Taatad te bisk ieprieksh izskaneeja jautaajums vai lidostaas ljuj rokas bagaazjaa njemt statiivu. Taatad pa sho nedeelju lidoju,statiivs piesnjoreets pie somas:
Rīga-Frankfurte hahn(ryanair)- neteica pilniigi neko. viss ok. Frankfurte hahn- Marakeša(ryanair)- arii nekaadu iebildumu. Marakeša- Milāna Malpensas lid.(easyget)- arii viss kaartiibaa ) Milāna Bergamo lid.-Rīga(ryanair)- pilniigi kategorisks aizliegums, bet jebkaada nomaala pamatojuma
Interesanti,tas ka vienas un taas pashas kompaanijas ietvaros tik dazjaadi noteikumi, tika jautati darbinieku vardi,tos protams, neteica, laika truukuma deelj taalaaka striideeshanaas izpalika, un noskatijos kaa statiivu miskastee izmet, labi, ka bij leetais statiivs un nekada lielaa beeda jau nav... Taatad iespeeja statiivu paarvietot rokas bagaazjaa atkariiga no darbinieku garastavoklja....Taatad vai nu paveiksies un varees njemt, vai nu naaksies atgriezties uz check-in un nodot bagaazjaa par 20 naudinjaam, vai ja laika vairs nebuus un check- in sleegts, atvadiities no statiiva
Lidojums no Rīgas uz kādu tuvējo Eiropas pilsētu ar airbaltic. Uz drošības kontroli fotosoma un atsevišķi lētais statīvs pleca somā. Rīgas kontrole neizlaiž un liek to nodot bagāžā. Šaubījos vai otrā galā vispār atnāks un vai nebūs salauzts. Bet neko - gan atlidoja, gan arī bija vesels. Atpakaļ lidojot ņemu speciāli uz drožības kontroli - neko neteica izlaida cauri. Bet turpmāk lieku koferī. Augstāk minētais vēl jo vairāk norāda, ka kaut kur var nepaspēt, kādam kaut kas nepatikt un tad arī atvadīties no statīva.
Man jau vispaar ar statiiveim neiet Pirmais saluuza, otrais nosliika upee(2 ned. lietots), shis 2 meen. notureejaas un palika lidostaa Laikam pietureeshos pie leetajiem statiiviem:face-monkey:
Interesanti jau tas,ka nekur jau nav mineets,vai driikst njemt statiivu bagaazjaa rokas vai nee, un cik nopratu vinjiem nav arii noteikumu,kur buutu tas aprakstiits.
Vispār jau tā jocīgi staīvu stiept salonā , ne reiz nav nacies meģināt laikam tāpēc ka man tik tiešām ir STATĪVS vai MONOPODS nevis kautkāda lēta butaforija Ja tā padomā principā ar dūralumīnija monopodu varētu pilnībā idemolēt ļoteni un gan jau ka arī uzlomīt kabīnes durvis. Nju salonā visus apmočit jau nu 100% varētu Man dažas kolēģes izmanto monopodu kad jastradā vakaros vecrīgā , Beisbola nūja salīdzinājumā ar MANFROTO 680 MONOPOD ir ŠPICKA rādamkoks kā zveļ tuvākajām ar masīvu virpota dūralumīnija uzgali ar ābola galvu galā tā OPONENTI KRĪT KĀ SALMU KŪĻI skats esot pietiekami baiss jo šitam modelim vēl siksna galā TOKAI taka var zvelt un zvelt Un gribi lai ar šitādu "AMATRĪKU" laistu ļotenes salonā?
Staasts jau par to,ka triis lidostaas neteica pilniigi neko,pat skjiibi nepaskatijaas, bet vienaa uzreiz kategorisk nee. Kaappec taa? Neko jau neteiktu,ja jau riigaa buutu palicis beshaa, bet izlidojies, tuuliit peedeejais reiss un she tev
nu, es vienreiz lidoju uz Kijevu uz filmu festivālu. a čumedānā filmfonogrāfs 16 mm. a tam dempferis ar eļļu, jātura vertikāli. a toreiz tik ļoti bija modē pizdjīt ljotenes, ka kas nevarēja gaisā, tad vismaz piejūdza kamieļus priekšā un aizvilka. a tam filmfonogrāfam vēl vads ar DIN štekeri galā/ un 2 vadiņiem kā Aidasam. bet palaida.
diez vai kārtīga aviokompānija piepelnās atverot lietotu statīvu kivosku. bet kārtīga aviokompānija varētu gan gribēt, lai ar tās samaļotiem lido atkal un atkal.
