Man ar atvaļinājumu nebūtu problēmas..., galvenais tik sataisīt grāmatvedības atskaites...
Piekrītu Linkman par iespējamām neērtībām un ceļojuma sadārdzināšanos, kas tiešām nu nemaz nav vēlams...
Bet vai citas aviosabiedrības nelido uz Bergenu...???
Un vai kāds, gadījumā..., neprot izskaitļot, cik varētu izmaksāt šāds ceļojums, ja brauc no Latvijas jau ar savu auto, tālāk ar prāmi..., utt......., līdz galamērķim......, un protams pluss vēl dzīvošanas izdevumi tur.... "Viena tante teica"..., ka tā varētu sanākt pat lētāk..., bet man par to pagaidām nav vēl nekādas skaidrības... :face-plain:
Bet tas tik tā..., varbūt var padomāt..., bet varbūt, ka nav vērts...!!!
Pilnīgi piekrītu Silvijai, papildus izdevumi 100,- Ls par viesnīcu, domāju, būs lētāk!!! Vai Confinam nav kāda alternatīva, par cik viņš dzīvo Norge??? Pagaidām savas biļetes rezervāciju neatsaucu!!! Norvēģija rudenī ir ļoti skaista ...
Mumins- nu es jau ari citigi planoju-tikai sis gads laikam bus ipass. man pirms tam ir vel 2 braucieni, bet tie cerams nebus jaatcel un tie laika zina ir tuvak.................... bet pec paris menesiem , cerams bus lielaka skaidriba...............
autinju pa nakti nesavaaksi - biroji labákajá gadíjumá veras valjá 08:00 un aizveras 23:00, palikt lidostá ar nav medusmaize (pati zinu), palikt viesnícá pusnakti pirms atpakaljcelja - ne shur ne tur, naudas izmeshana un miega bads! arí no pieredzes... A negribat valsti mainít?
dansiga:Ja tiek plaanots tajos datumos tomer braukt, tad es jau nu nenodotu biljeti ,,, jaunu biljeti nopirkt bus veel daargaak nekaa tie papildus 100 LS, kas shobriid naak ka extra money.
Vakar skatījos airbaltic reisus ap tiem pašiem septembra datumiem uz Bergenu - biļetes cena turp 5 Ls, bet atpakaļ 6 Ls un kopā vien sanāk ap 80 Ls. Mazliet sakarīgāki ielidošanas un izlidošanas laiki (vakarpusē) ir uz Olesundu. Tas gan ir vairāk ziemeļu virzienā nekā Bergena. Varbūt kāds kaut ko var teikt par šo rajonu - kā tur izskatās?
Linkman: Mazliet sakarīgāki ielidošanas un izlidošanas laiki (vakarpusē) ir uz Olesundu. Tas gan ir vairāk ziemeļu virzienā nekā Bergena. Varbūt kāds kaut ko var teikt par šo rajonu - kā tur izskatās?
Smuki! Skreiceļš jau vien atrodas elpu aizraujošā vietā starp jūru un klintīm, Pati lidosta atrodas uz salas.. mjā.. vispār es tur gribu vēlreiz aizbraukt
IntaV: Un vai kāds, gadījumā..., neprot izskaitļot, cik varētu izmaksāt šāds ceļojums, ja brauc no Latvijas jau ar savu auto, tālāk ar prāmi..., utt......., līdz galamērķim......, un protams pluss vēl dzīvošanas izdevumi tur.... "Viena tante teica"..., ka tā varētu sanākt pat lētāk...,
Murano arī par šādu variantu izteicās. Ātrāk par lidmašīnas reisu tas nebūs. Ja nemaldos jau ieprieks kaut kur forumā es par to skeptiski izteicos. Bet kopīgi to izanalizēt arī būtu vērts. Kādi plusi, ja brauc ar savu mašīnu? Var mainīties šoferīši un turpceļā var braukt nepārtraukti arī pa nakti. Varbūt mainās apmešanas vietas stratēģija - nevis viena vietā, bet dažādas apmešanās vietas, tāpēc varētu redzēt vēl vairāk. Atkrīt autoīres un lidmašīnas biļetes izdevumi. Vēl kas. Var paņemt vairāk līdzi pārtiku? Krīzes dēļ cenas varbūt krītās viesu namiem (hoteļiem) un var apstāties un nakšņot jebkurā vietā, atkarībā no brauksānas un fotogrāfēšanas ātruma. Kas vēl? Vajadzētu zināt izmaksas kam - prāmim, kopējam maršrutam un benzīna pateriņam, viesu mājām, līdzi ņemamā pārtika. Ja brauc ar savu auto, tad labākais variants droši vien ir kombi. Tad nu jautājums - kāds būtu gatavs braukt arī ar savu auto? Ja jā, kurš un ar kādu?
