Paga nupatas man kertie Francji nopirka 3 gab Haseljus Digi , kamer sjie domaja vai nemt vel 4 gab Ds III Hasels sjie iedeva tadu cena ka nedomajot pagraba 3 gab Hasselblad H3D-31II par cenjiku turpat vai 1:1 ar Ds III Tas gan vizdrizak bij marketinga nolukos daritss bet ta kamara ari bez kada marketinga maksa sobrid ~15000USD Ja sodien laikam pedeja diena kad Riga varej izsspeleties ar Hasselblad H3D-31II patestet patastit Es taga uzjautrinos par kolegjiem jo man sanak vienigais Ds III darbam a sjiem taga buss ka "Lielbilzju bildejamais" Hasselblad H3D-31II jastaipa
Haselis ir labs un cena šobrīd tam ar laba, bet pagaidām man tomēr filma labāk patīk. 1DMk2 gan ir labs aparāts. Un cena ar nav slikta IMHO, ja salīdzina ar 1DMk3. Tā ka ja kādam vajag labu un ātru aparātu, tad ir vērts padomāt.
Tapec ka 5D ir ZIEPTRAUKS salidzinajuma ar MARK II Markam merisjana un AF un izturiba bildesjanas atrums 3x lielaks iespejas aizsardziba pret nokrisnjiem un putekliem un lietosanas ertuma ir PRO KAMERA Kamer!! 5.D ir tik viena ka 20.D iemocjita FF matrica butiba 5D cena vismaz 2x leika naka FAKTISKA LIETDERIBA
ja cilvēks fočē studijā, pofig, pietiek arī ar 5D. Tas ir tāpat kā teikt, ka digi-midformāts ir sūds. 10x dārgāks un mega-lēns priekš sporta. K'mon katram savas vajadzības... :face-monkey:
Ir katram savas vajadzības, bet tikko pamēģina kā strādā normāls AF un ko nozīmē kameras ātrdarbība, tad kustīgām lietām 5D vai 20D liekas nelietojami. Ar labiem stikliem AF ir zibenīgs un kamera ir atsaucīgāka. Uz 1D kameras fona pat 20D ir bremze, un ne tikai AF ziņā.
Bet jebkurā gadījumā svarīgs ir pielietojums. Ļoti daudz kur var iztikt ar lēnu kameru. Svarīgākais jau parasti ir fotogrāfs. Tehnika tik atvieglo darbu -- profesionālo (Canon gadījumā 1D sērijas) kameru galvenā priekšrocība ir lielāka varbūtība bildes iegūšanā sarežģītās situācijās ar pēc iespējas mazāku čakaru pirms un pēc. Ja tas nav svarīgi, tad jauns 5D būs mazvērtīgs salīdzinot pat ar lietotu 1D Mark 2. Bildi jau tas nekādā mērā neietekmē. Daļēji pat ar Marku ir grūtāk, IMHO. Tas ļauj bildēt daudz dinamiskākas lietas, kuras tad ir jāspēj iepriekš paredzēt un jau zināt kā bildēt, kur atrasties, kā iekadrēt. Jo vairāk bildēju, jo vairāk arī saprotu, ka lai arī "action" bildes ir laimes spēle, tomēr gandrīz visas veiksmīgās šāda tipa bildes esmu ieguvis tikai ar iepriekšēju plānošanu, gaidīšanu un bildes koncepta radīšanu galvā. Labas dinamisku notikumu bildes ir ļoti maz cerību iegūt vienkārši esot īstajā vietā, īstajā laikā ar īsto kameru. Tā var notikt, bet ļoti reti.Parasti ir bildes ideja un izejot no tās vietas, laika un tehnikas plānošana.
Mērķis konkrēts nav. Studijas nav. =) Aktīvais hobijs, kas ar katru brīdi arvien vairāk aizrauj! Klausoties komentārus, liekas, ka "lēnās" kameras nav prēkš manis. Patīk ātrums un dinamika vairāk... un tāda stila foto arī laikam ikdienā vairāk sanāk lietot...
Nu kāds mērķis, domāju vēlreiz... Jācitē ak34 "tehnika, kas atvieglo darbu"...
ai, tak blēņas. Ar 5D var kapāt, ka prieks. Iečekojiet [url=www.em34.com]www.em34.com[/url] - čalis lielāko daļu ar to pašu "nekam nederīgo " 5D arī ir samaucis a daļu vispār ar 300D. Salīdzinājums ar PAT 20 D vispār bija aizkustinoši mīļš alfa un omega, viennozīmīgi
NilsS:ai, tak blēņas. Ar 5D var kapāt, ka prieks. Iečekojiet [url=www.em34.com]www.em34.com[/url] - čalis lielāko daļu ar to pašu "nekam nederīgo " 5D arī ir samaucis a daļu vispār ar 300D. Salīdzinājums ar PAT 20 D vispār bija aizkustinoši mīļš alfa un omega, viennozīmīgi
Vietām pat mazajā bildē redzams nenormāls troksnis. Visās platleņķa bildēs arī distorsija nemaz i nav mēģināta novākt. Bet jā, rakursi ļoti oriģināli, un idejas arī. Tomēr var izrādīties, ka pasūtītājs ir parasts cilvēks, nevis fotomākslinieks, un tad ar tādām bildēm var ieberzties...
NilsS:ai, tak blēņas. Ar 5D var kapāt, ka prieks. Iečekojiet [url=www.em34.com]www.em34.com[/url] - čalis lielāko daļu ar to pašu "nekam nederīgo " 5D arī ir samaucis a daļu vispār ar 300D. Salīdzinājums ar PAT 20 D vispār bija aizkustinoši mīļš alfa un omega, viennozīmīgi
Vietām pat mazajā bildē redzams nenormāls troksnis. Visās platleņķa bildēs arī distorsija nemaz i nav mēģināta novākt. Bet jā, rakursi ļoti oriģināli, un idejas arī. Tomēr var izrādīties, ka pasūtītājs ir parasts cilvēks, nevis fotomākslinieks, un tad ar tādām bildēm var ieberzties...
vēl pirms laika tas čalis pelnīja 3k baksu par kāzām. Acīmredzot gana daudziem klientiem patika stils
NilsS:ai, tak blēņas. Ar 5D var kapāt, ka prieks. Iečekojiet [url=www.em34.com]www.em34.com[/url] - čalis lielāko daļu ar to pašu "nekam nederīgo " 5D arī ir samaucis a daļu vispār ar 300D. Salīdzinājums ar PAT 20 D vispār bija aizkustinoši mīļš alfa un omega, viennozīmīgi
Vietām pat mazajā bildē redzams nenormāls troksnis. Visās platleņķa bildēs arī distorsija nemaz i nav mēģināta novākt. Bet jā, rakursi ļoti oriģināli, un idejas arī. Tomēr var izrādīties, ka pasūtītājs ir parasts cilvēks, nevis fotomākslinieks, un tad ar tādām bildēm var ieberzties...
vēl pirms laika tas čalis pelnīja 3000 baksu par kāzām. Acīmredzot gana daudziem klientiem patika stils tagad moš jau vairāk.