Jūsu nosauktajos izstrādājumos fotoaparētu pazīmes nav atrastas.Lūdzu noformulējiet jautājumu savādāk,lietojot tādus vārdus kā Pentax,Bronica,Mamyia u.t.m.l.
Rolands66:Man ir Kijev-6c( tas pats 60), domaju labaaks par 88-to. Pirkt uzmanigi,manam piemeram kadrus neskaita,baigi kriit uz nerva.
ehe-he-he
labi darbojas ne - tāds nieks, ka nav nejausmas uz kuras vietas filmai bildē un vai apakšā jau nav kāds kadrs... un siksnu uz pleca nevajag mest jo stiklam patīk izkrist uz grīdas... dabiski, ka gaisma nāk kamerā, bet to jau var notīt ar izoleni kā kļušku... un protms stiklam diafrgma sprūst tiko ārā ir -5... kā arī fantastiskais slēdzis kas aizķerās un rūpējas par ekspozīcijas dažādību uz bildes... nu un spogulis kas sakrata kameru pat tad ja rokas netrīc
abas kameras ir īsti 6x6 verķi un bildes super pie noteikuma ja viss nostrādā - bet tā nenotiek
diezgan stabili var bildēt no statīva ar trosi garās ekspozīcijas bloķējot fragmu stiklam - 88 pēc konstrukcijas universālāks un ar kadru skaitīšanu nav tik smagi + stikli nekrīt ārā
60uz5komats6:Jūsu nosauktajos izstrādājumos fotoaparētu pazīmes nav atrastas.Lūdzu noformulējiet jautājumu savādāk,lietojot tādus vārdus kā Pentax,Bronica,Mamyia u.t.m.l.
šitais jau protams ir ļoti smieklīgs komentārs, interesanti vai tā autors nosponsorēs starpību starp manis un viņa nosauktajām kamerām? Pārējiem liels paldies.
Esmu bildējis ar visām trim... vislabāk patika Salut, Kijev 88 man bija ar pentaprizmu un tajā iebūvētu eksponometru, liekās TTL sistēma- arī gāja ļoti labi. Kijev 60 likās ka nepiespiež vienmērīgi filmiņu- asums pa kadru bija viļņains. Tāpēc no sevis iesaku Kijev 88, +priekšrocība, ka uzreiz vari maukt uz divām filmām.
nepasen runāju ar padomjlaiku milzformāta izdruku specu Valteru Ezeriņu - cilvēks bildējis ar liela izmēra kadriem atzīstas, ka pārsvarā šim slēdzis nafig nav bijis vajadzīgs jo ekspozīcijas laiks ta pagarš - bildējis ar cepuri (nu vai objektīva vāciņu)
jebkuram no šiem stroķiem ar var nelietot gļučījošās daļas bet bildēt ar mazjūtīgām filmām un mok vēl kādu ND vai POL filtru
viss būs super, bet cerēt, ka varēs piemest to ķieģeli pie acs un ar 1/60sek dabūt prīmā portretu ko drukāt 3x3m nevajag
tur jāpērk tās smieklīgās kameras ko 60uz5komats6 nosauca
60uz5komats6:Jūsu nosauktajos izstrādājumos fotoaparētu pazīmes nav atrastas.Lūdzu noformulējiet jautājumu savādāk,lietojot tādus vārdus kā Pentax,Bronica,Mamyia u.t.m.l.
šitais jau protams ir ļoti smieklīgs komentārs, interesanti vai tā autors nosponsorēs starpību starp manis un viņa nosauktajām kamerām? Pārējiem liels paldies.
Cienītais,vai jūs gadijumā neesat aizķēries 90 gadu vidū?Izglītošanās nolūkos iesaku ebay.de,ja netiek uzstādītas prasības kurām atbilst tikai Sinar/Rolleiflex hY6 ar digitālo pēcpusi,tad var atrast ļoti sakarīgu japāni ar šādiem tādiem stikliem par ļoti sakarīgām un pat smieklīgām(no 90to gadu viedokļa un ne tikai) naudām.
Māris, tu paskati cik daudz latviešiem ir starptautisko godalgu par fotogrāfijām, kas iegūtas ar krievu tehniku, pirms sāc to tehniku tik dikti nolikt... un tas tāpēc, ka latviešiem ir tāda lieta, kā galva. Un ar šo lietu var izštukot katrai tehnikai optimālo variantu. Manus vārdus šodienas pikseļskaitītāji nesapratīs, tāpat, kā šodien nesaprastu Gleidza darbus, kur blur tika iegūts uz filmiņas
Haiduks:Māris, tu paskati cik daudz latviešiem ir starptautisko godalgu par fotogrāfijām, kas iegūtas ar krievu tehniku, pirms sāc to tehniku tik dikti nolikt... un tas tāpēc, ka latviešiem ir tāda lieta, kā galva. Un ar šo lietu var izštukot katrai tehnikai optimālo variantu. Manus vārdus šodienas pikseļskaitītāji nesapratīs, tāpat, kā šodien nesaprastu Gleidza darbus, kur blur tika iegūts uz filmiņas
es jau gabalinju augstak izstastiju kaa jaakraapj konkreetaa tehnika
Nezinu vai tagad izdosies atrast bet vienā Krievu "Kiev" forumā bija čalīts kas ar Salut-C bija sportu bildējis un pat ticis publicēts daudzos žurnālos, tā kā ja kas nesanāk tad vainot vajag līkas rokas nevis kameru!