Santis, tas jau nav atkarīgs tik daudz no gaisa pārvadātāja, bet gan no konkrētās gaisa palaistuves (tfu, lidostas) drošības personāla... citreiz pat jaciņu rokā neļauj nest...
Lidoju samera biezi, ljoti retos gadijumos ir lielais koferis lidzi, ta ka stativs vienmer rokas bagaza lidzi. Ne reizi nav bijushas nekadas problemas.
Lunis:Vispār jau tā jocīgi staīvu stiept salonā , ne reiz nav nacies meģināt laikam tāpēc ka man tik tiešām ir STATĪVS vai MONOPODS nevis kautkāda lēta butaforija Ja tā padomā principā ar dūralumīnija monopodu varētu pilnībā idemolēt ļoteni un gan jau ka arī uzlomīt kabīnes durvis. Nju salonā visus apmočit jau nu 100% varētu Man dažas kolēģes izmanto monopodu kad jastradā vakaros vecrīgā , Beisbola nūja salīdzinājumā ar MANFROTO 680 MONOPOD ir ŠPICKA rādamkoks kā zveļ tuvākajām ar masīvu virpota dūralumīnija uzgali ar ābola galvu galā tā OPONENTI KRĪT KĀ SALMU KŪĻI skats esot pietiekami baiss jo šitam modelim vēl siksna galā TOKAI taka var zvelt un zvelt Un gribi lai ar šitādu "AMATRĪKU" laistu ļotenes salonā?
Ar šo te monopodu vienīgais, kas var sacensties, ir visai aristokrātisks ierocis - Lielā Golfa Drive nūja - Tas ir atspertērauda caurulīte ar ērtiem rokturiem, kurai galā ir čuguna pusbaltmaize. Domāju tas cietākām organisma vietām iziet cauri kā eļektrička putuplasta šķērslim...
Kaut gan manfrotto monopods arī ir gana baisa uzparikte...
sasar:Lidoju samera biezi, ljoti retos gadijumos ir lielais koferis lidzi, ta ka stativs vienmer rokas bagaza lidzi. Ne reizi nav bijushas nekadas problemas.
tas ir tikai laika jautājums, tā sacīja mana māsa, kad es ar gribēju statīvoties pa salonu.. Un viņai vajag ticēt, jo ir stjuarte vienā no kompānijām . Bagāža un miers
Kaapeec:Santis, tas jau nav atkarīgs tik daudz no gaisa pārvadātāja, bet gan no konkrētās gaisa palaistuves (tfu, lidostas) drošības personāla... citreiz pat jaciņu rokā neļauj nest...
Vo vo, tieši tā ... man atkal bija pretēji, kaut kā pēkšņi izdomāju izlasīt tos drošības noteikumus un bagāžas izmērus ievērot, tad ierodoties uz lidostu un lidmašīnu secināju ka 80% ir ar vairāk somām nekā atļauts un ar dažādiem pribambasiem, kuri vispār ielikti ''slikto'' preču sarakstā ... Tās pārbaudes lidojot Eiropas robežās šobrīd man atgādina tādu formālu pasākumu, jo uz pasi paskatās tikai tā pa gabalu ... Protams ir jau lidostas kuras izceļās un čeko apavus atsevišķi un vēl izdomā pa somu pavandīties utt...
NilsS: tas ir tikai laika jautājums, tā sacīja mana māsa, kad es ar gribēju statīvoties pa salonu.. Un viņai vajag ticēt, jo ir stjuarte vienā no kompānijām . Bagāža un miers
Vai ir kados noteikumos kur rakstits kaut kas par stativiem, ka tos nevar njemt rokas bagaza?
NilsS: tas ir tikai laika jautājums, tā sacīja mana māsa, kad es ar gribēju statīvoties pa salonu.. Un viņai vajag ticēt, jo ir stjuarte vienā no kompānijām . Bagāža un miers
Vai ir kados noteikumos kur rakstits kaut kas par stativiem, ka tos nevar njemt rokas bagaza?
