Var jau nopirkt to jūtīgo filmu, un var nopušot. Jautājums ir, kāds būs tas rezultāts? Pofesionālā 135 niece Fuji Color Press 800 , arī ISO 800 bez pušiem , bez nekā aptuveni ap 18:00 gaismās, rezultāts ( pastās lielu):
Kas tur sanāks koncī, piee tām gaismām? Vēl jau to 800ci var papušot uz 2 stopiem Ir vēl viens suns kas jāņem vērā. Kāds tad ir īstais fiziskais filmas ISO. Tas ka rakstīts ir 800, nenozīmē ka filmas fiziskā jutība ir 800, bet visdrīzāk kādi ISO 200 ( Fuji tādus datus nedod), un tie 800 jau tiek iegūti puša rezultātā.
piemērs, kur ISO 3200 filmas patiesiesais fiziskais ISO ir 1000.
EEeee, ko es ar to visu gribēju pateikt.... Ā tas augstais ISO baigi iespaido rezultātu, un ir baigā iespēja ka būs baigais viļums ā, un vēl, Rīgā pavisam noteikti ir maz vietu kur to push var uztaisīt, patiesībā zinu tikai vienu, mašinītē ieliek filmu, tā nolasa DX un tā ari attīsta- un viss neko iejaukties nevar. Un pavisam noteikti aizmirstiet par pull
Ilford in mb filma, tur nekādu problēmu nav, jo to dara bundulīti ar rokām...
Bet kā tad pušo C-41? Kāda ir atšķirība?
VB IerakstsPublicēts: 01 Aug 2007 12:51 .. mašinītē ieliek filmu, tā nolasa DX un tā ari attīsta- un viss neko iejaukties nevar. Un pavisam noteikti aizmirstiet par pull Smile
Ilford in mb filma, tur nekādu problēmu nav, jo to dara bundulīti ar rokām...
Bet kā tad pušo C-41? Kāda ir atšķirība?
VB IerakstsPublicēts: 01 Aug 2007 12:51 .. mašinītē ieliek filmu, tā nolasa DX un tā ari attīsta- un viss neko iejaukties nevar. Un pavisam noteikti aizmirstiet par pull Smile
Visur Briedi, visur. Tā jau tā mašīna strādā, pēc tā DX automātā attīsta. Pušs šādā mašinā notiek attīstīšanas brīdī, kad tā tiek izrubīta, tātad palielina attīstīšanas laiku, vienkārši atslēdz strāvu un skaita papildus sekundes. Tā ir mašīnas, kas nemaksā 100 ls čakarēšana, tāpēc jau to nekur nedara.
Visur Briedi, visur. Tā jau tā mašīna strādā, pēc tā DX automātā attīsta. Pušs šādā mašinā notiek attīstīšanas brīdī, kad tā tiek izrubīta, tātad palielina attīstīšanas laiku, vienkārši atslēdz strāvu un skaita papildus sekundes. Tā ir mašīnas, kas nemaksā 100 ls čakarēšana, tāpēc jau to nekur nedara.
aah, tad taadaam primitiivaam metodeem tas notiek.. nu man top skaidrs paldies par info!
Visur Briedi, visur. Tā jau tā mašīna strādā, pēc tā DX automātā attīsta. Pušs šādā mašinā notiek attīstīšanas brīdī, kad tā tiek izrubīta, tātad palielina attīstīšanas laiku, vienkārši atslēdz strāvu un skaita papildus sekundes. Tā ir mašīnas, kas nemaksā 100 ls čakarēšana, tāpēc jau to nekur nedara.
tu saki, ka nav tāda devaisa, kuram jutība jāskrūvē ar roku? :roll:
Visur Briedi, visur. Tā jau tā mašīna strādā, pēc tā DX automātā attīsta. Pušs šādā mašinā notiek attīstīšanas brīdī, kad tā tiek izrubīta, tātad palielina attīstīšanas laiku, vienkārši atslēdz strāvu un skaita papildus sekundes. Tā ir mašīnas, kas nemaksā 100 ls čakarēšana, tāpēc jau to nekur nedara.