Beedarts:autinju pa nakti nesavaaksi - biroji labákajá gadíjumá veras valjá 08:00 un aizveras 23:00, palikt lidostá ar nav medusmaize (pati zinu), palikt viesnícá pusnakti pirms atpakaljcelja - ne shur ne tur, naudas izmeshana un miega bads! arí no pieredzes... A negribat valsti mainít?
Man patīk Tava interpretācija - ne šur, ne tur, naudas izmešana un miega bads. Tieši tā. Valsti mainīt - Norvēģiju un fjordus pret ko? Kāds ir Tavs piedāvājums?
dansiga:Ja tiek plaanots tajos datumos tomer braukt, tad es jau nu nenodotu biljeti ,,, jaunu biljeti nopirkt bus veel daargaak nekaa tie papildus 100 LS, kas shobriid naak ka extra money.
Dansiga - papildus nāk ne tikai 100 Ls (ja izvēlas viesnīcas), bet arī divas bezjēdzīgas naktis. No tāda viedokļa alternatīva ar saviem auto pat izskatās jēdzīgāka.
Linkman...- esi pilnīgi pareizi sapratis un izteicies par visiem plusiem braucot jau ar savu auto...!!! Vēl tikai nedrīkst aizmirst par prāmja biļetēm gan pašiem , gan arī par auto... Ātrāk kā ar lidmašīnu, tas protams nebūs..., bet būs + vēl tas, kas būs redzams pa ceļam...!!! Nakšņot var arī neplānotā vietā..., kaut vai moteļos pie benzīntankiem..., vai hoteļos..., tādiem jau būtu jābūt visur, jo divus gadus atpakaļ šādi trijatā braucām mājās (arī mainoties pa nakti) no Spānijas ar mazo bembi līdz Rostokai, un tad ar prāmi uz Ventspili. Un nebija ne vainas, pat Parīzei cauri izbraucām un Eifelī uzkāpām...!!! Man kombi nav..., bet ir normāls auto ar automātu.....!!!
Mums ar kursabiedriem ar bij vienu brīdi doma par to, ka varētu doties ceļojumā ar busiņu (laikam jau 8vietīgo) uz Nordkapu (sanāk laikam tālāk nekā jums?) - tad attiecīgi rēķinot to ceļu un visus pārējos izdevumus, neatceros cik precīzi sanāca, bet kkas šķiet robežās starp 100-150Ls. Bet nu beigās nekas nenotika, tā kā diemžēl nevaru pateikt, cik tieši tas izmaksātu. Bet IMHO tas varētu tiešām sanākt arī lētāk + daudz vairāk iespēju kko pamainīt, pabildēt utt + noteikti daudz interesantāk - es vismaz tādā braucienā gribētu piedalīties vairāk, nekā lidojot ar samaļōtiem
Mans šofera stāžs no 1983.gada, Norvēģijā esmu bijusi divas reizes, gan vasarā, gan ziemā, tapēc arī tik ļoti gribu braukt vēlreiz... toreiz vēl tik ļoti nebiju aizrāvusies ar fotogrāfēšanu... ) Mans priekšlikums, braukt vismaz nedēļu ātrāk, t.i. augusta beigas, vai septembra pirmajās dienas, ar prāmi TALLINK Rīga- Stokholma !!!
OK..., pa Norvēģiju vēl braukusi neesmu..., tāpēc jau arī gribās uz turieni..., bet pa dažādiem ceļiem Nīderlandē, Beļģijā, Vācijā, Francijā un Spānijā esmu tā kā braukusi, arī biezas miglas naktī braukt pa bāni nav nemaz tik traki...
