Cēsu ielā 11 var bildēt blondīnes ar sastingušām sejām, ieplestām nostieptām kājām un sānos iedurtām rokām. ieteicams 50mm objektīvs, f5.6 pie 1/250 sekundes ar sasinhronizētu tiešu blices bliezienu. Brīvības 110 var bildēt tumšmates, kas nometušās četrrāpus. Jābildē no kreisās puses, ieteicams izmantot 18mm objektīvu, f8 pie 1/30.
AB dambis vasarā der netīkamu modeļu bildēšanai, jo tur visu laiku pilns ar kāziniekiem un var savai modelei pār plecu pabildēt kādu smuku līgavas māsu.
Ot mikstie!!! No kelegju pieredzes visasakas izjutas un garantetu adrenalinu var sakjert bildejot kailmodeles Struklaka pie Operas tik jatur gataviba 10-20-50Ls naudas zimes ko bez vardiem grust 5 no Rita nez no kurienes skrienosjiem kartibas raudzitajiem lai "Ja Skrien tad skrien garam"
štrunts par strūklaku! Esmu pārliecināts, ka interesantākas bildes var uztaisīt, ja kailu meiteni bildētu kādā gleznainā Āgenskalna pagalmā, par statistiem pieaicinot visus pensionētos onkuļus, kas vienās bumbierenēs būtu izskrējuši paskatīties uz ko tādu, otrajā plānā - viņu kundzes trenūzenēs un ar pavārnīcām rokās
Mandalay : Galvenais nav MĀKA bet gan PR+$$$$ un visss buss čīkiniekā , kā te daži labi ir pierādijuši ir jāprot skaļi brēkt par savu krutumu , jānopērk pati krutakā kamera tad jābūt vismaz vienai blondīnei kura stastīs visām citām blondīnēm VINŠ MAN TIK LABI IZDARIJA nju tik labi ka nju labi man bija kā vēl labāk nekad nav bijis REKU es tā tur pie dēļiem nju tā bez kājām Tad blondīne pie blondīnes un lietas aizies galvenais vislaik vaig stumta labu PR par "Kruta kamera un pats kruts" beigas vsjooo nespes vien atkauties no blondinem un resnulēm
Kāpēc vajag bildēt pamestās rūpnīcās un graustos? Man nav nācies to darīt, tāpēc tāds jautājums. Kaut kāds baigais vientulības fīlings tad bildēs parādās? Vai kas cits? Neparastas faktūras, krāsas? Tie kas bijuši graustos, izstāstiet, ko jūs tur meklējāt un kāpēc.
Man ar nav skaidribas kapec OBLIGATI butu Jabilde pamesta un depresivaa videe , es tiesji otradi intresetoss kur vide ir skaistaka un intresantaka neviss RUPNICAS / GRAUSTI / DEPRSNJAKS , mana intrese KUR vel kadi intresanti un pieejami vienicu utt intrjeri kur smuki klientes @ čomenes sabildet ,ES PAR SAKOPTAM INTRESANTAM VIETAM AINAVAM neviss par depresivu tinju iemilotajiem sracjiem!
Tak ap 5 no rīta tagad gandrīz visas vietas ir tukšas. Pa dienu aizšauj paskatīties kādu smuku vietu, izdomā kā no rīta tur gaisma spīdēs un tad no rīta ar modeli uz turieni. Neviens netraucēs.
Lunis: ... es tiesji otradi intresetoss kur vide ir skaistaka un intresantaka ... mana intrese KUR vel kadi intresanti un pieejami vienicu utt intrjeri kur smuki klientes @ čomenes sabildet. ES PAR SAKOPTAM INTRESANTAM VIETAM AINAVAM neviss par depresivu tinju iemilotajiem sracjiem!
Pilnīgi piekrītu - par sakoptām un interesantām ainavām.
ak34:Tak ap 5 no rīta tagad gandrīz visas vietas ir tukšas. Pa dienu aizšauj paskatīties kādu smuku vietu, izdomā kā no rīta tur gaisma spīdēs un tad no rīta ar modeli uz turieni. Neviens netraucēs.
Arī tiesa - iepriekš redzot fiksējamo vidi un paredzot gaismas apstākļus un galvā uzskicējot pāris bildes variantus, var doties vēlreiz ar kādu modeli izveidot iecerētās bildes. Tas protams neizlsēdz arī brīvu improvizāciju uzņemšanas laikā, bet to jāmāk ieraudzīt un piefiksēt.
