Es fočēju RAWā, pēc tam Lightroomā piekoriģēju un exportēju uz .jpg ... nikonistiem ieteiktu tā darīt, var ne tikai WB pieregulēt, bet arī kvalitāte būs labāka...
Ja īsi atbildētu - jā, vienmēr regulēju. Pasūtījuma darbiem jo īpaši. Saslēdzu gaismas, nolieku kautkur kadrā Kodak kartiņu un nobildēju (bildēju tikai RAW). Ja tiek mainītas gaismas (filtri vai citas krāsu temp spuldzes), tad atkal bildēju kartiņu. Tad vēlāk vai nu photoshopā vai lightroom pēc tās piedzenu WB. WB iestādīšana aparātā, ja bildē uz RAW, pilnīgi neko nemaina. Interesanti būtu uzzināt kā citi izdara WB korekcijas pēcapstrādē - uz aci vai tomēr izmanto kautkādu "reference point"?
protams, ka tā jādara. bet iesim vēl tālāk - gaismas mainās, tikko kaimiņš ierubī ledusskapi, jo nokrītas špannungs līnijā. ja vien lampām nav stabilizēts špannungs vai strāva /un nav/.
protams, ka tā jādara. bet iesim vēl tālāk - gaismas mainās, tikko kaimiņš ierubī ledusskapi, jo nokrītas špannungs līnijā. ja vien lampām nav stabilizēts špannungs vai strāva /un nav/.
Taisnība ir Španungs ir stabilizēts. Ja ejam vēl tālāk, tad gan pastāvīgai gaismai, gan blicēm mainās krāsu temperatūra laika gaitā Viss jau atkarīgs ir cik paranoisks cilvēks vai cik piekasīgs pasūtītājs.
točna?, lai nu kopējot krāsu bildes. nu ja, a blices I jau pārtrūkst, kad uz C vēl mazliet U un tas U pamainās, tāpt kā tas U, līdz kuram blice uzlādējas, tā, ka lēkā jau arī E, bet nu tas tā 1/2-līdz laikam pieļaujamās robešās.
blicēm mainās krāsu temperatūra laika gaitā
bet tak ne tik ļoti, lai izstādes atklāšanas beigu bildes būtu sarkanākas, kā izstādes atklāšanas sākuma bildes - ja tā ir, refleksi no deguniem pie vainas.