es pat necentos to noskaidrot. Jo arī ja nav tāda punkta / kas ir ļoti ticams, visu tāpat neuzskaitīsi, tas būtu smieklīgs saraksts / tad darbiniekiem ir plašas interpretācijas iespējas, atbilstoši saviem ieskatiem un drošības normām. Vienkārši ticēju. Tāpat kā bez pirkstu likšanas pie vadiem zinu, ka ir 220 w
Santis:Man jau ar paaris tajaas pirmajaas lidostaas prasija somu atveert, bet par tur piestiprinaato statiivu ne vaarda neteica:face-surprise:
kāds vai kādi vienmēr būs centīgāki par citiem....es ar statīvu neriskēju. Kaut ar nav nekāds ūber bet katram te pašam sava gudrā galva un ir visas iespējas izpausties
Lunis:Vispār jau tā jocīgi staīvu stiept salonā , ne reiz nav nacies meģināt laikam tāpēc ka man tik tiešām ir STATĪVS vai MONOPODS nevis kautkāda lēta butaforija Ja tā padomā principā ar dūralumīnija monopodu varētu pilnībā idemolēt ļoteni un gan jau ka arī uzlomīt kabīnes durvis. Nju salonā visus apmočit jau nu 100% varētu Man dažas kolēģes izmanto monopodu kad jastradā vakaros vecrīgā , Beisbola nūja salīdzinājumā ar MANFROTO 680 MONOPOD ir ŠPICKA rādamkoks kā zveļ tuvākajām ar masīvu virpota dūralumīnija uzgali ar ābola galvu galā tā OPONENTI KRĪT KĀ SALMU KŪĻI skats esot pietiekami baiss jo šitam modelim vēl siksna galā TOKAI taka var zvelt un zvelt Un gribi lai ar šitādu "AMATRĪKU" laistu ļotenes salonā?
šausmu skati...:face-surprise:
Luni, tu laikam tos drošbniekus konsultē? no stāvošā 682 monopoda droši, ka var stobru arī uzmočīt, kas tās kājas izšauj saārdot visu ļotaku- kā šrapnelis
Ja ņemu līdzi normālu statīvu. tad to parasti arī nododu bagažā. Man nav nemazāko cerību, ka to kopā ar galvu ļautu nest iekšā lidmašīnā. Savukārt rokasbagāžas somu mēģinu turēt tā, lai nevienam negribas to nosvērt. Parasti tā 2x pārsniedz atļauto svaru
Nākamajie lidojumiuem visticamāk nopirkšu kādu travel vesti, lai var tehniku kabatās sabāzt. Ar katru reizi pārbaudītāji niknāki paliek. Lai arī somām ir neliels svara limits, apģērbu nevins nesver, bet tur savus 10-15kg var izvietot, ja pieskaita kaklā uzkārtu fotoaparātu ar 300/2.8 objektīvu
Tas, ko Lunis sākumā pieminēja par to sišanu, bija arī iemesls, kāpēc toreiz nelaida salonā statīvu. Drošībnieks nopētīja, uz savām rokām it kā nosvēra un teica nē, jo ar tādu iespējams traumēt citus pasažierus. Es centos nevainīgi pajautāt - vai tad es izskatos tā, ka es ar to kādam gribētu iesist? Ar šo jautājumu pietika, lai man kļūtu skaidrs, ka cauri netikšu. Vispār ak34 ideja par vesti ir tīri ok. Kādreiz gadījās koferis par smagu un vēl tika nosvērta rokas bagāža, tā nedrīkstēja pārsniegt 8 kg. Opretaore saka - maksājiet par virssvaru. Es saku izņemšu laukā. Tā kā bija neliela kaudzīite ar fotožurnāliem, tad ar tiem iesāku un tos visu sabāzu jakas kabātās. Tad laikam arī kaut kādus objektīvus ieliku kabatās, lai rokas bagāža iekļautos svaru robežās. Pēc tam gan atliku atpakaļ somā, bet tik ekstrēmi tas bija tikai vienu reizi. Tā kā veste varētu būt laba alternatīva kilogramu "līdzsvarošanai'.
Vispār tā veste man neliek mieru. Varētu šūt pēc specpasūtījuma. Kaut kur biju arī tādu redzējis, bet derētu kādu pieredzi par vestes lietošanu, kas apmierina, kas nē, kas par daudz, kas pietrūkst. Haralds - ja pareizi sapratu, tad Tu esi lietojis vesti. Kādas atsauksmes? Jau iepriekš pateicos par atbildi.
Ar vestēm ir tāda problēm ka viņas SAREŽĢITI NOPIRKT! Labas ir reti dabonamas un pietiekami dargas Man piemeram DARBA nodilts videji 1 pa 2 gadiem SKRANDĀS! NORMĀLA Foto veste maksā 350-400 EUR! Es gan pamatā izmantoju tādas kas 100Eur bet nju nav zel vartities pa zemi bet plist nezeligi un ELEKTRIZEJAS!!! Akurat patreiz mekleju kur var dabut tuvumaa Campco Safari Photo Vest www.mkwphotography.com... nesmu nekur pa normalu cenjiku manijis EIROPA. Ja LIDMASJINAM tad tur var megjinat drosjibas personalu izvest ar sjito "Apgerba gabalu" Lowepro S&F Vest Harness www.ac-foto.com...
