
Publicēts: 26.11.13 16:38
 citēt
Ne mahima, bet vikom indastrī. Es laikam būtu nervozs, ja man kaut ko viņi būtu piegādājuši - 10. klases skrūves nekad neesot pirkuši...
avatar
Publicēts: 26.11.13 16:55
 citēt
versatile:Ne mahima, bet vikom indastrī. Es laikam būtu nervozs, ja man kaut ko viņi būtu piegādājuši - 10. klases skrūves nekad neesot pirkuši...


maxima ne maxima

tur bija baiss spiediens - lētāk un ātrāk
ir brīdis, kad saprātīgam izpildīājam ir jāpasaka - stop.
bet nē - visi tik mēģina no vienas aunādas maksimālo skaitu cepuru sašūt...
vainīgi lētuča piedāvātāji, lētais nelīgumu darbaspēks, beidzot ar tiem, kas to visu organizēja/finansēja/pasūtīja...
avatar
Publicēts: 26.11.13 16:56 labots
 citēt
Laukos - pār novadgrāvi cēlām paši tiltu - gājēju, velo, platums 1,5 metri
1)divi gari - mizoti koki
2)viņiem apakšā pie katra krasta - balsti pamatīgi

turēja 10 gadus
kaut sasists tika tikai ar naglām
avatar
Publicēts: 26.11.13 16:59 labots
 citēt
kvaa:Laukos - pār novadgrāvi cēlām paši tiltu - gājēju, velo, platums 1,5 metri
1)divi gari - mizoti koki
2)viņiem apakšā pie katra krasta - balsti pamatīgi

turēja 10 gadus
kaut sasists tika tikai ar naglām

40 gājēji mēģināja uz viņa palēkāt? Garums jau arī noteikti ašpadsmit metri?
avatar
Publicēts: 26.11.13 17:01
 citēt
palaidniex:
versatile:Ne mahima, bet vikom indastrī. Es laikam būtu nervozs, ja man kaut ko viņi būtu piegādājuši - 10. klases skrūves nekad neesot pirkuši...


maxima ne maxima

tur bija baiss spiediens - lētāk un ātrāk
ir brīdis, kad saprātīgam izpildīājam ir jāpasaka - stop.
bet nē - visi tik mēģina no vienas aunādas maksimālo skaitu cepuru sašūt...
vainīgi lētuča piedāvātāji, lētais nelīgumu darbaspēks, beidzot ar tiem, kas to visu organizēja/finansēja/pasūtīja...

Taisnība, bet... ja tāds vikoms skrūves pērk pie eurobolta vienmēr un nekad nepērk stiprās... tad tur ar mahimu sakars tāls.
+ ja vēl izrādīsies ka tieši šamo dēļ konstrukcija dalīta...
Protams, visus pārbaudītājus arī jāsoda.

Pēc šādas traģēdijas Japanā bojāgājušo būtu vismaz 2x vairāk - tie, kas zem konstrukcijām un visi tie, kas par to būvi bija atbildīgi.
avatar
Publicēts: 26.11.13 17:21 labots
 citēt
jā, piemēra pēc - Fukušimā bija augstākie drošības standarti
Tikai japāņi nebija paredzejuši - vienlaikus zemestrīci + tik lielu cunami vilni
saka jau, ka esot izmēģināts klimaktiskais ierocis tur, tipa HAARP
avatar
Publicēts: 26.11.13 17:41
 citēt
versatile:
palaidniex:
maxima ne maxima

tur bija baiss spiediens - lētāk un ātrāk
ir brīdis, kad saprātīgam izpildīājam ir jāpasaka - stop.
bet nē - visi tik mēģina no vienas aunādas maksimālo skaitu cepuru sašūt...
vainīgi lētuča piedāvātāji, lētais nelīgumu darbaspēks, beidzot ar tiem, kas to visu organizēja/finansēja/pasūtīja...

