nu ar katru brīdi ņemas spēkā jauns stiliņš - kurš nu ,, krutāk ,, aprakstīs savu kameru piemēra pēc viens no daudzajiem info pie bildes Fotoaparāts: TevNuNebūsZināt Tips: analogais Zibspuldze: Nav Objektīvs: 3L burka Blende: F64 Eksp.laiks: 30 Eksp.komp.: +5.0 EV ISO: 3200
visi jau neesam krutaki, par kita objektīviem arī manuprāt nav vērts kautrēties, bet patiesa informācija pie bildes ir nopietns atbalsts jaunajiem censoņiem, kas grib saprast ka var tikt pie vienas vai otras galerijā publicētās bildes. Fui iedomīgajiem
No žurnāla Fotokvartāls: "[..]fotogrāfija kā medijs nosacīti sastāv no diviem diezgan atšķirīgiem elementiem – fotogrāfijas pamatjēdzieniem, kas nekad nemainās, un autora personiskās attieksmes pret savu darbu. Ja pamatus var apgūt vienkārši, tad radošās domas klātbūtne fotogrāfijā nav notverama bez piepūles. Apgalvošu, ka nav vērts ilgstoši apspriest tehniskas nianses. Nav svarīgi kādu tieši diafragmas skaitli ir iestādījis autors. Būtiskāks ir fotodarba vizuālais saturs, autora personības ietekme, kas nepakļaujas tehniskam pierakstam. Piemēram piedāvāju ilustrāciju: Anrī Kartjē-Bresona fotogrāfiju "Aiz Senlazāra stacijas" (1932). Ja uzdotu jautājumu: kāpāc šis darbs ir tik slavens? Kas tieši padara to vērtīgu? Diafragmas skaitlis? Slēdža ātrums? Fotoaparāta marka? Bet varbūt fakts, ka tā autors ir studējis glezniecību? Kas vēl? Tagad apskatīsim kādu citu pazīstamu darbu. Gunārs Binde "Akts" (1967). Noteikti atradīsiet iespēju pajautāt pašam autoram, kas ir šīs radošās veiksmes pamatā? Ārkārtīgi smalkā gaismas un ēnas mijiedarbība ir noteicošais šajā darbā. Priekšplāna un fona sabalansētā attiecība un formu spēle ir vērtības, kas te saskatāmas. Un man ir vienalga ar kādu fotoaparātu šis kadrs ir uzņemts."
soms:bet patiesa informācija pie bildes ir nopietns atbalsts jaunajiem censoņiem, kas grib saprast ka var tikt pie vienas vai otras galerijā publicētās bildes.
Muļķības! Tas viņiem neko nepalīdzēs saprast, un kur nu vēl tikt pie tādas pat bildes!!! Bildi veido daudzi citi nosacījumi, un tas, vai tur būs 3.5 vai 6.3 diafragma, neko būtiski nemainīs.
Bez tam, kā pierakstīt, ka bilde ir multiekspozīcija, kura vēlāk sakombinēta multileijeros ar hdr un visādu citu darbību piesaistīšanu?
Atceros Gexxx fotomontāžu fotosaitā, kur daudzi prasīja kāds objektīvs...nu, šamais arī atbildēja- 50 mm 1.4. Nedomāju, ka tas kādam no prasītājiem ko deva...
Ir gadījumi, kad tehniskie dati ir svarīgi, tomēr lielākajā daļā gadījumu no tiem ir maza pievienotā vērtība. Labāk ir izlasīt pārs grāmatas, lai saprastu ko un kad vajag lietot. Turklāt tā informācija, ko piedāvā šeit, ir ļoti nepietiekama, lai vispār kaut ko saprastu. Ne tur ir mērīšanas metodes, ne mērīšanas režīms, ne mērīšanas vieta. Nav arī filtru lietošanas, photoshopistu infas utt
Tad vēl ir cita problēma: tiem, no kā ir vērts mācīties, negribēsies pildīt visu informāciju, vai arī viņi nezinās, kā to ieguvuši
jap, protams bildes saturu nenosaka tehnika bet nnnnntie topiki - ko jūs brālīši domājat par to un šito objektīvu, vai būs gana labs, tam un tam, ņemt man X vai Y!? A kāpēc neuzmest aci ar ko bildēts, nerokoties eksifos?
eku svaigs piemērs no tehnikas sadaļas: ,,esmu nobriedis lai pirktu jaunu objektiivu- apstajos pie sigma 10-20 ko varat teikt? vai varbut ir kada Canon altrenativa? ,,
Es principā skatos ar ko bildēts intereses pēc Tā var vairāk novērtēt autora dabu. Laba tehnika, čābīgs darbs - viss skaidrs minimāli līdzekļi, baudāma bilde - tas tikai paceļ...
soms:eku svaigs piemērs no tehnikas sadaļas: ,,esmu nobriedis lai pirktu jaunu objektiivu- apstajos pie sigma 10-20 ko varat teikt? vai varbut ir kada Canon altrenativa? ,,
Čatista teksts. Tam nav nekāda sakara ar fočēšanu un TIE parasti neko ne pērk, ne fočē.