Kā ta nevar vainot kameru? Ja viņa skrāpē, neizgaismo, pārāk daudz gaismo un vēl visādi riebīgi uzvedas, pat nevis var, bet gan VAJAG vainot kameru! Es paskatītos, kā kruts meistars strādātu ar āmuru bez kāta...
Haiduks:Māris, tu paskati cik daudz latviešiem ir starptautisko godalgu par fotogrāfijām, kas iegūtas ar krievu tehniku, pirms sāc to tehniku tik dikti nolikt... un tas tāpēc, ka latviešiem ir tāda lieta, kā galva. Un ar šo lietu var izštukot katrai tehnikai optimālo variantu. Manus vārdus šodienas pikseļskaitītāji nesapratīs, tāpat, kā šodien nesaprastu Gleidza darbus, kur blur tika iegūts uz filmiņas
Nu jā tikai tās godalgas krievu laikos tika gūtas nevis pateicoties krievu tehnikai,bet gan par spīti krievu tehnikai.Un starp citu nebija jau tā ka visi ar krieviniekiem bildēja tolaik.
kasparsf:Nezinu vai tagad izdosies atrast bet vienā Krievu "Kiev" forumā bija čalīts kas ar Salut-C bija sportu bildējis un pat ticis publicēts daudzos žurnālos, tā kā ja kas nesanāk tad vainot vajag līkas rokas nevis kameru!
saluts ir stipri vecaka no misinja cepta hasselblada kopija - 88tais ir aluminija un jau ar krievu pashu uzlabojumiem - nesalidzinami struntigaks verkis - ierindas kameras no veikala vienkarsi gljuko un basta - ja tev sledzis keras tad rokas un kajas taisnot var hotj ar laazeri - nepaliidzees
tiesa gan salutu, gan 88toto var sutit uz Ukrainu, pie specializeetiem meistariem lai piespiezh to darboties ludzu:
taapat kaa padomjlaikos izslaveetie fotogeniji un ierindas ljaudis kas pelnija ar foto brauca uz turieni a balzamiem un laimas asorti kastem un liida tiem meistariem pakaljaa
bet vienkarsi padomjlaikos bode pirktie lidz sodienai nostavejusie darbojas /daleeji/
cilvēks jums par Salut un Kijev lūdza pastāstīt,a ko jūs? muld te paši nezin par ko un objektīvu no pakaļas neatšķir p.s. ceturdienas vakara spams,never mind.
Jā viskko jau var bet vai vajag. Man patikās viens stāsts iz kosmosa dzīves. Kamēr amerikāņi tērēja miljonus, lai izgudrotu pildspalvu ar kuru var rakstīt atrodoties kosmosā, krievi tajā pašā laikā vienkārši izmantoja zīmuli...
Annir:opaa... a kas ir pakalja???? un kas ir shis??? http://www.dpreview.com/news/0809/08090401phaseone_tiltshift.asp
Vot tas arī ir pakaļa,pie tam pilnīga,jo kā tur stāv rakstīts tad tapis sadarbībā ar Hartblei,kas būtībā tas pats vien Arax ir,tobiš kantorītis pie kijevas fotofabriķa,kas nodarbojas ar to fotodrazu uzfrišināšanu.Tas ir tas pats kijevas 45/3.5,kurš ar īpašu labumu nav izcēlies un ja to vēl mēģina šiftēt tad arī iestājas pilnīga pakaļa.
Nevaru saprast šito fascināciju ar krievu lūžņiem. Viena lieta, ka tie ir lēti, bet vai paša laiks un filmas ir tā vērtas, lai ar tiem čakarētos? Treniņam un skolai gan jau ka būs ok, bet arī diezgan nosacīti. Cik maksā labs statīvs kas vidējam formātam ir nepieciešams?Ci izmaksā gaismas mērītājs? utt. PSRS vispār neko masveidā nebija spējīga kvalitatīvi uztaisīt. Atsaukšanās uz vecmeistariem arī nav diez ko korekta, jo liela daļa jau tad bildēja uz japāņu vai rietumu tehnikas.