tu saki, ka nav tāda devaisa, kuram jutība jāskrūvē ar roku? :roll:
Visur Briedi, visur. Tā jau tā mašīna strādā, pēc tā DX automātā attīsta. Pušs šādā mašinā notiek attīstīšanas brīdī, kad tā tiek izrubīta, tātad palielina attīstīšanas laiku, vienkārši atslēdz strāvu un skaita papildus sekundes. Tā ir mašīnas, kas nemaksā 100 ls čakarēšana, tāpēc jau to nekur nedara.
tu saki, ka nav tāda devaisa, kuram jutība jāskrūvē ar roku? :roll:
nesapratu domu!
labi, karoč tad ir tikai tādi agregāti, kuri automātiski nolasa kodu. a tādi, kuriem jāliek ar roku. tādu nav?
bāc! es nezinu visas mašinas Tik zinu ka pārsvarā visur lohi strādā , piem Alfas Elkorā iedod 120 attīstīt kas aizņem 10 min , džeks groza to rokā , acis kā apakštasītes un saka atnāciet rīt, bus gatavs a labāk aizejiet kautkurcitur....
atkarājas, cik gaišs tajā koncerā. ir Konica's plēve uz 1600 ISO, gan jau ir vairāk, bet to 1600 ne nu lielveikalā pie kases, bet Konica bodē var cerēt vienkārši nopirkt. atsauksme man tāda - "apmēram kā uz krievlaiku CO". pushēt var jebkuru filmu, bet par dažām skaitās, ka nevar, jo diez kas nesanāk. cits jautājums par cik stepiem un kā ar kvalitāti. normāli m/b plēvi apstrādājot zupei dagrūž fenidonu, nu, karroče ir speciāli attīstītāji jūtības celšanai. vienkārši pagarināt tīstīšanas laiku ir prasti bez gala un palielinās kontrasts, grauds un plīvurs. viss tas pats pie krāsas + tā nelaime, ka laika palielināšana draud arī ar disbalansu pa krāsu slāņiem un tad nu 1-nkāršibas labad 1-nkārši palielina tīstīšanas laiku. DX man domāt, tīstamajam aparātam pie backsaides, jo tīstīšanas režīmes ta visām krāsainajām plēvēm vienāds pēdējos 30 gadus. savukārt kamerai ir tāda lieta, kā korekcija. /zenītam gan nosacīti, bet tam jau arī DX nelasa./ venas plēves dēļ protams, neies pārregulēt mašīnu un neies arī tīstīt bačokā. detaļās gan tikai krievu 16 mm tīstammašīnu esmu pētījis, bet, ka nevar mainīt tīstīšanas laiku, negribētu ticēt. neizslēdzu, ka cerīgākas pushēšanai ir apgiežamās plēves, kad nu ir tā iespēja skanēt un koriģēt, tāpat jau uz krāsu balansa rēķina viss notiek, bet 1.-mā tīstīšana ta m/b un ar to pašu regulējamāks un saprotamāks process. m/b procesā ir arī tāda lieta, kā pastiprināšana /proporcionāla, superproporcionāla un subproporcionāla/, pie tās var pieskriet, ja underexposure vai nedaģors sanāk, bet labāki rezultāti, ja ar pastiprināšanu rēķinās jau tīstot.
