nu, HDR parasti uznjem 3 atteelus ar F 2steps atshkiriibu starp katru. bet ejoshus cilveekus (tur viens taads sampls bija) taa nevar uznjemt. :roll:
Tonal mapping var izdarīt arī ar vienu attēlu, to pārkonvertējot 16-bit režīmā. Līdz ar to tāds pseido-HDR sanāk Tur kāreiz ir priekšpēdējais attēls, kurā cilvēki iet, var redzēt kā pa vidu tam izplūdušas kājas un papildus kontūras.
viss ir loti vienkaarshi : ja vajag labu klvalitaati tad jataisa breketings peec debesiim, maajaam un zemes, bet vienkaarshaakais un aatraakais ir uztaisiit vienu kadru taa lai nav nekur izgaismots, uztaisa shadows/lightenings ar advanced settingiem, tad ar burn tooli padedzina debesis, ar dodge tool visu paareejo un beigaas jaapaspeeleejaas ar liimeniem/ vai arii dedzinaashanu veikt caur liimeniem...
kas ir domāts ar šito - "..tad jataisa breketings peec debesiim, maajaam un zemes,.."?
Piemēram, taisot ekspozīcijas breketingu, kamera uztaisa trīs kadrus, (no kuriem var izvēlēties piemērotāko - LOL), bet wb breketings tiek veidots no viena kadra. līdz ar to īpašu jēgu pēc ekspozīcijas breketinga neredzu, ja nu vienīgi lai pabakstītu iestatījumus pirms īstā kadra.
kas ir domāts ar šito - "..tad jataisa breketings peec debesiim, maajaam un zemes,.."?
Piemēram, taisot ekspozīcijas breketingu, kamera uztaisa trīs kadrus, (no kuriem var izvēlēties piemērotāko - LOL), bet wb breketings tiek veidots no viena kadra. līdz ar to īpašu jēgu pēc ekspozīcijas breketinga neredzu, ja nu vienīgi lai pabakstītu iestatījumus pirms īstā kadra.
ne tikai tam. uztaisa breketingu 3 kadrus, un panem debesu dalu tur kur nav paargaismotas debesis, maajas panem tur kur vinas ir normaalas un zemi panem tur kur vinas ir gaishaakas. no 3 kadreim izveelaas pareizi noeksponeetaas kadra dalas un savieno vienaa. taa ieguust atteelu kas liidziigs tam ko mees ar aci redzam, jo acs pielaagojas gaismas daudzumiem....
Labi, bet buudamiem radushiem, ka debesis gaishakas, mazliet taads nedabiskuma iespaids. Tas pats, kad kraasu t aaraa un iekshaa preciizi sabalaseetas, nevis iekshas atstaata maliet siltaaka.
breketingaa lielaaka rpobleema ir savienot dazhaado bilzhu dalas, kur biezhi sanaak priekshmetu malas ir tumshaakas, gaishaavas vai kaa unsharp mask effekts. biezhi var redzeet ka kautkur burn toolis vai dodge aiziet paari malaam, tur vajag akureeti. liimenu dzeeshanu arii vajag pa maziem procentiem dzeest lai nav lielas paarejas...
> biezhi sanaak priekshmetu malas ir tumshaakas, gaishaavas vai kaa unsharp mask effekts - tas gadiijumos, kad nobiide par vairaakiem pikseljiem starp kadriem. Shis laikam ir tas gadiijums, kad ljoti svariigs statiivs un ljoti stabils. Silts gaiss arii mazliet shilieree bildi.
Nu ja, ka gaiss, vasaraa ar aci redzams, ka shilieree, gaiss ne viscaur vienaadaa t-raa un vienaada bliivuma un bilde ta kaa kustaas mazliet. Varaviiksnes jau arii ne taadeelj uzraadaas, ka kaads esteets lielu prizmu debesiis buutu ievietojis.