Tas tā, ja nu gadījumā fokusējamies uz braucienu ar auto jau no Latvijas...!!!
Tad vēl man iezagās galvā doma, ka varētu varbūt braukt arī kādu nedēļu, vai par divas ātrāk..., kā skatamies uz 28.08.-04.09. vai 04.09.-11.09., vai arī kādu dienu +/-, atkarībā no prāmju kursēšanas datumiem un dienu skaita...??? ( es te tā piemetu, vadoties no grāmatvedības 15.septembri, kad jābūt gatavām atskaitēm...):face-angel:
Mana doma par to vēlāko braukšanu (t..i. uz septembra beigām) bija tikai tāpēc, lai dabūtu rudens krāsas. Bet man nav nekas pretī arī uz siltāko pusi - augusta beigas/septembra sākums. Dienas arī garākas. Šobrīd nekādiem konkrētiem datumiem neesmu piesaistīts (attiecībā uz atskaitēm). Vita - vai Tu domā, ka vajadzētu maksimāli noslogot busiņu ar 8 vietām? Varbūt maksimālo skaitu - 6 cilvēki, jo kaut kādas drēbes, pārtika un fotoaprīkojums, kas arī nav vieglais, būtu vēl jāņem līdzi. Pārslogot busiņu arī nevajadzētu - kalni un serpentīni nav taisna šoseja pa līdzenumu. Toreiz, kad lidojam, gandrīz katram bija līdzi lielā soma + fotolietas, kas jau 30kg kopā svēra. Rēķini pati - ja 6 cilvēki un katram 20-25 kg līdzi, tā uzreiz 120-150 kg vēl klāt.
OK, piekrītu Tev Linkman, ar divām mašīnām būtu pat drošāk!!! Es esmu par braukšanu 28.augustā!!! [url=www.tallink.lv]www.tallink.lv[/url] ir informācija par Rīga - Stokholma reisiem, noskaidroju, ka uz augustu vēl nevar pasūtīt biļetes, bet pašreizējā cena B klasē vienam cilvēkam turp un atpakaļ ( ieskaitot automašīnas cenu, ja auto garums nepārsniedz 5m un augstums 1.90 m ) ir 60,- Ls. Biļetes varēšot pasūtīt februāra vidū!!!
Viens izdevuma postenis būtu skaidrs - 60 Ls turp un atpakaļ vienai personai. Tad vēl klāt būtu ēšana - ja nu kāds vēlas vakariņas (18 Ls - zviedru vakariņu galds) un/vai brokastis (7 Ls). Ja turp-atpakaļ, tad attiecīgi ēšanas cenas 2x. Brokastīs - jā, bet vakariņas droši vien nē. Pirms reisa var mājas paēst. Bet tās tikai manas domas. Tātad prāmis un brokastis turp atpakaļ - 75 Ls, vienkāršības labad noapaļojot. Mumins - pieņemsim 28. augusts. Cik ilgi? 8-10 dienas, nerēķinot izbraukšanas (iekāpšanā prāmī Rīgā, ja pareizi saprotu vakarā līdz 17.30) un atgriešanās dienu (izkāpšana no prāmja no rīta Rīgā ap 11.00). Citiem vārdiem sakot - 8-10 dienas no Stokholmas līdz Stokholmai. Kādas domas par braukšanas Stockh-Stockh ilgumu? Lūdzu izsakieties.
Varbūt kaut ko neuztvēru pareizi..., ja 1 cilvēka prāmja biļete + auto ir 60,-Ls, tad tādu vajag tikai vienu, pārējie 5 pasažieri pērk biļeti tikai sev, un mašīnas biļete tiek dalīta uz visiem, tāpēc skaidrības labad derētu biļetes cena pasažierim un auto katram atsevišķi..., bet ja esmu saputrojusies, tad palabojiet....
Esmu par 28.augustu..., atpakaļ, kā vairums izlems, varu arī uz 10 dienām, ja nebūsim jau viens otram apnikuši...!!!
Mumins..., man teica, ka ar gāzi tur nav nekādu problēmu..., un busiņā par 6 cilvēkiem vairāk varbūt nevajadzētu...!!!