atkarājas, cik gaišs tajā koncerā. ir Konica's plēve uz 1600 ISO, gan jau ir vairāk, bet to 1600 ne nu lielveikalā pie kases, bet Konica bodē var cerēt vienkārši nopirkt. atsauksme man tāda - "apmēram kā uz krievlaiku CO". pushēt var jebkuru filmu, bet par dažām skaitās, ka nevar, jo diez kas nesanāk. cits jautājums par cik stepiem un kā ar kvalitāti. normāli m/b plēvi apstrādājot zupei dagrūž fenidonu, nu, karroče ir speciāli attīstītāji jūtības celšanai. vienkārši pagarināt tīstīšanas laiku ir prasti bez gala un palielinās kontrasts, grauds un plīvurs. viss tas pats pie krāsas + tā nelaime, ka laika palielināšana draud arī ar disbalansu pa krāsu slāņiem un tad nu 1-nkāršibas labad 1-nkārši palielina tīstīšanas laiku. DX man domāt, tīstamajam aparātam pie backsaides, jo tīstīšanas režīmes ta visām krāsainajām plēvēm vienāds pēdējos 30 gadus. savukārt kamerai ir tāda lieta, kā korekcija. /zenītam gan nosacīti, bet tam jau arī DX nelasa./ venas plēves dēļ protams, neies pārregulēt mašīnu un neies arī tīstīt bačokā. detaļās gan tikai krievu 16 mm tīstammašīnu esmu pētījis, bet, ka nevar mainīt tīstīšanas laiku, negribētu ticēt. neizslēdzu, ka cerīgākas pushēšanai ir apgiežamās plēves, kad nu ir tā iespēja skanēt un koriģēt, tāpat jau uz krāsu balansa rēķina viss notiek, bet 1.-mā tīstīšana ta m/b un ar to pašu regulējamāks un saprotamāks process. m/b procesā ir arī tāda lieta, kā pastiprināšana /proporcionāla, superproporcionāla un subproporcionāla/, pie tās var pieskriet, ja underexposure vai nedaģors sanāk, bet labāki rezultāti, ja ar pastiprināšanu rēķinās jau tīstot.
vot, šito saprotu, bez liekas muldēšanas viss +/- palika gaišāks. tipisks Elcera stiliņš..
Nu, koncertā normāli tik gara ekspozīcija nedrīkstētu sanākt, ja vien netaisa efekta bildi no statīva, bet tas Švarcšīda /Schwarzshield/ efekts - nosaukts tā židiņa, kurš atklāja /Švarcšīlds /Schwarzshield//, vārdā. un tas, cik lielā mērā efekts ņem vietu, tāpat kā temperatūras koeficients jūtībai var atšķirties krāsu slāņiem, kas atkal draud ar krāsu disbalansu. bet reāli jau tas povig veņņiki, jo šā kā tā bīni mēdz visādās krāsās izgaismot.
bla, bla, bla
vot, šito saprotu, bez liekas muldēšanas viss +/- palika gaišāks. tipisks Elcera stiliņš..
gribētos jau ticēt, ka bez ironiju. kas nu kam lieka muldēšana - dažām labam jau aiz katra mazliet gudrāka vārda vajag garu paskaidrojumu iekavās.
un ja nu garajā paskaidrojumā iekavās atkal iesprūk kāds gudrs vārds, atkal vajag paskaidrojumu un tā nevis 8X pēc kārtas, bet līdz tam, ka atkārtota 5-8 klases fizika un ķīmija un elektrība.
redzējis pašacīgi neesmu, bet pirms vismaz 20 gadiem foto žurnālā redzēju salīdzinātas Kodaka - Modaka, Agfas un Fuji - Mudži filmas pie nominālās jūtības, pie "push 1 step" un pie "push 2 steps" - ar visu "push 2 steps" sanāca 6400 ASA, bet normāla bilde bija vairs tikai Fuji. tās gan bija formāta filmas, nu, lokšņu, 10X15 vai tml.
Teorētiski ISO skala sākas ar 3 un beidzas ar 25000...
par ko tā, mazāk vienmēr var būt un mikrātam 200 un 300 bija ap 4 ASA, vācu doppel negativ un MZ-3 tāpat, mikrātam 900 ASA daļas, ne tikai redzēju, arī aptaustīju un lietoju. mikrāts 900 pirms attīstīšanas praktiski caurspīdīgs un pēc gandrīz, 900 nozīmēja līnijas uz mm. ar kādu optiku varēja tik dabūt, nav ne jausmas.