Man šķiet, ka tās alkohola pudeles, ka nopeerkamas tax free var būt pat bīstamākas par statīvu Ar to var sanākt asiņaināki skati
Mani šinī situācijā sadusmoja tas, ka jautājot kāpēc nevar ņemt, viņi saka, ka viņiem tādi noteikumi, bet, kad jautāju, lai parāda tos noteikumus, tad to viņi nevar izdarīt! Kā gan lai pasažieris zina, ko tad viņš var ņemt vai nevar ņemt, ja nekur jau nav tas īsti rakstīts(izņemot par tiem šķidrumiem un nazīšiem, utt.). It īpaši, ja chek-in atzina, ka šāda problēma ir daudziem, nju tad lai pieliek pie sienas par tiem statīviem, ka nevar ņemt rokas bagāžā un līdz ar to tiks pataupītas nervu šūnas gan vieniem, gan otriem
Lunis - paldies par linku. Klau - vai Tev kāda veste nav metama prom? Varbūt par kādu simbolisku cenu Tu varētu man uzdāvināt kā paraugu. Opsā - 350 eiro par vesti (250 Ls) !!! Ja sarežģīti nopirkt, tad vēl jo vairāk tas nozīmē, ka jāpasūta pašam. Manos rados ir augstākas klases piegriezēja un varbūt uzšūs vesti tieši manam augumam, tik atliek izdomāt un iedot modeli, skices un materiālu. Nav runāts, bet cerams, ka būs iespējams. Apskatīju linku vestes. Nezinu, vai vestēm ir plecu polsterējumi, bet tos droši vien varētu iestrādāt savā pasūtījumā. Visu vestei tāpat nesaliksi un plecu polsterējumu vēl jo vairāk izkliedēs mugursomas vai plecu somas jostas slodzi. Tad vēl neredzu, vai ir kādas vestes iekškabatas. Izmantojama vieta varētu būt arī lielas un plakanas kabatas muguras daļā, piemēram, kartei vai kādam žurnālam. Kuras gan ir dilstošākās vietas? Tās varēt veidot uz ezīšiem, klipšiem vai jostiņām. Nodilst, nomaini kabatu un rullē tālāk. Vai nu tiešām viss nodilst vienmērīgi? Bez tam tādām vestēm varētu vēl taisīt silto oderējumu - vēsākam vai vējainākam laikam. Lowerpro west Harness - arī interesanta versija, pie tādām jostām un makiem viss kaut ko var piekarināt. Mhmm - 80 eiro? Par tādu cenu nez vai uzšūs.
Linkman:Haralds - ja pareizi sapratu, tad Tu esi lietojis vesti. Kādas atsauksmes?
nu, tik dārgas, kā Lunis raksta jau nez kādas super - truper. kādas 3 vai 4 esmu lietojis. vismīļakajai (bet 100 X lāpīta, zolidņaku bildēšanā nesapratīs) arī kabata uz muguras, gan bez piedurknēm, bet lietojama arī kā pārtinamais maiss. kabatas ašpadsmit. vairāk, kā normāli fotogrāfam vaig, bet toties var aptiekas kabatu, dokumentu kabatu u. tml. ierīkot. vasarai par karstu - vasarai pa reizei tādas ar tikai tīkliņu aizmugurē. mugursomas, vismaz smagas nejūzēju bildējot. man tāda šize, ka izgriezums man patīk apaļš, ne 3-veida, apaļš reti gadās. vispār jau lielos vilcienos fotogrāfu, elektriķu, teroristu un makšķernieku vestes maz atšķiras - var meklēt arī teroristu un makšķernieku veikalos. vienu man meita iedāvāja - no humpalām vai misenes izvilktu, tā foto veste tikai ar to, ka Lagerlef firma, foto pieminēts, bet gandrīz tikpat zaļa, kā ceļu poličiem - nepārprotami priekš tam un tikai priekš tam, lai bildējot, ja nākas izlīst uz braucamās daļas (jo tieši tur pareizais skata (.)-ts), lai mazliet mazinātu pierullēšanas iespēju.
Vo, vo, vajag uzšūt tik tādu no zaļraibas drēbes un aizbraukt uz kādu zemi, kur jautrība valda – i ne lidmašīnā kāpt nevajadzēs, lai piedzīvojumus dabūtu.