IntaV - labs jautājums. Tallink lapa ir tāda sadaļa kā automašīnu paketes. Tajā rakstīts, ka: " - Lai iegādātos automašīnas paketi, vienā rezervācijā jābūt vismaz 2 personām." Jautājums vai: 1. divas personas (kajīte) un auto + atsevišķa kajīte 4 personām bez auto ir lētāk nekā 2. sešas personas (kajītes 2+4) un auto Ja nu pareizi būšu sapratis, tad 1. variants sanāk lētāk. Bez tam - izbraucot piektdienā, cena par kajītēm ir par aptuveni 20 Ls dārgāk (atkarībā no klases) nekā citās nedēļas dienās. Lai būtu nedaudz lētāk, var braukt ceturtdien vai sestdien.
okey..., par to automašīnas paketi un 1.variantu tad arī vajadzētu tikt skaidrībā..., un ja izbraucot piektdien maksā dārgāk, kā izbraucot ceturtdienā, tad nav jau problēmas uzsākt ceļojumu arī ceturdien..., vai sestdien...!!!
Jāpagaida..., ko saka un domā pārējie potenciālie braucēji....???
Telefoniski sazvanoties , sapratu, ka četriem pasažieriem + viens auto ( B kategorijas četrvietīga kajīte ) , izbraucot piektdienā biļetes cena Rīga-Stokholma maksā 121,- ls, izdalot uz četri, sanāk 30,- Ls no cilvēka ) Es arī būtu par 28.augustu!!! Domāju, ka vajadzētu 10 dienas!!!
Vajadzētu pakalkulēt cenu variantus ar prāmi 6 cilvēkiem un auto, bez brokastīm un vakariņām, ņemot vērā pašreizējo tallink cenu lapu: 1. variants: 2 ar auto + 4 bez auto, nepiektdien, t.i. b2auto zaļā cena + b4 zaļā cena 90 + 84 = 174 vienā virzienā, abos tātad 348. izdalot uz 6, iegūstam: 58 Ls uz cilvēku 2. variants: 2 ar auto + 4 bez auto, piektdien, t.i. b2auto sarkanā cena + b4 sarkanā cena 112 + 115 = 227 vienā virzienā, abos - 454, izdalot uz 6, iegūstam: 75.67 Ls uz cilvēku 3. variants: 4 ar auto + 2 bez auto, nepiektdien, t.i. b4auto zaļā cena + b2 zaļā cena 97 + 77 = 174 vienā virzienā, abos - 348. izdalot uz 6, iegūstam: 58 Ls uz cilvēku 4. variants: 4 ar auto + 2 bez auto, piektdien, t.i. b4auto sarkanā cena + b2 sarkanā cena 121 + 104 = 225 vienā virzienā, abos - 450. dalīts ar 6, iegūst: 75 Ls uz cilvēku Secinājums. Braukt ne piektdien ir izdevīgāk par 17 Ls uz galviņu (kopā abos virzienos), biļetes cena vienam cilvēkam nemainās no dažādu autopakešu un parasto kajīšu cenu summas. Ko arī vajadzēja aprēķināt un pierādīt.
Linkman:Izskatās, ka ar vienu auto mums nepietiks. Beedarts - Tu ar auto pievienojies vai kā?
Nūūūuuuu... painteresēšos pie NL armijas večiem - moška man aizdos smago armijas transporta helīti mašīņas negādāšanai Norges plenēram!... [url=http://smiles.33b.ru/smile.126728.html]
Beedarts - runa ir par to, ka, ja Mumins brauc ar savu auto, tad maksimums tajā ir 6 cilvēki. Varbūt Mumins saka - ne tikai pieci, lai nepārslogotu busiņu. Tā kā dansiga arī izteica vēlēšanos braukt, tad tagad ir jau astoņi gribētāji braukt. No tā savukārt izriet, ka ar vienu busiņu nepietiek. Vajag vēl otro auto. Tāpēc man arī tāds jautājums. Varbūt Tu brauc ar prāmi un ar savu auto līdz Stolholmai? Ja nē, tad kad un kur Tu būtu iecerējusi būt Stokholmā, lai pievienotos? Varbūt Tu atlido ar lidmašīnu līdz Stokholmai? Izklāsti lūdzu savu versiju par pievienošanos.