Sanyo Eneloop vai Uniross Hybrio , pārējās var mest laukā . Lietoju gan AA gan AAA eneloop ar andre linkā aprakstīto lādētāju un viens komplekts ir Uniross.
AA pricipā nav baterijas, bet elementi, pfig, lādējami vai ne. par Ansmann abažeņķī nekrītu, Unomat brāķis gadījies, kautkādus nezkādus uzreiz izmetu atejā, bateriju eksperti "Varta" ātri nosprāga. laba pieredze ar "SAFT", "SONY", "Duracell", "Sanyo", kautkādiem zaļiem un tiem 2600 mAh, kurus pie debīļika Cenša, kad atlaides, var ar visu lādekli 4 dabūt par 8 Ls.
Nu puiši nejauc nu aķus ar baterejām.Katrs ar savu nozīmi.Aķi ar iedalās Metāl Hidrīt,Niķeļ Cadmija,Litj jonu u.t.t.Vieni ar lielu atdeves strāvu īsā laika periodā,citi ar mazu strāvu stipri ilgā laika periodā!Tas pats ar uzlādi.Arī katra veida aklumātoram elementam savs standarta spriegum1,1 volta līdz 3volti.Tas, skaties vieniem patīk darboties tikai siltos apstākļos citi velk nojau mīnuss grādiem.Ja jēga un vēlēšanas, kādreiz tehniskai apraskts bija [url=www.elfa.se]www.elfa.se[/url] nodaļā pie barošanas elementiem. Baterejām tas pats.Parasta cilvēkam jāskatās uz ražotāju kas ir atpazīstams.
un Litija Jonu vienīgie, kurus ne īpaši dzen kapā lādēšana kā pagadās. a sudraba, kā ielej elektrolītu, tā šķotčiks griežas. uc tiem skaitļiem vēl jāskatās, kuri ietilpību apzīmē un cenu.
AGNOS:Tā nu nesaki, litija jonu aķiem ir tā jaukā uzlādes atmiņa ...
varbūt tie labi atceras, kas noticis aizpagājš piektien, bet šos takš mazāk dzen kapā tas, ka lādē, kā pagadās, nevis 1-mēr līdz galam laukā un līdz galam pilnus. to takš par atmiņu lamā, vai ta ne? melš, ka katrā mikrene, kas strobē štrommi.
cik zinu tad li-ion atminjas nav , bet ir termiņš neatkarīgi no tā vai lieto vai nē , ļoti jūtīgi pret aukstumu un var sabojāt šos uzglabājot neuzlādētus.
Li-Ion un NiMh akumulatoriem nav atmiņas efekta. Akumulatora mūža paildzināšanai, tie jāuzglabā ar apm. 60% uzlādi, pilnu uzlādi pabeidzam pirms lietošanas. Jaunus, kurus nav paredzēts uzreiz lietot nevajag lādēt, tad tiem glabāšanas laiks ir apm. 4 gadi. Atmiņas efekta problēma lielāka ir NiCd akumulatoriem, kuriem nepieciešams pilns izlādes/uzlādes cikls. Uzlādējot pilnībā neizlādētu akumulatoru tajā izkristalizējas kadmija sāls, kā rezultātā veidojas pašizlāde un ilgākā periodā arī pilnīgs īsslēgums. Toties tie strādā zemākās temperatūrās - 20.
Li-Ion arī strādā krietnos mīnusos. NiMh - ir ļooti neizdevīgas, jo to ietilpība maza, uzlādes izlādes cikls stingri mazāks nekā NiCd (pro akumulatoriem ir līdz 2000-3000 uzlādes izlādes cikliem NiCd pret 800-1200 cikliem NiMh), toties nesatur smago metālu un ir "ekoloģiskākas". Gan NiCd, gan NiMh ir ļoti ievērojama pašizlāde, tāpēc abas ir vienādi sliktas. Li-Ion pieder nākotne, jo ir ievērojami vieglākas, nebūtiska pašizlāde, nav problēmas ar darbu zemās temperatūrās, vismaz 2000 uzlādes izlādes ciklu noturība. Trūkumi - vajag specializētus lādētājus un iekārtas, kas spēj kontrolēt temperatūru uzlādējot un vai lietojot, vai arī šādai fīčai ir jābūt iebūvētai bačā, kas nepieļauj pārkaršanu pārtraucot uzlādi/izlādi. To nekontrolējot neierobežojot var visai nopietni pašaizdegties un pat sprāgt. Otrs trūkums - pagaidām liela cena.