Linkman, nu taa ir jaunieshiem tagad taa moderni ..... es ar daudz par sho esmu domaajusi, skatoties bildes ... mani arii nesaista shii nesakoptaa vide. Bet laikam jaunieshu galvas kaut kas notiek - vai kaada nesakartotiiba domaas/sajutaas utml ... ja vinjiem vajaga sho depresiivo vidi. vai arii vainiigi vecaaki, kas ir stresaini, darbaa aiznjemti, nomaakti ..... to ari jaunieshi redz un juut un razho shadas bildes. ja paskataas - shii veco ruupniicu teema praktiski ir tikai jaunieshu bildee....
Ja runā par bildēm tad jā, bieži sanāk redzēt sagruvušās mājas, rūpncicas utt tieši jauniešu bildēs, bet nākamais solis ir tas ka ir arī daļa interjeristu, kas iekārtojot telpas arī to sagruvošo ēkas karkasu atstāj tādu kāds tas ir, vairāk pievēršot uzmanību tieši tām lietām, kuras ikdienā tiks vairāk izmantotas.teiksim divani, plaukti, elektrotehnika un citi aksesuāri. Var lieliski sabalansēt to pamestību ar siltumu ko dod citas biežāk izmantotas lietas.
Vakarbullu pludmale ir bildetas 90% visas manas pludmales bildes Tapec tur ari figure RIGA ka vieta Agrak tur ari diena neviena nebija kad iebrauksana gar attirisjanas iekartam bij ar atlaujam , TAGA savadak
Es agraak straadaaju Daugavgriivaa, taapeec par sho pludmali zinu, citaadaak varbuut pat nezinaatu... Daugavgiiva un Bolderaaja gan pashas arii gana koloriitas prieksh bildeeshanas... un ja veel tiktu uz Miilestiibas salinjas, tur vispaar tautas praktiski nav, jo klaat tikt var tikai ar laivu
dansiga:..... es ar daudz par sho esmu domaajusi, skatoties bildes ... mani arii nesaista shii nesakoptaa vide. Bet laikam jaunieshu galvas kaut kas notiek - vai kaada nesakartotiiba domaas/sajutaas utml ... ja vinjiem vajaga sho depresiivo vidi. vai arii vainiigi vecaaki, kas ir stresaini, darbaa aiznjemti, nomaakti ..... to ari jaunieshi redz un juut un razho shadas bildes. ja paskataas - shii veco ruupniicu teema praktiski ir tikai jaunieshu bildee....
Vienkārši studijai naudas nepietiek, tāpat autobusam, lai izbrauktu ārpus pilsētas, bet graustā vismaz kaut kāda cerība, ka mamma nepieķers, ka šie tur tā pa pliko ņemas. Lūk ar visa filozofija.
andrejsala ar jahtām fonā diezgan laba vieta. tur ļautiņi ir vienmēr, bet ar aliņiem rokās, savā nodabā. Tiem pilnīgi po, ko kurš bildē, po, ka kāds izģērbjas vai saģērbjas. )
ngng - kā iegūt labu reportāžas bildi? Neesmu par to domājis. Kas Tavā uztverē ir laba reportāžas bilde? Labas bildes ar fona faktūrām ir Sundew. Bet šie foni ir vai nu viņas pašas fiksēti vai arī ņemti internetā (saskaņojot ar fonu autoru). Vai tik nebija devianart kaut kāda sadaļa. Vēl bija dzirdēts, ka fonus projicē studijā - esot mazāka ķēpa pēc tam bildes izveidošanā. Neesmu ar to nodarbojies, man grūti spriest cik grūti vai viegli fonus sapludināt. Par sliktu nenāktu, ja ir kāda bibliotēka ar šādiem foniem, kurus varbūt vēlāk var izmantot kādam savām iecerēm montāžās bildēs. Kā paliek ar maniem jautājumiem - cik liela atvērta diafragma nepieciešama, lai graustos atrastu labu fona faktūru? Kā izmantot krāsu apli, ja graustos ir atrasta kāda fona faktūra?
Labai reportāžas bildei labas reportiera iemaņas vajadzīgas, lai paredzētu, ieraudzītu, iekadrētu, piefiksētu, kā arī apstrādātu un iegūtu šo foto. Arī nedaudz veiksmes - atrasties īstā vietā, laikā un gaismā. Bet ne vienmēr viena bilde var pastāstīt vairāk kā vienas sērijas vairākas bildes. Ne katrs spēj nolasīt/ieraudzīt šajā vienā, to kas būtu redzams vairākos foto. Nu jā - krāsu aplis. Ir dažādi krāsu apļi. Vēl nopietnākas sistēmas ir krāsu telpiskie modeļi. Krāsu mācības vēsturiskā attīstība, kā arī krāsu iegūšana jau pati par sevi ir interesanta un milzīga padarīšana. Nemaz nerunājot par tās pielietojumu graustu fona faktūrā.