Taisnība, bet... ja tāds vikoms skrūves pērk pie eurobolta vienmēr un nekad nepērk stiprās... tad tur ar mahimu sakars tāls.
+ ja vēl izrādīsies ka tieši šamo dēļ konstrukcija dalīta...
Protams, visus pārbaudītājus arī jāsoda.

Pēc šādas traģēdijas Japanā bojāgājušo būtu vismaz 2x vairāk - tie, kas zem konstrukcijām un visi tie, kas par to būvi bija atbildīgi.

Redzi, ir pasūtītājs, kurs saka - man ir šitik $, gribu uzbūvēt šo!
Un nevis visi kā viens pasaka - par to nekas nesanāk vai sanāk masu kapi.
Šie saka - pakuj - būvējam. Lūk rezultāts!

jo iepriekš nekas taču ļauns nenotika, visos objektos tā stiprināja, no kurienes zinam ka jātur betons, virsnormas uzbērums un 300 māmiņas ar bērniem... agrāk vienmēr izturēja...
avatar
Publicēts: 26.11.13 17:43
 citēt
Bļļļāviens, Maximu boikotēt!!!
Šodien nopērku DVD ripas, izrādās - brāķis. Tās vispār neredz ne manējais kompis ne veseli 2 mūsu miesta fotosalonā. Nesu atpakaļ, ar visu čeku, man saka - diskus nemainām. Es šiem - pircēju tiesību aizsardzības likumā runa ir par nekvalitatīvu preci! Tomēr nācās uzrakstīt kaukādu pieteikumu, kuru izskatīšot 2 nedēļu laikā, bla-bla-bla, es tik pateicu, lai skatās, vai šeit pirmā atnāks viņu atbilde vai Bez Tabu filmēšanas grupa.
Pat pēc tāda gadījiena, kad reputācija zemāka par nulli, viņi vēl gatavi nožņaugties dēļ divarpus latiem, svoloči!!!:anger:
avatar
Publicēts: 26.11.13 18:09 labots
 citēt
kollegam Mutere strādāja liktenīgajā Maximā.
Tikai brīnums ka paglābās - darba "postenis" bija apmēram zem pēdējā nenobrukušā jumta fragmenta malā pie daudzstāvenes...
viņa arī apstiprināja, ka komercijas vārdā piedevām pie Maximas izcilajiem ejakuācijas plāniem prāva daļa avārijas izeju bija aizkrautas ar... preču plauktiem...
es to pārprasīju čalim pēc tam kad izlasīju šito
rus.tvnet.lv...
viva maxima!
avatar
Publicēts: 26.11.13 18:18
 citēt
palaidniex:

komercijas vārdā piedevām pie Maximas izcilajiem ejakuācijas plāniem prāva daļa avārijas izeju bija aizkrautas ar... preču plauktiem...

viva maxima!


Šito Maksimas skopuma pazīmi jau sen ievēroju. Nezinu, kā citur, bet Ogrē pat lielajās Maksimās visas platās ejas aizkrāmētas ar preču paletēm, tā ka atlikušajās spraudziņās 2 cilvēki ar groziņiem izmainīties nevar. Jau agrāk ienāca prātā doma- diez kā cilvēki tur grūstītos kādā panikas situācijā. :anger:
avatar
Publicēts: 26.11.13 18:22 labots
 citēt
Preiļos lielajā ir diezgan brīva staigāšana, bet mazā - riktīga piparbode, ejot tik jādomā, kad ko aizķersi un nogāzīsi.
Un vispār - kā tiks ārā, ja eleptrija norauta, bet durvis tik automātiskās?
avatar
Publicēts: 26.11.13 18:33
 citēt
man tuvākā Maxima ir Valgā, plaša, ērta un jāsaka, ka atšķiras no daudzām LV Maximām.
avatar
Jauns tematsAtbildēt
    Iet uz lapu
  1. <
  2. 1
  3. ...
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. ...
  13. 20
  14. >

Mana info:

Forum saīsnes:

Meklēt
Kategorijas
Diskusijas

Šobrīd online (0):