Nu, NiMh elementi tos 1000 ciklus parasti nesasniedz, ļoti labs rādītājs ir virs 500... NiMh tika izgudrots NiCd vietā, lai neizmantotu smagos metālus. Pie NiCd trūkumiem var minēt arī nelielo energoietilpību. Bet uz īsu brīdi vietā nākusī NiMh tehnoloģija tomēr nav laba un ir dārga. kā arī to mākslīgi ar eiropas ekonodevām utt uzturēja pie dzīvības, itīpaši Skandināvijā. Tākā Li-Ion sāk attīstīties, tad ir cerība, ka tā paliks lētāka. Vienīgais lietot to zibeņos varētu bū jautri, ja baigā Burstā gāž, jo aizsardzībai būtu jānostrādā pie pārāk lielas uzkaršanas, kas nenovēršami rodas pie lielām slodzēm. Un tad jau parasti var notikt tas prieks, ka bašas pārkarst un atslēdzas tieši tad, kad vismazāk tas būu vēlams, kamēr nomaini pret aukstu komplektu - ir jau par vēlu kadram...
AGNOS:Tā nu nesaki ,litija jonu aķiem ir tā jaukā uzlādes atmiņa,ar visām no tā izrietošām sekām!
Tieši tā, tikai pilnīgi otrādi! Tieši Li-Ion aķiem nav nekādā atmiņas efekta!!! Cits jautājums, vai litijnieki ir piemēroti zibeņu barošanai, manas domas, ka nē.
He-he, vai Tu pats nejauc. Ja tā pavisam primitīvi (IMHO) Aķis ir barošanas elements, ko var vairkākkārtīgi uzlādēt. Baterijas ir vairāku vienādu elementu kopums (pofig- barošanas elementu, lielgabalu vai pudeļu..) Arī aķis var būt baterija (autiņā piemēram, takš raksta- akumulatoru baterija).
Nu jau divus gadus lietoju savai CANON 420EX zibspuldzei Varta 2500mAh baterijas, kuras lādēju ar VARTA 15minute lādētāju. Un nekad nav pievīlis. Un iespēja zibenīgi uzlādēt arī ir noderējusi. Tikai pērkot obligāti jāprasa komplekts ar autolādētāju, jo cenas atšķirība bija nekāda (nācās speciāli sūtīt komplektu, uz vietas nebija). Vienīgais "trūkums" varētu būt tas, ka nav autoizlādes funkcija, bet arī citi ražotāji ar tādu iespēju neuzbāžas. Kaut gan neesmu vēl aizvien to atmiņas efektu manījis, bet nu jau baterijas varētu mainīt it kā vecuma dēļ. www.en.varta-consumer.com... Pirms tam biju darbā nopircis savādāku VARTAS ātro lādētāju, tas uzvārija savus dzimtos VARTA akumulatorus, bet pēc tam ar BP 2500mAh(kaut kā tā saucās) nebīja nekādas problēmas. Cena lādētājam ar visām baterijām ap 30-35Ls bija, pirku Juglas centrā tai bateriju veikaliņā (birojs viņiem kaut kur uz Stabu bija). Vēl ir bijuši PHILIPS un SONY lādētāji, neko sliktu nevarētu teikt, bet kaitināja, ka ilgi jāgaida (~12-18h, ja jaudīgas baterijas).
Tik un tā neesmu sapratis, kas liedz zibspuldzēs likt tādu pašu aķīti, kā kamerai, būtu vienkāršāka dzīve....
Neredzu pamata pirkt čupu ar baterijām (~0.50-0.70Ls gab), ja ir iespēja uzlādēt 10-15min, pie tam neviens neliedz izmantot rezerves komplektu (ja nu kas). Par 30 latiem zibspuldzei sanāk tikai 12 bateriju komplektiem, kas ir galīgi nekas... Vienā aktīvākā sesijā sanāk nomainīt vismaz vienu reizi. Kur izdevīgums pirkt parastās baterijas?