Kaa labak bildeet auto kustiibaa? Kaadi knifi? Ir paredzeets riit bildeet drift & race autotrassee! Nav veel pasham naacies bildeet taadas lietas! Ir kaads kas vareetu padaliities ar pieredzi kaa labaak, pie kaadiem cameras iestatiijumiem labaak pietureeties pie videejas dienas gaismas? Ja izmanto AF, cik droshi tas ir, ka vajadziigais objekts buus riktiigajaa asumaa? kas vajadziigs, kas lieks? Daudz nezinu par to, taapeec jautaaju peec Juusu paliidziibas
Nu ko lai saka... jāeksperimentē un daudz jātrenējas. Ja gribi dabūt mākslu ar izsmērētiem foniem u.t.t., tad tiešām vajag samērā mazu slēdža ātrumu (kā te jau rakstīts) un labi ietrenētu roku. Bet ja gribi iegūt asas bildes, tad meklē gaišu stiklu un slēdzi liec daudz ātrāku. 1/500 Atseviškos gadījumos pat 1/1000 un vairāk. Šādā veidā tu dabūsi sastingušu kustību, iespējams asas detaļas. Ideālā gadījumā riteņi tomēr turpinās "griezties". Svarīgi tas ir visādiem kartingiem, močiem u.c. sīkajiem kam ir daudz vibrējošu detaļu. Driftā būmeri tā nevibrēs. Bet te būs cita problēma -- bildei dinamiku būs jāpanāk tikai ar kompozīciju. Jebkurā gadījumā jārēķinās ar daudz garlaicīgām bildēm.
nedomā gari!!! Tas uz ko ej, nenotiek dažas sekundes... tev būs laiks izmēģināt visus varintus vilkt līdzi lai izplūst fons 1/50-100 Turēt , lai izplūst braucējs 1/50-150 Iegūt statiskus attēlus, kur pazudusi kustība 1/1000-8000 bildējot pārvietot ZOOM aizlikt divus pirkstus priekšā objektīvam, katru savā malā taisīt reportāžfoto uz skatītājiem lovīt skatītājos blondīnes un bārdaiņus :0 VAR TEIKT - VEIKT VISU KO VIEN IEDOMĀJIES UN CIK TUR KARTE. ..............un šādi reizes desmit kad būsi bildējis bnraucējus, paskatījis , analizējis rezultātu.... tad būsi jaf maistars šajā jomā
Morgen! sēdvieta tas ir forši, BET iesaku arī labus (lasīt ērtus) un ūdensnecaurlaidīgus apavus iegādāties. Katrā ziņā 5-6h gar trases malu staigāt pināksies + vēl beigās uz apbalvošanu būs jāvar nostāvēt un VĒL pataupi spēkus, lai varētu mājā nokļūt Ja pasākums notiek ilgāk par 10 min, tad cenšos izstaigāt katru trasi aizsniedzamības zonā, jo 55x vienu un to pašu braucēju vienā līkumā izbildēt ir neinteresanti
Pats ļoti aktīvi bildēju driftu (šogad neesmu bijis tikai uz vienu posmu) Pirmais ko izdari, ir setingos sameklē un uzstelē AI SERVO (Canonam), ar to panāksi, ka pieturot slēdzi, objektīvs visu laiku fokusēsies (ķip, fokus sekos objektam) Par kolēģu izteikumiem par 1/500 utt, nezinu gan, labos laika apstākļos nekad neesmu licis vairāk par 1/150-var izvilkt līdzi lai auto būtu ass, ritrņi griežas un fons izsmērēts. Par bildēšanu no sēdvietām-ja godīgi neredzu dižu jēgu šādai reportāžai-pie mums tak nav tik sarežģīti dabūt akreditāciju, vajag tikai pasekot līdzi informācijai.
he! nu par seedvietaam es piekriitu! bet nu sabiidiijos tik taal, ka iedeva dzelten vesti, pret entajiem parakstiem, ka ja nu notriec tad neviens neko nezin un pats vainiigs un palaida uz trasses! prieksh pirmaas reizes un taa, ka jaunu leecu reaali izdevaas peshaut tikai tur, rezultaats ir tiiri sakariigs (www.dtdirl.com...). protams, ja veel daudz jaapraktizee utt.. bet nu ta jau ar laiku. par vieteejaam akreditaacijaam neko nezinu, bet buus jaapaintereseejaas. daudz kur bez press pass nemaz netiec
nu taas foto ir domaatas tieshi tam saitam un zhurnaalam, nav tas nekaads fotoforums, kur kritika uz katra stuura ja cilveeki ir gtavi maksaat un publiceet, tad kaapeec gan ne? taa bija mana pirmaa fotoprove, taa, ka paareejais naaks ar laiku!
ps
briedis:Nu gan tajā forumā batonus bāž, galvā sakāpt var viens un divi
shajaa galaa cilveeki maak vairaak noveerteet nekaa kritizeet! fakts, kas fakts!
es parasti lieku shutter prioritāti un bliežu no 1/150 līdz 1/250 , ja ir labs saulains laiks, tad ar pat ar pudeļstiklu 55-200vr 90% gadījumu sanāk cmukie biužuki.
+ vēl tas ko Juzix teica, Nikonam tas laikam bija AF-C
a kaapec lai nebuutu - cilveekiem auto forumaa interesee auto bildes no pasaakuma, nevis to maakslinieciskaa veertiiba. bez tak ja pirmo reizi bildeets imho ok bildes!